Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.08.2021. 09:05

Javni poziv za kandidovanje Programa utroška sredstava utvrđenih u razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2021. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije Tekući transferi i drugi tekući rashodi - Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima - za uvezivanje radnog staža

Izvor: Dnevni Avaz, 11.08.2021.

Na osnovu člana 9. Zakona o federalnim ministarstvima i drugim tijelima federalne uprave ("Službene novine Federacije BiH", br. 19/03, 38/05, 2/06 i 8/06), odredaba Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava utvrđenih u razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2021 godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Tekući transferi i drugi tekući rashodi - Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima-za uvezivanje radnog staža", („Službene novine Federacije BiH", broj 33/21), Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije objavljuje

 

JAVNI POZIV

ZA KANDIDOVANJE PROGRAMA UTROŠKA SREDSTAVA UTVRĐENIH U RAZDJELU 17. BUDŽETA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2021. GODINU FEDERALNOM MINISTARSTVU ENERGIJE, RUDARSTVA I INDUSTRIJE „TEKUĆI TRANSFERI I DRUGI TEKUĆI RASHODI - SUBVENCIJE PRIVATNIM PREDUZEĆIMA I PODUZETNICIMA-ZA UVEZIVANJE RADNOG STAŽA"

 

 

I. PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva za odabir korisnika sredstava, u skladu sa Programom utroška dijela sredstava utvrđenih u razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2021. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Tekući transferi i drugi tekući rashodi - Subvencije javnim preduzećima - za uvezivanje radnog staža" (u daljem tekstu: Program), („Službene novine Federacije BiH", broj 37/21).

 

II. PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća po Javnom pozivu imaju sva privatna privredna društva, odnosno privatna privredna društva koja su osnovana po Zakonu o privrednim društvima (.Službene novine Federacije BiH*, broj 81/15), sa sjedištem u Federaciji Bosne i Hercegovine i čija je primarna/osnovna djelatnost proizvodnja u sljedećim granama industrije:

-Metalna, elektro i automobilska industrija,

-Industrija građevinskog materijala,

-Drvna, papirna i grafička industrija,

-Proizvodnja tekstila, kože i obuće,

-Hemijska industrija i industrija gume i plastike.

Privatna privredna društva su privredna društva u kojem privatno/a lice/a ima/ju udio u vlasništvu u iznosu, najmanje, 50% plus jedna dionica.

Pravo učešća po ovom Javnom pozivu ne mogu ostvariti bivši radnici privrednog društva čije odgovorno lice podnosi zahtjev za dodjelu sredstava, a koji su u trenutku podnošenja zahtjeva već stekli status penzionera.

 

III. SVRHA DODJELE SREDSTAVA

Dodjela sredstava ima za cilj penzionisanje zaposlenika, kroz finansiranje neizmirenih obaveza privrednog društva za nedostajući staž (uvezivanje radnog staža), za zaposlenike koji ostvaruju to pravo. Raspoloživa sredstva su grant sredstva i dodjeljuju se za izmirenje dugovanja privrednog društva za neuplaćene doprinose samo po osnovu obaveza za PIO/MIO, zaposlenicima koji su stekli uslove za odlazak u penziju do dana podnošenja zahtjeva za dodjelu istih i koji su do dana podnošenja zahtjeva za dodjelu sredstava, podnijeli zahtjev za penzionisanje nadležnoj Kantonalnoj administrativno/službi Federalnog zavoda PIO/MIO.

Dodjeljena sredstva su grant sredstva i dodjeljuju se u cilju rješavanja socijalnog statusa zaposlenika, kroz penzionisanje.

 

IV. KRITERIJI ZA IZBOR KORISNIKA

Korisnici grant sredstava po ovom Javnom pozivu mogu biti privredna društva koja ispunjavaju sljedeće osnovne kriterije:

1) da su sa sjedištem u Federaciji Bosne i Hercegovine;

2) da se bave djelatnostima definisanim u tački II. Javnog poziva;

3) da su u većinskom privatnom vlasništvu ( u vlasništvu privatnog/ih lica najmanje 50% plus jedna dionica);

4) da zapošljavaju najmanje 5 zaposlenika.

 

Zahtjevi koji ispunjavaju zadane, osnovne kriterije, ocjenjuju se po obrazcu 1. 

Obrazac 1.

KRITERIJI

Mogući broj bodova

Ostvareni broj bodova

Broj zaposlenih u privrednom društvu

Broj zaposlenih u privrednom društvu od 5 do 15

2

 

Broj zaposlenih u privrednom društvu od 16 do 25

4

 

Broj zaposlenih u privrednom društvu od 26 do 30

8

 

Broj zaposlenih u privrednom društvu >30

10

 

Status privrednog društva

Privredno društvo zbog stečaja treba dodatna sredstva za uplatu PIO za penzionisanje

6

 

Privredno društvo nije u stečaju

2

 

Broj radnika koji će se penzionisati

Broj penzionisanih <5

5

 

Broj penzionisanih od 5 do 8

7

 

Broj penzionisanih od 9 do 11

9

 

Broj penzionisanih od 12 do 15

12

 

Broj penzionisanih od 16 do 20

15

 

Broj penzionisanih >20

20

 

UKUPNO OSTVARENIH BODOVA

   

 

Napomena: Pravo učešća po ovom Javnom pozivu imaju i privredna društva u poteškoćama ili u stečaju, izuzev privrednih društava koja su likvidirana. Broj zaposlenih kao kriterij se ne odnosi na privredna društva u stečaju.

Za svako privredno društvo čiji je zahtjev proglašen formalno ispravnim zahtjevom, formira se spisak zaposlenika koji ostvaruju pravo za dodjelu sredstava po ovom Javnom pozivu i koji sadrži ime zaposlenika, datum sticanja prava na penziju, period neuplaćenih doprinosa PIO/MIO odnosno period nedostajućeg staža i iznos nedostajućih sredstava. Navedeni spisak se formira hronološki, prema datumu sticanja prava na penziju na način da prednost ima zaposlenik sa ranijim datumom sticanja prava na penziju.

Na osnovu naprijed navedenih spiskova za sva privredna društva čiji su zahtjevi proglašeni formalno ispravnim, na osnovu ostvarene ocjene po osnovu kriterija iz Javnog poziva (Obrazac 1 .), Vlada Federacije na prijedlog federalnog ministra energije, rudarstva i industrije donosi Odluku o izboru korisnika sredstava po ovom Javnom pozivu i Programu koja obavezno treba da sadrži ime i prezime korisnika, lični broj, period nedostajućeg staža, datum penzionisanja, kao i način, dinamiku i rokove uplate odobrenih sredstava. Odobrena sredstva će se sukcesivno uplaćivati na račun Federalnog zavoda PIO/MIO, onako kako privredna društva budu dostavljala pisani dokaz od Federalnog zavoda PIO/MIO, da radnici, za koje su tražena sredstva, mogu ostvariti pravo na penziju uplatom nedostajućih (odobrenih) sredstava.

 

V. SREDSTVA PREDVIĐENA ZA DODJELU

Sredstva za provođenje ovog Javnog poziva utvrđena su Budžetom Federacije Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, u razdjelu 17, ekonomski kod 6145, „Tekući transferi i drugi tekući rashodi - Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima-za uvezivanje radnog staža" u iznosu od 3.000.000,00 KM.

Navedena sredstva su grant sredstva Federalnog ministarstva energije rudarstva i industrije i dodjeljivati će se po ovom Javnom pozivu.

Ukoliko sredstva ne budu utrošena u cijelosti, Ministarstvo može raspisati ponovo Javni poziv, do utroška istih.

Privredna društva po ovome Javnom pozivu mogu ostvariti pravo na dodjelu sredstava samo po jednom podnesenom zahtjevu.

Po ovom Javnom pozivu ne mogu aplicirati privredna društva koja su bila korisnici grant sredstava dodijeljenih od strane Ministarstva u budžetskoj 2020. godini, kao i prethodnim godinama, u kojima su sredstva dodjeljivana za ove namjene, a ista nisu opravdala, odnosno ukoliko nije izvršen povrat sredstava za koja je kontrolom utvrđeno da nisu opravdana i nisu vraćena na Jedinstveni račun Trezora Federacije Bosne i Hercegovine.

 

VI.TRAJANJE PROGRAMA

Program traje do utroška sredstava, a najkasnije do kraja fiskalne godine (odnosno do 31.12.2021. godine).

 

VII. PROVOĐENJE JAVNOG POZIVA

Potencijalni korisnici grant sredstava, uz prijavu na Javni poziv trebaju dostaviti sljedeću dokumentaciju:

1.Zahtjev za dodjelu grant sredstava (na web stranici Ministarstva www.fmeri.gov.ba)

2.Spisak zaposlenika koji su ostvarili uslove za odlazak u penziju do dana podnošenja zahtjeva za dodjelu sredstava i koji su do dana podnošenja zahtjeva za dodjelu sredstava podnijeli zahtjev za penzionisanje nadležnoj Kantonalnoj administrativnoj službi Federalnog zavoda PIO/MIO (hronološki poredani zaposlenici po datumu ostvarivanja prava na penziju). Ovaj spisak treba da sadrži lični i matični broj osiguranika, datum sticanja prava na penziju, iznos i period duga samo za PIO/MIO kao i datum podnošenja zahtjeva za penzionisanje nadležnoj Kantonalnoj administrativnoj službi Federalnog zavoda PIO/MIO (obavezno prilaziti kopiju zahtjeva ili pisani dokaz o podnošenju zahtjeva) Navedeni spisak mora biti usaglašen sa podacima iz nadležnog Federalnog zavoda PIO/MIO (za period do 31.12.2010. godine) ili nadležne Porezne uprave Federacije Bosne i Hercegovine (za period od 01.01.2011. godine), ovjeren i potpisan od strane nadležnog lica privrednog društva i nadležnog Federalnog zavoda PIO/MIO /Porezne uprave,

