Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.06.2020. 14:01

Radovi na rekonstrukciji i opremanju poslovnog prostora u ulici Dobrinjske bolnice za namjenu Centar za komunalne poslove

Izvor: Akta.ba, 26.06.2020.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Kanton Sarajevo

Grad Sarajevo

Općina Novi Grad Sarajevo

Općinski načelnik

 

Broj: 02/12-19-7748/20

Sarajevo, 24.6.2020. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b) i člana 70. stav (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", br. 39/14) i člana 14. Pravilnika o nabavci roba, vršenju usluga i ustupanju radova broj: 09-05-26263/15 od 27.11.2015. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o nabavci roba, vršenju usluga i ustupanju radova broj 02/12-05-10708/18 od 16.5.2018. godine, a na preporuku Komisije za javnu nabavku radova, Općinski načelnik donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu - Izvođenje radova na rekonstrukciji i opremanju poslovnog prostora u ulici Dobrinjske bolnice za namjenu „Centar za komunalne usluge"

 

I

 

Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavku radova i ugovor za javnu nabavku u predmetu - Izvođenje radova na rekonstrukciji i opremanju poslovnog prostra u ulici Dobrinjske bolnice za namjenu "Centar za komunalne usluge", broj obavještenja 422-1-3-105-3-70/20, objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 11.5.2020. godine i u "Službenom glasniku BiH- Oglasnik javne nabavke", br. 27/20, dodjeljuje se ponuđaču „Еко Teh" d.o.o. Sarajevo, sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 134.800,00 KM bez PDV-a, odnosno 157.716,00 KM sa PDV-om.

 

II

 

Zadužuje se Služba za zajedničke poslove da ovu Odluku objavi na web stranici Općine www.novigradsaraievo.ba, istovremeno sa upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama, te da nakon isteka žalbenog roka pripremi ugovor i dostavi Općinskom načelniku na potpis.

 

III

 

Obavezuje se ponuđač iz člana I ove Odluke da u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja iste, dostavi dokumente tražene u tački 3.1.3. tenderske dokumetancije koji se odnose na član 45. stav 2 tačka od a) do d) Zakona i dokumente tražene u tački 3.3.2 tenderske dokumetacije koja se odnosi na ekonomsku i finansijsku sposobnost. Dokazi koje će dostaviti odabrani ponuđač moraju biti original ili ovjerene kopije i ne mogu biti stariji od 3 mjeseca, računajući od dana utvrđenog kao krajni rok za predaju ponuda.

 

Obrazloženje

 

Odlukom broj 02/12-19-7748/20 od 06.5.2020. godine Općina Novi Grad Sarajevo pokrenula je otvoreni postupak javne nabavke - Izvođenje radova na rekonstrukciji i opremanju poslovnog prostra u ulici Dobrinjske bolnice za namjenu "Centar za komunalne usluge", broj obavještenja 422-1-3-105-3-70/20, objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 11.5.2020. godine i u "Službenom glasniku BiH-Oglasnik javne nabavke", br. 27/20. Procijenjena vrijednost nabavke iznosi 136.752,13 KM bez PDV-a, odnosno 160.000,00 KM sa PDV-om.

 

Zapisnikom o otvaranju ponuda od 02.6.2020. godine Komisija je konstatovala da su u predviđenom roku, u propisno upakovanim kovertama, pristigle četiri (4) ponude ponuđača:

 

1. „Еко Teh" d.o.o. Sarajevo, 2. „Kolinvest" d.o.o. Sarajevo, 3. „Oki Upravitelj" d.o.o. Sarajevo i 4. „Dinalsa" d.o.o. Sarajevo.

 

Zapisnik sa otvaranja ponuda dostavljen je ponuđačima na fax u zakonom predviđenom roku.

 

Nakon što je Komisija utvrdila da su pristigle četiri ponude, pristupila je analizi i procjeni dokumentacije kojom ponuđači trebaju dokazati svoju kvalifikovanost za učešće u ovom postupku.

 

Komisija je utvrdila da ponuđač „Oki Upravitelj" d.o.o. Sarajevo ne ispunjava kvaliflkacioni uslov tražen u tenderskoj dokumentaciji iz tačke 3.4.1. (c) daje ponuđač opremljen neophodnom opremom za obavljanje radova (prevozno sredstvo kamion nosivosti do lOt - 1 kom, skela minimalno 100 m2), za što se kao dokaz dostavlja izvod iz knjige osnovnih sredstava ili ugovor o iznajmljivanju opreme, za kamion se dostavlja saobraćajna dozvola, a za radne mašine saobraćajna ili upotrebna dozvola sa zapisnikom koji dokazuje tražene karakteristike; (original ili ovjerena kopija). Ponuđač „Oki Upravitelj" d.o.o. Sarajevo je dostavio ugovor o iznajmljivanju kamiona nosivosti 16520 kg, kao i saobraćajnu dozvolu za predmetni kamion, a što ne ispunjava uslov iz tenderske dokumentacije, odnosno kamion je nosivosti veće od one tražene tenderskom dokumentacijom. Nadalje, ponuđač nije dostavio ni validnu dokumentaciju kojom dokazuje uslove tražene u tenderskoj dokumentaciji iz tačke 3.4.1. (b) tehnička i profesionalna sposobnost, odnosno ponuđač nije dostavio dokaz od PIO ili MIO ili Porezne uprave da ponuđač u stalnom radnom odnosu ima zaposlenog jednog diplomiranog inženjera građevinske ili arhitektonske struke (original ili ovjerena kopija sa datumom izdavanja ne starijim od 30 dana računajući od dana utvrđenog kao krajnji rok za predaju ponuda). Ponuđač „Oki Upravitelj" d.o.o. Sarajevo dostavio je Listu osiguranih lica Porezne uprave broj 13-9/2-12-5-1094/20 od 06.4.2020. godine, a kao krajnji rok za predaju ponuda određen je 02.6.2020. godine. Dakle predmetni dokaz je stariji od 30 dana računajući od dana utvrđenog kao krajnji rok za predaju ponuda. Također dokaz o radnom iskustvu zajedno lice VSS - inženjera arhitetkture ili građevine nije potpun, jer je ponuđač dostavio ugovore o radu i obrasce za prijavu/odjavu osiguranja, a ne izvod od PIO/MIO ili potvrdu poslodavca.

 

Iz naprijed navedenog razloga utvrđeno je da ponuđač „Oki Upravitelj" d.o.o. Sarajevo ne ispunjava uslove tražene u tenderskoj dokumentaciji iz tačke 3.4.1. (b) i (c) - tehnička i profesionalna sposobnost, te je ponuda odbačena shodno odredbama člana 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama.

 

Komisija je utvrdila da preostale tri dostavljene ponude ispunjavaju formalno-pravne i kvalifikacione uslove tražene u tenderskoj dokumentaciji, te izvršila računsku kontrolu ponuda koje ispunjavaju sve uslove i konstatovaia je računske greške kod ponuđača „Kolinvest" d.o.o. Sarajevo. U ponudi ponuđača „Kolinvest" d.o.o. Sarajevo konstatovana je računska greška. Ponuđač „Kolinvest" d.o.o. Sarajevo je dostavio saglasnost na ispravku računske greške broj 01-129/2020 od 11.6.2020. godine.

 

Shodno naprijed navedenom Komisija je utvrdila preliminarnu rang listu ponuđača, a prije provođenja e-aukcije, i to kako slijedi: 1. „Еко Teh" d.o.o. Sarajevo sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 136.705,79 KM bez PDV-a; 2. „Kolinvest" d.o.o. Sarajevo sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 139.261,33 KM bez PDV-a, 3. „Dinalsa" d.o.o. Sarajevo sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 160.306,23 KM bez PDV-a.

 

Tenderskom dokumentacijom u tački 1.5.5. i 5.5. predviđeno je provođenje e-aukcije, te je u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni glasnik BiH", br. 66/16) zakazano održavanje e-aukcije na Portalu javnih nabavki BiH za dan 18.6.2020. godine sa početkom u 13:00 sati. Nakon okončane e-aukcije za predmetnu nabavku, a na osnovu Izvještaja o toku i završetku e-aukcije broj postupka 422-1-3-105/20 od 18.6.2020. godine, Komisija je utvrdila da konačna rang lista ponuđača koji su učestvovali na e-aukciji izgleda kako slijedi:

 

1.„Еко Teh" d.o.o. Sarajevo sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 134.800,00 K.M bez PDV-a;

2.„Kolinvest" d.o.o. Sarajevo sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 135.000,00 KM bez PDV-a,

3.„Dinalsa" d.o.o. Sarajevo sa ponuđenom cijenom za ugovor u iznosu od 160.306,23 KM bez PDV-a.

 

U skladu sa članom 8. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije izvršeno je umanjenje za svaku poziciju tehničke specifikacije za procenat koji iznosi konačno procenlulno umanjenje cijene postignute nakon e-aukcije za prvorangiranu ponudu, tako da ponuđena cijena za ugpvor ponuđača „Еко Teh" d.o.o. Sarajevo iznosi 134.800,00 KM bez PDV-a, odnosno 157.716,00 KM sa PDV-om, o čemu je ponuđač dostavio saglasnost broj 93/ETP/20 od 23.6.2020. godine.

 

Komisija je shodno naprijed navedenom dala preporuku za zaključenje ugovora sa prvorangiranim ponuđačem nakon provedene e-aukcije „Еко teh" d.o.o. Sarajevo.

 

Imajući u vidu da je je izbor ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom, to je shodno odredbama člana 64. stav (1) tačka b) Zakona o javnim nabavkama odlučeno kao u dispozitivu.

 

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Uredu za ramatranje žalbi BiH putem ugovornog organa u roku od 10 (deset) dana od prijema Odluke. Žalba se podnosi u pisanoj formi u dovoljnom broju primjeraka u skladu sa članom 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama:

 

Semir Efendić

Načelnik

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: