Fra Anđela Zvizdovića 1, Sarajevo
Broj: 221/19
Datum: 08.04.2019. godine
TENDER
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA ISPORUKU
SANITARNE OPREME I GALANTERIJE NA STAMBENO-POSLOVNOM
OBJEKTU “SARAJEVO TOWER” U SARAJEVU
ODJELJAK I. – UGOVORNI ORGAN
I Podaci o ugovornom organu:
Naziv |
“SMART INVEST” d.o.o. SARAJEVO |
ID/JIB |
4201785580001 |
Kontakt osoba |
Sedin Halilagić, d.i.g. |
Adresa |
Fra Anđela Zvizdovića 1 |
Poštanski broj |
71000 |
Općina |
Sarajevo, Centar |
Telefon |
033 295 977 |
Faks |
033 295 666 |
Elektronska pošta |
|
Internet adresa |
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Isporuka sanitarne opreme i galanterije za stambeno-poslovni objekat Sarajevo Tower u ulici Kolodvorska u Sarajevu:
Ponuđači koji uđu u uži izbor će obavezno dostaviti uzorke sanitarne opreme i galanterije po vrstama i pozicijama ugradnje u dovoljnom broju tipa istih prve klase na izbor projektantu ,kupcima i Investitorima.
Radovi se izvode u skladu sa Glavnim projektom i izvedbenom arhitektonskom projektu te u skladu sa Posebnim uzansama o građenju, važećim standardima i normativima za izvođenje ove vrste radova na objektima . |
II 2. Opis
II 2.1. Naziv predmeta ugovora
Ugovor za isporuku sanitarne opreme I galanterije zai stambeno-poslovni objekat “Sarajevo Tower”. |
II 2.2. Opis predmeta ugovora
Ponuđači koji su zainteresirani za isporuku sanitarne opreme I galanterije predmjer radova mogu preuzeti na adresi: Fra Anđela Zvizdovića 1, B 18, Sarajevo Centar, uz najavu kod Predstavnika naručioca Sedina Halilagića, d.i.g. na telefon: +387 (0) 33 295 977. |
II 2.3. Mjesto izvršenja usluge
Sarajevo, Kolodvorska, Pofalići. |
II 2.4. Trajanje ugovora
6 mjeseci |
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ponuđači uz ponudu dostavljaju obrazac Izjave/pisma namjere kojim se obavezujuda će u slučaju da zaključe ugovor o izvođenju radova sa naručiocem, dostaviti garanciju za dobro izvršenje posla izdatu od strane banke prihvatljivu za Naručioca na rok na 12 mjeseci, a nakon predviđenog završetka ugovora dostaviti garanciju za garantni period. Garancija za dobro izvršenje posla mora biti minimalno u iznosu od 10% procijenjene vrijednosti radova, a garanciju za garantni period minimalno u iznosu od 10% od vrijednosti izvedenih radova., a u slučaju uplate avansa bankovnu garanciju u vrijednosti uplaćenog avansa.
|
III 2. Sposobnost za obavljanje profesinalne djelatnosti
Ponuđač treba da ima minimalno 10 godina iskustva u registriranoj djelatnosti koja je predmet tendera sa odgovarajućom kadrovskom strukturom zaposlenih. Ponuđač je obavezan dostaviti:
Ukoliko ponuđač planira izvoditi radove u kooperaciji i/ili konzorciju sa drugim pravnim licima dužan je priložiti svu potrebnu dokumentaciju koja se traži kao i za ponuđača.
Ponuđač prihvata uvjete ovog tendera da zbog obimnosti radova i ugovorenog roka Naručilac ima pravo ugovoriti radove sa više firmi istovremeno koje ispunjavaju uslove tendera. |
III 3. Ograničenja za učešće
Ponude se neće razmatrati ukoliko ponuđač ne dostavi dokaze da nije:
|
III 5. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ponuđač treba da dostavi:
|
III 6. Tehnička i profesionalna sposobnost
Ponuđač mora da bude tehnički i profesionalno osposobljen za isporuku sanitarne opreme i galanterije na objektima visokogradnje po važećim zakonskim aktima i propisanim uvjetima za registriranu djelatnost.
|
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka:
Otvoreni postupak |
IV 2. Uslovi preuzimanja/dostave ponude
IV 2.1. Rok za preuzimanje tendera:
Datum: |
20.04.2019 |
IV 2.1. Krajnji rok za dostavu ponuda
Datum: |
30.04.2019 |
IV 2.2. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda:
Datum i vrijeme: |
od 01.05- 31.05.2019.godine |
Adresa i mjesto: |
Fra Anđela Zvizdovića 1, Sarajevo |
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
“SMART INVEST” DOO Sarajevo zadržava pravo da prihvati ili odbije svaku ponudu, zadržava pravo da poništi cijeli postupak u bilo kojoj fazi, te zadržava pravo da ne izvrši izbor najpovoljnijeg ponuđača ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora.
Za sve dodatne informacije omogućen je kontakt:
Predstavnik naručioca Sedin Halilagić d.i.g. na telefon: +387 (0) 33 295 977
|
Sarajevo, 08.04.2019. godine
Direktor
Elvedin Mahmutović
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica, Stjepan Polje - Stjepan Polje 75320 Gračanica
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Vidovdanska bb 78000 Banja Luka
MUHEDINOVIC TR VL MUHEDINOVIC FIKRA - BRANILACA BIH BB KLJUC 79280 KLJUČ
CROBOX d.o.o. Sarajevo - ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
Berza Produkt d.o.o. Gradiška - Despota Stefana bb 78400 Gradiška
GRATOD d.o.o. Banja Luka - XIV Srednjobosanske brigade 47 78000 Banja Luka
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - Bleiburških žrtava bb. 88000 Mostar
TABAKPLAST d.o.o. Tomislavgrad - Put Kola b.b. 80240 Tomislavgrad
BRAĆA KARIĆ Zenica, d.o.o. - Ul. Zmaja od Bosne bb (Poslovna zona 1) 72000 Zenica
CLIMA-TRADE d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.301 71210 Ilidža
Najčitaniji tenderi
Najčitanije dodjele ugovora