Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.10.2021. 14:20
Izdavanje u zakup kućica/šatora za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda za vrijeme trajanja manifestacije Advent u Neumu 2021.
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Hercegovačko-neretvanska županija/kanton
OPĆINA NEUM
N a č e l n i k
Broj: 02-02-2404/21-2
Neum, 25.10.2021. godine
Na temelju čl. 15. Zakona o načelima lokalne samouprave FBiH („Službene novine FBiH broj 49/06), čl. 39. Statuta Općine Neum („Narodni list- službeno glasilo općine Neum broj 3/08 i 5/09), čl. 12. Odluke o privremenom korištenju javnih površina na području Općine Neum („Narodni list- službeno glasilo općine Neum broj 1/12, 3/14 i 4/14) i čl. 1. Odluke o raspisivanju Javnog poziva za zakup kućica/šatora za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda za vrijeme trajanja manifestacije „Advent u Neumu 2021.“ broj 02-02-2404/21 od 25.10.2021. godine Načelnik općine Neum objavljuje
JAVNI POZIV
za zakup kućica/šatora za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda za vrijeme
trajanja manifestacije “Advent u Neumu 2021.“
Manifestacija „Advent u Neumu 2021.“ će se održati u vremenu od 17. prosinca 2021. do 19. prosinca 2021. godine.
Općina Neum poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe da podnesu prijave za zakup kućica/šatora za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda.
Zakupac kućice/šatora poštovat će dogovoreno radno vrijeme i raditi za vrijeme tog radnog vremena. Svako nepoštovanje radnog vremena i zatvaranje kućice u radnom vremenu, daje Organizatoru pravo jednostrano raskinuti Ugovor, uz zadržavanje uplaćenog iznosa zakupnine.
Organizator daje u zakup kućice/šatore površine 5x5 m.
Ugostiteljska ponuda podrazumijeva tradicionalne proizvode vezane uz božićno-novogodišnje praznike, kao kuhano vino, razne vrste čajeva, prirodne domaće likere, fritule, palačinke i druge slastice, razne vrste kobasica, tople sendviče i ostala jednostavna jela brze prehrane, kao i zdrave hrane.
Zakupcu nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja Organizatora.
Cijena ponude je 500,00 KM po kućici/šatoru, za navedeni vremenski period.
Obrazac ponude može se preuzeti na web stranici Općine Neum.
Ponuda treba sadržavati:
1. naziv/ime i prezime ponuditelja (adresa sjedišta/prebivališta, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa i naziv banke),
2. obrazac ponude koji se može preuzeti na web stranici Općine Neum,
3. detaljni opis vrste ponude koja se nudi.
Organizator će u skladu s planom rasporeda kućica/šatora izvršiti raspodjelu istih.
Organizator će sa svakim odabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor o zakupu kućice/šatora.
Izabrani ponuditelji su dužni svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima, te poštovati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupca kućice, Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
Odabrani ponuditelji dužni su o svom trošku prigodno ukrasiti kućice prazničnim ukrasima tijekom trajanja manifestacije uz suglasnost Organizatora.
Ponuditelji su dužni prijavu dostaviti u zatvorenoj omotnici adresiranoj na:
Općina Neum
Kralja Tomislava 1
S naznakom „Prijava za javni poziv Advent u Neumu 2021.“
Prijave koje nisu potpune, te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Prijave moraju biti predane do 02. 11. 2021. godine u 14,00 sati.
Nepotpune i neblagovremeno pristigle prijave neće se razmatrati.
Zakupac je dužan vratiti kućicu/šator po završetku manifestacije u stanju u kakvom ju je primio.
Zakupac je odgovoran za svu štetu koja nastane na kućici te na istoj ne smije raditi nikakve preinake bez odobrenja Zakupodavca.
Zakupac je dužan svakodnevno održavati čistoću kućice/šatora i okolnog prostora i otpad odlagati na predviđeno mjesto.
Nije dozvoljeno davanje kućice/šatora u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
Načelnik Općine Neum
Dragan Jurković, dipl. ing. agr., v.r.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BS-INŽINJERING d.o.o. Derventa - Kosovskih junaka broj 5 74400 Derventa
-
Servis uslužnih djelatnosti d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Ekonomski institut d.o.o. Banja Luka - Ul. Vase Pelagića broj 2/III sprat 78000 Banja Luka
-
Geometrika d.o.o. Grude - Drinovci - Visoka br. 344 88340 Grude
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo
-
JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo - ul. Vilsonovo šetalište br. 15 71000 Novo Sarajevo