Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.10.2019. 09:55
Javni poziv privrednim subjektima za podnošenje zahtjeva za odobrenje finansiranja - Općina Novo Sarajevo
Bosna
Bank
International
Općina
Novo Sarajevo
Na osnovu Ugovora o finansijskoj liniji za podsticaj u zapošljavanju privrednim subjektima Općine Novo Sarajevo i Bosna Bank International d.d. Sarajevo zaključenog dana 19.09.2019. objavljuje se:
J A V N I P O Z I V
PRIVREDNIM SUBJEKTIMA ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA ODOBRENJE FINANSIRANJA
1. PREDMET POZIVA
Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva za odabir korisnika sredstava finansiranja u skladu sa uslovima javnog poziva za subvencioniranje profitne marže.
2. PRAVO UČEŠĆA - KORISNICI LINIJE FINANSIRANJA
2.1. Pravo učešća
Pravo apliciranja za finansiranje imaju privredni subjekti - fizička i pravna lica koja trajno obavljaju zakonom dozvoljene djelatnosti radi ostvarivanja dohotka odnosno dobiti na način kako je propisano Odlukom o kriterijima za korištenje sredstava u saradnji sa bankama - finansijska linija za podsticaj zapošljavanju privrednim subjektima za 2019.godinu („Službene novine Kantona Sarajevo" broj 11/19) koji:
1. imaju sjedište ili poslovnicu na području Općine i koji su 100% vlasništvo državljana BiH,
2. imaju sjedište ili poslovnicu na području općina Kantona Sarajevo i koji su 100% vlasništvo državljana BiH, uz uslov zapošljavanja novog/novih radnika koji ima/imaju prijavljeno mjesto prebivališta na području Općine od najmanje godinu dana prije zapošljavanja (dugoročna finansiranja),
3. posluju likvidno i zadovoljavajućeg su boniteta,
4. prema podacima iz CRK-a, imaju tekuću klasifikaciju S1 prema International Financial Reporting Standards (IFRS)1
Privredni subjekti - korisnici finansiranja moraju zadovoljiti opće uvjete za odobrenje finansiranja, u skladu sa procedurama i uvjetima BBI.
2.2. Sredstva se neće odobravati za privredne subjekte koji:
1. imaju neizmirene poreske obaveze,
2. imaju neizmirenih obaveza prema Općini što će se dokazati uvjerenjem Službe za privredu, budžet i finansije,
3. obavljaju djelatnost iz oblasti igara na sreću, zatim proizvodnje, prerade ili puštanja u promet duhanskih proizvoda i alkoholnih pića, proizvodnje koja ima značajan uticaj na zagađenje ljudske okoline i dokazanu štetnost po zdravlje stanovništva, trgovine na malo oružjem, municijom i vojnom opremom, kao i drugim djelatnostima koje nisu prihvatljive za BBI.
3. NAMJENA SREDSTAVA
Namjena sredstava je da se pruži finansijska podrška privrednim subjektima u održavanju broja zaposlenih i novom zapošljavanju u cilju rasta ukupnih privrednih aktivnosti, za tekuće poslovanje (kratkoročna finansiranja), trajna obrtna sredstva te osnovna sredstva i investicije (dugoročna finansiranja).
4. INFORMACIJE O VISINI SREDSTAVA, ROČNOSTI, NAMJENI, IZNOSIMA I VISINI SUBVENCIJE
Za realizaciju ove Linije finansiranja BBI je obezbjedila sredstva u iznosu do 4.000.000,00 KM, a Općina Novo Sarajevo će iznosom od 80.000,00 KM subvencionirati dio godišnje profitne marže u visini do 2,99%.
Kratkoročna finansiranja će se odobravati na period do 12 mjeseci u maksimalnom iznosu do 100.000,00 KM. Uslov za ostvarenje prava na subvenciju je zadržavanje istog broja zaposlenih u toku trajanja finansiranja, uredno izmirenje svih poreskih obaveza i dospjelih obaveza po finansiranju. Dugoročna finansiranja na period do 60 mjeseci - će se odobravati privrednim subjektima uz uslov zapošljavanja najmanje jednog radnika na iznose do 100.000,00 KM, a za svakih dodatnih 100.000,00 KM, Korisnik sredstava je dužan zaposliti jednog novog radnika, najkasnije u roku od 9 mjeseci od dana početka korištenja finansiranja. Grace period je moguć do 9 mjeseci, a maksimalan iznos finansiranja zavisi od kreditne sposobnosti Korisnika sredstava procjenjene od strane BBI.
Dugoročna finansiranja na period do 84 mjeseca - će se odobravati privrednim subjektima za iznose finansiranja preko 100.000,00 KM uz uslov zapošljavanja po jednog novog radnika na svakih odobrenih 100.000,00 KM najkasnije u roku od 9 mjeseci od dana početka korištenja finansiranja. Grace period je moguć do 9 mjeseci, a maksimalan iznos finansiranja zavisi od kreditne sposobnosti Korisnika sredstava procjenjene od strane BBI.
Korisnici finansiranja plaćaju punu ugovorenu profitnu stopu, a po dokazivanju ispunjenja ugovorenih uslova, ostvaruju pravo na sredstva subvencije u istom iznosu, a prema pregledu iz tabele:
R. br. |
Period finansiranja |
Profitna marža prije subvencije |
Subvencija Općine |
Profitna marža nakon subvencije |
Naknada za obradu zahtjeva |
1. |
Do 12 mjeseci |
2,19% |
2,19% |
0,00% |
0,10% |
2. |
Do 60 mjeseci |
2,89% |
2,89% |
0,00% |
0,15% |
3. |
Do 84 mjeseca |
2,99% |
2,99% |
0,00% |
0,20% |
Iz ove finansijske linije, u toku godine, jednom privrednom subjektu može se odobriti više finansiranja, po jedno iz svake vrste, s tim da je Korisnik finansiranja obavezan ispuniti navedene uslove kumulativno u cilju sticanja prava za isplatu subvencije.
5. POTREBNA DOKUMENTACIJA
5.1. Potrebna dokumentacija za apliciranje pravnih lica:
1. Zahtjev kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja;
2. Rješenje o upisu u sudski registar sa svim izmjenama i dopunama;
3. Aktuelni izvod iz sudskog registra ne stariji od 90 dana;
4. Statut i odluka o osnivanju preduzeća;
5. Uvjerenje o poreskoj registraciji od porezne uprave - ID broj;
6. Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost - PDV broj;
7. Obavještenje nadležnog zavoda za statistku o razvrstavanju po djelatnostima;
8. Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima, ne starije od 30 dana;
9. Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima, ne starije od 30 dana;
10. Kopija lične karte i CIPS-a za lica ovlaštena za zastupanje;
11. Izjava o povezanim licima;
12. Saglasnost za provjeru Centralnog registra kredita (CRK);
13. Izvještaj eksternog revizora (samo za dioničarska društva);
14. Poslovni plan, projektovani bilansi i gotovinski tokovi za period otplate finansiranja;
15. Program ili projekat, sažetak projekta po osnovu kojeg se podnosi zahtjev za finansiranje;
16. Očekivani efekti u zapošljavanju, shodno biznis planu;
17. Bilans stanja i uspjeha za prethodne dvije godine, te preliminarni finansijski pokazatelji za tekući period;
18. Dokumentacija za obezbjeđenje finansiranja i instrumenti obezbjeđenja finansiranja (kolateral) koje određuje Banka, u skladu sa svojom poslovnom politikom i ovisi o bonitetu komitenta; i
19. Po zahtjevu Banke i ostala dokumenta u skladu sa internim aktima Banke.
5.2. Potrebna dokumentacija za apliciranje fizičkih lica (obrtnici i samostalne djelatnosti):
1. Uredno popunjen i ovjeren zahtjev za finansiranje;
2. Dokaz o namjenskom korištenju sredstva finansiranja (predračun, faktura, Ugovor o kupoprodaji, potvrda o ostatku duga);
3. Rješenje nadležnog općinskog organa za obavljanje djelatnosti;
4. Kopija kartona deponovanih potpisa lica ovlaštenih za zastupanje;
5. Specifikacija o utvrđivanju dohotka od samostalne djelatnosti za posljednje dvije godine;
6. Uvjerenje o poreskoj i PDV registraciji (ukoliko je djelatnost u obavezi);
7. Fotokopija LK - vlasnika samostalne djelatnosti;
8. Fotokopija CIPS potvrde - vlasnika samostalne djelatnosti;
9. Odgovarajući dokument koji dokazuje da vlasnik samostalne djelatnosti ima nekretninu u svom vlasništvu (stan, kuća, zemljište, poslovni prostor); odgovarajući dokument koji dokazuje vlasništvo - ZK izvadak, list nepokretnosti, posjedovni list (samo za ona područja u kojima nisu uspostavljene zemljišne knjige);
10. Po zahtjevu Banke i ostala dokumenta u skladu sa internim aktima Banke.
5.3. Potrebna dokumentacija za založno pravo:
Potrebna vrijednost založnog prava u odnosu na iznos odobrenog finansiranja utvrđuje se u skladu sa aktima banke i ovisi od visine zahtjeva za finansiranje i sveukupnog boniteta klijenta.
5.4. Uobičajene vrste kolaterala koje BBI banka prihvata i potrebna dokumentacija za založno pravo:
• Založno pravo na nekretnine;
• Založno pravo na opremu;
• Mjenice firme;
• Lične mjenice vlasnika privrednog društva ili obrta;
• Ugovor o asignaciji;
• Polisa osiguranja vinkulirana u korist BBI;
• Ostalo u dogovoru sa Bankom
Za ponuđeno obezbjeđenje (zalog pokretne i nepokretne imovine) obavezno je dostaviti procjenu sudskog vještaka (procjena nekretnine ne smije biti starija od 6 mjeseci i treba biti izvršena od ovlaštenog sudskog vještaka prihvatljivog za banku), dokument koji dokazuje vlasništvo (ZK izvadak ne stariji od 30 dana) i kopiju katastarskog plana.
6. MONITORING I OSTVARIVANJE PRAVA NA SUBVENCIJU
Monitoring ispunjenja ugovorenih uslova od strane korisnika se provodi polugodišnje, 30.06. i 31.12. provjerom urednog izmirenja obaveza po finansiranju i uvidom u dokumentaciju kojom se dokazuje da su korisnici ostvarili pravo na subvenciju, a na osnovu dostavljene:
1. Potvrde od Poreske uprave o urednom izmirenju obaveza,
2. Potvrde Uprave za indirektno oporezivanje o urednom izmirenju obaveza,
3. Obrasca 2001 za sve mjesece iz proteklog perioda
7. ROKOVI
Rok za podnošenje zahtjeva za finansiranje prema uslovima javnog poziva počinje teći od dana objavljivanja u sredstvima javnog informisanja. Proces odobrenja primljenih zahtijeva traje do 31.12.2019.
8. MJESTO I NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Zahtjevi za finansiranja sa potrebnom dokumentacijom podnose se u zatvorenim kovertama sa naznakom "Zahtjev za finansiranje iz linije Općina Novo Sarajevo" lično na protokol ili preporučenom poštom, na adresu: BOSNA BANK INTERNATIONAL d.d. Sarajevo, Trg djece Sarajeva b.b. ili putem elektronske pošte: linijanovosarajevo@bbi.ba
9. UGOVOR O FINANSIRANJU
Prijem zahtjeva, proces analize, obrade i odobravanja za finansiranje iz sredstava finansijske linije vršit će se u skladu sa redovnim procedurama BBI banke. Ugovorom između BBI i Korisnika finansiranja će se definisati međusobne obaveze i prava ugovornih strana, te način korištenja finansiranja.
10. OSTALO
U postupku podnošenja zahtjeva po Javnom pozivu Banka ne snosi nikakve troškove učesnicima, te zadržava pravo da u slučaju opravdanosti zahtjeve u potpunosti odbije. Dostavljena dokumentacija se neće vraćati.
11. INFORMACIJE
Dodatne informacije mogu se dobiti u najbližoj poslovnici BOSNA BANK INTERNATIONAL d.d. Sarajevo, e-mail: linijanovosarajevo@bbi.ba , te pozivom na brojeve telefona: 033/275-137, 275-507, 275-289 i 257-702.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ProCredit Bank d.d. Sarajevo - ul. Franca Lehara bb 71000 Centar
-
RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Zmaja od Bosne bb 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
d.d BRČKO-GAS OSIGURANJE Brčko Podružnica BRČKO-GAS OSIGURANJE Tuzla - Stupine B 9/VI 75000 Tuzla
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
BPŠ Banka a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 69 78000 Banja Luka