Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.08.2021. 09:36

Javni poziv subjektima male privrede (MSP) na području Grada Zenice za podnošenje zahtjeva za odobrenje finansiranja

Izvor: Akta.ba, 12.08.2021.

U skladu sa Zakonom o poticanju razvoja male privrede („Službene novineZeriičko-dobpjskog kantona" broj 7/16} i Statuta Grada Zenica („Službene novine Grada Zenica" broj 5/15), te Ugovora o poslovnoj sa rad nj i Grada Zenica broj 02-45-15607/21 i Bosna Bank International d.d. Sarajevo broj 22-043-04-17176/21 potpisanog 04.08.2021, objavljuje se:

 

JAVNI POZIV

SUBJEKTIMA MALE PRIVREDE (MSP) ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA ODOBRENJE FINANSIRANJA

 

1.PREDMET POZIVA

Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva za odabir korisnika sredstava finansiranja u skladu sa uslovima javnog poziva za subvencioniranje profitne marže.

 

2.PRAVO UČEŠĆA - KORISNICI LINIJE FINANSIRANJA

2.1.Pravo učešća

Pravo apliciranja za finansiranje imaju subjekti male privrede (obrti, mikro, mala i srednja preduzeća) -fizička i pravna lica koja trajno obavljaju zakonom dozvoljene djelatnosti radi ostvarivanja dohotka odnosno dobiti na način kako je propisano Zakonom o poticaju razvoja male privrede ("Službeni glasnik Zeničko-dobojskog Kantona", broj: 19/11) koji:

a)imaju sjedište na području Grada Zenice;

b)uredno izmiruju svoje zakonom predviđene obaveze;

c)aktivno posluju i imaju uposlene radnike;

d)posluju likvidno i zadovoljavajućeg su boniteta;

e)po osnovu tekuće kreditne zaduženosti klasifikovani sa SI (IFRS-lrttematk>nal Financial Reporting Standards).

 

2.2.Sredstva se neće odobravati za projekte iz sljedećih oblasti:

•Trgovine (trgovačke radrtje, trgovac pojedinac i si.), » Proizvodnje oružja i vojne opreme,

•Proizvodnje duhanskih proizvoda i alkoholnih pića,

•Otvaranje kasina i drugih igara na sreću,

•Državne institucije i preduzeća,

•Neprofitne fondacije, udruženja i organizacije,

•Sve vrste finansijskih institucija uključujući i banke,

•Kao i za druge djelatnosti i namjene koje su internim aktima BBI označene kao nedopuštene.

 

3.NAMJENA SREDSTAVA

Namjena sredstava je da se pruži finansijska podrška subjektima male privrede za produktivnije poslovanje i rast privrednih aktivnosti, finansiranjem obrtnih i trajnih obrtnih sredstava, osnovnih sredstava i investicija (kratkoročna i dugoročna finansiranja), kako bi se omogućilo pokretanje nove i održavanje postojeće proizvodnje, pružanje usluga, veće iskorištenje kapaciteta, održavanje postojećih radnih mjesta i novo zapošljavanje i povećanje izvoza.

 

KRITERIJI ZA UTVRĐIVANJE ODABIRA KORISNIKA LINIJE FINANSIRANJA

Osnovni kriteriji za odabir korisnika linije finansiranja su:

» Vrsta djelatnosti (proizvodna, uslužna i proizvodno-uslužna);

•Namjena utroška sredstava;

•Proizvodi i usluge kojima se ostvaruje veća dodatna vrijednost;

•Izvori-način finansiranja projekata;

•Orijentisanost ka izvozu i

•Formalno-pravno uredna dokumenta za obezbjeđenje finansiranja.

 

5. INFORMACIJE O VISINI SREDSTAVA, ROCNOSTI, NAMJENI, IZNOSIMA I VISINI SUBVENCIJE

Za realizaciju ove Linije finansiranja BBI je obezbijedila sredstva u iznosu od 20.100.000,00 KM, dok će Grad Zenica u Budžetu za 2021. godinu za subvenciju dijela profitne marže obezbjediti iznos od 100.000,00 KM. Maksimalan iznos pojedinačnog finansiranja je 400.000,00 KM.

 

5.1. Kratkoročna revolving finansiranja

a} Kratkoročna revolving finansiranja za tekuće poslovanje se odobravaju na rok do 12 (dvanaest) mjeseci;

b)Posebni uslovi za isplatu subvencije su: namjensko korištenje sredstava, uredno izmirenje obaveza po finansiranju i poreskih obaveza;

c)Grad se obavezuje da izvrši regresiranje i subvencioniranje profitne marže do 3,00% za Korisnike sredstava koji ispoštuju posebne uslove za isplatu subvencije.

 

5.2. Dugoročna anuitetska finansiranja za trajna obrtna sredstva i stalna sredstva

a)Dugoročna finansiranja za trajna obrtna sredstva, opremu i investicije se odobravaju na rok do četiri godine (48 mjeseci);

b)Posebni uslovi za isplatu subvencije su: namjensko korištenje sredstava, uredno izmirenje obaveza po finansiranju i poreskih obaveza;

c)Grad se obavezuje da izvrši regresiranje i subvencioniranje profitne marže do 3,00% 2a Korisnike sredstava koji ispoštuju posebne uslove 2a isplatu subvencije.

 

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA

6.1. Potrebna dokumentacija za apliciranje pravnih lica:

• Zahtjev kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja;

Rješenje o upisu u sudski registar sa svima izmjenama i dopunama;

Aktuelni izvod iz sudskog registra ne stariji od 90 dana;

Statut i odluka o osnivanju preduzeća; Uvjerenje o poreskoj registraciji od porezne uprave - ID broj;

Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost - PDV broj; Obavještenje nadležnog zavoda za statistku o razvrstavanju po djelatnostima;

Uvjerenje nadležne porezne uprave/UlO da nema neizmirenih obaveza po osnovu javnih prihoda;

Uvjerenja Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima ne starije od 30 dana.

Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima ne starije od 30 dana;

Obrazac 2001 - Specifikacija uz isplate plaća;

Kopija lične karte i CIPS za lica ovlaštena za zastupanje;

Izjava o povezanim licima;

Saglasnost za provjeru Centalnog registra kredita (CRK);

Izvještaj eksternog revizora (samo za dioničarska društva);

Poslovni plan, projektovani bilansi i gotovinski tokovi za period otplate finansiranja za dugoročna finansiranja;

Bilans stanja i uspjeha za prethodne dvije godine, te preliminarni finansijski pokazatelji za tekući period;

Dokumentacija za obezbjeđenje finansiranja i instrumenti obezbjeđenja finansiranja (kolateral) prema poslovnoj politici Banke i bonitetu komitenta;

Po zahtjevu Banke i ostala dokumenta u skladu sa internim aktima Banke.

 

6.2.Potrebna dokumentacija za apliciranje fizičkih lica (obrtnici i samostalne djelatnosti):

Uredno popunjen i ovjeren zahtjev za finansiranje;

Rješenje nadležnog općinskog organa za obavljanje djelatnosti;

Kopija kartona deponovanih potpisa lica ovlaštenih za zastupanje;

Specifikacija o utvrđivanju dohotka od samostalne djelatnosti za posljednje dvije godine; Uvjerenje o poreskoj i PDV registraciji (ukoliko je djelatnost u obavezi);

Fotokopija LK - vlasnika samostalne djelatnosti;

Fotokopija CIPS potvrde - vlasnika samostalne djelatnosti;

Odgovarajući dokument koji dokazuje da vlasnik samostalne djelatnosti ima nekretninu u svom vlasništvu (stan, kuća, zemljište, poslovni prostor); odgovarajući dokument koji dokazuje vlasništvo -može biti ZK izvadak, list nepokretnosti, posjedovni list (samo za ona područja u kojima nisu uspostavljene zemljišne knjiga);

•Po zahtjevu Banke i ostala dokumenta u skladu sa internim aktima Banke.

 

6.3.Potrebna dokumentacija za založno pravo:

Potrebna vrijednost založnog prava u odnosu na iznos odobrenog finansiranja utvrđuje se u skladu sa aktima Banke i ovisi od visine zahtjeva za finansiranje i sveukupnog boniteta klijenta.

6.4.Uobičajene vrste kolaterala koje BBI banka prihvata i potrebna dokumentacija za založno pravo;

•Založno pravo na nekretnine;

•Založno pravo na opremu;

•Mjenice firme;

•Lične mjenice vlasnika privrednog društva ili obrta;

•Ugovor o asignaciji;

•Polisa osiguranja vinkulirana u korist BBI;

» Ostalo u dogovoru sa Bankom.

Za ponuđeno obezbjeđenje (zalog pokretne i nepokretne imovine) obavezno je dostaviti dokumente koji dokazuju vlasništvo (fakture, ZK izvadak ne stariji od 30 dana i kopiju katastarskog plana). U skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo od 1.7.2021. Banka naručuje procjenu sudskog vještaka za račun korisnika.

 

6.5.Potrebna dokumentacija za ostvarivanje prava na subvencioniranje

Grad se obavezuje da izvrši regresiranje i subvencioniranje profitne marže do 3,00% za Korisnike sredstava koji ispoštuju posebne uslove za isplatu subvencije. Korisnici ostvaruju pravo na subvenciju uz uslov da uredno izmiruju obaveze prema Banci u roku do 8 dana, te dokumentovanjem ispunjavanja ugovorenih obaveza kvartalno, dostavljanjem:

1.Zahtjeva za isplatu subvencije,

2.Izvještaj o namjenskom korištenju sredstava prema formularu koji je sastavni dio Ugovora o finansiranju (samo 2a prvi monitoring),

3.Potvrde od Poreske uprave o urednom izmirenju obaveza ne starije od 30 dana,

4.Potvrde Uprave za indirektno oporezivanje o urednom izmirenju obaveza ne starije od 30 dana.

 

7.ROKOVI

Implementacija ovog Ugovora, prijem zahtjeva i odobravanje finansiranja će se vršiti od dana objavljivanja Javnog poziva do isteka 12 mjeseci od dana potpisivanja ili do utroška predviđene subvencije.

 

8.MJESTO i NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA

Zahtjevi za finansiranja sa potrebnom dokumentacijom podnose se u zatvorenim kovertama sa naznakom "Zahtjev za finansiranje iz linije Grada Zenica" lično na protokol ili preporučenom poštom, na adresu: BOSNA BANK INTERNATIONAL d.d. Sarajevo, Filijala Zenica, ugao Ulica Islambegovića put i Maršala Tita, 72 000 Zenica ili putem elektronske pošte: linijazenica@bbi.ba

 

9.UGOVOR O FINANSIRANJU

Prijem zahtjeva, proces analize, obrade i odobravanja za finansiranje iz sredstava finansijske linije vršit će se u skladu sa redovnim procedurama BBI banke. Ugovorom između BBI i Korisnika finansiranja će se definisati međusobne obaveze i prava ugovornih strana, te način korištenja finansiranja. Za sva finansiranja je obavezan monitoring od strane BBI na kvartalnom nivou do kraja narednog kvartala za protekli kvartal. Korisnik sredstava je u obavezi dostaviti BBI svu potrebnu dokumentaciju u svrhu dokaza ispunjenja posebnih uslova iz ugovora i ostvarivanja prava na subvencioniranu profitnu maržu.

 

10.OSTALO

U postupku podnošenja zahtjeva pojavnom pozivu Banka ne snosi nikakve troškove učesnicima, te zadržava pravo da u slučaju opravdanosti zahtjeve u potpunosti odbije. Dostavljena dokumentacija se neće vraćati.

 

11. INFORMACIJE

Dodatne informacije mogu se dobiti u najbližoj poslovnici BOSNA BANK INTERNATIONAL d.d., na e-mail: lirajazenka@bbi.ba , telefon 032/209-596.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: