Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.04.2022. 22:43

Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja turizma za 2022. godinu-Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - fizičkih i pravnih lica u turističko- ugostiteljskoj djelatnosti

Izvor: Akta.ba, 20.04.2022.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

UNSKO-SANSKI KANTON

MINISTARSTVO PRIVREDE

 

Na osnovu člana 45. stav (4) Zakona o izvršavanju Budžeta Unsko-sanskog kantona za 2022. godinu („Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona“, broj: 5/22), Programa poticaja razvoja turizma za 2022. godinu, broj: 03-017-4322/2022 od 18.4.2022. godine i Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava "Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima-oblast turizma" iz Budžeta Unsko-sanskog kantona -Ministarstva privrede za 2022. godinu, broj: 03-017-4323/2021 od 18.4.2022. godine, Ministarstvo privrede objavljuje:

 

JAVNI POZIV

za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja turizma za 2022. godinu

„Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - fizičkih i pravnih lica u turističko-

ugostiteljskoj djelatnosti

 

I           PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava subjekata male privrede - fizičkih i pravnih lica u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti, definisanih Zakonom o poticaju razvoja male privrede za sufinansiranje prihvatljivih troškova definisanih tačkom V ovog Javnog poziva.

II         PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća imaju subjekti male privrede definisani Zakonom o poticaju razvoja male privrede („Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona", broj: 19/11) - fizička i pravna lica (d.o.o. ili poslovne jedinice ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom) registrirana do 31.12.2021. godine, u okviru turističko - ugostiteljske djelatnost, a koja ispunjavaju uslove za dodjelu sredstava definisane tačkom III ovog Javnog poziva.

 

III        USLOVI ZA DODJELU SREDSTAVA

Pravo na dodjelu poticajnih sredstava ostvaruju subjekti male privrede definisani u tačkom II ovog Javnog poziva, a koji ispunjavaju sljedeće uslove:

a)         da na osnovu Obavještenja o razvrstavanju prema klasifikaciji djelatnosti Zavoda za statistiku obavljaju registrovanu djelatnost unutar sljedećih područja djelatnosti prema

Klasifikaciji djelatnosti KD ВШ 2010 („Službeni glasnik BiH", broj: 47/10):

 

 

RB

PODRUČJE

OBLAST

/GRANA/

RAZRED

DJELATNOSTI ZA KOJE SE DODJELJUJU POTICAJNA SREDSTVA

i.

i

55.10

Hoteli i sličan smještaj

 

 

55.20

Odmarališta i slični objekti za kraći odmor

 

 

55.30

Kampovi i prostori za kampiranje

 

 

55.90

Ostali smještaj

 

 

56.10

Djelatnosti restorana i ostalih objekata za pripremu i usluživanje hrane

 

 

56.21

Djelatnosti keteringa

 

 

56.29

Ostale djelatnosti pripreme i usluživanja hrane

 

 

56.30

Djelatnosti pripreme i usluživanja pića

 

 

77.21

Pružanje usluge za iznajmljivanje opreme za sport i rekreaciju

2.

N

79.11

Djelatnosti putničkih agencija

 

 

79.12

Djelatnosti turoperatera

 

 

79.90

Ostale rezervacijske usluge i djelatnosti povezane s njima

 

b)         da su registrovani do 31.12.2021 .godine i imaju sjedište na području Kantona;

c)         čija djelatnost se odnosi na turističko-ugostiteljsku djelatnost;

d)         da imaju pozitivno poslovanje u 2021. godini;

e)         da upošljavaju: fizička lica minimalno jednog radnika na neodređeno vrijeme (uključujući vlasnika), pravna lica minimalno dva radnika na neodređeno vrijeme, a poslovna jedinica jednog radnika na neodređeno vrijeme zaključno sa danom objave Javnog poziva (izuzev u slučaju kada je sjedište osnovnog subjekta i poslovne jedinice isto);

f)          da osiguraju vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta minimalno: fizička lica 20%, a pravna lica ili poslovne jedinice 50% (Izjava o vlastitom učešću fmansijskih sredstava za realizaciju projekta);

Napomena: Kreditna sredstva ne mogu biti prihvaćena kao vlastito učešće Korisnika sredstava za realizaciju projekta po ovom Javnom pozivu.

g)         da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje (podnosioci prijava koji imaju sklopljen sporazum o plaćanju duga u ratama neće biti uzeti u razmatranje);

h)         da uredno izmiruju indirektne poreze, ukoliko su u sistemu PDV-a;

i)          da nije pokrenut ili okončan postupak stečaja ili likvidacije ili postupak gašenja, obustave ili ograničenja poslovne aktivnosti;

j)          da posjeduju Rješenje o kategorizaciji na dan objave Javnog poziva;

k)         da imaju izmirene obaveze po osnovu uplate boravišne takse na dan objave Javnog poziva;

l)          da su opravdali sredstva dodjeljena po programu ovog Ministarstva iz prethodne tri godine (izuzev u slučaju defmisanom u članu 26. stav (7) Programa poticaja razvoja turizma za 2022. godinu).

IV         SREDSTAVA ZA IMPLEMENTACIJU

Sredstva za implementaciju obezbjedena su u Budžetu Ministarstva na ekonomskom kodu 614500 FAP004 - „Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima - oblast turizma" u ukupnom iznosu od 1.600.000,00 KM Sredstva se raspoređuju na:

a)         Fizička lica u ukupnom iznosu od 500.000,00 KM

b)         Pravna lica u ukupnom iznosu od 1.100.000,00 KM

Minimalan iznos sredstava za fizička lica po jednom korisniku iznosi 1.000,00 KM, a maksimalni iznos sredstava za fizička lica po jednom korisniku iznosi 10.000,00 KM. Minimalan iznos sredstava za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku iznosi 3.000,00 KM, a maksimalni iznos sredstava za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku iznosi 30.000,00 KM.

Ukoliko podnosioci prijava podnose prijave samo i isključivo za učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači može se odobriti maksimalno do 3.000,00 KM za fizička lica po jednom korisniku i maksimalno do 5.000,00 KM za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku.

2 

V          NAMJENA UTROŠKA SREDSTAVA I ROK ZA IMPLEMENTACIJU

Sredstva iz tačke IV ovog Javnog poziva namjenjena su za sufinansiranje prihvatljivih troškova:

-           nabavka opreme kojom se omogućava pristup osobama sa invaliditetom u vanjske i unutrašnje prostore (liftovi, pristupne rampe i slično) i posebna sanitarna oprema za osobe sa invaliditetom (sanitarni čvorovi);

-           nabavka softwerskih rješenja i hardwerske opreme;

-           unutrašnje uređenje poslovnog prostora (materijal i usluge za građevinske i instalacijske radove);

-           ulaganje u izgradnju, adaptaciju, sanaciju, dogradnju i rekonstrukciju sportskih i rekreativnih terena (unutrašnjih i vanjskih), wellness i spa objekata, bazena, jakuzija, dječijih igrališta, izletišta (sa klupama, stolovima, kantama za odlaganje otpada itd.);

-           ulaganje u izgradnju, adaptaciju, sanaciju, dogradnju i rekonstrukciju objekata za držanje životinja u sportske i turističke svrhe (na primjer: štale za konje i ostalo,pristaništa za splavarenje/rafđng);

-           unutrašnje opremanje objekta opremom neophodnom za obavljanje djelatnosti;

-           nabavka sportske i rekreativne opreme za dodatne sadržaje (oprema za biciklizam, jahanje, pecanje, planinarenje, oprema za tenis, mali fudbal, košarku, rekreativne i trim staze, oprema za kampovanje, oprema za turističke usluge na divljim vodama i turističke usluge u raftingu kao što su kanui, kajaci, čamci, splavovi itd.);

-           nabavka sigurnosne i zaštitne opreme (kacige, sigurnosni prsluci itd.) i opreme za pružanje prve pomoći;

-           nabavka wellness i spa opreme; mapiranje i označavanje staza, šetnica;

tehnološka modernizacija i inovacija poslovnih procesa - uvođenje sistema međunarodnih standarda kvalitete kroz odgovarajuće konsultantske usluge i edukacije za certificiranje sistema i stjecanje prava ili obnavljanja upotrebe: ISO standardi, HALAL I HACCAP i drugih međunarodnih standarda,

-           učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači.

Utvrđeni troškovi sufmansiranja moraju biti isključivo namjenjeni djelatnosti koju fizičko ili pravno lice (poslovna jedinica) obavlja. Mašine, postrojenja i oprema koja se nabavlja ne može biti starija od pet godina.

Neprihvatljivi troškovi za koje se ne mogu koristiti sredstva su: podizanje krovnih konstrukcija; repromaterijal; vanjski građevinski radovi (osim prihvatljivih troškova koji su taksativno pobrojani); police osiguranja imovine i ljudi; kupovina i iznajmljivanje objekata, zemljišta, svih motornih i priključnih vozila; kupovina, obnova, rekonstrukcija ili modernizacija objekta za najam ili prodaju; plaće i doprinosi na plaće; nabavka usluga i opreme od lica koja nisu registrovani kao poslovni subjekti i koji spadaju u kategoriju povezanih lica sa podnosiocima prijava (isti vlasniki/ili suvlasnik pravnog lica, vlasništvo i/ili suvlasništvo bračnog druga i/ili lica koja žive u istom domaćinstvu ili imaju međusobno povezane ili zajedničke investicije), kupovina fiskalne kase; cesije; kompenzacije i svi ostali troškovi koji nisu u skladu sa namjenom projekta iskazan u Prijavnom obrascu.

Rok za implementaciju projekta traje do 31.12.2022. godine.

Svako korištenje odobrenih sredstava suprotno defmisanim namjenama smatrat će se nenamjenskim utroškom.

Korisnici sredstava po ovom Javnom pozivu ne mogu prestati sa radom u periodu od minimalno jedne godine, u suprotnom su u obavezi vratiti dodjeljena sredstva u cjelokupnom iznosu.

VI         KRITERIJI ZA IZBOR KORISNIKA

3 

-           Broj zaposlenih

-           Vrsta djelatnosti

-           Vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta

-           Broj zaposlenih iz ciljnih skupina (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom)

-           Poslovanje subjekta male privrede u jedinicama lokalne samouprave.

VII       PRIJAVA PO JAVNOM POZIVU

Prijava na Javni poziv vrši se putem Prijavnog obrasca koji se preuzima direktno sa web

stranice Vlade Kantona www.vladausk.ba.

(1)        Fizička lica uz prijavni obrazac su u obavezi dostaviti sljedeću dokumentaciju:

a)         Izjava o vlastitom učešću fmansijskih sredstava za realizaciju projekta (vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta minimalno 20%) (ovjerena pečatom podnosioca prijave i potpisana od strane ovlaštene osobe);

b)         Rješenje o registraciji od nadležnog gradskog/općinskog organa (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

c)         Ovjerena kopija Uvjerenja o poreznoj registraciji (ID broj) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

d)         Ovjerena kopija Obavijesti o razvrstavanju subjekta prema djelatnosti usklađeno sa Klasifikacijom djelatnsti KD BiH 2010 (Federalni zavod za statistiku) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

e)         Original ili ovjerena kopija Uvjerenja od Porezne uprave o izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno zdravstveno osiguranje za sve uposlene (ne starije od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

f)          Original ili ovjerena kopija Uvjerenja o urednom izmirenju indirektnih poreza od Uprave za indirektno oporezivanje (ukoliko je u sistemu PDV-a) (ne starije od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva) ili Izjava podnosioca prijave da isti nije u sistemu PDV-a, potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

g)         Original ili ovjerena kopija Liste osiguranika izdana od strane Porezne uprave (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva);

h)         Specifikacija za utvrđivanje dohotka od samostalne djelatnosti (Obrazac SPR-1053) za 2021. godinu ili Rješenje o paušalnom plaćanju poreza;

i)          Original ili ovjerena kopija potvrde općinskog/gradskog organa uprave da nije pokrenut postupak gašenja, obustave ili ograničenja poslovne aktivnosti (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

j)          Izjava podnosioca prijave o pripadnosti/nepripadnosti uposlenika sa liste osiguranika o ciljnim skupinama (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom), potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

k)         Kopija dokumenta iz kojeg je vidljiv broj transakcijskog računa (ne može se mijenjati u proceduri dodjele sredstava) na koji će se sredstva doznačiti (ugovor, karton deponovanih potpisa, potvrda);

l)          Ponude ili predračuni sa uključenom tehničkom specifikacijom troškova izdatih od odgovarajućih poslovnih subjekata za sve namjene utroška sredstava navedene u Prijavnom obrascu.Dostavljene ponude ili predračuni ne mogu biti stariji od dana objave Javnog poziva.

m)        Izjava o primljenim pomoćima male vrijednosti (de minimis pomoć), potpisana i ovjerena pečatom podnosioca prijave (dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba).

(2)        Pravna lica uz prijavni obrazac su u obavezi dostaviti sljedeću dokumentaciju:

4 

a)         Izjava o vlastitom učešću fmansijskih sredstava za realizaciju projekta (vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta u iznosu od minimalno 50%) (ovjerena pečatom podnosioca prijave i potpisana od strane ovlaštene osobe);

b)         Original ili ovjerena kopija Aktualnog izvoda iz sudskog registra (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

c)         Ovjerena kopija dozvole, saglasnosti ili drugog akta nadležnog organa kojim su utvrđeni uslovi za bavljenje registrovanom djelatnošću (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

d)         Kopija Rješenje o kategorizaciji;

e)         Ovjerena kopija Uvjerenja o poreznoj registraciji (ID broj) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

f)          Ovjerena kopija Obavijesti o razvrstavanju subjekta prema djelatnosti usklađeno sa Klasifikacijom djelatnsti KD BiH 2010 (Federalni zavod za statistiku) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

g)         Original ili ovjerena kopija Uvjerenja od Porezne uprave o izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno zdravstveno osiguranje za sve uposlene (ne starije od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

h)         Original ili ovjerena kopija Uvjerenja o urednom izmirenju indirektnih poreza od Uprave za indirektno oporezivanje (ukoliko je u sistemu PDV-a) (ne starije od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva) ili Izjava podnosioca prijave da isti nije u sistemu PDV-a, potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

i)          Kopija bilansa stanja i bilans uspjeha za 2021. godinu;

j)          Original ili ovjerena kopija potvrde izdane od strane Suda da se ne vodi stečajni ili likvidacioni postupak (ne starija od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave);

k)         Original ili ovjerena fotokopija Liste osiguranika izdana od strane Porezne uprave (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva);

l)          Ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom registriranoj na adresi kao i pravno lice odnosno osnovni subjekt dostavlja Izjavu o osiguranicima koji obavljaju poslove u poslovnoj jedinici, a nalaze se na Listi osiguranika iz alineje k) ovog stava, ovjerena i potpisana od strane podnosioca prijave;

m)        Izjava podnosioca prijave o pripadnosti/nepripadnosti uposlenika sa Liste osiguranika (odnosno sa liste iz alineje 1) ukoliko se prijava podnosi na poslovnu jedinicu) o ciljnim skupinama (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom), potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

n)         Kopija dokumenta iz kojeg je vidljiv broj transakcijskog računa (ne može se mijenjati u proceduri dodjele sredstava) na koji će se sredstva doznačiti (ugovor, karton deponovanih potpisa, potvrda);

o)         Ponude ili predračuni sa uključenom tehničkom specifikacijom troškova izdatih od odgovarajućih poslovnih subjekata za sve namjene utroška sredstava navedene u Prijavnom obrascu. Dostavljena ponuda ili predračun ne mogu biti stariji od dana objave Javnog poziva;

p)         Izjava podnosioca prijave da su izmirene obaveze po osnovu uplate boravišne takse na dan objave Javnog poziva, ovjerena i potpisana od strane podnosioca prijave;

q)         Izjava o primljenim pomoćima male vrijednosti (de minimis pomoć), potpisana i ovjerena pečatom podnosioca prijave (dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba).

Ukoliko pravna lica prijaviti obrazac podnose na poslovnu jedinicu, onda dokumente pod ef i f) treba dostaviti i za osnovni subjekt i za poslovnu jedinicu, uz ostalu traženu dokumentaciju.

Prijave će biti odbačene kao nepotpune i neće biti predmet daljeg razmatranja ako ne sadrže kompletnu dokumentaciju koja se traži Javnim pozivom.

5 

Podnosioci prijava mogu podnijeti samo jednu prijavu i isti nemaju pravo apliciranja na Javni poziv ovog Ministarstva po Programu poticaja razvoja male privrede za 2022. godinu. U slučaju više prijava istog podnosioca sve prijave će biti odbačene kao neosnovane i neće biti predmet daljeg razmatranja.

VIII      OBRADA PRIJAVA I IZBOR KORISNIKA

Za obradu prijava po Javnom pozivu za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja turizma za 2022. godinu: „ Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede- fizička i pravna lica u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti“ ministrica Ministarstva privrede (u daljem tekstu: Ministrica) Rješenjem imenuje Komisiju.

Komisija ima zadatak da u skladu sa kriterijima i procedurama utvrđenim Programom poticaja razvoja turizma za 2022. godinu, ovim Javnim pozivom i Pravilnikom o postupcima u provođenju programa poticaja razvoja male privrede izvrši evaluaciju i bodovanje, sačini preliminarne rang liste korisnika sredstava, fizičkih i pravnih lica, i liste subjekata male privrede, fizičkih i pravnih lica, čije su prijave neblagovremene, nepotpune i neosnovane, te iste dostavi Ministrici. Liste se objavljuju na web stranici Vlade Kantona: www.vladausk.ba. Na objavljene liste subjekti male privrede, imaju pravo prigovora koji se podnosi Ministarstvu u pisanoj formi, u roku od osam dana od dana objavljivanja listi na web stranici Vlade Kantona.

Nakon isteka roka za prigovor i nakon rješavanja po uloženim prigovorima u roku od 8 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora, Ministrica donosi Konačne rang liste korisnika sredstava sa ukupnim brojem bodova i iznosom odobrenih poticajnih sredstava, na koje Vlada Kantona daje saglasnost i iste se objavljuju na web stranici Vlade Kantona.

Po dobijanju saglasnosti od Vlade Kantona Ministarstvo sa odabranim korisnicima potpisuje Ugovore, nakon čega će se sredstva doznačiti na transakcijske račune korisnika.

IX         NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA

Prijave sa potrebnom dokumentacijom dostavljaju se neposredno na protokol Vlade Kantona ili preporučeno putem pošte, na adresu:

Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona, Ul. Alije Đerzeleza br.2, 77 000

Bihać,

s naznakom

Prijava na Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja turizma za 2022. godinu „Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - fizičkih i pravnih lica u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti“

„NE OTVARAJ"

Rok za podnošenje prijava je 20 (dvadest) dana od dana objave Javnog poziva. Neblagovremene prijave koje su dostavljene nakon isteka roka određenog Javnim pozivom neće se uzeti u razmatranje i iste se ne vraćaju podnosiocima prijava.

X          IZVJEŠTAJ O UTROŠKU SREDSTAVA

Korisnici sredstava su dužni pravdati utrošak ukupnih sredstava (ukupna vrijednost projekta) predviđenih za realizaciju projekta, kako vlastitih tako i dodijeljenih sredstava od strane Ministarstva. Rok za dostavu izvještaja je najkasnije 15 dana od dana isteka roka za

6 

implementaciju projekta. Programom poticaja razvoja turizma za 2022. godinu detaljno je definisana dokumentacija kojom se pravda namjenski utrošak sredstava, a ista će se regulisati i Ugovorom o dodjeli sredstava.

XI         OSTALO

Sredstva se dodjeljuju korisnicima u skladu sa Konačnim rang listama korisnika sredstava, pojedinačno za fizička i za pravna lica do utroška sredstava predviđenih za implemetaciju pojedinačne poticajne mjere, a nakon eventualne preraspodjele definisane članom 26. stav (1) Programa poticaja razvoja turizma za 2022. godinu.

U postupku po ovom Javnom pozivu Ministarstvo zadržava pravo da poništi Javni poziv u bilo koje vrijeme do zaključenja ugovora, bez obaveze pismenog ili usmenog obrazloženja.

U slučaju nedostatka sredstava u Budžetu Kantona obustavlja se realizacija dodjele sredstava. Ministarstvo ne snosi troškove nastale u vezi sa prijavom na Javni poziv.

Korisnici sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede u 2021. godini, kojima je na zahtjev odobreno produženje roka za implementaciju projekta, imaju pravo apliciranja na ovaj Javni poziv, s tim da se sa istima neće potpisivati Ugovori o dodjeli sredstva dok ne dostave Izvještaj o utrošku sredstava za 2021. godinu i dok Vlada Kantona ne prihvati Izvještaj kao namjenski utrošak.

Prispjela dokumentacija će se vratiti podnosiocima prijave samo na pismeni zahtjev u slučajevima poništenja Javnog poziva i obustave realizacije zbog nedostatka sredstava u Budžetu Kantona

Kao smjernice podnosiocima prijava na ovaj Javni poziv na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba  objavljuje se i Program poticaja razvoja turizma za 2022. godinu.

 

Preuzmi dokumente:

Javni poziv sa prilozima:

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: