Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.05.2018. 10:11

Javni poziv za odabir korisnika grant sredstava: Podrška razvoju Kantona za 2018. godinu

Izvor: Akta.ba, 28.05.2018.

Na osnovu člana 23. Zakona o ministarstvima i drugim organima uprave Tuzlanskog kantona ("Službene novine Tuzlanskog kantona", broj: 17/00, 3/01, 12/03, 10/05,3/08, 8/11, 15/13 i 15/17) i člana 7. stav (4), člana 8. stav (4), člana 10. stav (4), člana 11. stav (4) i člana 12. stav (4) Odluke o utvrđivanju programa, uslova, kriterija i postupka za raspodjelu sredstava Budžeta Tuzlanskog kantona za 2018. godinu sa pozicije 31010003 - "Podrška razvoju Kantona", broj: 02/1-14-10696-1/18 od 17.04.2018. godine, Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona, raspisuje

 

JAVNI POZIV

za odabir korisnika grant sredstava «Podrška razvoju Kantona » za 2018. godinu

 

I.   PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava za odabir korisnika grant sredstava, utvrđenih u Budžetu Tuzlanskog kantona za 2018. godinu, sa pozicije 31010003 - "Podrška razvoju kantona", a koji se odnosi na sljedeće programe:

1. subvencija malim i srednjim preduzećima za nabavku opreme i alata do 20.000,00 KM

2. subvencije obrtima za nabavku opreme i alata do 20.000,00 KM

3. subvencije javnim preduzećima za sufinansiranje troškova za uvođenje ISO/1EC standarda, osiguranje CE znaka i obnavljanje standarda do   65.000,00 KM

4. subvencije za podršku obrtničkim komorama do 5.000,00 KM

5. sufinansiranje programa/projekata edukacije za pokretanje biznisa do 5.000,00 KM

 

II. PROGRAMI

Program broj 1. SUBVENCIJA MALIM I SREDNJIM PREDUZEĆIMA ZA NABAVKU OPREME I ALATA Namjena sredstava

Nepovratna sredstva mogu se koristiti za nabavku opreme i alata.

1.2. Uslovi za dodjelu sredstava

Pravni subjekti male privrede sredstva mogu ostvariti pod sljedećim uslovima:

a) da imaju sjedište na području Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Kanton), (dokaz: aktuelni izvod iz sudskog registra ili rješenje o registraciji);

b) da registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika (dokaz: obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti);

c) da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje, te poslodavci koji imaju sa Poreznom upravom Federacije BiH potpisan Sporazum o odgođenom plaćanju duga po osnovu javnih prihoda, kao i poslodavci na koje se odnosi Zakon o finansijskoj konsolidaciji (dokaz: uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima ili Sporazum o odgođenom plaćanju duga po osnovu javnih prihoda); i

d) da uredno izmiruju indirektne poreze (dokaz: uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima);

e) da su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista, što će biti utvrđeno uvidom u izvještaje o kontroli utroška finansijskih sredstava ministarstava (dokaz: izvještaji o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstava);

f) da do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za realizaciju predloženog programa od strane Ministarstva, Vlade Tuzlanskog kantona ili drugog izvora (dokaz: baze podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa).

1.3. Kriteriji za bodovanje

• Broj zaposlenih osoba;

• Djelatnost koju MSP obavlja;

• Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama);

• Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i/ili Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona (za period 2015-2017. godina);

1.4. Maksimalni iznos sredstava

a. Sredstva za predmetne namjene dodjeljivat će se korisnicima u traženom iznosu, a maksimalan iznos je do 3.000,00 KM (slovima: trihiljade konvertibilnih maraka);

b. Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene nabavke opreme i alata.

c. Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

• Računovodstvene usluge; Pravne usluge;

• Obuka vezana za osnove IT-a i korištenje MS Office paketa;

• Izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata; Plaće, doprinosi i si.;

•Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i si.);

• Komunalne usluge i slično.

1.5. Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a) PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen) koji čini sastavni dio Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona i putem web stranice Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b) OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

- Rješenje o registraciji za MSP;

- Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave Federacije BiH, ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje, ne starije od 3 mjeseca od dana podnoSenja prijave;

- Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2018. godini izdata od Poreske uprave Federacije BiH;

- Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

- Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranjivim kategorijama; Predračun sa specifikacijom troškova, izdat od subjekta od kojeg se planira nabaviti oprema i alati;

- Izjavu o de minimis pomoćima i drugim državnim pomoćima primljenim tokom prethodne dvije fisklane godine i u tekućoj fiskalnoj godni, sačinjene na obrascu - prilog I. Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti - de minimis pomoć ("Službene novine Federacije BiH" broj: 27/18).

Dokumenti se dostavljaju u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih organa uprave ili notara, osim sljedećih dokumenata koji mogu biti dostavljeni u fotokopiji:

- Rješenje o registraciji za MSP,

- Uvjerenje o poreznoj registraciji

- ID broj;

Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti. Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca, zaokružuje ponuđene opcije upita i odgovara za vjerodostojnost svih unesenih podataka. Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja. Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumentaciju.

 

Program broj 2. - SUBVENCIJE OBRTIMA ZA NABAVKU OPREME I ALATA

2.1. Namjena sredstava

Nepovratna sredstva mogu se koristiti za nabavku opreme i alata.

 

2.2 Uslovi za dodjelu sredstava

Pravni subjekti sredstava sredstva mogu ostvariti pod sljedećim uslovima:

a) da imaju sjedište na području Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Kanton), (dokaz: rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte);

b) da registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika (dokaz: obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti);

c) da su obrtnici koji svoju djelatnost obavljaju kao osnovnu djelatnost (dokaz: rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte);

d) da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje te poslodavci koji imaju sa Poreznom upravom Federacije BiH potpisan Sporazum o odgođenom plaćanju duga po osnovu javnih prihoda, kao i poslodavci na koje se odnosi Zakon o finansijskoj konsolidaciji (dokaz: uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima ili Sporazum o odgođenom plaćanju duga po osnovu javnih prihoda);

e) da uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost), (dokaz: uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima odnosno potpisana i ovjerena Izjava da podnosilac prijave nije u sistemu PDV-a);

f) da su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista, što će biti utvrđeno uvidom u izvještaje o kontroli utroška finansijskih sredstava ministarstava (dokaz: izvještaji o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstava);

g) da do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za realizaciju predloženog programa od strane Ministarstva, Vlade Tuzlanskog kantona ili drugog izvora (dokaz: baze podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa).

2.3. Kriteriji za bodovanje

Broj zaposlenih osoba;

• Vrsta djelatnosti;

• Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama);

• Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i/ili Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona (za period 2015 - 2017. godina).

2.4. Maksimalni iznos sredstava koji se dodjeljuje

a. Sredstva za predmetne namjene korisnicima dodjeljivat će se u traženom iznosu, a maksimalan iznos je do 1.500,00 KM (slovima: jednahiljadapetstotina konvertibilnih maraka);

b. Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

• Računovodstvene usluge;

• Pravne usluge;

• Obuka vezana za osnove IT-a i korištenje MS Office paketa;

• Izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata;

• Plaće, doprinosi i si.;

• Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i si.);

• Komunalne usluge i slično.

2.5. Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a) PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen) koji čini sastavni dio Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona i putem web stranice Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/ ;

b) OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

• Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

• Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

• Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave Federacije BiH, ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

• Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje, ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a odnosno potpisana i ovjerena Izjava da podnosilac prijave nije u sistemu PDV-a);

• Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2018. godini izdata od Poreske uprave Federacije BiH;

• Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

• Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranjivim kategorijama;

• Predračun sa specifikacijom troškova, izdat od subjekta od kojeg se planira nabaviti oprema i alati;

• Izjavu o de minimis pomoćima i drugim državnim pomoćima primljenim tokom prethodne dvije fisklane godine i u tekućoj fiskalnoj godni, sačinjene na obrascu - prilog 1. Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti - de minimis pomoć ("Službene novine Federacije BiH" broj: 27/18).

 Dokumenti se dostavljaju u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih organa uprave ili notara, osim sljedećih dokumenata koji mogu biti dostavljan u fotokopiji:

- Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

- Uvjerenje o poreznoj registraciji

- ID broj;

Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti. Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca, zaokružuje ponuđene opcije upita i odgovara za vjerodostojnost svih unesenih podataka. Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja. Prijave na Javni poriv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumentacija

 

Program broj 3. - SUBVENCIJE JAVNIM PREDUZEĆIMA ZA SUFINANSIRANJE TROŠKOVA ZA UVOĐENJE ISO/IEC STANDARDA, OSIGURANJA CE ZNAKA I OBNAVLJANJE STANDARDA

3.1. Namjena sredstava

a) sufinansiranje troškova za uvođenje međunarodnih standarda ISO i EC, regionalnih standarda Europi CEN, CENELEC, ECISS..., nacionalnih standarda BAS i si. (FSC CoC/PEFC CoC, HACCP, HALAL, IFS i dr.)

b)osiguranje CE znaka, i

c) obnavljanje standarda

3.2. Prava i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na ostvarivanje sufinansiranja (refiindacije) imaju javna pred uzeća sa sjedištem na području Tuzlanskog Kantona:

a) Za Sufinansiranje (refundacija) troškova za uvođenje i obnavljanje ISO/IEC standarda:

- da su registra vani u skladu sa Zakonom o registraciji poslovnih subjekata u FBiH; Dokaz: Izvod iz sudskog registra društava od nadležnog općinskog suda,

- da posjeduju certifikat izdat od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2017. i/ili 2018. godini, a nisu do sada ostvarili subvenciju/sufinansiranje za predmetni standard od Vlade Kantona; Dokaz: Certifikat,

- da su obnovili standard u 2017. i/ili 2018. godine, a koji nisu do sada ostvarili subvenciju/sufinansiranje za predmetni standard od Vlade Kantona; Dokaz: Certifikat,

- da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima,

- da uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Dokaz: Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima,

- da nisu u postupku stečaja ii likvidacije;Dokaz: Potvrda/Uvjerenje da nije pod stečajem ili likvidacijom,

- da su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista, što će biti utvrđeno uvidom u izvještaje o kontroli utroška finansijskih sredstava ministarstava; Dokaz: Izvještaji o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstava.

b) Za Sufinansiranje (refundacija) troškova za osiguranje CE znaka

- da su registrovani u skladu sa Zakonom o registraciji poslovnih subjekata u FBiH; Dokaz: Izvod iz sudskog registra društava od nadležnog općinskog suda,

- da su osigurali CE znak u 2017. i/ili 2018. godini, a koji nisu do sada ostvarili subvenciju/sufinansiranje za predmetni CEznak od Vlade Kantona; Dokaz: EU izjava o usaglašenosti,

- da posjedu ju Tehnički fajl - dosije sa svim pripadajućim procedurama, uputstvima i zapisima za osiguranje kvalitete proizvoda; Dokaz: Naslovna strana Tehničkog fajla - dosijea,

- da posjeduju EU izjavu o usaglašenosti za 2017. i/ili 2018. godini; Dokaz: EU izjava o usaglašenosti,

- da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima,

- da uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Dokaz: Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima,

- da su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva i Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kant&ia po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista, što će biti utvrđeno uvidom u izvještaje o kontroli utroška finansijskih sredstava ministarstava; Dokaz: Izvještaji o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstava,

3.3. Kriteriji za bodovanje

• Novozaposleni radnici u 201772018. godini;

• Djelatnost koju javno preduzeće obavlja;

• Broj zaposlenih radnika;

• Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i/ili Ministarstvo industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona (za period 2015-2017. godina).

 

3.4. Maksimalan iznos sredstava

a. Sredstva za predmetne namjene korisnicima dodjeljivaće se u iznosu od 80% priznatih troškova utrošenih za ove namjene, a u maksimalnom iznosu po jednom korisniku do 10.000,00 KM (slovima: desethiljada KM).

b. Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: porez na dodanu vrijednost; nabavka/kupovina opreme, uređaja, mašina; izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata; reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i si.); komunalne usluge i slično.

3.5. Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a) PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen) koji čini sastavni dio Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.gov.ba/

b) OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

- Sufinansiranje (refundacija) troškova za uvođenje ili obnavljanje ISO/IEC standarda

• Izvod iz sudskog registra društava od nadležnog općinskog suda;

• Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

• Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

• Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Potvrda/Uvjerenje da pređuzeće nije u stečaju ili likvidaciji;

• Ugovor sa certifikacijskom ustanovom i ponuda za one ugovore u kojima nisu navedeni iznosi utrošenih sredstava za predmetni certifikat;

• Ugovor sa konsultantskom organizacijom;

Fakture i izvodi sa transakcijskih računa kojima se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu po dostavljenim ugovorima;

• Certifikat izdat od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2017. i/Ili 2018. godini;

• Izjavu o de minimis pomoćima i drugim državnim pomoćima primljenim tokom prethodne dvije fisklane godine i u tekućoj fiskalnoj godni, sačinjene na obrascu - prilog L Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti - de minimis pomoć ("Službene novine Federacije BiH1' broj: 27/18).

 -   Sufinansiranje (refundacija) troškova za osiguranje CE znaka

• Izvod iz sudskog registra društava od nadležnog općinskog suda;    

• Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

• Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

• Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

• Potvrda/Uvjerenje da pređuzeće nije u stečaju ili likvidaciji;

• Naslovnu stranu i sadižaj Tehničkog fajla - dosijea (korisnik mora posjedovati kompletan Tehnički fajl - dosije, ali ga zbog obimnosti ne mora dostavljati u kompletu, nego samo navedeni dio);

• Ugovor sa certifikacijskom ustanovom ili Ugovor/sporazum o korištenju dokumentacije o ispitivanju u sklopu postupka osiguranja CE znaka u 2017. i/ili 2018. godini;

• Ugovor s konsultantskom organizacijom;

• Fakture i izvode sa transakcijskih računa kojim se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu po dostavljenim ugo-vorima;

• EU Izjavu o usaglašenosti u 2017. i/ili 2018. godini

• Izjavu o de minimis pomoćima i drugim državnim pomoćima primljenim tokom prethodne dvije fisklane godine i u tekućoj fiskalnoj godni, sačinjene na obrascu - prilog L Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti - de minimis pomoć ("Službene novine Federacije BiH" broj; 27/18).

c) DOKUMENTACIJA ZA BODOVANJE:

- Sufinansiranje (refundacija) troškova za uvođenje Ili obnavljanje ISO/IEC standarda

• Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

• Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2018. godini izdata od Poreske uprave FBiH.

- Sufinansiranje (refundacija) troškova za osiguranje CE znaka

• Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

• Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2018. godini izdata od Poreske uprave FBiH.

Dokumenti se dostavljaju u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih organa uprave ili notara, osim sljedećih dokumenata koji mogu biti dostavljeni u fotokopiji:

- Rješenje o registraciji za MSP, Uvjerenje o poreznoj registraciji

- ID broj;

Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti. Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca, zaokružuje ponuđene opcije upita i odgovara za vjerodostojnost

svih unesenih navedenih podataka. Samo ovako uneseni podaci će se koristiti prilikom vrednovanja prijave. Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja.

Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumenlaciju.

 

Program broj 4. - SUBVENCIJA ZA PODRŠKU OBRTNIČKIM KOMORAMA

4.1. Namjena sredstava

Namjena utroška nepovratnih sredstava je realizacija programa rada obrtničkim komorama. Nepovratna sredstva se mogu koristiti isključivo za sljedeće namjene:

a) organizovanje okupljanja udruženja obrtnika, kao i obrtnika u cilju promocije i jačanja obrtništva i srodnih djelatnosti:

b) organizaciju aktivnosti iz područja obrazovanja i osposobljavanja za potrebe obrtništva propisane Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima ("Službene novine Federacije BiH", broj: 35/09 i 42/11);

c) koordinaciju, pomoć i praćenje provođenja programskih zadataka u udruženjima; .

d) pružanje edukativnih, konsultantskih, pravnih i knjigovodstvenih usluga obrtnicima;

e) organizaciju i učestvovanje na izložbama, sajmovima i prezentacijama za promociju proizvoda obrtnika;

I)   ostale aktivnosti koje su u funkciji opstanka, razvoja i afirmacije obrta i obrtničkih komora

4.2. Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju obrtničke komore pod uslovima:

a) da djeluju u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima ("Službene novine Federacije BiH" broj 35/09 i 42/11), (dokaz: rješenje o registraciji);

b) da su registrovane na nivou Kantona (dokaz: rješenje o registraciji);

c) da imaju sjedište na području Kantona (dokaz; rješenje o registraciji);

d) koje realizuju programe/projekte od interesa za Kanton (dokaz: prijedlog programa/projekta - Program rada);

e) da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO i zdravstveno osiguranje (dokaz: potpisana i ovjerena Izjava o izmirenim direktnim i indirektnim porezima, a koja će za korisnike sredstava po Programu biti provjerena službenim putem od strane Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona kod nadležnih institucija);

f) koje su opravdale ranije dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (sadašnje Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava; (dokaz: izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona);

g) da do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za realizaciju predloženog programa od strane Ministarstva, Vlade Tuzlanskog kantona ib drugog izvora (dokaz: baze podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa).

 

4.3. Kriteriji za bodovanje

Broj krajnjih korisnika programa rada;

• Povezivanje, predstavljanje i zastupanje poduzetnika (MSP i obrt) putem sajamskih manifestacija u 2017 godini: Saradnja sa obrtničkim komorama iz zemalja okruženja do 2018. godine:

• Finansiranje programa/ projekta iz drugih izvora u odnosu na ukupnu inv esticiju, izuzimajući vlastita sredstva i sredstva tražena od Ministarstva;

• Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (sadašnje Ministarstvo privrede Tuzlanskog Kantona) (za period 2015- 2017. godina).

 

4.4. Maksimalan iznos sredstava

Sredstva se dodjeljuju u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 5.000 KM (slovima: pethiljada KM). Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene programa.

 

4.3. Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a) PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen) koji čini sastavni dio Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona i putem web stranice Vlade Tuzlanskog kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/:

b) Popunjen PRIJEDLOG PROJEKTA/PROGRAMA, isključivo na propisanom obrascu "Format prijedloga projekta" koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona i putem vveb stranice Vlade Tuzlanskog kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/;

c) OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

• izvod iz osnivačkog akta obrtničke komore (fotokopija);

Potpisana i ovjerena Izjava o izmirenim direktnim i indirektnim porezima, a koja će za korisnike sredstava po Programu biti provjerena službenim putem od strane Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona kod nadležnih institucija;

• Program rada obrtničke komore za 2018. godinu (u cjelosti) - original

• Potpisana i ovjerena Izjava da do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/ poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, Vlade Kantona ili drugog izvora, za realizaciju predloženog projekta/programa;

• Izjavu o de minimis pomoćima i drugim državnim pomoćima primljenim tokom prethodne dvije fisklane godine i u tekućoj fiskalnoj godni, sačinjene na obrascu - prilog I. Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti - de minimis pomoć ("Službene novine Federacije BiH" broj; 27/18).

d) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

• Potpisana i ovjerena izjava - lista udruženja članica obrtničke komore koja sadrži broj krajnjih korisnika programa rada za 2017. godinu;

• Potvrdu - pregled sajamskih manifestacija na kojima se aktivno sudjelovalo u 2017. godini (original);

• Potvrdu o saradnji sa obrtničkim komorama iz zemalja okruženja do 2018. godine (original);

• Potpisan i ovjeren budžet uz Program rada za 2018. godinu (koji jasno definiše izvore sredstava);

• Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i dr., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora (fotokopija). Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca i Prijedloga projekta/programa, zaokružuje ponuđene opcije upita

i odgovara za vjerodostojnost svih unešenih podataka. Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja.

Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumentaciju.

 

Program broj 5. - SUFINANSIRANJE PROGRAMA/PROJEKATA EDUKACIJE ZA POKRETANJE BIZNISA

5.1. Namjena sredstava

Namjena je poticaj za edukaciju mladim osobama u biznisu, razvoj socijalnog poduzetništva kroz uključivanje socijalno ugroženih kategorija stanovništva u biznis, razvoj "mekih vještina" te upoznavanje sa procesom registracije i obavezama od prijave do pokretanja biznisa kao i tokom prvih 6 mjeseci vođenja privatnog biznisa.

5.2. Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju udruženja:

a) koja su registrovana u Ministarstvu pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona ib u skladu sa zakonom na entitetskom ili državnom nivou; Dokaz: Rješenje o registraciji,

b) koja imaju sjedište, djeluju, rade i implementiraju projekte na prostom Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Kanton); Dokaz: Rješenje o registraciji i Format prijedloga projekta,

c) koja su do sada realizirala dva ili više projekata iz oblasti poduzetništva u zadnjih pet godina; Dokaz: Referenc lista uspješno realizovanih projekata,

d) koja uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima.

e) da su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (sadašnje Ministarstvo privrede Tuzlanskog Kantona) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista (dokaz: izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona);

f) da do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za realizaciju predloženog programa od strane Ministarstva, Vlade Tuzlanskog kantona ib drugog izvora (dokaz: baze podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa).

 

5.3. Kriteriji za bodovanje

• Broj korisnika programa/projekta (izlagača, prezentera, učesnika i si.);

• Projekat daje podsticaj mladima (starosti između 18-35 godina) za biznis;

• Program/projekat podstiče uključivanje ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobibsani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama) u normalne tokove života;

• Finansiranje programa/ projekta iz drugih izvora u odnosu na ukupnu investiciju, izuzimajući vlastita sredstva i sredstva tražena od Ministarstva;

• Uključenost obrazovnih ili drugih institucija vezanih za realizaciju programa/projekta;

•Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (sadašnje Ministarstvo privrede Tuzlanskog Kantona) (za period 2015-2017. godina).

 

5.4. Maksimalan iznos sredstava

a. Sredstva za predmetne namjene dodjeljivaće se korisniku u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 5.000,00 KM (slovima: pethiljada KM).

b. Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

• reprezentacija,

• komunalne usluge,

• uredska i ICT oprema,

• plate zaposlenika udruženja i si.

5.5. Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a) PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen) koji čini sastavni dio Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona, putem web stranice Ministarstva: http://www.mptk.ba/  i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/:

b) Popunjen PRIJEDLOG PROJEKTA/PROGRAMA za 2018. godinu, isključivo na propisanom obrascu "Format prijedloga projekta", koji se može dobiti u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona, putem web stranice Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona: http://www.mptk.ba/  i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/:

c) OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

Rješenje o upisu u Sudski Registar ili upisu kod drugog nadležnog organa u Federaciji Bosne i Hercegovine ili Bosni i Hercegovini kojom podnosioci prijave dokazuju da su registrovani u relevantnom registra radi obavljanja profesionalne djelatnosti; Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

Referenc listu uspješno realizovanih projekata iz oblasti poduzetništva u zadnih pet godina. Lista mora sadržavati: nazive realizovanih projekata i učesnika u projektu, vrijeme implementacije i vrijednost realizovanih projekata, te mora biti ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe podnosioca prijave;

Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

Izjavu o de minimis pomoćima i dragim državnim pomoćima primljenim tokom prethodne dvije fisklane godine i u tekućoj fiskalnoj godni, sačinjene na obrascu - prilog I. Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti - de minimis pomoć ("Službene novine Federacije BiH" broj: 27/18).

d) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

Izjavu o broju korisnika programa/projekta (izlagača, prezentera, učesnika i si.);

- Izjava o broju učesnika programa/projekta iz populacije mladih;

- Izjava o broju učesnika programa/projekta iz populacije ranjivih kategorija stanovništva;

-   Potpisan i ovjeren ugovor, sporazum, memorandum, pismo podrške i dr. ako se program/ projekat implementira sa obrazovnim ili dragim institucijama;

- Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i si., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz dragih izvora. Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedećih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ib notara:

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Potpisan i ovjeren ugovor, sporazum, memorandum, pismo podrške i dr. ako se program/projekat implementira sa obrazovnim ili dragim institucijama;

- Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i si., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz dragih izvora. Također, Izjave i potvrde kao dokazi se dostavljaju u originalu i moraju biti ovjerene i potpisane od ovlaštene osobe podnosioca prijave. Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca i Prijedloga projekta/programa, zaokružuje ponuđene opcije upita i odgovara za vjerodostojnost svih unesenih navedenih podataka. Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja.

Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumentaciju.

 

III. OPĆE ODREDBE

a) Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca, zaokružuje ponuđene opcije upita i odgovara za vjerodostojnost svib unesenih podataka.

b) Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja.

c) Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumentaciju.

1. Način podnošenja prijave

Prijave se šalju preporučeno poštom ili lično u zapečaćenim kovertama na adresu:

Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona Pisarnica Vlade TK. Rudarska broj 57,75000 Tuzla.

sa naznakom: NE OTVARATI-prijava po Javnom pozivu: Odabir korisnika grant sredstava "Podrška razvoju kantona" za 2018.godinu, sa napomenom:

Program broj: (navesti broj i naziv programa)

Na poleđini koverte obavezno navesti naziv - ime podnosioca prijave, adresu, kontakt telefon i ovjeriti pečatom.

2. Rok za dostavu prijava

Javni poziv ostaje otvoren 30 dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama "Oslobođenje". Prijave primljene nakon isteka navedenog roka biti će odbačene i neće biti predmet razmatranja.

 

3. Način dodjele sredstava

a) Postupak razmatranja prijava vrši Komisija koju imenuje ministar privrede u Vladi Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministar).

b) Komisija, na osnovu kriterija za bodovanje vrši bodovanje prispjelih prijava koje ispunjavaju uslove iz Javnog poziva i sačinjava Rang listu korisnika sredstava sa pozicije "Podrška razvoju kantona" za 2018. godinu. Komisija takođe sačinjava i Listu kandidata  čije su prijave neblagovremene, nepotpune i neosnovane.

c) Na objavljene liste svi kandidati imaju pravo prigovora koji se podnosi Ministarstvu u pisanoj formi, u roku od osam dana od dana objavljivanja listi na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona.

d) Nakon isteka roka za prigovor i nakon rješavanja po uloženim prigovorima u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora Ministar donosi Konačnu rang listu korisnika sredstava sa pozicije "Podrška razvoju kantona" za 2018. godinu, koja se objavljuje na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona  http://www.vladatk.gov.ba/.

e) Na osnovu Konačne rang liste korisnka sredstava Ministar donosi pojedinačne odluke o odobravanju sredstava korisnicima.

f) Na osnovu pojedinačnih odluka doznačavaju se sredstva na transakcijski račun korisnika.

g) Sa odabranim korisnicima Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona potpisuje pojedinačne ugovore.

 

IV. OSTALE ODREDBE

Na web stranici Vlade Tuzlanskog Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/ bit će objavljen:

a) JAVNI POZIV za odabir korisnika grant stedstava "Podrška razvoju kantona" za 2018. g.

b) PRAVILNICI o utvrđivanju uslova, kriterija i postupka za svaki program,

c) PRIJAVNI OBRAZAC za svaki program,

d) FORMAT PRIJEDLOGA PROJEKTA (za programe broj 4. i 5.).

Format izvještaja će biti dostupan korisnicima u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona.

1. Pojam MSP i obrt

Pod pojmom MSP i obrtnici, smatraju se MSP i obrtnici definisani sljedećim propisima:

a) Subjekti male privrede iz člana 4. Zakona o poticanju razvoja male privrede ("Službene novine Federacije", broj: 19/06 i 25/09);

b) Obrtnici registrirani u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima ("Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 35/09 i 42/11) i Uredbom o vezanim i posebnim obrtima ("Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 66/09,62/10 i 16/12), te obrtnici koji obavljaju obrtničku djelatnost u skladu sa Uredbom o zaštiti tradicionalnih i starih zanata ("Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 66/09,38/10 i 16/12).

2. Pojam javnog preduzeća

Pod pojmom javna preduzeća, smatraju se preduzeća definisana članom 2. Zakona o javnim preduzećima u Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 8/05,81/08,22/09 i 109/12).

NAPOMENA

■ Sredstva po ovom pozivu neće se dodijeliti podnosiocu zahtjeva koji nije opravdao utrošak dodijeljenih sredstava Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava iz prethodnog perioda i nije izmirio poreske i druge obaveze (porezi i doprinosi).

■ Sredstva iz ovog poziva neće se dodijeliti podnosiocu zahtjeva koji je ranije ostvario subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, Vlade Tuzlanskog Kantona ili dragog izvora, za realizaciju predloženog projekta.

■ U postupku javnog oglašavanja Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona ne snosi nikakve troškove učesnicima na Javnom pozivu te zadržava pravo da poništi Javni poziv.

■ Prispjela dokumentacija neće se vraćati.

■ U slučaju nedostatka sredstava u Budžetu Kantona obustavlja se realizacija dodjele sredstava u potpunosti ili djelimično. srazmjemo nedostajućim sredstvima.

■ Sve dodatne informacije vezane za Javni poziv mogu se dobiti svakim radnim danom na brojeve telefona: 035 369-357, 035 369-327 i 035/369-353.

 

 

MINISTARSTVO PRIVREDE TUZLANSKOG KANTON

 

 

PRILOZI I DOKUMENTI

Tekst javnog poziva

Format prijedloga projekta - Subvencija za podršku obrtničkim komorama

Format prijedloga projekta - Subvencija programa projekta Edukacija za pokretanje biznisa

Izjava

Uredba o uslovima i postupku za dodjelu pomoći

 

PRAVILNICI

Pravilnik - Subvencija MSP za nabavku opreme i alata

Pravilnik - Subvencija obrtima za nabakvu opreme i alata

Pravilnik - Sufinansiranje programa-projekata edukacije za udruženja

Pravilnik - Subvencija za podršku obrtničkim komorama

Pravilnik - Subvencija za uvođenje ISO/IES standarda osiguranje CE znaka i obnavljanje standarda za javna preduzeća

 

PRIJAVNI OBRASCI

Prijavni obrazac - Subvencija MSP za nabavku opreme i alata

Prijavni obrazac - Subvencija obrtima za nabakvu opreme i alata

Prijavni obrazac - Subvencija certificiranja za javna preduzeća

Prijavni obrazac - Subvencija za podršku obrtničkim komorama

Prijavni obrazac - Subvencija program edukacije za udruženja

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: