Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.04.2022. 22:35

Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - pravna lica

Izvor: Akta.ba, 20.04.2022.

Federacija Bosne i Hercegovine

Unsko-Sanski Kanton

MINISTARSTVO PRIVREDE

 

Na osnovu člana 45. stav (3) Zakona o izvršavanju Budžeta Unsko-sanskog kantona za 2022. godinu („Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona“, broj: 5/22), Programa poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu, broj: 03-017-4320/2022 od 18.4.2022. godine i Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava „Subvencije preduzećima i poduzetnicima“ iz Budžeta Unsko-sanskog kantona-Ministarstva privrede za 2022. godinu, broj: 03-017-4321/2022 od 18.4.2022. godine, Ministarstvo privrede objavljuje:

 

J A V N I PO Z I V

za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu „Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - pravna lica“

 

I PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava subjekata male privrede - pravnih lica, definisanih Zakonom o poticaju razvoja male privrede za sufinansiranje prihvatljivih troškova definisanih tačkom V ovog Javnog poziva.

II PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća imaju subjekti male privrede definisani Zakonom o poticaju razvoja male privrede („Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona“, broj: 19/11) – pravna lica (d.o.o. ili poslovne jedinice ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom), registrirana do 31.12.2021. godine u okviru proizvodne, proizvodno-uslužne i uslužne djelatnosti unutar određenih područja Klasifikacije djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH“, broj: 47/10).

III USLOVI ZA DODJELU SREDSTAVA

Pravo na dodjelu poticajnih sredstava ostvaruju subjekti male privrede pod uslovima:

a) da na osnovu Obavještenja o razvrstavanju prema klasifikaciji djelatnosti Zavoda za statistiku obavljaju registrovanu djelatnost unutar sljedećih područja djelatnosti prema

Klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH“, broj: 47/10):

 

RB

PODRUČJE

OBLAST

/GRANA/

RAZRED

DJELATNOSTI ZA KOJE SE DODJELJUJU POTICAJNA SREDSTVA

DJELATNOSTI ZA KOJE SE NEĆE DODJELJIVATI POTICAJNA SREDSTVA

i.

в

08.1

08.9

VAĐENJE OSTALIH RUDA I KAMENA

  • Vađenje kamena, pijeska i gline
  • Vađenje ruda i kamena d.n.

 

2.

c

10-33

PRERAĐIVAČKA INDUSTRIJA

C-11.01, C-11.02, C-11.03, C-11.04, C-11.05, C-11.06, C-12, C-19, C-20, C-21, C-25.4, C-30

3.

F

41-43

GRAĐEVINARSTVO

 

4.

G

45.20

Održavanje i popravak motornih vozila

 

5.

H

49.31

49.39

49.41

  • Gradski i prigradski kopneni prijevoz putnika;
  • Ostali kopneni prijevoz putnika, d.n.
  • Cestovni prijevoz robe

 

6.

J

62

INFORMACIJE I KOMUNIKACIJE Računarsko programiranje, savjetovanje i djelatnosti u vezi s njima

 

7.

M

74.1

74.2

Specijalizirane dizajnerske djelatnosti Fotografske djelatnosti

 

8.

N

81.3

- Uslužne djelatnosti uređenje i održavanja zelenih površina

 

 

 

e)         da upošljavaju minimalno 2 (dva) radnika osnovni subjekt, a poslovna jedinica 1 (jedan) radnik, na neodređeno vrijeme zaključno sa danom objave Javnog poziva (izuzev u slučaju kada je sjedište osnovnog subjekta i poslovne jedinice isto);

 

 

 

82.11

- Kombinirane kancelarijske administrativne uslužne djelatnosti

 

9.

P

85.53

Djelatnosti vozačkih škola

 

10.

R

90.02

Pomoćne djelatnosti u izvođačkoj umjetnosti

 

11.

S

95-96

Popravak računara i predmeta za ličnu upotrebu i domaćinstvo;

Ostale lične uslužne djelatnosti

 

 

 

b)         da su registrovani do 31.12.2021 .godine i imaju sjedište na području Kantona;

c)         čija se djelatnost odnosi na proizvodnu, proizvodno-uslužnu i uslužnu djelatnost;

d)         da imaju pozitivno poslovanje u 2021. godini;-neodređeno vrijeme zaključno sa danom objave Javnog poziva (izuzev u slučaju kada je sjedište osnovnog subjekta i poslovne jedinice isto);

f)          da osiguraju vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta minimalno 50% (Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta), a

djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 moraju osigurati vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta minimalno 20% (Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta);

g)         da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje (podnosioci prijava koji imaju sklopljen sporazum o plaćanju duga u ratama neće biti uzeti u razmatranje);

h)         da uredno izmiruju indirektne poreze, ukoliko su u sistemu PDV-a;

i)          da nije pokrenut ili okončan postupak stečaja ili likvidacije ili postupak gašenja, obustave ili ograničenja poslovne aktivnosti;

j)          da imaju izmirene obaveze po osnovu koncesija na dan objave Javnog poziva;

k)         da su opravdali sredstva dodjeljenja po programima ovog Ministarstva iz prethodne tri godine (izuzev u slučaju definisanom u članu 24. stav (7) Programa poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu).

 

IV        SREDSTAVA ZA IMPLEMENTACIJU

Sredstva za implementaciju obezbjedena su u Budžetu Ministarstva na ekonomskom kodu 614500 - „Subvencije preduzećima i poduzetnicima" u ukupnom iznosu od 3.000.000,00 KM.

Minimalan iznos sredstava za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku iznosi 5.000,00 KM, a maksimalan iznosi 50.000,00 KM.

Minimalan iznos sredstava za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku za djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 po jednom korisniku iznosi 1.000,00 KM, a maksimalan iznosi 10.000,00 KM.

Ukoliko podnosioci prijava podnose prijave samo i isključivo za učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači može se odobriti maksimalno do 5.000,00 KM

V          NAMJENA UTROŠKA SREDSTAVA I ROK ZA IMPLEMENTACIJU

Sredstva iz tačke IV Javnog poziva namjenjena su za sufinansiranje prihvatljivih troškova: nabavka mašina, postrojenja, opreme, softverskih rješenja (program), unutrašnjeg uređenja proizvodno/poslovnog prostora (materijal i usluge za građevinske i instalacijske radove), tehnološke modernizacije i inovacije poslovnih procesa - uvođenja sistema međunarodnih standarda kvalitete kroz odgovarajuće konsultantske usluge i edukacije za certificiranje sistema i certificiranje proizvoda (CE znaka) i stjecanje prava ili obnavljanja upotrebe: ISO, HACCP, HALAL i drugih međunarodnih standarda, te učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači.

Za djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 namjenjena su za sufinansiraje prihvatljivih troškova: servisiranja vozila, nabavka opreme (zavjese u autobusu, tv, klima, gume za vozilo, presvlačenje sjedala, rezervni dijelovi i slično) i učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači.

Utvrđeni troškovi sufinansiranja moraju biti isključivo namjenjeni djelatnosti koju pravno lice (poslovna jedinica) obavlja. Mašine, postrojenja i oprema koja se nabavlja ne može biti starija od pet godina.

Neprihvatljivi troškovi za koje se ne mogu koristiti sredstva su: nabavka kancelarijskog namještaja i materijala, repromaterijal, podizanje krovnih konstrukcija, vanjski građevinski radovi, police osiguranja imovine i ljudi, kupovina i iznajmljivanje objekata, zemljišta, svih motornih i priključnih vozila, kupovina, obnova, rekonstrukcija ili modernizacija objekta za najam ili prodaju, plaće i doprinosi na plaće, kao i nabavka mašina, postrojenja, usluga i opreme od lica koja nisu registrovani kao poslovni subjekti i koji spadaju u kategoriju povezanih lica sa podnosiocima prijava (isti vlasniki/ili suvlasnik pravnog lica, vlasništvo i/ili suvlasništvo bračnog druga i/ili lica koja žive u istom domaćinstvu ili imaju međusobno povezane ili zajedničke investicije), cesije, kompenzacije i svi ostali troškovi koji nisu u skladu sa namjenom projekta iskazan u Prijavnom obrascu.

Rok za implementaciju projekta traje do 31.12.2022. godine.

Svako korištenje odobrenih sredstava suprotno namjenama utvrđenim u Programu smatrat će se nenamjenskim utroškom.

Korisnici sredstava po ovom Javnom pozivu ne mogu prestati sa radom u periodu od minimalno jedne godine, u suprotnom su u obavezi vratiti dodjeljena sredstva u cjelokupnom iznosu.

VI        KRITERIJI ZA IZBOR KORISNIKA

1.         Broj zaposlenih

2.         V rsta dj elatnosti

3.         Prerađivačka industrij a Ifinalizacij a proizvoda

4.         Ukupan broj zaposlenih iz ciljnih skupina (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom)

5.         Vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta

6.         Poslovanje subjekta male privrede u jedinicama lokalne samouprave

7.         Korisnik poticaja Ministarstva privrede u prethodne tri godine.

Ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom registriranoj na istoj adresi kao i pravno lice odnosno osnovni subjekt za kriterij bodovanja definisan pod rednim brojem 1. i 4. vršiti će se na osnovu Izjave o broju uposlenika definisane članom 11. stav (3) alineja 1) i m).

VII       PRIJAVA PO JAVNOM POZIVU

Prijava na Javni poziv se vrši putem Prijavnog obrasca, a preuzima se direktno sa web stranice Vlade Kantona www.vladausk.ba.

Uz Prijavni obrazac potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

a)         Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta (vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta u iznosu od minimalno 50%) (ovjerena pečatom podnosioca prijave i potpisana od strane ovlaštene osobe);

b)         Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta za djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 (vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta u iznosu od minimalno 20%) (ovjerena pečatom podnosioca prijave i potpisana od strane ovlaštene osobe);

c)         Original ili ovjerena kopija Aktualnog izvoda iz sudskog registra (ne stariji od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

d)         Ovjerena kopija dozvole, saglasnosti ili drugog akt nadležnog organa kojim su utvrđeni uslovi za bavljenje registrovanom djelatnošću (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

e)         Ovjerena kopija Uvjerenja o poreznoj registraciji (ID broj) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

f)          Ovjerena kopija Obavijesti o razvrstavanju subjekta prema djelatnosti usklađeno sa Klasifikacijom djelatnsti KD BiH 2010 (Federalni zavod za statistiku) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

g)         Original ili ovjerena kopija Uvjerenja od Porezne uprave o izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje za sve uposlene (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

h)         Original ili ovjerena kopija Uvjerenja o urednom izmirenju indirektnih poreza od Uprave za indirektno oporezivanje (ukoliko je u sistemu PDV-a) (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva) ili Izjava podnosioca prijave da isti nije u sistemu PDV-a, potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

i)          Kopij a bilansa stanj a i bilans uspj eha za 2021. godinu;

j)          Original ili ovjerena kopija potvrde izdane od strane Suda da se ne vodi stečajni ili likvidacioni postupak (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

k)         Original ili ovjerena kopija Liste osiguranika izdana od strane Porezne uprave (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva);

l)          Ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom registriranoj na adresi kao i pravno lice odnosno osnovni subjekt dostavlja Izjavu o osiguranicima koji obavljaju poslove u poslovnoj jedinici, a nalaze se na Listi osiguranika iz alineje k) ovog stava,

potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

m)        Izjava podnosioca prijave o pripadnosti/nepripadnosti uposlenika sa Liste osiguranika (odnosno sa liste iz alineje 1) ukoliko se prijava podnosi na poslovnu jedinicu) o ciljnim skupinama (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom), potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

n)         Izjava podnosioca prijave o broju registriranih vozila, potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave za djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53;

o)         Kopija dokumenta iz kojeg je vidljiv broj transakcijskog računa (ne može se mijenjati u proceduri dodjele sredstava) na koji će se sredstva doznačiti (ugovor, karton deponovanih potpisa, potvrda);

p)         Ponude ili predračuni sa uključenom tehničkom specifikacijom troškova izdatih od odgovarajućih poslovnih subjekata za sve namjene utroška sredstava navedene u Prijavnom obrascu. Dostavljena ponuda ili predračun ne mogu biti stariji od dana objave Javnog poziva;

q)         Potvrda da su izmirene obaveze po osnovu Ugovora o koncesiji na dan objave Javnog poziva;

r)         Izjava o primljenim pomoćima male vrijednosti (de minimis pomoć), potpisana i ovjerena pečatom podnosioca prijave (dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba).

Ukoliko se Priiavni obrazac podnosi na poslovnu jedinicu, onda dokumente nod rednim brojem e) i f) treba dostaviti i za osnovni subjekt i za poslovnu jedinicu, uz ostalu traženu dokumentaciju.

Prijave će biti odbačene kao nepotpune i neće biti predmet daljeg razmatranja ako ne sadrže kompletnu dokumentaciju koja se traži Javnim pozivom.

VIII     OBRADA PRIJAVA I IZBOR KORISNIKA

Za obradu prijava po Javnom pozivu ministrica Ministarstva privrede (u daljem tekstu: Ministrica) Rješenjem imenuje Komisiju.

Komisija ima zadatak da u skladu sa kriterijima i procedurama utvrđenim Programom poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu, ovim Javnim pozivom i Pravilnikom o postupcima u provođenju programa poticaja razvoja male privrede izvrši evaluaciju i bodovanje, sačini Preliminarnu rang listu korisnika sredstava i listu subjekata male privrede čije su prijave neblagovremene, nepotpune i neosnovane, te iste dostavi Ministrici. Liste se objavljuju na web stranici Vlade Kantona: www.vladausk.ba.

Na objavljene liste subjekti male privrede-pravna lica, imaju pravo prigovora koji se podnosi Ministarstvu u pisanoj formi, u roku od osam dana od dana objavljivanja listi na web stranici Vlade Kantona.

Nakon isteka roka za prigovor i nakon rješavanja po uloženim prigovorima u roku od 8 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora, Ministrica donosi Konačnu rang listu korisnika sredstava sa ukupnim brojem bodova i iznosom odobrenih poticajnih sredstava, na koju Vlada Kantona daje saglasnost i ista se objavljuje na web stranici Vlade Kantona.

Po dobivanju saglasnosti od Vlade Kantona na Konačnu rang listu korisnika sredstava Ministarstvo sa korisnicima sredstava zaključuje Ugovore o dodjeli sredstava, nakon čega će se sredstva doznačiti na transakcijske račune korisnika.

IX        NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA

Prijave sa potrebnom dokumentacijom dostavljaju se neposredno na protokol Vlade Kantona ili preporučeno putem pošte, na adresu:

Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona, Ul. Alije Đerzeleza br.2, 77 000 Bihać,

s naznakom

Prijava na Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu „Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - pravna lica"

„NE OTVARAJ".

Rok za podnošenje prijava je 20 (dvadeset) dana od dana objave Javnog poziva.

Neblagovremene prijave koje su dostavljene nakon isteka roka određenog Javnim pozivom neće se uzeti u razmatranje i iste se ne vraćaju podnosiocima prijava.

Podnosioci prijava mogu podnijeti samo jednu prijavu po jednoj mjeri po ovom Javom pozivu i isti nemaju pravo apliciranja na Javni poziv ovog Ministarstva po Programu poticaja razvoja turizma za 2022. godinu. U slučaju više prijava istog podnosioca sve prijave će biti odbačene kao neosnovane i neće biti predmet daljeg razmatranja.

X          IZVJEŠTAJ O UTROŠKU SREDSTAVA

Korisnici sredstava su dužni pravdati utrošak ukupnih sredstava (ukupna vrijednost projekta) predviđenih za realizaciju projekta, kako vlastitih tako i dodijeljenih sredstava od strane Ministarstva. Rok za dostavu izvještaja na propisanom obrascu „Izvještaj o utrošku fmansijskih sredstava" je najkasnije 15 dana od dana isteka roka za implementaiju projekta. Programom poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu detaljno je definisana dokumentacija kojom se pravda namjenski utrošak sredstava a ista će se regulisati i Ugovorom o dodjeli sredstava.

XI        OSTALO

Sredstva se dodjeljuju korisnicima u skladu sa Konačnom rang listom korisnika sredstava do utroška sredstava predviđenih za implemetaciju pojedinačne poticajne mjere.

U postupku po Javnom pozivu Ministarstvo zadržava pravo da poništi Javni poziv u bilo koje vrijeme do zaključenja ugovora, bez obaveze pismenog ili usmenog obrazloženja.

U slučaju nedostatka sredstava u Budžetu Kantona obustavlja se realizacija dodjele sredstava. Ministarstvo ne snosi troškove nastale u vezi sa prijavom na Javni poziv. Prispjela dokumentacija će se vratiti podnosiocima prijave samo na pismeni zahtjev u slučajevima poništenja Javnog poziva i obustave realizacije zbog nedostatka sredstava u Budžetu Kantona.

Korisnici sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede u 2021. godini, kojima je na zahtjev odobreno produženje roka za implementaciju projekta, imaju pravo apliciranja na ovaj Javni poziv, s tim da u slučaju da se nađu na Konačnoj rang listi, sa istima se neće potpisivati Ugovori o dodjeli sredstava dok ne dostave Izvještaj o utrošku sredstava i dok Vlada Kantona ne prihvati Izvještaj kao namjenski utrošak.

Kao smjernice podnosiocima prijava uz ovaj Javni poziv na web stranici Vlade Kantona: www.vladausk.ba objavljuje se i Program poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu.

 

 

 

Prilozi:

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: