Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.08.2017. 12:05
Nabavka usluga zbrinjavanja infektivnog medicinskog otpada za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1255-1-2-494-3-133/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Gordana Šušnica
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge odlaganja otpada, kanalizacione usluge i druge sanitarne usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender broj:01-8624-1/17 od 26.06.2017 radi usluga zbrinjavanja infektivnog medicinskog otpada za potrebe
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge zbrinjavanja infektivnog medicinskog otpada za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90510000-5 | Zbrinjavanje i obrada otpada |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1100000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvršenja usluge preuzimanja otpada je: Objekti Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, ul. Dvanaest bebe
bb, Banja Luka. Mjesto izvršenja usluge tretiranja otpada je: Prostor za tretiranje infektivnog
medicinskog otpada (koji posjeduje dozvolu od nadležnog Ministarstva),
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor se zaključuje na period od 36 mjeseci.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekućeg poslovanja.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
20.9.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.9.2017. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 20.9.2017. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, Zgrada klinike za
ginekologiju i akušerstvo Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, Ul.
Dvanaest beba bb., Banja Luka.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-8624-1/17, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se
do 20.09.2017.god. do 9 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski
klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj: 39/14).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name PHI University Clinical Centre of the Republic of Srpska
UIN 4400928890000
Contact person Gordana Šušnica
Address Dvanaest beba bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 342-806
Fax number (051) 342-698
Email address javne.nabavke@kc-bl.com
Website address www.kc-bl.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Sewage and refuse disposal services; sanitation and similar services
II 1.a. Title of the object of the contract
Tender no. 01-8624-1/17 of 26.06.2017.for disposal of infectious medical waste required by the University clinical centre of
the Republic of Srpska
II 1.b. Description of the object of the contract
Disposal of infectious medical waste required by the University clinical centre of the Republic of Srpska
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 90510000-5 Refuse disposal and treatment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Specified in the tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
20.9.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 20.9.2017. 09:00:00
Address and place University clinical centre of the Republic of Srpska,Dvanaest beba bb, 78 000
Banja Luka
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Bids must be submitted in a sealed envelope, which should be indicated: name and address of the contracting authority, the
name and address of the bidder, procurement number: 01-8624-1/17, the name
of the object of procurement and indications "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" to the following address: UNIVERZITETSKI
KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE, Dvanaest beba bb, 78 000 Banja Luka.
Bids should be presented in person to the protocol of University clinical centre of the Republika Srpska or by recommended
mail until 20.09.2017. up to 9 hrs. Incomplete or late bids shall not be considered.
During opening of bids, one representative of each bidder may be present upon presenting of written authorization.
University Clinical Centre of the Republika Srpska is not responsible for any incurred expenses of Bidder in open
international procedure. Contracting Authority holds the right to cancel tender or to reject all tenders in any time before
signing of contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of Bosnia and Herzegovina (Official
Gazette of B&H, no. 39/14).
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KEMOKOP d.o.o. Tuzla - Mehmedalije Maka Dizdara, PZC Stupine da B-11 75000 Tuzla
-
ECO GROUP d.o.o. - Bulevar srpske vojske 17 78000 Banja Luka
-
KEMEKO-BH d.o.o. Lukavac - Puračić, Purče Bosanskog bb 75300 Lukavac
-
Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okolice TK Tuzla - Aleja Alije Izetbegovića 2 75000 Tuzla
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - ul. Obala Kulina bana br. 8 71000 Centar
-
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE - ul. Titova broj 9 71000 Sarajevo
-
Mes d.o.o. Zenica - Roma II, Ul. Londža br. 138 72000 Zenica
-
KJKP VIK d.o.o. Sarajevo - ul. Jaroslava Černija br. 8 71000 Stari Grad