Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.12.2020. 10:27

Usluge izrade i održavanja WEB portala

Izvor: Akta.ba, 04.12.2020.

Broj: 06-00073-2020

Datum: 04.12.2020. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka a), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14) i člana 91. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, na Preporuku Komisije za nabavku broj 06-00073-2020-9 od 03.12.2020. godine, u postupku javne nabavke - Usluge izrade i održavanja WEB portala (Tender br. 28-09-2020), Direktor Društva donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku, broj 06-00073-2020-9 od 03.12.2020. godine i Ugovor za javnu nabavku - Usluge izrade i održavanja WEB portala (Tender br. 28-09-2020), dodjeljuje se ponuđaču INFONET d.o.o. Tuzla, ponuda zavedena u protokol ugovornog organa pod brojem 11952 od 04.11.2020. godine (ponuda ponuđača broj 100Q2794 od 02.11.2020. godine), za ponuđenu cijenu od 49.920,00 KM (bez PDV-a), kao najpovoljnijem ponuđaču.

 

Član 2.

Izabrani ponuđač je dužan da u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45., 46., 47. i 50. Zakona o javnim nabavkama. Ukoliko izabrani ponuđač ne dostavi traženu dokumentaciji u određenom roku, ili je dostavi na nepropisan i nepotpun način, ugovor za javnu nabavku dodjeliće se drugorangiranom ponuđaču u skladu sa članom 72. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, ukoliko postoji drugorangirani ponuđač ili ako ne postoji, poništiće se postupak nabavke u skladu sa članom 69. stav 2. tačka d) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Prijedlog Ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 (deset) kalendarskih dana, računajući od dana okončanja postupka.

 

Član 4.

Ova Odluka objaviće se na internet stranici Društva (www.griianjetuzla.baV istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav. 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova Odluka ima se smatrati Obavještenjem i biće dostavljena svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za izvršenje iste zadužuje se Direktor Društva.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 09-09006-2020 od 11.09.2020. godine. Javna nabavka je sprovedena otvorenim postupkom.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 50.000,00 KM. Obavještenje o nabavci broj 585-1-2- 91-3-69/20, poslano na objavljivanje dana 19.10.2020. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 19.10.2020. godine.

Komisija za nabavku, imenovana je Odlukom broj 09-09007-2020 od 11.09.2020. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je Direktoru Društva Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj 06- 00073-2020-8 od 03.12.2020. godine, Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj 06-00073-2020-9 od 03.12.2020. godine i Izvještaj o radu broj 06-00073-2020-10 od 03.12.2020. godine, u postupku javne nabavke - Usluge izrade i održavanja WEB portala (Tender br. 28-09-2020).

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjele ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće:

-da je u predmetnom postupku primljena 1 (jedna) ponuda,

-daje blagovremeno primljena 1 (jedna) ponuda,

-da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda,

-da je ponuda ponuđača INFONET d.o.o. Tuzla, kvalifikovana i privatljiva, dostavljeni su svi traženi dokazi propisani tenderskom dokumentacijom, na propisan način.

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Direktor Društva nije našao razloge nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač ponudio ekonomski najpovoljniju ponudu:

 

Naziv

i sjedište ponuđača

Podkriterijum

Podkriterijum

Broj bodova

Broj bodova

INFONET d.o.o. TUZLA

Mehmedalije Maka Dizdara 26 75000 Tuzla

Cijena: 49.920,00 KM

Rok izvršenja usluge: II 180 kalendarskih dana

90,00

10,00 II

 

 

 

Rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriterijumu za izbor ponude:

Naziv i sjedište ponuđača

Ukupan broj bodova

INFONET d.o.o. TUZLA

Mehmedalije Maka Dizdara 26 75000 Tuzla

100

 

 

 

1.

Naziv ponuđača

INFONET d.o.o. Tuzla

2.

Sjedište i adres.

 

Mehmedalije Maka Dizdara Stupine B2 75000 Tuzla

3.

Ukupna cijena ponude KM

49.920,00

6.

Rok izvršenja usluge

180 kalendarskih dana

7.

Uslovi plaćanja

 

U roku od 60 kalendarskih dana, po ispostavljanju fakture

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka a) Zakona o javnim nabavkama, te člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14), i člana 118. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, ul. Krečanska br. 1, 75000 Tuzla (sa naznakom: Žalba na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača po Tenderu broj 28-09-2020).

Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

DIREKTOR

Nevres Arnautović

 

Dostavljeno:

1 x INFONET d.o.o. Tuzla

1 x a/a

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: