Prodajni lijevak - kako fanove pretvoriti u kupce?

26.01.2017. 12:52 / Izvor: Akta.ba
Prodajni lijevak - kako fanove pretvoriti u kupce?

Iza svake uspješne i profitabilne Internet kampanje stoji jedan ili više pametno osmišljenih prodajnih lijevaka.

Apriori BH organizuje jednodnevnu radionicu na temu: PRODAJNI LIJEVAK-KAKO FANOVE PRETVORITI U KUPCE?

Radionica će se održati:

BANJA LUKA, 14.02.2017.

SARAJEVO, 15.02.2017.

MOSTAR, 16.02.2017.

Iza svake uspješne i profitabilne Internet kampanje stoji jedan ili više pametno osmišljenih prodajnih lijevaka.

Ukoliko nemate prodajni lijevak, vaše Internet aktivnosti se svode na prikupljanje lajkova i posjeta, bez jasne ideje sto se tačno događa i kako fanove pretvoriti u redovne kupce.

Prodajni lijevak koristi se za digitalne kanale komunikacije: Facebook, email, Google, YouTube, Instagram, ali i nedigitalne vidove oglašavanja kao sto su bilboardi i TV.

NA RADIONICI ĆETE NAUČITI

- Kako fanove i “lajkove” pretvoriti u pratioce i kupce;

- Kako automatizirati proces i postići da se sve dešava “samo od sebe”;

- Kako posjetioce i “preglede” vaše web stranice i profila pretvoriti u kupce;

- Kako kreirati prodajni lijevak za svoj biznis.

CILJNA SKUPINA

- Direktori i voditelji marketinga i komunikacija u javnim i privatnim firmama;

- Zaposlenici u marketinškim agencijama;

- Brand manageri;

- Direktori i voditelji prodaje;

- Vlasnici privatnih firmi i obrta;

- Voditelji javnih ustanova;

- Individue koje žele kreirati i mjeriti prave kampanje na društvenim mrežama.

Predavač na radionici je ISTOK PAVLOVIĆ, savjetnik za digitalni marketing koji radi u Americi (Silikonska dolina i San Francisco). Proteklih 10 godina bavi se poslovima kreiranja poslovnih i prodajnih lijevaka na Internetu. Trenutno je angažiran na poslovima marketinga u američkoj kompaniji Frame koja je dobila $10M investicija. U Beogradu predaje digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije. Do sada je bio savjetnik za digitalni marketing za brendove Jelen Pivo, Grand Kafa, Zepter, Home Centar i brojne druge. Zanimljive novosti iz svijeta digitalnog marketinga mozete pročitati na autorskom blogu www.istokpavlovic.com/blog

Više informacija, program i prijava s detaljima na www.apriori.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave