Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 31.05.2022. 13:32

Izvođenje radova na rekonstrukciji, restauraciji i adaptaciji Ljetne rezidencije kralja Aleksandra Karađorđevića u Han Pijesku, Faza I

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 31.05.2022.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

881-1-3-27-3-6/22


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPŠTINA HAN PIJESAK
IDB/JIB 4400646560007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Slavica Ašonja
Adresa A. Karađorđevića br. 4
Poštanski broj 71360 Han Pijesak (sp bl)
Opština/Grad Han Pijesak
Telefon (057) 557-108
Faks (057) 557-285
Elektronska pošta javne.nabavke@hanpijesak.org
Internet adresa www.hanpijesak.org

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Opštinski nivo (RS),Han Pijesak

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Rekonstrukcija, restauracija i adaptacija LJetne rezidencije kralja Aleksandra Karađorđevića u Han Pijesku,
Faza I

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Rekonstrukcija, restauracija i adaptacija LJetne rezidencije kralja Aleksandra Karađorđevića u Han Pijesku,
Faza I
Faza I obuhvata grube građevinske i građevinsko-zanatske radove objekta, i to:
I Pripremni radovi
II Radovi na rušenju i demontaži
III Zemljani radovi
IV Betonski i armirano-betonski radovi
V Armirački radovi
VI Zidarski radovi
VII Izolaterski radovi

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45262690-4 Obnavljanje trošnih zgrada
Dodatni predmet(i) 45262700-8 Adaptacija zgrada

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

570000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Han Pijesak, ulica Aleksandra Karađorđevića

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Prema usvojenoj ponudi (minimalno 3 mjeseca, maksimalno 6 mjeseci)

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Kao u TD dostupnoj na Portalu javnih nabavki.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke. Ponuđači trebaju u
ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su
registrovani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da
obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

U smislu ekonomske i finansijske sposobnosti ponuđača, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena
ako ponuđač ne ispuni sljedeće minimalne uslove:
a) da glavni račun ponuđača nije bio blokiran 7 dana ili duže u kontinuitetu ili 15 dana ukupno u toku
poslednjih 6 mjeseci;
b) da su ostvarili pozitivne rezultate poslovanja u 2019, 2020. i 2021. godini.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

U smislu tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača u skladu sa članom 48. Zakona, ponuđači trebaju ispuniti
sljedeće minimalne uslove:
a) Uspješna realizacija najmanje jednog ugovora, čiji je karakter i kompleksnost isti ili sličan onima koji se
odnose na predmetnu nabavku, čija je vrijednost najmanje u visini procijenjene vrijednosti javne nabavke, za
period ne duži od 3 (tri) godine (računajući od dana dostavljanja ponude) ili od datuma registracije, odnosno
početka poslovanja ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od 3 (tri) godine;
b) Da ponuđač ima implementiran sistem upravljanja kvalitetom u skladu sa međunarodnim standardom ISO
9001:2015, sistem upravljanja životnom sredinom u skladu sa međunarodnim standardom ISO 14001:2015 i sistem
upravljanja zdravljem i bezbjednošću na radu u skladu sa međunarodnim standardom ISO 45001:2018.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Da

III 10.a-1. Uputa na odgovarajući zakon, drugi propis ili upravnu odredbu

Izabrani ponuđač je dužan u roku od 7 (sedam) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača
dostaviti licencu o ispunjenosti uslova visokogradnje - ovjerena kopija za ponuđača ili grupu ponuđača, izdate od
strane Ministarstva za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske, a za izvođenje
građevinskih radova na objektima za koje građevinsku dozvolu izdaje Ministarstvo za prostorno uređenje,
građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske na osnovu Zakona o uređenju prostora i građenju RS i Pravilnika o
uslovima za izdavanje i oduzimanje licenci učesnika u građenju.

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Podkriterijumi

R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok završetka radova 10,00 %

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

15.6.2022.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 27.6.2022. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Opština Han Pijesak, Aleksandra Karađorđevića 4, Han Pijesak, Sala za
sjednice
Datum i vrijeme 27.6.2022. 12:30

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

(1) Tenderska dokumentacija je dostupna u sistemu "e-nabavke" i mogu je preuzeti svi registrovani ponuđači u
navedenom sistemu. Da bi učestvovali u postupku javne nabavke, ponuđači moraju preuzeti tendersku dokumentaciju
iz navedenog sistema.
(2) Prije dostavljanja ponuda, ponuđači su obavezni izvršiti obilazak objekta i mjesto izvođenja radova, kako bi
mogli kvalitetno formirati ponude. Ponude koje budu dostavljene bez prethodnog uvida u objekat će se smatrati
neprihvatljivim.

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: