Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.12.2020. 10:27
Usluge izrade i održavanja WEB portala
Broj: 06-00073-2020
Datum: 04.12.2020. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka a), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14) i člana 91. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, na Preporuku Komisije za nabavku broj 06-00073-2020-9 od 03.12.2020. godine, u postupku javne nabavke - Usluge izrade i održavanja WEB portala (Tender br. 28-09-2020), Direktor Društva donosi:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku, broj 06-00073-2020-9 od 03.12.2020. godine i Ugovor za javnu nabavku - Usluge izrade i održavanja WEB portala (Tender br. 28-09-2020), dodjeljuje se ponuđaču INFONET d.o.o. Tuzla, ponuda zavedena u protokol ugovornog organa pod brojem 11952 od 04.11.2020. godine (ponuda ponuđača broj 100Q2794 od 02.11.2020. godine), za ponuđenu cijenu od 49.920,00 KM (bez PDV-a), kao najpovoljnijem ponuđaču.
Član 2.
Izabrani ponuđač je dužan da u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45., 46., 47. i 50. Zakona o javnim nabavkama. Ukoliko izabrani ponuđač ne dostavi traženu dokumentaciji u određenom roku, ili je dostavi na nepropisan i nepotpun način, ugovor za javnu nabavku dodjeliće se drugorangiranom ponuđaču u skladu sa članom 72. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, ukoliko postoji drugorangirani ponuđač ili ako ne postoji, poništiće se postupak nabavke u skladu sa članom 69. stav 2. tačka d) Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Prijedlog Ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 (deset) kalendarskih dana, računajući od dana okončanja postupka.
Član 4.
Ova Odluka objaviće se na internet stranici Društva (www.griianjetuzla.baV istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav. 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova Odluka ima se smatrati Obavještenjem i biće dostavljena svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za izvršenje iste zadužuje se Direktor Društva.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 09-09006-2020 od 11.09.2020. godine. Javna nabavka je sprovedena otvorenim postupkom.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 50.000,00 KM. Obavještenje o nabavci broj 585-1-2- 91-3-69/20, poslano na objavljivanje dana 19.10.2020. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 19.10.2020. godine.
Komisija za nabavku, imenovana je Odlukom broj 09-09007-2020 od 11.09.2020. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je Direktoru Društva Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj 06- 00073-2020-8 od 03.12.2020. godine, Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj 06-00073-2020-9 od 03.12.2020. godine i Izvještaj o radu broj 06-00073-2020-10 od 03.12.2020. godine, u postupku javne nabavke - Usluge izrade i održavanja WEB portala (Tender br. 28-09-2020).
U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjele ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće:
-da je u predmetnom postupku primljena 1 (jedna) ponuda,
-daje blagovremeno primljena 1 (jedna) ponuda,
-da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda,
-da je ponuda ponuđača INFONET d.o.o. Tuzla, kvalifikovana i privatljiva, dostavljeni su svi traženi dokazi propisani tenderskom dokumentacijom, na propisan način.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Direktor Društva nije našao razloge nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač ponudio ekonomski najpovoljniju ponudu:
Naziv |
i sjedište ponuđača |
Podkriterijum |
Podkriterijum |
Broj bodova |
Broj bodova |
||
INFONET d.o.o. TUZLA Mehmedalije Maka Dizdara 26 75000 Tuzla |
Cijena: 49.920,00 KM |
Rok izvršenja usluge: II 180 kalendarskih dana |
|
90,00 |
10,00 II |
Rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriterijumu za izbor ponude:
Naziv i sjedište ponuđača |
Ukupan broj bodova |
INFONET d.o.o. TUZLA Mehmedalije Maka Dizdara 26 75000 Tuzla |
100 |
1. |
Naziv ponuđača |
INFONET d.o.o. Tuzla |
|
2. |
Sjedište i adres. |
|
Mehmedalije Maka Dizdara Stupine B2 75000 Tuzla |
3. |
Ukupna cijena ponude KM |
49.920,00 |
|
6. |
Rok izvršenja usluge |
180 kalendarskih dana |
|
7. |
Uslovi plaćanja |
|
U roku od 60 kalendarskih dana, po ispostavljanju fakture |
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka a) Zakona o javnim nabavkama, te člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14), i člana 118. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, ul. Krečanska br. 1, 75000 Tuzla (sa naznakom: Žalba na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača po Tenderu broj 28-09-2020).
Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
DIREKTOR
Nevres Arnautović
Dostavljeno:
1 x INFONET d.o.o. Tuzla
1 x a/a
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IBEJ d.o.o. Sarajevo - ul. Želimira Vidovića Kelija broj 4A65 71000 Sarajevo
-
NextVision d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 11A 71000 Novo Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - Poslovnica Sarajevo - Logavina 20 71000 Sarajevo
-
EMPIC GmbH Erlangen Germany - Werner-von-Siemens-Str. 61 91052 Erlangen
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
5th DIMENSION d.o.o. Sarajevo - ul. Zvornička broj 33 71000 Novo Sarajevo
-
Hera d.o.o. Mostar - Kralja Petra Krešimira IV bb. SPC Rondo, lamela 1 88000 Mostar
-
SYS Company d.o.o. Sarajevo - ul. Šibenska bb 71000 Novo Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža