Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.09.2015. 13:32
Nabavka usluga iskopa i transporta uglja sa I KUS na istresište rudničkog kruga Rudnika Šikulje u Lukavcu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-2-2053-3-277/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Edin Šehanović
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Iskop i transport uglja sa I KUS na istresište rudničkog kruga Rudnika „Šikulje“ u Lukavcu ( 8.500 tona )
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Iskop i transport uglja sa I KUS na istresište rudničkog kruga Rudnika „Šikulje“ u Lukavcu ( 8.500 tona )
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90532000-5 | Usluge upravljanja deponijom jalovine rudnika uglja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
8.500 tona
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Rudnik "Šikulje" u Lukavcu
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 3 (tri) mjeseca od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije
nastupi
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Eliminatorni uslov: Uslovi plaćanja - 60 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje)
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Da je ponuđač solventan (da mu račun nije bio u blokadi) u posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za dostavljanje ponuda
b) Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Prihvatanje svih iskazanih zahtjeva u tehničkoj specifikaciji tenderske dokumentacije (tehničkom dokumentacijom
definisan je sadržaj predmetne nabavke i potrebna oprema)
b) Da je ponuđač tehnički i kadrovski osposobljen za izvršenje usluga koje su predmet nabavke, u roku od 22
(dvadesetdva) radna dana od dana uvođenja u prostor radilišta
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
6.10.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
10,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.10.2015. 11:45:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.10.2015. 12:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje 1, 75000 Tuzla (Direkcija Društva)
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti lično na naznačenoj adresi ili se ista može dostaviti putem pošte ili
emaila, nakon predočenja zahtjeva za učešće i dokaza o izvršenoj uplati. Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko
UniCredit Bank d.d. Mostar, SWIFT: UNCRBA22 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. - Tuzla. Ko
d davanja naloga za plaćanje obavezno naznačiti klauzulu; "sve troškove snosi nalogodavac" (our...) IBAN CODE:
BA393383004890108840. Ponuđači unutar Bosne i Hercegovine putem UniCredit Bank d.d. Mostar uplatu vrše na račun broj
3383002250918775 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. - Tuzla". Za sva tehnička pitanja kontakt osob
a je Zlatan Hodžić, tel. 035/574-232.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Edin Šehanović
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta sehanovic.edin@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
BETA-COMPANY d.o.o. Kakanj - Ul. Zeničkog partizanskog odreda br. 56 72240 Kakanj
-
JUNUZOVIĆ-KOPEX d.o.o. Lukavac - Modrac, Studenac bb 75300 Lukavac
-
RUDARSKI INSTITUT d.o.o. Banja Luka - Ulica Slobodana Kusturića broj 11 78000 Banja Luka
-
IBIS-Inženjering d.o.o. Banja Luka - Ulica omladinska broj 28 78000 Banja Luka
-
TEHNIČKI INSTITUT d.o.o. Bijeljina - Starine Novaka bb 76300 Bijeljina
-
DOO RUDARSKI INSTITUT Prijedor - Ulica Save Kovačevića bb 79101 Prijedor
-
GIM GEOTEHNIKA d.o.o. Banja Luka - Bulevar vojvode Stepe Stepanovića 177 78000 Banja Luka