Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.05.2022. 13:32
Izvođenje radova na rekonstrukciji, restauraciji i adaptaciji Ljetne rezidencije kralja Aleksandra Karađorđevića u Han Pijesku, Faza I
881-1-3-27-3-6/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA HAN PIJESAK
IDB/JIB 4400646560007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Slavica Ašonja
Adresa A. Karađorđevića br. 4
Poštanski broj 71360 Han Pijesak (sp bl)
Opština/Grad Han Pijesak
Telefon (057) 557-108
Faks (057) 557-285
Elektronska pošta javne.nabavke@hanpijesak.org
Internet adresa www.hanpijesak.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Han Pijesak
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Rekonstrukcija, restauracija i adaptacija LJetne rezidencije kralja Aleksandra Karađorđevića u Han Pijesku,
Faza I
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Rekonstrukcija, restauracija i adaptacija LJetne rezidencije kralja Aleksandra Karađorđevića u Han Pijesku,
Faza I
Faza I obuhvata grube građevinske i građevinsko-zanatske radove objekta, i to:
I Pripremni radovi
II Radovi na rušenju i demontaži
III Zemljani radovi
IV Betonski i armirano-betonski radovi
V Armirački radovi
VI Zidarski radovi
VII Izolaterski radovi
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45262690-4 | Obnavljanje trošnih zgrada |
Dodatni predmet(i) | 45262700-8 | Adaptacija zgrada |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
570000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Han Pijesak, ulica Aleksandra Karađorđevića
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema usvojenoj ponudi (minimalno 3 mjeseca, maksimalno 6 mjeseci)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD dostupnoj na Portalu javnih nabavki.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke. Ponuđači trebaju u
ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su
registrovani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da
obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U smislu ekonomske i finansijske sposobnosti ponuđača, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena
ako ponuđač ne ispuni sljedeće minimalne uslove:
a) da glavni račun ponuđača nije bio blokiran 7 dana ili duže u kontinuitetu ili 15 dana ukupno u toku
poslednjih 6 mjeseci;
b) da su ostvarili pozitivne rezultate poslovanja u 2019, 2020. i 2021. godini.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U smislu tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača u skladu sa članom 48. Zakona, ponuđači trebaju ispuniti
sljedeće minimalne uslove:
a) Uspješna realizacija najmanje jednog ugovora, čiji je karakter i kompleksnost isti ili sličan onima koji se
odnose na predmetnu nabavku, čija je vrijednost najmanje u visini procijenjene vrijednosti javne nabavke, za
period ne duži od 3 (tri) godine (računajući od dana dostavljanja ponude) ili od datuma registracije, odnosno
početka poslovanja ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od 3 (tri) godine;
b) Da ponuđač ima implementiran sistem upravljanja kvalitetom u skladu sa međunarodnim standardom ISO
9001:2015, sistem upravljanja životnom sredinom u skladu sa međunarodnim standardom ISO 14001:2015 i sistem
upravljanja zdravljem i bezbjednošću na radu u skladu sa međunarodnim standardom ISO 45001:2018.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Da
III 10.a-1. Uputa na odgovarajući zakon, drugi propis ili upravnu odredbu
Izabrani ponuđač je dužan u roku od 7 (sedam) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača
dostaviti licencu o ispunjenosti uslova visokogradnje - ovjerena kopija za ponuđača ili grupu ponuđača, izdate od
strane Ministarstva za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske, a za izvođenje
građevinskih radova na objektima za koje građevinsku dozvolu izdaje Ministarstvo za prostorno uređenje,
građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske na osnovu Zakona o uređenju prostora i građenju RS i Pravilnika o
uslovima za izdavanje i oduzimanje licenci učesnika u građenju.
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok završetka radova 10,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
15.6.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.6.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Opština Han Pijesak, Aleksandra Karađorđevića 4, Han Pijesak, Sala za
sjednice
Datum i vrijeme 27.6.2022. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
(1) Tenderska dokumentacija je dostupna u sistemu "e-nabavke" i mogu je preuzeti svi registrovani ponuđači u
navedenom sistemu. Da bi učestvovali u postupku javne nabavke, ponuđači moraju preuzeti tendersku dokumentaciju
iz navedenog sistema.
(2) Prije dostavljanja ponuda, ponuđači su obavezni izvršiti obilazak objekta i mjesto izvođenja radova, kako bi
mogli kvalitetno formirati ponude. Ponude koje budu dostavljene bez prethodnog uvida u objekat će se smatrati
neprihvatljivim.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina
-
BRAĆA MIĆIĆ d.o.o. Modriča - ul. Svetosavska bb 74480 Modriča
-
Građevinska radnja s.z. vl. Elez Ševko Tešanj - Braće Pobrić bb 74260 Tešanj
-
EDI-ING d.o.o. Donji Vakuf - 705 Slavne brske brigade br. 13 70220 Donji Vakuf
-
HERC GRADNJA d.o.o. Bileća - Poparina strana br.22 89230 Bileća
-
TOM-CAT d.o.o. Tuzla - ul. Izeta Sarajlića br. 44 75000 Tuzla
-
FAZUM GRADNJA, d.o.o. ILIJAŠ - ul. Lješevo br. 642-a 71380 Ilijaš
-
Bahen-Gradnja d.o.o. Sarajevo - ul. Senada Poturka Senčija broj 131 71000 Sarajevo
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
UNIVERZAL BS d.o.o. Banja Luka - Ulica Koste Jarića broj 93 g 78000 Banja Luka
-
ASTRA PLAN d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Branislava Nušića br. 5 76100 Brčko Distrikt
-
D.o.o. HIDROCOM Zvornik - Patrijarha Pavla br.24 75400 Zvornik
-
06.09.2022
-
09.07.2022