Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.10.2018. 09:14

Izdavanje u zakup kućica u okviru manifestacije Zimski grad Sarajevo, za obavljanje ugostiteljske i trgovinske djelatnosti za period 1.12.2018. godine do 14.01.2019. godine

Izvor: Akta.ba, 22.10.2018.

ZIMSKI GRAD

SARAJEVO

 

Sarajevo, 22.10.2018. godine

 

Fondacija “Zima”, u saradnji sa Općinom Centar, u periodu od 1.12.2018. godine do 14.01.2019. godine, u Sarajevu, organizira manifestaciju “Zimski grad”, čiji će sadržaj, s više od 200 koncerata, pozorišnih predstava, stand up komedijama, pokretnim kinom, sankalištem i klizalištem na otvorenom obuhvatiti i velike mogućnosti plasmana proizvoda i usluga za ugostiteljsko-trgovinske djelatnosti.

 

S tim u vezi, organizator manifestacije raspisuje

 

JAVNI POZIV ZA ZAKUP KUĆICA U OKVIRU MANIFESTACIJE “ZIMSKI

GRAD” SARAJEVO

 

za obavljanje ugostiteljske i trgovinske djelatnosti za period 1.12.2018. godine do 14.01.2019. godine

 

Član 1.

Predmet javnog poziva je davanje u zakup montažnih drvenih kućica dimenzija 2,8 x 1,80 m2 na unaprijed određenim lokacijama i to u parku Svjetlosti (kod Druge gimnazije Sarajevo), park kod Austrijske kuće, plato Skenderija, trg ispred Narodnog pozorišta, i ulica Ferhadija (kod Vječne vatre) kako slijedi:

 

Rb

Lokacija

Broj kućica

Dimenzija kućice

Djelatnost/Namjena

Pripadajuća oprema

Cijena

(po kućici)

1.

Ferhadija

10

2,8X1,80m2

Ugostiteljstvo

Struja

Grijanje

Internet

10 stolova

4 stolice za svaki sto

7.000,00 KM

2

Plato Skenderija

15

2,8X1,80m2

Ugostiteljstvo

Struja

Grijanje

Internet

15 stolova

4 stolice za svaki sto

5.000,00 KM

3

Narodno pozorište

15

2,8X1,80m2

Ugostiteljstvo

Struja

Grijanje

 Internet

15 stolova

4 stolice za svaki sto

5.000,00 KM

4

Park Svjetlosti (kod Druge gimnazije)

30

2,8X1,80m2

Ugostiteljstvo

Struja

Grijanje

Internet

30 stolova

4 stolice za svaki sto

5.000,00 KM

5

Park kod Austrijske kuće

35

2,8X1,80m2

Ugostiteljstvo

Struja

Grijanje

Internet

30 stolova

4 stolice za svaki sto

5.000,00 KM

6

Park Svjetlosti (kod Druge gimnazije)

5

2,8X1,80m2

Trgovina

Struja

Grijanje

Internet

3.000,00 KM

7

Narodno pozorište

5

2,8X1,80m2

Trgovina

Struja

Grijanje

Internet

3.000,00 KM

8

Plato Skenderija

5

2,8X1,80m2

Trgovina

Struja

Grijanje

Internet

3.000,00 KM

 

Član 2.

Pravo podnošenja ponude za zakup kućica za ugostiteljsku djelatnost imaju pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.

 

Član 3.

Ponude se podnose neposredno ili preporučenom poštom na adresu: „Organizacioni odbor Zimski grad Sarajevo“, Skenderpašina 1 (Networks), 71 000 Sarajevo, s naznakom „ za Javni poziv – zakup kućice“ ili elektronski putem popunjavanjem obrasca koji se može preuzeti sa web stranice www.zimskigrad.com

 

Ponuda mora sadržavati:

- naziv / ime i prezime ponuditelja, ID ponuditelja, adresa sjedišta / prebivališta ponuditelja, podaci o odgovornoj osobi ponuditelja, telefon, e-mail, broj transakcijskog računa i naziv banke ponuditelja

- naznaku vrste kućice za koju se ponuda podnosi

- lokacija za koju se ponuda podnosi

- dokaz o registraciji

- prigodnu ugostiteljsku ponudu ili prigodnu ponudu za djelatnost trgovine – detaljan opis i/ili popis i/ili fotografije proizvoda i usluga koje Ponuditelj namjerava prodavati/nuditi,

- elektronički ispis transakcije ili potvrdu poslovne banke o uplati jamčevine,

 

Organizacioni odbor će razmatrati samo one ponude koje su, bez obzira na način dostave na njegovu adresu, pristigle zaključno do 31.10.2018. godine, do 12:00 sati, odnosno svaki Ponuditelj ima mogućnost i pravo donijeti osobno svoju ponudu 31.10.2018. godine do 12:00 sati na adresu Organizacionog odbora.

 

Član 4.

Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 50% svote iz tačke 1. ovog javnog poziva za koju daje ponudu, na račun Fondacije ''Zima'', Sarajevo, Ulica Ljubljanska 2a, ID: 4202548400003; ŽR: 1610000204230019 kod Raiffeisen BANK d.d., Sarajevo, s tim da se u pozivu na broj navede ID ponuditelja. Krajnji datum potpisivanja ugovora i uplate druge rate do 5.11.2018. godine.

 

Više informacija o javnom pozivu na www.zimskigrad.com; putem telefona 060 32 59 298 ili email: info@zimskigrad.com.

 

Odgovorna osoba:

Damir Kučera

tel. 060 32 59 298

e-mail: info@zimskigrad.com

Fondacija “Zima

 

 

PRILOG:

Obrazac za prijavu_kucice_Zimski grad (docx)

Puna verzija_Javni poziv za kućice - Zimski grad (pdf)

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: