Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.04.2022. 16:26

Javni poziv za prikupljanje zahtjeva za odobravanje i dodjelu sredstava poticaja namijenjenih subvencioniranju projekata turističke infrastrukture i suprastrukture

Izvor: Akta.ba, 04.04.2022.

Na osnovu Programa utroška budžetskih sredstava u 2022. godini (Subvencije privatnim preduzećima i poduzetnicima) usvojenog Zaključkom Vlade Zeničko-dobojskog kantona, broj: 02-11-4370/22 od 17.03.2022. godine, a u skladu sa Zakonom o poticanju razvoja male privrede  („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“, broj: 7/16 i 7/20) i članovima 12. i 13. Uredbe o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti – de minimis pomoć („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 27/18), Ministarstvo za privredu, raspisuje

 

JAVNI POZIV

za prikupljanje zahtjeva za odobravanje i dodjelu sredstava poticaja namijenjenih subvencioniranju projekata turističke infrastrukture i suprastrukture

 

1.         Pozivaju se općine/gradovi, udruženja i fondacije registrovani prema Zakonu o udruženjima i fondacijama ("Službene novine Federacije BiH", broj: 45/02), čije dominantne aktivnosti su vezane za djelatnosti turizma na području Zeničko-dobojskog kantona, i privredni subjekti (pravna i fizička lica) definisani članom 2. Zakona o poticanju razvoja male privrede („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“, broj: 7/16 i 7/20), sa sjedištem u Zeničko-dobojskom kantonu i registrovanom šifrom osnovne djelatnosti iz oblasti turizma i ugostiteljstva, koji projekte:

 

a)         uređenje, izgradnja i obnova objekata javne turističke infrastrukture i suprastrukture i/ili rekreacijskih i drugih turističkih sadržaja na području Zeničko-dobojskog kantona:

-           kupališta i plaže na rijekama i jezerima, 

-           turistički informativni centri,

-           odmorišta pored puteva,

-           otvoreni objekti sportske rekreacije i rekreacije za djecu,

-           male vještačke akumulacije sa kupalištem,

-           zabavno rekreativne staze i puteve (trim staze, staze zdravlja, vidikovci, panoramski putevi, biciklističke staze, pješačke staze, i slično),

-           objekti za predah i kraće zadržavanje turista,

-           kućice za organizaciju vjerskih i novogodišnjih praznika,

 

b)         uređenje, izgradnja i obnova objekata turističke infrastrukture i suprastrukture i/ili rekreacijskih i drugih turističkih sadržaja na području Zeničko-dobojskog kantona:

-           ugostiteljski kapaciteti, smještajni kapaciteti, rekreacijski i drugi turistički sadržaji,

 

da podnesu Zahtjev za odobravanje i dodjelu finansijskih sredstava obezbjeđenih za subvencioniranje dijela troškova započetih i realizovanih projekata u 2022. godini i projekata čija je realizacija započela u 2022. godini ali nije okončana.

Krajnji rok za realizaciju projekata započetih u 2022. godini je 31.12.2022. godine. 

Javna turistička infrastruktura i suprastruktura navedena u tački 1. alineja a) u smislu ovog Javnog poziva, predstavlja javno dobro i koristi u javne svrhe.

Pravo na dodjelu sredstava iz tačke 1. alineja a) imaju općine/gradovi, udruženja i fondacije.

Pravo na dodjelu sredstava iz tačke 1. alineja b) imaju privredni subjekti (pravna i fizička lica).

Pravo na dodjelu sredstava ne mogu ostvariti podnosioci zahtjeva koji nisu opravdali isplaćena poticajna sredstva Ministarstva za privredu u 2020. i 2021. godine.

Izuzetno, korisnici poticajnih grant sredstava Ministarstva za privredu iz 2021. godine, kojima je rok za realizaciju projekta u toku, imaju pravo učešća po ovom javnom pozivu.

 

Jedan korisnik poticaja može koristiti najviše jednu vrstu poticaja Ministarstva za privredu u tekućoj budžetskoj godini.

2.         Ukupan iznos sredstava za finansiranje ovog Javnog poziva iznosi 44.000,00 KM.

 

Indikativna raspodjela ukupnog iznosa sredstava je kako slijedi:

-           Za općine/gradovi ukupan iznos 170.000,00 KM, a po pojedinačnom zahtjevu općine/grada sredstva će se odobriti u iznosu ukupnog troška realizacije projekta (ne uključujući vlastito učešće i učešće drugih subjekata), ali ne više od 30.000,00 KM,

-           Za udruženja i fondacije ukupan iznos 100.000,00 KM,  a po pojedinačnom zahtjevu udruženja i fondacije sredstva će se odobriti u iznosu ukupnog troška realizacije projekta (ne uključujući vlastito učešće i učešće drugih subjekata), ali ne više od 10.000,00 KM i

-           Za privredne subjekte (pravna i fizička lica) ukupan iznos 170.000,00 KM, a po pojedinačnom zahtjevu privrednog subjekta će se odobriti u iznosu ukupnog troška realizacije projekta (ne uključujući vlastito učešće i učešće drugih subjekata), ali ne više od 20.000,00 KM.

 

U slučaju da se ne iskoristi ukupan iznos sredstva unutar indikativne raspodjele sredstava, Ministarstvo za privredu će neutrošeni iznos sredstava rasporediti na preostale dvije indikativne grupe korisnika sredstava.

Rangiranje podnosioca zahtjeva će se vršiti prema sljedećim kriterijima:

Stepen samofinansiranja (vlastito učešće %)

DO 10 % - 1 BOD

OD 11 % DO 20 % - 2 BODA

OD 21 % DO 30 % -  3 BODA

OD 31 % DO 40 % -  4 BODA

OD 41 % DO 50 % -  5 BODOVA

OD 51 % i više        -  6 BODOVA

Stepen sufinansiranja (učešće drugih subjekata %)

posmatraće se ukupna sredstva /zbir/ učešća svih drugih subjekata

DO 10 % - 1 BOD

OD 11 % DO 20 % - 2 BODA

OD 21 % DO 30 % -  3 BODA

OD 31 % DO 40 % -  4 BODA

OD 41 % DO 50 % -  5 BODOVA

OD 51 % i više        -  6 BODOVA

Razvijenost jedinice lokalne samouprave (JLS) u kojoj se projekat realizuje1

GRUPA V – 5 BODOVA

GRUPA IV – 3 BODA

OSTALE – 0 BODOVA

 

 

1Za ocjenu zahtjeva po kriteriju br. 1. iz prethodne tabele koriste se podaci Federalnog zavoda za programiranje razvoja - Socioekonomski pokazatelji po općinama FBiH 2020. godina, https://www.fzzpr.gov.ba/files/Socioekonomski%20pokazatelji%20po%20op%C4%87inama/Socioekonomski%20pokazatelji%202020..pdf

Grupa II: Doboj – Jug, Tešanj,

Grupa III: Zenica, Visoko,Kakanj, Usora, Breza, Maglaj, Žepče,

Grupa IV: Zavidovići, Olovo,

Grupa V: Vareš.

 

Prilikom bodovanja kod podnosioca zahtjeva čiji su projekti realizovani do podnošenja zahtjeva, iznos sredstava samofinansiranja će biti umanjen za traženi iznos podrške od Ministarstva za privredu naveden u Obrascu 1 (Zahtjev za dodjelu sredstava poticaja) odnosno za maksimalni iznos sredstava koji se može odobriti podnosiocu zahtjeva naveden u tački 2. Javnog poziva.

 

Sredstva će se odobravati projektima prema bodovnoj listi od najvećeg broja na niže, do krajnje raspodjele ukupnog iznosa budžetskih sredstava namjenjenih za ovaj poticaj, a u skladu sa indikativnom raspodjelom ukupnog iznosa sredstava.

 

U slučaju da više podnosioca zahtjeva u okviru iste indikativne raspodjele iznosa sredstava, nakon ocjenjivanja, ostvare isti broj bodova, prednost u odobravanju sredstva poticaja ima onaj podnosilac zahtjeva čiji je veći procenat vlastitog učešća u stepenu samofinansiranja, a ukoliko se ovaj kriteriji ne može primijeniti, a ostvaren je isti broj bodova, prednost imaju zahtjevi koji su ranije hronološki zaprimljeni.

Neprihvatljivi troškovi su:

-           Troškovi redovnog poslovanja podnositelja zahtjeva za podršku (plaće i ostala primanja zaposlenih, troškove prijevoza i putovanja, studijska putovanja, pokriće gubitaka, poreze i doprinose, kamate na kredite, carinske i uvozne takse ili bilo koje druge naknade),

-           Izrada studije, elaborata, projektne i druge dokumentacije,

-           Kupovina zgrada ili zemljišta,

-           Najam i kupnju vozila,

-           Troškovi redovnog uredskog poslovanja,

-           Za sve druge troškove koji nisu vezani za realizaciju kandidovanog projekta i ciljeve projekta,

-           Ponude ili predračuna sa uključenim tehničkim specifikacijama od dobavljača koji spadaju u kategoriju povezanih lica sa podnosiocima prijava, i to:

•          isti vlasnik i/ili suvlasnik pravnog lica,

•          vlasništvo i/ili suvlasništvo bračnog druga i/ili lica koja žive u istom domaćinstvu ili imaju međusobno povezane ili zajedničke investicije i

•          zajednički članovi Nadzornog/Upravnog odbora i/ili Uprave.

 

3.         Uz zahtjev, potencijalni korisnik - subjekt dostavlja sljedeće priloge:

          Popunjen obrazac zahtjeva (dostupan na web stranici Vlade Kantona);

          Uvjerenje Komercijalne banke da je žiro račun subjekta aktivan, ne starije od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog Javnog poziva;

          Dokaz o raspoloživim sredstvima, vlastito učešće (Izvod ili Potvrda ovjereno od banke);

          Potvrda, odluka ili ugovor o sufinsiranju projekta iz drugih izvora (original ili ovjerena kopija);

          Projektna dokumentacija i potrebne saglasnosti (za onu vrstu objekata za koju je neophodna);

          Projekat sa sljedećim obaveznim sadržajem: naziv projekta, detaljan opis plana realizacije, ključne aktivnosti, predviđene datume realizacije, pregled budžeta projekta koji uključuje sve aktivnosti koje treba realizovati iz sredstava poticaja, te na jasan način objasniti o kakvom projektu se radi. Projekat mora predvidjeti broj mjerljivih rezultata na koje će realizacija projekta imati najviše efekta. U pregledu budžeta projekta predstavljaju se troškovi do kojih implementator projekta očekuje da će doći za vrijeme trajanja projekta. Pregled budžeta treba da govori isto što i opis prijedloga projekta, a stavke budžeta treba da prate logičan slijed aktivnosti na način kako je projektom navedeno. Potrebno je da što više budžetskih stavki bude zasnovano na tačno utvrđenim troškovima, a ne na približnim procjenama. Također, ukoliko je predviđeno sufinansiranje projekta, potrebno je specificirati planirane aktivnosti i navesti izvore finansiranja navedenih aktivnosti iz sopstvenih i/ili drugih izvora i priložiti dokaze o istom. U sklopu projektnog prijedloga dostavljaju se dodatna pojašnjenja budžetskih stavki navedenih u formi pregleda budžeta. Tabelarni prikaz planiranog utroška sredstava mora obuhvatiti sve stavke jasno i kratko opisane, sa definisanom mjernom jedinicom, brojem jedinica i jediničnom cijenom, gdje njihov rezultat daje ukupnu vrijednost svake takve budžetske stavke.

Podnosioci zahtjeva čiji je projekat započet nakon 01.01.2022. godine i realizovan do datuma podnošenja zahtjeva, obavezni su dostaviti i Izvještaj o realizaciji projekta sa kratkim opisom svih preduzetih aktivnosti od strane podnosioca zahtjeva, finansijski izvještaj (rekapitulaciju) i dokaze o izvršenom plaćanju svih troškova navedenih u finansijskom izvještaju (fakture, okončane situacije, izvodi iz banke i sl.). Da bi troškovi bili prihvatljivi potrebno je da budu: a) neophodni za implementaciju predloženog projekta; b) realni i predviđeni budžetom; c) opravdani i mjerljivi; i d) nastali tokom implementacije projekta.

 

Obaveznu dokumentaciju općina/gradova, čine i sljedeći dokumenti:

          Original ili ovjerena kopija Odluke Načelnika/Gradonačelnika o pokretanju realizacije projekta,

          Orginal ili ovjerene kopije Uvjerenja o uredno izmirenim javnim prihodima (porezi, doprinosi, indirektni porezi) ili ovjerena kopija sporazuma sa nadležnom poreznom institucijom o reprogramiranom odnosno odgođenom plaćanju obaveza po osnovu poreza, doprinosa i indirektnih poreza uz potvrdu poreskih organa da se u predviđenoj dinamici izmiruju reprogramirane obaveze – ne starija od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog Javnog poziva,

          Pismo namjere o realizaciji projekta (dostupno na web stranici Kantona).

 

Obaveznu dokumentaciju udruženja i fondacija čine i sljedeći dokumenti:

          Original ili ovjerenu kopiju Rešenja o registraciji udruženja ili fondacije – podnosioca prijave, izdato od Ministarstvu pravosuđa i uprave Zeničko-dobojskog kantona/Federalno ministarstvo pravde prije 01.01.2021. godine;

          Izvod iz Registra Ministarstva pravosuđa i uprave Zeničko-dobojskog kantona/Federalno ministarstvo pravde – ne stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog Javnog poziva,

          Original ili ovjerenu kopiju Bilansa stanja i Bilansa uspjeha za prethodnu godinu;

          Original ili ovjerenu kopiju  odluke upravnog odbora subjekta o pokretanju  realizacije projekta;

          Original ili ovjerene kopije Uvjerenja o uredno izmirenim javnim prihodima (porezi, doprinosi, indirektni porezi) ili ovjerena kopija sporazuma sa nadležnom poreznom institucijom o reprogramiranom odnosno odgođenom plaćanju obaveza po osnovu poreza, doprinosa i indirektnih poreza uz potvrdu poreskih organa da se u predviđenoj dinamici izmiruju reprogramirane obaveze – ne starija od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog Javnog poziva;

          Original ili ovjerenu kopiju dokaza o pravu korištenja nepokretnosti;

          Saglasnosti vlasnika/upravitelja nepokretnosti za realizaciju kandidovanog projekta;

          Izjava o realizaciji projekta (dostupna na web stranici Kantona);

          Potpisanu i ovjerenu Izjavu o ranije primljenim državnim pomoćima DE MINIMIS, koje su podnosiocu zahtjeva dodijeljene u tekućoj i prethodne dvije fiskalne godine u skladu sa Zakonom o sistemu državne pomoći u BiH ("Službeni glasnik BiH", broj:10/12 i 39/20) i Uredbom o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti – de minimis pomoć („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 27/18). (Obrazac Izjave može se preuzeti sa web stranice Vlade ZDK – www.zdk.ba),

          Udruženja koja nemaju zaposlenih, trebaju dostaviti izjavu da nemaju zaposlenih, i nemaju poreznih obveza, obveza prema MIO/PIO i zdravstvenom osiguranju ovjerenu kod nadležnog organa.

 

Obaveznu dokumentaciju privrednih subjekata čine i sljedeći dokumenti:

          Original ili ovjerenu kopiju dokaza o registraciji od nadležnog organa (rješenje o upisu u sudski registar za pravne osobe, rješenje nadležnog općinskog/gradskog organa za fizičke osobe);

          Original ili ovjerenu kopiju uvjerenja o poreznoj registraciji (identifikacijski broj: ID broj i PDV broj ukoliko su PDV obaveznici);

          Original ili ovjerenu kopiju uvjerenja o uredno izmirenim javnim prihodima (porezi, doprinosi, indirektni porezi) – ne starija od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog Javnog poziva (ukoliko je obveznik po Zakonu o porezu na dodanu vrijednost u sistemu, ukoliko nije PDV obveznik, dostaviti Izjavu da nije u sistemu PDV-a, ovjerenu od strane nadležnog upravnog organa);

          Izjava o realizaciji projekta (dostupna na web stranici Vlade Kantona);

          Potpisanu i ovjerenu Izjavu o ranije primljenim državnim pomoćima DE MINIMIS, koje su podnosiocu zahtjeva dodijeljene u tekućoj i prethodne dvije fiskalne godine u skladu sa Zakonom o sistemu državne pomoći u BiH ("Službeni glasnik BiH", broj:10/12 i 39/20) i Uredbom o uslovima i postupku za dodjelu pomoći male vrijednosti – de minimis pomoć („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 27/18). (Obrazac Izjave može se preuzeti sa web stranice Vlade ZDK – www.zdk.ba);  

          Original ili ovjerenu kopiju Rješenja o kategorizaciji objekta (za objekte koji se kategoriziraju) i/ili ispunjavanju minimalnih uslova (za objekte koji se ne kategoriziraju);

          Original ili ovjerenu kopiju Obavijesti o razvrstavanju subjekta prema djelatnosti (Zavod za statistiku FBiH);

          Original ili ovjerenu kopiju dokaza o pravu korištenja nepokretnosti;

          Saglasnost vlasnika/upravitelja nepokretnosti za realizaciju kandidovanog projekta.

 

Važne napomene:

-           Aplikant može konkurisati samo sa jednim projektom po Javnom pozivu;

-           U koverti može biti samo jedan projekat, ako ima više projekata u jednoj koverti aplikacija se odbacuje;

-           Da bi aplikant ušao u konkurenciju za odabir na Javnom pozivu mora ispuniti pravno-formalne uslove;

-           Svi dokumenti koji se predaju uz obrazac prijave projekta kao dokaz o ispunjavanju kriterija učešća iz ovog poziva, moraju biti originali ili ovjerene kopije, ne starije od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog Javnog poziva;

-           Dokumenti koji se šalju na Javni poziv ne vraćaju se aplikantu;

-           Sve promjene vezane za adresu sjedišta, telefonski broj, bankovni račun, aplikant je dužan prijaviti u roku od sedam dana;

-           Projekat mora sadržavati sve navedeno u tački 3. Javnog poziva;

-           Vlada Kantona, može opozvati donesene odluke, zavisno od dinamike priliva budžetskih sredstava tokom godine.

 

4.         Obaveze korisnika sredstava:

-           Odobrena sredstva iskoristiti namjenski u zadatom roku navedenom u projektu;

-           Ministarstvu za privredu u ugovorenom roku dostaviti izvještaj o realizaciji preuzetih obaveza, odnosno korištenju odobrenih sredstava, s pratećom dokumentacijom koja potvrđuje navode u izvještaju a koja se odnose na predloženi projekat i nisu nastali prije 01.01.2022. godine niti poslije 31.12.2022. godine. Da bi troškovi bili prihvatljivi potrebno je da budu: a) neophodni za implementaciju predloženog projekta; b) realni i predviđeni budžetom; c) opravdani i mjerljivi; i d) nastali tokom implementacije projekta. Korisnik sredstava će biti dužan pravdati trošak ukupnih sredstava predviđenih za realizaciju projekta, kako vlastitih i ukupnih sredstva učešća svih drugih subjekata, tako i sredstava odobrenih po Javnom pozivu.

-           U slučaju neopravdanih sredstava Ministarstvo će pokrenuti proceduru povrata sredstava.

-           Izvještaj o utrošku finansijskih sredstava korisnici sredstava moraju dostaviti najkasnije do isteka roka navedenog u projektu, a najkasnije do 31.12.2022. godine i isti će biti predmetom provjere od strane Ministarstva. 

-           Na zahtjev Ministarstvu za privredu pružiti na uvid i dodatnu naknadno traženu dokumentaciju.

 

5.         Po uredno prispjelom Zahtjevu, Komisija na osnovu kriterija naznačenih u Javnom pozivu vrši ocjenjivanje prijava i sačinjava listu podnosilaca prijava koji nisu uvršteni na listu potencijalnih korisnika sa navođenjem razloga neuvrštavanja, koju Ministarstvo objavljuje na web stranici Kantona. Podnosilac prijave, u cilju zaštite svojih prava, može uložiti prigovor Ministarstvu u roku od osam dana od dana objave navedene liste na web stranici Kantona. Nakon postupanja po svim prigovorima, Ministarstvo utvrđuje prijedlog odluke o izboru korisnika poticajnih sredstava sa iznosom sredstava, a odluku na prijedlog Ministarstva donosi Vlada. Odluka se objavljuje na web stranici Kantona.

 

Nakon donošenja Odluke o odobravanju poticajnih sredstava, Ministarstvo za privredu sa odabranim korisnikom sredstava čija je realizacija projekta u 2022. godini u toku odnosno nije okončana, zaključuje ugovor o međusobnim pravima i obavezama, nadzoru namjenskog korištenja sredstava, te drugim obavezama korisnika. Na osnovu Odluke o odobravanju sredstava i zaključenog ugovora Ministarstvo za privredu podnosi Nalog za isplatu sredstava Ministarstvu finansija ZDK u iznosu od 100% odobrenih sredstava svim korisnicima sredstava. Dinamika isplate sredstava ovisit će od raspoloživih budžetskih sredstava.

 

Zahtjev koji ne sadrži svu dokumentaciju traženu Javnim pozivom, koji nije pravovremena odbacuje se zbog neispunjavanja formalno-pravnih uslova, bez obaveze daljnjeg razmatranja.

 

6.         U postupku po Javnom pozivu Ministarstvo ne snosi nikakve troškove učesnika Javnog poziva.

Ministarstvo ne snosi odgovornost prema učesnicima Javnog poziva, u pogledu aktivnosti koje su poduzeli u cilju apliciranja za određeni poticaj.

Dostavljena dokumentacija se ne vraća podnosiocu prijave.

 

7.         Javni poziv ostaje otvoren 30 dana od dana objavljivanja na web stranici Kantona, a krajnji rok za dostavljanje zahtjeva je 05.05.2022. godine.

 

8.         Zahtjeve za odobravanje subvencioniranja troškova po ovom Javnom pozivu, podnosioci zahtjeva moraju dostavljati u zatvorenoj koverti.

     Na poleđini koverte obavezno navesti:

-           naziv subjekta;

-           adresu i kontakt telefon;

-           ovjeriti pečatom.

Zatvorene koverte dostavljaju se lično na Protokol Zeničko-dobojskog kantona ili putem poštom na sljedeću adresu:

 

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

Ministarstvo za privredu

KOMISIJA ZA OCJENU ZAHTJEVA ZA ODOBRAVANJE I DODJELU POTICAJA NAMJENJENIH SUBVENCIONIRANJU PROJEKATA TURISTIČKE INFRASTRUKTURE I SUPRASTRUKTURE

Kučukovići br. 2

Zenica, 72 000

 

S naznakom: “NE OTVARATI”

 

Prijave dostavljene drugim putem (npr. putem faksa ili e-mail), neće biti uzete u razmatranje.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: