Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.09.2018. 09:00
Nabavka i ugradnja opreme za opremanje objekata za naplatu putarine na autoputu E-661, Gradiška-Banja Luka tj. naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1345-1-1-60-3-40/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP "AUTOPUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" D.O.O. BANJA LUKA
IDB/JIB 4402955260002
Kontakt osoba Sergej Đukić
Adresa Vase Pelagića 10
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 233-680
Faks (051) 233-700
Elektronska pošta tsobota@autoputevirs.com
Internet adresa www.autoputevirs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i ugradnja opreme za opremanje objekata za naplatu putarine na autoputu E-661, Gradiška- Banja Luka tj.
naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i ugradnja opreme za opremanje objekata za naplatu putarine na autoputu E-661, Gradiška- Banja Luka tj.
naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34927000-1 | Oprema za naplatu putarine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3000000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Na autoputu E-661, Gradiška- Banja Luka tj. naplatnih stanica u mjestima Nova Topola, Aleksandrovac i Čatrnja
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
31.10.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 2.11.2018. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 2.11.2018. 12:30:00
Adresa i mjesto U ul. Vase Pelagića br.10, Banja Luka, u sali za sastanke pored protokola
preduzeća
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija u ovom postupku se sastoji iz dva dijela- osnovnog dokumenta pod nazivom Tenderska
dokumentacija i drugog dokumenta pod nazivom Aneks 2- Specifikacija- oprema naplatne stanice.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Company "Republic of Srpska Motorways"
UIN 4402955260002
Contact person Sergej Đukić
Address Vase Pelagića 10
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 233-680
Fax number (051) 233-700
Email address tsobota@autoputevirs.com
Website address www.autoputevirs.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement and installation of equipment for the tolling stations on E-661 motorway, Gradiska - Banja Luka, and tolling
stations in Nova Topola, Aleksandrovac, and Catrnja.
II 1.b. Description of the object of the contract
see tender documents
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 34927000-1 Toll equipment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
see tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
31.10.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 2.11.2018. 12:00:00
Address and place Vase Pelagica 10, 78 000 Banja Luka, Republic of Srpska, BiH
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documents for this procurement comprises two documents: - main document titled: Tender document and
document titled Annex 2 - Specification - equipment for tolling station.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
VIVEX TRADING d.o.o. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 50-lokal 1 78101 Banja Luka
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Salon Bankarske Opreme d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 18 71000 Novo Sarajevo
-
BSS d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Stevilovića broj 3 78000 Banja Luka
-
PROTEKTA d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115c 71000 Sarajevo
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši
-
Institut Mihajlo Pupin d.o.o. Beograd - Volgina 15 11050 Beograd
-
JP Autoputevi RS d.o.o. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 10 78000 Banja Luka
-
11.05.2019
-
25.10.2018
-
12.12.2018