Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Izvođenje građevinskih radova rehabilitacije putnog pravca Šipovo - Kupres u dužini od cca 29,7 km
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
750-1-3-164-3-247/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE "PUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" DRUŠTVO SA OGRANIČENOM
ODGOVORNOŠĆU BANJA LUKA
IDB/JIB 4401723780003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Dubravka Vučković
Adresa Trg Republike Srpske 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 334-500
Faks (051) 334-545
Elektronska pošta javnenabavke@putevirs.com
Internet adresa www.putevirs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i
sportskih objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izvođenje građevinskih radova rehabilitacije putnog pravca Šipovo - Kupres u dužini od cca 29,7 km
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje građevinskih radova rehabilitacije putnog pravca Šipovo - Kupres u dužini od cca 29,7 km
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233120-6 | Građevinski radovi na putu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Predjmeru radova
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13504273,50
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
36 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 46. Zakona o javnim nabavkama
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa članom 47. Zakona o javnim nabavkama
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članom 51. Zakona o javnim nabavkama
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.11.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.11.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
Datum i vrijeme 30.11.2020. 12:15
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Company ''Roads of Republic of Srpska'' Banja Luka
UIN 4401723780003
Contact person Dubravka Vučković
Address Trg Republike Srpske 8
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 334-500
Fax number (051) 334-545
Email address javnenabavke@putevirs.com
Website address www.putevirs.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, Construction of highways, roads, airfields and
sport facilities
II 1.a. Title of the object of the contract
Works on Rehabilitation of Road Direction Šipovo - Kupres, Length 29,7 km
II 1.b. Description of the object of the contract
Works on Rehabilitation of Road Direction Šipovo - Kupres, Length 29,7 km
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45233120-6 Road construction works
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Bill of Quantities in Annex 3 of Bidding Documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
30.11.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 30.11.2020. 12:00:00
Address and place As in I 1.
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
750-1-3-164-3-247/20
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo Ilidža - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 76000 Brčko Distrikt