3.Aktuelni izvod iz u sudskog registra (original ne stariji od 30 dana),

4.Statut ili odluka/akt o osnivanju ( ne mora biti ovjereno),

5.Uvjerenje o poreznoj registraciji kod Porezne uprave - ID broj,

6.Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost - PDV broj,

7.Obavijest nadležnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema djelatnosti,

8.Lične karte i CIPS potvrde o prebivalištu lica ovlaštenih za zastupanje,

9.Izjavu, ovjerenu i potpisanu od strane odgovornog lica privrednog društva, koja se može preuzeti na web stranici Ministarstva (www.fmeri.gov.ba) i kojom se odgovorno lice/ privrednog društva obavezuje da će po donošenju Odluke o izboru korisnika grant sredstava izvršiti uplatu sredstava po osnovu duga za ostale doprinose i to za zaposlenike za koje se traže grant sredstva,

10.Spisak zaposlenika iz matične evidencije aktivnih osiguranika, izdat od strane nadležne Porezne uprave ne stariji od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva (min. 5 zaposlenika), osim za privredna društva u stečaju,

11.Izjavu, ovjerenu i potpisanu od strane odgovornog lica pnvrednog društva, koja se može preuzet na web stranici Ministarstva (www.fmeri.gov.ba), da isto nije bilo korisnik grant sredstava dodijeljenih od strane Ministarstva kako u budžetskoj 2020. godini, tako i u prethodnim godinama u kojima su sredstva dodjeljivana za ove namjene, za koja je Ministarstvo zatražilo povrat a ista nisu vraćena na Jedinstveni račun Trezora Federacije Bosne i Hercegovine.

Svi traženi dokumenti trebaju biti originali ili ovjerene kopije ne starije od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva za dodjelu grant sredstava osim dokumenata za koje je izričito navedeno u kojoj formi se dostavljaju.

 

VIII. PRIPREMA

Zahtjev za dodjelu sredstava sa potrebnom dokumentacijom po Javnom pozivu, uvezan i poredan po tačkama Javnog poziva od 1.-11, podnosi se Ministarstvu, potpisan od strane ovlaštenog lica sa naznakom iz koje se industrijske grane traže sredstva (Metalna, elektro i automobilska industrija; Industrija građevinskog materijala; Drvna, papirna i grafička industrija; Proizvodnja tekstila, kože i obuće; Hemijska industrija i industrije gume i plastike).

Sva potrebna i tražena dokumentacija iz tačke VII. Javnog poziva, dostavlja se preporučeno poštom ili lično u zapečaćenoj, neprovidnoj koverti na adresu: Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije Mostar,- Alekse Šantića b.b. 88 000 Mostar s naznakom: Ne otvarati - po Javnom pozivu za kandidovanje Programa utroška sredstava utvrđenih u razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2021. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Tekući transferi i drugi tekući rashodi - Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima-za uvezivanje radnog staža".

Na poleđini koverte obavezno navesti naziv podnositelja zahtjeva, adresu i kontakt telefon i ovjeriti pečatom.

Podnosilac zahtjeva može izmijeniti ili povući svoj zahtjev, a Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije mora o tome biti obaviješteno u pisanoj formi. Izmjena ili povlačenje zahtjeva mora biti izvršena u skladu sa ovim poglavljem. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi obavještenje o izmjeni ili povlačenju zahtjeva treba pisati „IZMJENA ZAHTJEVA" ili „POVLAČENJE ZAHTJEVA".

Povrat dokumentacije se vrši isključivo na pismeni zahtjev podnosioca.

Odluka o izboru korisnika grant sredstava se objavljuje u „Službenim novinama Federacije BiH" i na službenoj web stranici Ministarstva.

 

Ovaj Javni poziv ostaje otvoren trideset (30) dana od dana posljednjeg javnog objavljivanja, a objaviti će se u "Službenim novinama Federacije BiH" i dnevnim novinama "Dnevni avaz" i "Večernji list".

Neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.

Detalji vezani za podnošenje zahtjeva, osim u Javnom pozivu, mogu se vidjeti i u Programu, objavljenom u „Službenim novinama Federacije BiH", broj 33/21, kao i na službenoj web stranici Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije: www.fmeri.gov.ba

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: