Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.11.2018. 09:40

Izgradnja biciklističke staze Nedžarići-Dobrinja III faza

Izvor: Akta.ba, 28.11.2018.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

KANTON SARAJEVO

GRAD SARAJEVO

OPĆINA NOVI GRAD SARAJEVO

OPĆINSKI NAČELNIK

 

Broj: 02/12-23-19033/18

Sarajevo, 21.11.2018.god

 

Na temelju člana 25.,70.,32. i 123. stav 1) i 2) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14) i člana 14. Pravilnika o nabavci roba, vršenju usluga i ustupanju radova broj 09-05-26263/15 od 27.11.2015.godine i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o nabavci roba, vršenju usluga i ustupanju radova broj 02/125-05-10708/18 od 16.05.2018.godine, a u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja E-aukcije ("Službeni glasnik BiH 66/16), a na preporuku Komisije za javnu nabavku radova - putem otvorenog postupka, Općinski načelnik donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu

- Izvođenje radova na izgradnji biciklističke staze Neđarići-Dobrinja III faza

 

I Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavku radova i okvirni sporazum za javnu nabavku u predmetu - Izvođenje radova na izgradnji biciklističke staze Neđarići-Dobrinja III faza (otvoreni postupak, broj obavještenja 422-1-3-239-3-118/18 objavljen u Službenom glasniku br. 67/18 dana 28.09.2018.godine i na Portalu javnih nabavki Agencije za javne nabavke BiH dana 25.09.2018.godine), dodjeljuje se ponuđaču KJKP RAD doo Sarajevo, sa ukupnim iznosom ponude 548.730,00 KM sa uračunatim PDV-om.

 

II Otvaranje i analizu ponuda provela je Komisija za javnu nabavku radova (u daljem tekstu: Komisija), u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda Komisije sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma i Izvještaj o toku i završetku e-aukcije u spisu.

 

III  Zadužuje se Služba za zajedničke poslove, da ovu Odluku objavi na veb stranici Općine www.novigradsarajevo.ba, istovremeno sa upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama, te nakon isteka žalbenog roka pripremi okvirni sporazum i dostavi Općinskom načelniku na potpis.

 

IV  Obavezuju se ponuđači iz tačke I ove Odluke da u roku od 5 (pet) dana od zaprimanja iste, dostavi dokumente navedene u podtački 3.1.3. tenderske dokumentacije, a u skladu sa članom 45. stav 2. tačka od a) do d) Zakona i dokaz koji se traži u tački 3.3. tenderske dokumentacije koja se odnosi na ekonomsku i finansijsku sposobnost- potvrda od Centralne banke BiH o stanju računa ponuđača.

 

Dokazi koje će dostaviti odabrani ponuđači moraju biti originali ili ovjerene kopije i ne mogu biti stariji od 3 mjeseca, računajući od dana utvrđenog kao krajnji rok za predaju ponuda.

Konstatuje se da je ponuđač dostavio dokaz tražen u tački 3.3. tenderske dokumentacije-Bilans uspjeha, te se oslobađa naknadnog dostavljanja istog.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke u predmetu Izvođenje radova na izgradnji biciklističke staze Neđarići-Dobrinja III faza br. 02/12-23-19033/18 od 18.09.2018.godine. Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke, procjenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 512.820,51 KM, a vrijednost nabavke sa uračunatim PDV-om iznosi 600.000,00 KM. Javna nabavka provedena je putem Otvorenog postupka za dostavu ponuda broj obavještenja 422-1-3-239-3-118/18 objavljen u Službenom glasniku br. 67/18 dana 28.09.2018.godine i na Portalu javnih nabavki Agencije za javne nabavke BiH dana 25.09.2018.godine.

Zapisnikom sa otvaranja ponuda od 19.10.2018.godine Komisija je utvrdila je da su u ostavljenom krajnjem roku za otvaranje ponuda, blagovremeno i propisno upakovane dostavljene četiri (4) ponude i to od sljedećih ponuđača: KJKP Rad doo Sarajevo, Orman doo Kiseljak, Dinalsa doo Sarajevo i Almy-Gradnja doo Zenica. Zapisnik sa otvaranja ponuda dostavljen ponuđačima na fax.

Analizom zaprimljenih ponuda, Komisija konstatuje da iste ispunjavaju formalno-pravne i kvalifikacione uslove tražene u tenderskoj dokumentaciji. Izvršena je i računska kontrola zaprimljenih ponuda, čime je utvrđeno da su sve ponude i računski ispravne, te Komisija utvrđuje preliminarnu rang listu, kako slijedii

 

1. Orman doo Kiseljak............ukupno ponuđena cijena iznosi 469.793,45 KM bez PDV-a, odnosno 549.658.34  KM sa uračunatim PDV-om

2. Dinalsa doo Sarajevo...........ukupno ponuđena cijena iznosi 508.691,91 KM bez PDV-a, odnosno 595.169,53 KM sa uračunatim PDV-om

3. KJKP Rad doo Sarajevo.............ukupno ponuđena cijena iznosi 512.605,43 KM bez PDV-a, odnosno 599.748.35 KM sa uračunatim PDV-om

4. Almy Gradnja doo Zenica.............ukupno ponuđena cijena iznosi 611.253,55 KM bez PDV-a, odnosno 715.166,65 KM sa uračunatim PDV-om

 

Na osnovu tačke 1.5. podtačka 1.5.5. tenderske dokumentacije, kojom je predviđeno provođenje e-aukcije, a u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja E-aukcije ("Službeni glasnik 66/16), Komisija je zakazala e-aukciju na Portalu javnih nabavki dana 08.11.2018.godine u 09:00 sati sa početnim predviđenim trajanjem iste od 10 minuta. Nakon okončane e-aukcije za predmetnu nabavku, a na osnovu dobivenog „Izvještaja o toku i završetku e-aukcije", Komisija je utvrdila konačnu rang listu kako slijedi:

 

1. KJKP Rad doo Sarajevo.............ukupno ponuđena cijena iznosi 469.000,00 KM bez PDV-a, odnosno 548.730,00 KM sa uračunatim PDV-om

2. Orman doo Kiseljak............ukupno ponuđena cijena iznosi 469.793,45 KM bez PDV-a, odnosno 549.658,34 KM sa uračunatim PDV-om

3. Dinalsa doo Sarajevo...........ukupno ponuđena cijena iznosi 508.691,91 KM bez PDV-a, odnosno 595.169,53 KM sa uračunatim PDV-om

4. Almy Gradnja doo Zenica.............ukupno ponuđena cijena iznosi 611.253,55 KM bez PDV-a, odnosno 715.166,65 KM sa uračunatim PDV-om

 

Shodno članu 64. Zakona stav b) i kriteriju najniža cijena (tačka 5.1. tenderske dokumentacije) Komisija je, ponudu ponuđača KJKP Rad doo Sarajevo ocjenila kao najpovoljniju, sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 548.730,00 KM sa uračunatim PDV-om.

 

Uzevši u obzir daje Komisija u cijelosti pravilno postupila i daje izbor ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskoj dokumentaciji, u cjelosti se prihvata Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i preporuka Komisije za dodjelu okvirnog sporazuma i Izvještaj o toku i završetku e-aukcije. Na osnovu gore navedenog, odlučeno je kao u dispozitivu Odluke.

 

Pouka o pravnom lijeku

Ponuđač/i koji su sudjelovali u postupku nadmetanja mogu radi zaštite svojih prava i pravnih interesa, izjaviti žalbu ugovornom organu u roku od 10 dana od prijema pismene obavijesti (Odluke) o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi u pisanoj formi u dovoljnom broju primjeraka u skladu sa članom 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obradila, Enlsa Babic dipi pravnik

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: