Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 04.02.2020. 14:29

Nabavka usluga ekonomskih i pravnih eksperata – konsultanata za investicione projekte

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 04.02.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

385-1-2-11-3-18/20



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv MH "ELEKTROPRIVREDA RS" MATIČNO PREDUZEĆE A.D. TREBINJE
IDB/JIB 4401355450006
Kontakt osoba Željko Ratković
Adresa Stepe Stepanovića bb
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 277-160
Faks (059) 277-193
Elektronska pošta zratkovic@ers.ba
Internet adresa www.ers.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge konsaltinga u menadžmentu i uz njih vezane usluge, osim usluga arbitraže i mirenja

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

36 Mjesec(i)

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Okvirni aranžman (sporazum) ekonomskih i pravnih eksperata – konsultanata za investicione projekte

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Predmet ovog postupka je nabavka usluga ekonomskih i pravnih eksperata - konsultanata, u skladu sa Odlukom o
nabavci Okvirni aranžman (sporazum) ekonomskih i pravnih eksperata – konsultanata za investicione projekte,
broj: NO-02-95-613/19 od 11.11.2019. godine.


II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71241000-9 Studija izvodljivosti, savjetodavna usluga, analiza


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

U skladu sa Tenderskom dokumentacijom

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Poslovne prostorije Ugovornog organa i ponuđača

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

U skladu sa Tenderskom dokumentacijom

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

U skladu sa Tenderskom dokumentacijom

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

U skladu sa Tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

U skladu sa Tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

6.3.2020.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 16.3.2020. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 16.3.2020. 13:00:00
Adresa i mjesto MX „Elektroprivreda Republike Srpske" - Matično preduzeće a.d.
Trebinje, Stepe Stepanovića b.b. 89101 Trebinje - Sala za sastanke


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Mixed Holding Power Utility of the Republic of Srpska Parent Joint - stock
Company, Trebinje
UIN 4401355450006
Contact person Željko Ratković
Address Stepe Stepanovića bb
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje
Telephone (059) 277-160
Fax number (059) 277-193
Email address zratkovic@ers.ba
Website address www.ers.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Electricity

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Management consulting services and related services

II 1.a. Title of the object of the contract

Framework Arrangement (Agreement) on Engagement of Economic and Legal Experts – Consultants for Investment Projects

II 1.b. Description of the object of the contract

Subject of the procedure is procurement of services of economic and legal experts – consultants, pursuant to the Decision
on Procurement titled the Framework Arrangement (Agreement) on Engagement of Economic and Legal Experts –
Consultants for Investment Projects, no. NO-02-95-613/19 as of 11 November 2019


II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 71241000-9 Feasibility study, advisory service, analysis

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

Pursuant to the Tender Documentation.

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

6.3.2020.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 16.3.2020. 12:00:00
Address and place Mixed Holding Power Utility of the Republic of Srpska Parent Joint - stock
Company, Trebinje, Stepe Stepanovica, 89101 Trebinje

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: