Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 340 KM + PDV.
Nabavka materijala i izvođenje radova vanjskog uređenja na stambeno-poslovnom objektu Sarajevo Tower u Sarajevu
Fra Anđela Zvizdovića 1, Sarajevo
Broj: 220/19
Datum: 08.04.2019. godine
TENDER
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA NABAVKU MATERIJALA I IZVOĐENJE RADOVA VANJSKOG UREĐENJE NA STAMBENO-POSLOVNOM OBJEKTU “SARAJEVO TOWER” U SARAJEVU
ODJELJAK I. – UGOVORNI ORGAN
I Podaci o ugovornom organu:
Naziv |
“SMART INVEST” d.o.o. SARAJEVO |
ID/JIB |
4201785580001 |
Kontakt osoba |
Sedin Halilagić, d.i.g. |
Adresa |
Fra Anđela Zvizdovića 1 |
Poštanski broj |
71000 |
Općina |
Sarajevo, Centar |
Telefon |
033 295 977 |
Faks |
033 295 666 |
Elektronska pošta |
|
Internet adresa |
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Isporuka, transport materijala i izvođenje radova vanjskog uređenja na izgradnji objekta Sarajevo Tower u ulici Kolodvorska u Sarajevu: -izrada podloge od AB estriha -asfalterski radovi -ivičnjaci i dr….. Radovi se izvode u skladu sa Glavnim projektom i izvedbenom projektu te u skladu sa Posebnim uzansama o građenju, važećim standardima i normativima za izvođenje ove vrste radova na objektima .
|
II 2. Opis
II 2.1. Naziv predmeta ugovora
Ugovor o izvođenju radova vanjskog uređenja na izgradnji stambeno-poslovnog objekta “Sarajevo Tower”. |
II 2.2. Opis predmeta ugovora
Ponuđači koji su zainteresirani za isporuku materijala i izvođenje radova vanjskog uređenja , predmjer radova mogu preuzeti na adresi: Fra Anđela Zvizdovića 1, B 18, Sarajevo Centar, uz najavu kod Predstavnika naručioca Sedina Halilagića, d.i.g. na telefon: +387 (0) 33 295 977. |
II 2.3. Mjesto izvršenja usluge
Sarajevo, Kolodvorska, Pofalići. |
II 2.4. Trajanje ugovora
6 mjeseci |
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ponuđači uz ponudu dostavljaju obrazac Izjave/pisma namjere kojim se obavezujuda će u slučaju da zaključe ugovor o izvođenju radova sa naručiocem, dostaviti garanciju za dobro izvršenje posla izdatu od strane banke prihvatljivu za Naručioca na rok na 12 mjeseci, a nakon predviđenog završetka ugovora dostaviti garanciju za garantni period. Garancija za dobro izvršenje posla mora biti minimalno u iznosu od 10% procijenjene vrijednosti radova, a garanciju za garantni period minimalno u iznosu od 10% od vrijednosti izvedenih radova., a u slučaju uplate avansa bankovnu garanciju u vrijednosti uplaćenog avansa.
|
III 2. Sposobnost za obavljanje profesinalne djelatnosti
Ponuđač treba da ima minimalno 10 godina iskustva u registriranoj djelatnosti koja je predmet tendera sa odgovarajućom kadrovskom strukturom zaposlenih. Ponuđač je obavezan dostaviti:
Ukoliko ponuđač planira izvoditi radove u kooperaciji i/ili konzorciju sa drugim pravnim licima dužan je priložiti svu potrebnu dokumentaciju koja se traži kao i za ponuđača.
Ponuđač prihvata uvjete ovog tendera da zbog obimnosti radova i ugovorenog roka Naručilac ima pravo ugovoriti radove sa više firmi istovremeno koje ispunjavaju uslove tendera. |
III 3. Ograničenja za učešće
Ponude se neće razmatrati ukoliko ponuđač ne dostavi dokaze da nije:
|
III 5. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ponuđač treba da dostavi:
|
III 6. Tehnička i profesionalna sposobnost
Ponuđač mora da bude tehnički i profesionalno osposobljen za izvođenje radova vanjskog uređenja po važećim zakonskim aktima i propisanim uvjetima za registriranu djelatnost.
|
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka:
Otvoreni postupak |
IV 2. Uslovi preuzimanja/dostave ponude
IV 2.1. Rok za preuzimanje ponuda
Datum: |
20.04.2019 |
IV 2.1. Krajnji rok za dostavu ponuda
Datum: |
30.04.2019 |
IV 2.2. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda:
Datum i vrijeme: |
od 01.05-20.05.2019.godine |
Adresa i mjesto: |
Fra Anđela Zvizdovića 1, Sarajevo |
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
“SMART INVEST” DOO Sarajevo zadržava pravo da prihvati ili odbije svaku ponudu, zadržava pravo da poništi cijeli postupak u bilo kojoj fazi, te zadržava pravo da ne izvrši izbor najpovoljnijeg ponuđača ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora.
Za sve dodatne informacije omogućen je kontakt: Predstavnik naručioca Sedin Halilagić d.i.g. na telefon: +387 (0) 33 295 977
|
Sarajevo, 08.04.2019. godine
Direktor
Elvedin Mahmutović
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA