Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.09.2018. 09:00

Nabavka i ugradnja opreme za opremanje objekata za naplatu putarine na autoputu E-661, Gradiška-Banja Luka tj. naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 17.09.2018.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1345-1-1-60-3-40/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP "AUTOPUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" D.O.O. BANJA LUKA
IDB/JIB 4402955260002
Kontakt osoba Sergej Đukić
Adresa Vase Pelagića 10
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 233-680
Faks (051) 233-700
Elektronska pošta tsobota@autoputevirs.com
Internet adresa www.autoputevirs.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka i ugradnja opreme za opremanje objekata za naplatu putarine na autoputu E-661, Gradiška- Banja Luka tj.
naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka i ugradnja opreme za opremanje objekata za naplatu putarine na autoputu E-661, Gradiška- Banja Luka tj.
naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34927000-1 Oprema za naplatu putarine


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Dato u Tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

3000000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Na autoputu E-661, Gradiška- Banja Luka tj. naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Dato u Tenderskoj dokumentaciji

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u Tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dato u Tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Dato u Tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Dato u Tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

31.10.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 2.11.2018. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 2.11.2018. 12:30:00
Adresa i mjesto U ul. Vase Pelagića br.10, Banja Luka, u sali za sastanke pored protokola
preduzeća

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija u ovom postupku se sastoji iz dva dijela- osnovnog dokumenta pod nazivom Tenderska
dokumentacija i drugog dokumenta pod nazivom Aneks 2- Specifikacija- oprema naplatne stanice.


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Public Company "Republic of Srpska Motorways"
UIN 4402955260002
Contact person Sergej Đukić
Address Vase Pelagića 10
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 233-680
Fax number (051) 233-700
Email address tsobota@autoputevirs.com
Website address www.autoputevirs.com

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Other

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement and installation of equipment for the tolling stations on E-661 motorway, Gradiska - Banja Luka, and tolling
stations in Nova Topola, Aleksandrovac, and Catrnja.

II 1.b. Description of the object of the contract

see tender documents


II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 34927000-1 Toll equipment

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

see tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

31.10.2018.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 2.11.2018. 12:00:00
Address and place Vase Pelagica 10, 78 000 Banja Luka, Republic of Srpska, BiH

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Tender documents for this procurement comprises two documents: - main document titled: Tender document and
document titled Annex 2 - Specification - equipment for tolling station.

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: