Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.03.2019. 15:46

Nabavka usluga revizije glavnih projekata svih faza rekonstrukcije i sanacije vrtića Lužani

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 25.03.2019.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

285-7-2-17-3-20/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv ZAVOD ZA IZGRADNJU KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200141480000
Kontakt osoba Sanjin Ferizovic
Adresa Kaptol 3
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 254-941
Faks (033) 226-188
Elektronska pošta zik@zik.ks.gov.ba
Internet adresa zik.ks.gov.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Revizija glavnih projekata svih faza rekonstrukcije i sanacije vrtića Lužani


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Revizija glavnih projekata svih faza rekonstrukcije i sanacije vrtića Lužani

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71320000-7 Usluge tehničkog projektiranja


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

1 ugovor

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

3000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Prema projektnom zadatku

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Revizija Glavnih projekata svih faza se vrši paralelno sa izradom svake faze, s tim da je rok za izradu projekata 60 dana od
dana potpisivanja ugovora, a rok za predaju konačnog izvještaja o reviziji glavnih projekta svih faza 7 dana od dana dostave
glavnih projekata Zavodu

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Prema Tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Prema Tenderskoj dokumentaciji

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Prema Tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Prema Tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Prema Tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

3.4.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 4.4.2019. 12:45:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 4.4.2019. 13:00:00
Adresa i mjesto Kaptoj br.3 mala sala

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija objavljena je na Portalu javnih nabavki “e-nabavke”: www.ejn.gov.ba i ista se može preuzeti samo
sa navedenog portala u skladu sa članom 9. Stav (4) Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja
obavještenja I dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu e-nabavke (“Sl.glasnik BiH
“,br.53/15).
Da bi učestvovao u postupku javne nabavke potrebno je da ponuđač direktno preuzme predmetnu tendersku
dokumentaciju sa Portala javnih nabavki.
Ugovorni organ zadržava pravo obustave postupka dodjele ugovora iz razloga navedenih u članu 69.ZJN BiH, te ne snosi
nikakve troškove u postupku javnog nadmetanja.

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: