Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.02.2020. 13:34

Odluka o usvajanju Regulacionog plana Švrakino Selo - Aneks (prijedlog)

Izvor: Akta.ba, 24.02.2020.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Kanton Sarajevo

Grad Sarajevo

GRADSKO VIJEĆE

 

ODLUKA

O USVAJANJU REGULACIONOG PLANA „ŠVRAKINO SELO - ANEKS" (prijedlog)

Nosilac pripreme Plana: Gradonačelnik

Nosilac izrade Plana: Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo

Obrađivač: Služba za urbano planiranje, investicije, stambene i komunalne poslove

 

Sarajevo, februar 2020. godine

 

Na osnovu člana 177. Zakona o prostornom uređenju Kantona Sarajevo („Službene  novine Kantona Sarajevo", broj 24/17 i 1/18), te člana 16. stavi, tačka 1. i elana 26. i stav 1. tačka 2. Statuta Grada Sarajeva („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 34/08 - prečišćeni tekst), Gradsko vijeće Grada Sarajeva, na sjednici održanoj dana   2020. godine, donijelo je (prijedlog)

ODLUKU

O USVAJANJU REGULACIONOG PLANA „ŠVRAKINO SELO - ANEKS"

Član 1.

Usvaja se Regulacioni plan „Švrakino Selo - Aneks" (u daljem tekstu: Plan).

Član 2.

Plan se sastoji od tekstualnog i grafičkog dijela. Tekstualni dio sadrži:

- Postojeće stanje, odnos prema planu višeg reda, koncept prostornog uređenja, urbanističko tehničke pokazatelje i tabelarni prikaz planiranih elemenata; Odluku o provođenju Plana.

Grafički dio sadrži:

Urbanizam prezentiran na odgovarajućem broju tematskih karata, i to:

karta 1.            - Izvod iz Prostornog plana Kantona Sarajevo  1:5000

karta 2.            - Ažurna geodetska situacija   1:1000

karta 3.            - Postojeće stanje       1:1000

karta 4.            - Mreža građevinskih i regulacionih linija       1:1000

karta 5.            - Urbanističko rješenje            1:1000

karta 6.            - Namjena površina    1:1000

karta 7.            - Karta rušenja 1:1000

Idejno rješenje saobraćaja,

Idejno rješenje snabdijevanja vodom i odvodnja otpadnih i oborinskih voda,

Idejno rješenje toplifikacije-gasifikacije,

Idejno rj ešenj e elektroenergetike i j avne rasvj ete,

Idejno rješenje hortikulture,

Idejno rješenje tk-mreže,

Analitička obrada građevinskih parcela. 

Član 3,

Po jedan primjerak ovjerenog elaborata Plana nalazi se na stalnom javnom uvidu i čuva se u službi dokumentacije Općine Novi Grad Sarajevo, Gradu Sarajevu - Službi za urbano planiranje, investicije, stambene i komunalne poslove i Zavodu za planiranje razvoja Kantona Sarajevo.

Član 4.

Ovom Odlukom stavlja se van snage Odluka o usvajanju Regulacionog plana „Švrakino Selo - Aneks" („Službene novine grada Sarajeva", broj 18/89 i 10/98).

Član 5.

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u „Službenim novinama Kantona Sarajevo".

 

Predsjedavajući Gradskog vijeća Grada Sarajeva

Igor dr. Gavrić

Broj: Sarajevo, 

 

OBRAZLOŽENJE

Pravni osnov

Pravni osnov za donošenje ove Odluke sadržan je u odredbama člana 3. Zakona o prostornom uređenju („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 1/18), a u skladu sa članom 177. kojim je propisano da Skupština Kantona, Gradsko i općinsko vijeće koji su donijeli odluku o pristupanju izradi planskog dokumenta do dana 30.06.2017. godine, donose i odluku o usvajanju i odluku o provođenju tog planskog dokumenta. Statutarni osnov za donošenje ove odluke sadržan je u članu 16. stav 1. tačka 1. i članu 26. stav 1. tačka 2. Statuta Grada Sarajeva („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 34/08 - prečišćen tekst) kojim je utvrđeno da je Grad, kao jedinica lokalne samouprave, nadležan za regulisanje pitanja iz oblasti prostornog uređenja i urbanizma, odnosno da Gradsko vijeće donosi odluke i druge propise iz nadležnosti Grada.

Planski osnov

Planski osnov za donošenje ove Odluke je Prostorni plan Kantona Sarajevo za period 2003. do 2023. godine („Službene novine Kantona Sarajevo", br. 26/06 i 4/11 i 22/17) i Urbanistički plan grada Sarajeva za urbano područje Sarajevo (Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad, Ilidža i Vogošća) za period 1986. - 2015. godine - („Službene novine Kantona Sarajevo", br. 5/99, 14/00, 4/02 i 37/14).

Razlozi donošenja Odluke

Planom je data mogućnost nove gradnje, integracije zatečenog građevinskog fonda, uz mogućnost intervencija na istom (rekonstrukcija, nadziđivanje, dogradnja i zamjena građevinskog fonda), te opremanje područja adekvatnom saobraćajnom i komunalnom infrastrukturom, uvažavajući postojeću parcelaciju i vlasničke odnose.

Obrazloženje predloženih rješenja

Članom 1. utvrđuje se usvajanje Plana. Članom 2. definiše se sadržaj Plana. Članom 3. definiše se mjesto čuvanja Plana.

Članom 4. propisuje se da donošenjem ove Odluke stavlja se van snage Odluka o usvajanju Regulacionog plana „Švrakino selo - Aneks" („Službene novine grada Sarajeva", broj 18/89 i 10/98). Članom 5. propisuje se način stupanja na snagu Odluke.

Sredstva za izradu Plana

Sredstva za izradu Plana obezbj edena su u Budžetu Općine Novi Grad. 

 

Bosna i Hercegovina

Grad Sarajevo 

Federacija Bosne i Hercegovine

Kanton Sarajevo

Grad Sarajevo

GRADSKO VIJEĆE

ODLUKA

O PROVOĐENJU REGULACIONOG PLANA „ŠVRAKINO SELO - ANEKS"

(prijedlog)

Nosilac pripreme Plana:

Gradonačelnik

Nosilac izrade Plana:

Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo

Služba za urbano planiranje, investicije, stambene i komunalne poslove

Sarajevo, februar 2020. godine

 

Na osnovu člana 177. Zakona o prostornom uređenju Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona-Sarajevo", broj 24/17 i 1/1-8), te-člana 16. stavi, tačka 1. i člana 26. stav 1. tačka 2. Statuta Grada Sarajeva („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 34/08 - prečišćeni tekst), Gradsko vijeće Grada Sarajeva, na sjednici održanoj dana      2020. godine, donijelo je

(prijedlog)

ODLUKU

O PROVOĐENJU REGULACIONOG PLANA „ŠVRAKLNO SELO - ANEKS"

Član 1.

Ovom Odlukom utvrđuju se uslovi korišćenja, izgradnje, uređenja i zaštite prostora i način provođenja Regulacionog plana „Švrakino Selo - Aneks" (u daljem tekstu: Plan), a naročito granice prostorne cjeline, urbanističko-tehnički uslovi za izgradnju građevina, uslovi za uređenje građevinskog zemljišta, uređenje zelenih i slobodnih površina, te odnosi prema postojećim objektima.

Član 2.

Granica obuhvata polazi od tromeđe parcela k.č. 2280/28, 2280/14 i 2276/3, potom produžava na sjever idući međama parcela k.č. 2276/3, 2280/34, 2226/4, 2225/3, 2225/15, 2225/9, 2225/1, 2225/2 (obuhvata ih) i dolazi do tromeđe parcela k.č. 2210, 2225/2 i 2224/1, zatim nastavlja u istom pravcu sijekući u pravoj liniji parcele k.č. 2210, 2204/2, 2209, 3286/1, 3478/2 i dolazi u tačku br.l koja se nalazi na međi između parcela k.č. 3478/2 i 3478/7, a ima koordinate y=6528879, x=4855313, potom se lomi na sjeveroistok idući trasom južne longitudinale (obuhvata je), koja pri tome siječe parcele k.č. 3478/1, 3542, 1403, 1391, 1384/1, 1386, 3286/7, 1385, 1384/2, 1384/3, 1382/3, 1374/1, 3294/3, 1257, 1255/1, 1254/1, 1249, 1243, 1245, 1244, 3286/1 i dolazi u tačku br.2 koja se nalazi na parceli k.č. 3286/1, a ima koordinate y=6529317, x=4855486, produžava na sjever idući međama parcela k.č. 1239, 1238, 1237 (obuhvata ih), te izlazi na ulicu Gatačka k.č. 3293/1 kojom ide na sjeverozapad (ne obuhvata je) i dolazi do tromeđe parcela k.č. 934/1, 934/2 i 3286/1. Granica obuhvata nastavlja na sjever, te jug sijekući parcele k.č. 3286/1, 1034, 1035, 1033/1, 1039/1, 909/7, 3564/1 (koordinate prelomnih tačaka:br.3 y=6529678, x=4855635; br.4 y=6529687, x=4855638; br.5 y=6529697, x=4855638; br.6 y=6529723, x=4855652; br.7 y=6529735, x=4855683; br.8 y=6529804, x=4855614; br.9 y=6529835, x=4855557) i dolazi do tromeđe parcela k.č. 1061, 1062 i 3564/1, potom nastavlja na jugozapad idući međama parcela k.č. 3564/1, 1055, 1056, 1053, 1089, 1087/1, 1087/2, 1084/2, 1082/2 (obuhvata ih) i dolazi u tromeđu parcela k.č. 1082/2, 1064/2, 3303/1, zatim nastavlja putem k.č. 3303/1 i dolazi u tačku br.10 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 2481/2 i 2644/8, a ima koordinate y=6529507, x=4855283, potom produžava na zapad idući preko parcela k.č. 2481/2, 2481/4, 2478/3, 2476/6, 2476/7, 2463/2, 2470/5, 2466/5, 2465/2, 2463/1, 2464/3, 2450/5, 2451/2, 2446/1 (koordinate prelomnih tačaka: br.ll y=6529497, x=4855283; br.12 y=6529492, x=4855281; br.13 y=6529481, x=4855280; br.l 4 y=6529458,

x=4855270; br.15 y=6529449, x=4855255; br.16 y=6529441, x=4855251; br.17 . у-6529424, х =4855251; br,18 у-6529415, х=4855253; br. 19 y=6529365, x=4855254; br.20 y=6529360, x=4855248) i dolazi u tačku br.21 koja ima koordinate y=6529358, x=4855237, zatim nastavlja u pravcu zapada idući međama parcela k.č. 2446/1, 3300/11, 2393/7, 2396, 2364, 2363/2, 2361/2, 2272/9, 2272/24, 2272/13, 2344/5, 2239/39, 2239/12, 2239/38, 2239/37, 2239/36, 2239/11, 2239/35, 2239/34, 2239/33, 2239/32, 2238/12, 2238/2, 2238/1, 2273/6, 2273/5, 2275/17, 2275/16, 2275/15, 2275/14, 2275/9, 2275/8, 2275/7, 2275/6, 2275/5, 2276/20, 2276/19, 2276/3 (obuhvata ih) i dolazi do mjesta odakle je opis granice i počeo.

Površina obuhvata Plana iznosi P= 22,3 ha.

Član 3.

U sklopu obuhvata ovog Plana definisane su zone sa sljedećim namjenama: Zona individualnog stanovanja Stambeno-poslovna zona Zona društvene infrastrukture Površine primarnih saobraćajnica

Član 4.

Urbanističko - tehnički uslovi za izgradnju objekata su:

Građevinske parcele utvrđene su regulacionom linijom i definisane su u grafičkom dijelu Plana;

Planom utvrđene parcele moguće je spajati zavisno od potrebe potencijalnih investitora, pri čemu se ne može mijenjati planirani saobraćajni koncept i utvrđena distanca građevinskih linija u odnosu na saobraćajnice i susjedne objekte;

Građevinska linija utvrđuje dio građevinske parcele na kojoj je moguće izgraditi građevinu, odnosno maksimalnu liniju iskolčenja objekta, kao i liniju koju građevina, odnosno njen najistureniji dio ne smije preći; Planirana građevina čija se građevinska linija nalazi na granici parcele mora fasadu tretirati kao zabatni zid bez otvora;

-           Na pojedinim objektima su utvrđene dvije građevinske linije: građevinska linija osnovnOg gabarita objekta i građevinska linija jedne ili više završnih etaža sa stepenastim povlačenjem od minimalno 1,5 metar u cilju prilagođavanja gabarita objekta konfiguraciji terena;

Građevinska linija podrumske i suterenske etaže može biti i veća od građevinske linije osnovnog gabarita objekta, ali samo na dijelu koji je cijelom površinom ukopan u odnosu na uređeni teren, ukoliko je neophodno za rješavanje saobraćaja u mirovanju odnosno realizaciju garažiranja. Udaljenost građevinske linije podruma u odnosu na susjednu parcelu je minimalno 0,5 do 1,0 m zbog mogućnosti realizacije zaštitne građevinske jame. Kod realizacije navedene podrumske etaže voditi računa da se ne ugrozi stabilnost objekata na susjednim parcelama;

-           Moguća je i realizacija više podzemnih etaža sa navedenom građevinskom linijom, a naročito za rješavanje saobraćaja u mirovanju odnosno realizacije garažiranja, pri tome se ne može zanemariti i ozelenjavanje nadzemnog dijela

kako je utvrđeno planom (idejno rješenje hortikulture) cca 25%, odnosno •iznad ploče garaže za visoko rastinje žardinjere1 ili udubljenja-u ploči; Kod objekata kod kojih je utvrđena potkrovna etaža ista može biti tretirana kao etaža sa punom spratnom visinom (280 cm) i ravnim krovom, ali pod uslovom povlačenja građevinske linije za minimalno 1,5 metar u odnosu na fasadu koja se nalazi na najnižem dijelu terena. Na završnoj povučenoj etaži moguće je realizovati nadstrešnicu sa maksimalnom širinom 0,5 m od transparentnog materijala (staklo i si.);

Planirana spratnost i odstojanje građevinskih linija utvrđene su Planom i ne mogu se mijenjati: suteren („S"), prizemlje („Р"), spratovi („1", „2",...); Spratnost objekata na kosom terenu odnosi se na dio vertikalnog gabarita objekta lociranog na nižoj strani uređenog terena, odnosno računa se od kote najnižeg ruba uređenog terena uz građevinu;

Suteren (S) je etaža djelimično ukopana u teren sa tri strane i slobodnim pročeljem, kao i etaža zgrade koja je ukopana u odnosu na uređen teren između jedne četvrtine do jedne polovine svog vertiklanog volumena (između 25% i 50%), numeracijom prije oznake suterena (S) naveden je mogući broj podrumskih etaža. Jedna ili više podrumskih etaža mogu se realizirati kod izgradnje planiranih građevina, pod uslovom da se obezbijede odgovarajuće tehničke mjere u cilju zaštite od podzemnih i površinskih voda kao i obrušavanja terena (projekat zaštite građevinske jame); Maksimalna spratna visina prizemlja sa poslovnom namjenom je 340 cm. Maksimalna konstruktivna visina poslovnih spratnih etaža je 300 cm (konstruktivna visina etaže se mjeri od gornje kote međuspratne konstrukcije jedne, do gornje kote međuspratne konstrukcije sljedeće etaže); Kod objekata sa ravnim krovom maksimalna visina atike je 70 cm u odnosu na završnu ab ploču, bez slojeva ravnog krova. Ograda prohodnog ravnog krova od kote vrha (zidane) atike do visine od 150 cm od kote gotovog ravnog krova, može se realizovati samo kao transparentna (staklo i si.); Ukupna visina objekta je zbir etaža do kote vrha zidane atike, a odnosi se na dio vertikalnog gabarita objekta lociranog na nižoj strani uređenog terena (npr. maksimalna visina objekta P2 sa ravnim krovom, od kote najnižeg ruba uređenog terena do vrha atike je maksimalno 950 cm). Ukoliko su projektovane visine spratnih etaža veće od 280 cm, mora se smanjiti spratnost objekta, jer se ukupna naprijed definisana visina objekta ne može preći; Koeficijent izgrađenosti utvrđen je i prezentiran u tekstualnom dijelu Plana;

-           Nivelacione kote prizemlja planiranih objekata u odnosu na saobraćajnicu - ulicu utvrdit će se na osnovu nivelacionih kota saobraćajnica datih u Planu;

-           Nivelaciona kota prizemlja u objektima u kojima je predviđen poslovni prostor mora se izvesti najmanje 15.0 cm više od kote nivelete pločnika;

Nivelete pješačkih saobraćajnica, kao i prilazi i ulazi u građevine, moraju biti isprojektovani i izvedeni prema Uredbi o urbanističko-tehničkim uslovima, prostornim standardima i normativima za otklanjanje i sprječavanje stvaranja arhitektonsko-urbanističkih barijera za kretanje invalidnih lica koja koriste tehnička i ortopedska pomagala („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 5/00);

Priključke na saobraćajnice i mrežu komunalne infrastrukture treba u svakom konkretnom slučaja projektovati u skladu sa Planom (važećim tehničkim normativima) na osnovu faza komunalne infrastrukture koje su sastavni dio Plana.

1 Arhitektonsko oblikovanje:

Kod arhitektonskog oblikovanja objekata birati slobodnije funkcionalno oblikovanje, sa jednostavnim, mirnim arhitektonskim linijama i formom jednostavnih kubusa. Savremeni način tretiranja fasade treba biti sa aspekta forme, kolorita i upotrebe savremenih materijala;

-           Kod objekata veće dužine (preko 30 metara) potrebno je vertikalnim povlačenjem gabarita izdjeliti objekat u lamele;

Kod objekata veće spratnosti i volumena preporučuje se smicanje i povlačenje vertikalnog gabarita, a naročito završnih etaža, uz povremeno naglašavanje horizontala, kako bi se vizuelno ublažio vertkalni volumen;

-           Kod objekata planiranih na kosom terenu preporučuje se stepenasto povlačenje vertikalnog gabarita objekata prateći pad terena, kako bi se vizuelno ublažio vertkalni volumen;

Novi ili zamjenski objekti moraju svojim likovnim izrazom, proporcijama, arhitekturom i odnosom masa, činiti oblikovnu cjelinu sa susjednim novorealiziranim i planiranim objektima ili blokom u cjelini; Kad je u pitanju segment arhitektonskog oblikovanja objekata, za sve građevine iznad SPI, a sa površinom većom od 200 m2 BGP-a svih nadzemnih etaža neophodno je konsultativno mišljenje Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo.

Završna etaža i krovište:

-           Krovovi objekata mogu biti dvovodni, viševodni ili ravni. Kod objekata sa dvije ili više kosih krovnih ravni, jedna streha mora biti paralelna sa saobraćajnicom, odnosno jedna krovna ravan mora biti sa nagibom orjentisanim prema ulici;

Kod objekata sa dvovodnim i viševodnim kosim krovom, a koji se nalazi na kosom terenu, jedna krovna ravan mora biti sa nagibom oijentisanim u smjeru pada terena, odnosno strehom paralelnom sa izohipsama; Preporučuje se primjena jednostavnih krovnih formi: ravnih krovova, krovova sa blagim nagibom krovnih ravni sakrivenih obodnom atikom, jedno vodnih ili viševodnih krovova sa blagim nagibom. Primjena dvo vodnih (i tro vodnih) kosih krovova preporučuje se kod izvođenja objekata u nizu i sa zabatnim bočnim zidovima;

-           Nagib kosih krovova prilagoditi nagibu na susjednim objektima, odnosno za objekte u nizu sa zabatnim zidom je neophodno ujednačiti krovnu ravan. Cijela krovna ravan mora biti jednakog nagiba. Prosječni nagib je cca 30°;

-           Ne dozvoljava se primjena mansardnog i bačvastog oblika krova, te krovnih badža;

U slučaju primjene kosih krovova i tavanski prostori se mogu koristiti za sadržaje koji su u funkciji primarne namjene objekta, odnosno, za proširenje postojećih ili uspostavu novih stambenih jedinica, bez realizacije krovnih badža i osvjetljenjem prostora samo sa krovnim prozorima.

Član 5.

Odnos prema postojećim objektima:

• Postojeći objekti za koje su grafičkim prilogom već utvrđene intervencije sa maksimalnim vertikalnim i horizontalnim gabaritima, odnosno mogućnost

njihove rekonstrukcije, dogradnje, nadziđivanja ili zamjene građevinskog fonda, mogu > se < realizovati uz -poštivanje urbani stičko-tehničkih uslova utvrđenih članom 4. ove odluke.

•          Za postojeće objekte na kojima je Planom predviđeno povećanje horizontalnih i vertikalnih gabarita sa dijelom građevinske linije koja se nalazi na ivici susjedne parcele mora imati zabatni zid, bez otvora i pribavljenu saglasnost vlasnika susjedne parcele. Ukoliko se ne pribavi saglasnost susjedne parcele horizontalni gabarit se umanjuje povlačenjem za cca 3 metra od granice susjedne parcele.

•          Za postojeće objekte na kojima nisu predviđene intervencije, a prostorne mogućnosti parcele dozvoljavaju povećanje horizontalnih gabarita većih od 50%, kao i povećanje spratnosti koje mora biti usklađeno sa spratnošću susjednih objekata, investitor mora uraditi urbanističko-arhitektonsko rješenje parcele sa urbanističko-tehničkim uslovima utvrđenim članom 4. ove odluke.

•          Postojeći objekti koji se zadržavaju ovim Planom, mogu se rekonstruisati, sanirati, redizajnirati, dograditi, nadzidati ili izvršiti zamjena građevinskog fonda, kako za potrebe stanovanja, tako i za potrebe poslovnih prostora, uz uslov da se u njima obavljaju djelatnosti koje ne ugrožavaju čovjekovu okolinu i standard života u susjednim zgradama.

•          Za dobivanje urbanističke saglasnosti za navedene intervencije potrebno je imati: idejni projekat, urbanističko rješenje građevinske parcele u skladu sa urbanističko-tehničkim uslovima utvrđenim članom 4. ove Odluke i geotehnički izvještaj od strane ovlaštene institucije.

•          Nadziđivanje postojećih objekata može se dozvoliti uz uslov da objekat na kojem se vrši nadziđivanje mora zadovoljiti konstruktivno-seizmičke uslove, te da spratnost nadzidanih objekata treba biti usklađena sa prosječnom visinom okolnih objekata.

Član 6.

Planom je utvrđeno zadržavanje postojećih objekata i bespravno izgrađenih objekata, osim onih koji se nalaze na trasama primarnih infrastrukturnih sistema. Legalizacija postojećih objekata se može odobriti, ako se istim ne ugrožava stanovanje i rad u susjednim objektima, a prema procjeni koju utvrdi nadležna općinska služba.

Legalizacija ne podrazumijeva izdavanje građevinske dozvole isključivo za objekat u zatečenim gabaritima, već ukoliko je potrebno izvršiti i rekonstrukciju, redizajn ili uklanjanje nekih dijelova objekta, odnosno dijelimične promjene gabarita, a prema uslovima koje utvrdi nadležna Općinska služba.

Ukoliko nadležna općinska služba utvrdi da je za legalizaciju postojećeg objekta neophodno primjeniti neku od navedenih intervencija potrebno je izraditi idejni projekat koji se eventualno može dostaviti i Zavodu za planiranje na konsultativno mišljenje za aspekt arhitektonskog oblikovanja.

Član 7.

Za postojeće objekte koji se zadržavaju ovim Planom, a izgrađeni su bez odgovarajućih odobrenja i nalaze se na površinama koje su geoinžinjerskim elaboratom utvrđene kao:

•          uslovno stabilni tereni - naknadna urbanistička saglasnost može se odobriti uz lzradu geotehničkog irvještaja, u kojem 'je neophodno lda se utvrdi način i dubina temeljenja objekta (istražni iskop uz temelje objekta), konstruktivno stanje objekta, kao i uslovi eventualne sanacije i fundiranja objekta.

•          stabilni tereni - naknadna urbanistička saglasnost se može odobriti uz detaljan geološki izvještaj parcele, kojim treba da se utvrdi stanje temeljne konstrukcije, kao i konstruktivnog stanja objekta.

Član 8.

Pri izdavanju dozvole za građenje objekata potrebno je pribaviti inženjersko-geološki i geotehnički nalaz i uslove temeljenja od stručnih institucija, a statički proračun mora se dimenzionirati za potrebe najmanje 8° MCS.

Tehnička dokumentacija za realizaciju novih objekata mora biti u saglasnosti sa preporukama vezanim za konstruktivne elemente same građevine i neophodnih radova na okolnom terenu na osnovu detaljnog inženjersko-geološkog i geotehničkog izvještaja, koji treba biti urađen od strane ovlaštene firme.

Obim i kvalitet izvedenih radova vezanih za geoinženjerske uslove moraju biti verifikovani u okviru tehničkog prijema, a upotrebna dozvola se ne može izdati ukoliko predviđeni radovi nisu u obimu i kvalitetu zadovoljavajući.

Član 9.

Na postojećim objektima koji su predviđeni za rušenje mogu se odobriti samo radovi tekućeg održavanja i neophodni radovi za uslovno korištenje objekta. Za objekte koji su izgrađeni bez odgovarajućih saglasnosti, a ovim Planom su predviđeni za rušenje u svrhu realizacije saobraćajnica, naknadna urbanistička saglasnost se ne može odobriti.

Član 10.

Prizemlja ili sutereni postojećih i planiranih individualnih i kolektivnih stambenih objekata mogu se pretvarati u poslovni prostor (spratne etaže samo u kancelarijski prostor).

U poslovnom prostoru mogu se obavljati sve djelatnosti koje ne ugrožavaju prirodnu sredinu i okoliš, ne remete korištenje susjednih objekata i sadržaja i koje se vrše u objektima izgrađenim u skladu sa važećim propisima (u odnosu na djelatnosti koje se u njima obavljaju).

Član 11.

Individualni stambeni objekti, koji se nalaze u zaštitnom pojasu planiranih saobraćajnica, a izvan kolovoza saobraćajnice, zadržavaju se i mogu se legalizovati, s tim da se kod izrade tehničke dokumentacije za saobraćajnicu u tim dijelovima nađe odgovarajuće tehničko rješenje, kao što je eventualno suženje pješačke površine, izostavljanje dijela pješačke površine, potporni zid umjesto škarpe, odnosno uslovi i saglasnosti nadležnog upravitelja ceste.

Član 12.

Uređenje građevinskog zemljišta se mora izvesti u obimu i na način kako je to predviđeno Planom.

Izgradnja građevina ne može započeti bez prethodnog minimalnog uređenja građevinskog zemljišta, pod čime se podrazumijeva obezbjeđenje saobraćajnog pristupa parceli, priključenje na vodovodnu, kanalizacionu i elektroenergetsku mrežu, eventualno izmještanje vodova komunalne infrastrukture, te potrebnih radova na stabilizaciji terena.

Izgradnja građevina ne može započeti prije uklanjanja objekata predviđenih za rušenje. Izuzetno se ovi objekti mogu koristiti za potrebe gradilišta, ali se isti moraju ukloniti prije podnošenja zahtjeva za tehnički prijem građevine. Privremeno korištenje građevinskog zemljišta koje nije privedeno krajnjoj namjeni ne može se odobriti.

Član 13.

Izgradnja objekata privremenog karaktera može se odobriti isključivo za potrebe gradilišta, a isti se moraju ukloniti prije tehničkog prijema.

Član 14.

Ograde kod stambenih objekata se predviđaju jedino za slobodnostojeće individualne objekte i objekte u nizu. Ograda treba biti postavljena po regulacionoj liniji, transparentna u kombinaciji sa živim materijalom (živa ograda).

Član 15.

Saobraćajne površine, površine za parkiranje i garažiranje vozila utvrđene su Planom- faza saobraćaja.

Parkiranje - garažiranje mora se obezbijediti u sklopu pripadajuće parcele, unutar gabarita objekta ili jedne ili više podzemnih etaža objekta.

Prilikom izdavanja urbanističke saglasnosti, a na osnovu tražene brutto građevinske površine i namjene, neophodno je odrediti broj parking - garažnih mjesta i to na sljedeći način:

za stambenu izgradnju: 1 stan - 1 parking mjesto,

za poslovne sadržaje: jedno parking mjesto na 60 m2 /тах. BGP

Parkiranje i garažiranje vozila za potrebe individualnog stanovanja mora se obezbijediti na parceli koja pripada stambenom objektu. Garaža se može locirati u sklopu stambenog objekta, odnosno u okviru zadate građevinske linije. Građevinska linija podrumske i suterenske etaže može biti i veća od građevinske linije osnovnog gabarita objekta, ali samo pod uslovima koji su utvrđeni u članu 4. ove Odluke.

Moguća je i izgradnja garaža bočno u odnosu na planirani objekat, tako da njegova udaljenost od regulacione linije prema saobraćajnici bude ista ili veća od udaljenosti planiranog objekta, a na način koji omogućava izgradnju istog objekta na susjednoj parceli, odnosno pod uslovom da su vlasnici obje parcele saglasni. Objekti garaže mogu biti samo prizemni.

U slučaju da se stambeni objekat nalazi (na kosom terenu) ispod pristupne 1 saobraćajnice, a nagib terena jetakav da se garaža nevmože graditi, može se dozvoliti izgradnja ploče za parkiranje vozila, kao proširenje trotoara. Najviša kota ploče za parkiranje ne može preći visinu trotoara. Dobiveni prostor ispod ploče se može koristiti kao pomoćni objekat. Namjena garažnog prostora se ne može mijenjati. Interni saobraćaj koji je u grafičkom prilogu definisan u okviru građevinskih parcela sa stambeno-poslovnim objektima realizuje sam investitor. Prikazani interni saobraćaj u okviru navedenih parcela se može i mijenjati, ali pod uslovom da se zadovolji propisan broj parking mjesta i minimum 15% zelenila.

Član 16.

Unutar ugla preglednosti u zonama saobraćajnih čvorova ne mogu se postavljati ograde, vršiti sadnja visokog zelenila ili graditi druge fizičke strukture čija visina prelazi 0,6 m.

Član 17.

Zaštitni pojas uz javne ceste (zaštitni cestovni pojas) je pojas na kojem važi poseban režim gradnje i uspostavlja se s ciljem zaštite javne ceste i sigurnosti saobraćaja na njoj od štetnih uticaja i različitih aktivnosti u prostoru pored javne ceste. U postupku izdavanja odobrenja za građenje ili urbanističke saglasnosti za građenje objekata i instalacija na javnoj cesti ili unutar cestovnog i zaštitnog pojasa javne ceste organ nadležan za prostorno uređenje obavezan je zatražiti prethodnu saglasnost, odnosno odobrenje od upravitelja ceste, shodno članu 58. Zakona o cestama Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH", broj 12/10).

Član 18.

Ovim Planom utvrđene su kategorije zelenila:

zelenilo uz objekte individualnog stanovanja, stambeno-poslovne i objekte

kolektivnog stanovanja,

zelenilo uz objekte centralnih djelatnosti,

zelenilo ograničenog karaktera (voćnjaci, bašte),

zaštitno zelenilo,

linijsko zelenilo uz saobraćajnice.

Površine utvrđene kao neke od ovih kategorija ne mogu se koristiti za druge namjene, niti se mogu graditi objekti koji nisu u skladu sa funkcijom koju ta kategorija zelenila treba da ostvari.

Tehnički prijem arhitektonskih i drugih objekata podrazumjeva i prijem izvedenih radova na uređenju zelenih površina.

Izgradnja i uređenje zelenih površina vrši se u skladu sa prethodno pribavljenom (odgovarajućom) dokumentacijom urađenom na osnovu Idejnog rješenja hortikulture, koja je sastavni dio Plana.

U zonama zelenila se može odobriti izgradnja pješačkih staza sa urbanim mobilijarom.

Član 19.

Uslovi za sklanjanje stanovništva i materijalnih dobara moraju biti obezbijeđeni u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća („Službene novine Federacije BiH", broj 39/03) i odredbama Uredbe o mjerilima, kriterijima i načinu izgradnje skloništa i tehničkim normativima za kontrolu ispravnosti skloništa („Službene novine Federacije BiH", broj 21/05).

Član 20.

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o provođenju Regulacionog plana „Švrakino Selo - Aneks" („Službene novine grada Sarajeva", broj 18/89 i 10/98).

Član 21.

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u „Službenim novinama Kantona Sarajevo".

 

Predsjedavajući Gradskog vijeća Grada Sarajeva

Igor dr. Gavrić

Broj: Sarajevo,

 

OBRAZLOŽENJE

Pravili osnov

Pravni osnov za donošenje ove Odluke sadržan je u odredbama člana 3. Zakona o prostornom uređenju („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 1/18), a u skladu sa članom 177. kojim je propisano da Skupština Kantona, Gradsko i općinsko vijeće koji su donijeli odluku o pristupanju izradi planskog dokumenta do dana 30.06.2017. godine, donose i odluku o usvajanju i odluku o provođenju tog planskog dokumenta. Statutarni osnov za donošenje ove odluke sadržan je u članu 16. stav 1. tačka 1. i članu 26. stav 1. tačka 2. Statuta Grada Sarajeva („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 34/08 - prečišćen tekst) kojim je utvrđeno da je Grad, kao jedinica lokalne samouprave, nadležan za regulisanje pitanja iz oblasti prostornog uređenja i urbanizma, odnosno da Gradsko vijeće donosi odluke i druge propise iz nadležnosti Grada.

Planski osnov

Planski osnov za donošenje ove Odluke je Prostorni plan Kantona Sarajevo za period 2003. do 2023. godine („Službene novine Kantona Sarajevo", br. 26/06 i 4/11 i 22/17) i Urbanistički plan grada Sarajeva za urbano područje Sarajevo (Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad, Ilidža i Vogošća) za period 1986. - 2015. godine - („Službene novine Kantona Sarajevo", br. 5/99,14/00, 4/02 i 37/14).

Razlozi donošenja Odluke

Planom je data mogućnost nove gradnje, integracije zatečenog građevinskog fonda, uz mogućnost intervencija na istom (rekonstrukcija, nadziđivanje, dogradnja i zamjena građevinskog fonda), te opremanje područja adekvatnom saobraćajnom i komunalnom infrastrukturom, uvažavajući postojeću parcelaciju i vlasničke odnose.

Obrazloženje predloženih rješenja

Članom 1. utvrđuju se uslovi korištenja, izgradnje, uređenja, zaštite prostora i način

provođenja Plana. Članom 2. utvrđuju se granice i površina prostornog obuhvata Plana. Članom 3. definišu se zone sa namjenama površina u obuhvatu Plana. Članom 4. definišu se urbanističko tehnički uslovi za izgradnju objekata. Članom 5. definišu se odnosi prema postojećim objektima. Članom 6. propisuju se uslovi za legalizaciju postojećih objekata. Članom 7. propisuju se uslovi za objekte na stabilnom i nestabilnom terenu. Članom 8. propisuju se uslovi za temeljenje i statički proračun planiranih objekata. Članom 9. definišu se odnosi prema objektima predviđenim za rušenje. Članom 10. propisuju se uslovi za promjenu namjene objekata. Članom 11.propisuju se uslovi za zadržavanje objekata unutar regulacione linije

planiranih saobraćajnica. Članom 12. definiše se uređenje građevinskog zemljišta. Članom 13. propisuju se uslovi za izgradnju objekata privremenog karaktera. Članom 14. propisuju se uslovi za postavljanje ograda.

Članom 15. definišu se saobraćajne površine i uslovi za parkiranje i garažiranje vozila.

Članom 16. definišu se uslovi građenja u uglovima preglednosti saobraćajnica.

Članom 17. propisuju se uslovi za zaštitni pojas.

Članom 18. propisuju se uslovi za uređenje zelenih površina.

Članom 19. propisuju se mjere zaštite stanovnika i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća.

Članom 20. propisuje se da prestaje da važi Odluka o provođenju Regulacionog plana „Švrakino selo - Aneks" („Službene novine grada Sarajeva br. 18/89 i 10/98).

Članom 21. propisuje se način stupanja na snagu ove Odluke. 

 

REGULACIONI PLAN „ŠVRAKINO SELO - ANEKS"

(skraćeni tekst)

 

 

 

UVOD 

 

Odluku o pristupanju izradi Regulacionog plana „Švrakino Selo - Aneks" donijelo je Gradsko vijeće Grada Sarajeva, na sjednici održanoj dana 23.12.2014. godine („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 1/15 i 7/19).

Plan se radi u cilju urbanog uređenja prostora vezano za usklađivanje nove trase Južne longitudinale prema novom Idejnom projektu koja se razlikuje u odnosu na trasu koja je planirana Regulacionim planom „Švrakino Selo - Aneks" („Službene novine grada Sarajeva", br. 18/89 i 10/98), što je dovelo do preispitivanja stvarnog stanja na terenu, prostornih mogućnosti za novu izgradnju, integraciju zatečenog građevinskog fonda, opremanja područja adekvatnom društvenom, saobraćajnom i komunalnom infrastrukturom, uvažavajući postojeću parcelaciju i vlasničke odnose. Površina obuhvata Plana iznosi22,3 ha.

 

GRANICE RAZMATRANJA I POVRŠINE

Granice obuhvata Plana utvrđene su u članu 2. Odluke o pristupanju izradi Regulacionog plana „Švrakino Selo - Aneks" („Službene novine Kantona Sarajevo", br. 1/15 i 7/19). Obuhvat Plana pripada administrativnoj teritoriji općine Novi Grad. Sa sjeverne strane graniči sa prostorom Regulacionog plana „Švrakino Selo - Centar" i ulicama Vejsila Ćurčića i Bosanskih kraljeva, a sa južne strane graniči sa prostorom Regulacionog plana „Švrakino Selo - Mlakve" i ulicama Gatačka i Safeta Hadžića,

 

POSTOJEĆE STANJE

Analiza postojećeg stanja rađena je na osnovu obilaska terena i Elaborata o inženjersko- geološkim i geotehničkim osobinama terena, urađenog od strane „Geotehnos" d.o.o. Sarajevo (juni, 2015. godine).

U Elaboratu o inženjersko-geološkim i geotehničkim osobinama terena detaljno su opisane inženjersko-geološke, hidrogeološke i geomehaničke karakteristike i građa terena, te je dat osvrt na stabilnost i nosivost terena, sa geotehničkim modelom.

Geološka građa terena u okviru prostornog obuhvata Plana ocjenjuje se jednostavnom, zbog činjenice da se na malom prostranstvu nalaze samo neogene tvorevine gornjeg miocena i savremeni kvartarni pokrivač.

Hidrogeološke karakteristike terena ocjenjuju se kao jednostavne zahvaljujući činjenici, što je prema materijalnom sastavu, strukturi poroznosti, općoj vodopropusnosti i ocjedljivosti, izdvojena jedna karakteristična hidrogeološka sredina i to slabovodopropusne do vodonepropusne sredine.

Podzemne vode u eluvijalno-deluvijalnim naslagama i kori raspadanja geološkog supstrata, utvrđene su na različitim dubinama od 1,20 do 5,00 m.

Sintezom rezultata izučavanja geomorfoloških karakteristika, geološkog sastava i strukturnog sklopa, inženjersko-geoloških i hidrogeoloških osobina stijena i tla, pouzdano se može utvrditi da su duž razmatrane lokacije izvojeni uslovno - stabilni i stabilni tereni.

 

STANJE GRAĐEVINSKOG FONDA

Građevinski fond u obuhvatu Plana utvrđen je putem ankete provedene na terenu, gdje je evidentirano240 objekata.

Po kategoriji objekti su svrstani od III do VI, a spratnost objekata kreće se odPdoSP5.

Prema namjeni objekti su podijeljeni na:

-               No headings found.

This is an automatic table of contents. To use it, apply heading styles (on the Home tab) to the text that goes in your table of contents, and then update this table.

-If you want to type your own entries, use a manual table of contents (in the same menu as the automatic one).

-               devastirani      1 -temelji 10

Ukupna tlocrtna površina objekata evidentiranih na terenu, uključujući devastirane objekte i temelje iznosi30 138,2 m2.

Ukupna BGP stambenog prostora      70 961,26 m2

Ukupna BGP poslovnog prostora        4 015,10 m2

Ukupna BGP    74 976,36m2

Stambenih j edinica    cea 426

Broj stanovnika           cea 3400

Ukupna površina obuhvata     22,3 ha

Koeficijent izgrađenosti         0,32

Procenat izgrađenosti13,1%

Gustina naseljenosti   555 st/km2

Prostorni obuhvat je djelimično opremljen saobraćajnom i komunalnom infrastrukturom, sa nedostajućim sadržajima društvene infrastrukture na nivou mjesne zajednice.

 

ODNOS PREMA PLANU VIŠEG REDA

Osnova za izradu Plana je Prostorni plan KS za period 2003. do 2023. godine, prema kojem je prostor u granicama obuhvata Plana namijenjen stanovanju, kao i infrastrukturnim koridorima. Planom je zadržano opredjeljenje dato planom višeg reda.

 

KONCEPT PROSTORNOG UREĐENJA

Prilikom definisanja koncepta prostornog uređenja, kao i namjene površine u obuhvatu Plana, uvaženi su ciljevi i usmjerenja za uređenje prostora koji su defmisani u smjernicama za izradu ovog Plana („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 1/15).

Koncept prostornog uređenja u obuhvatu Plana podrazumijeva uređen prostor koji uvažava: potrebe i uslove date Prostornim planom KS za period 2003. do 2023. god., zatečeno stanje izgrađenosti i opremljenosti prostora,

prednosti i ograničenja kao posljedice prirodnih uslova koji determinišu prostor,

neophodnost opremanja područja saobraćajnom, komunalnom i društvenom infrastrukturom na nivou mjesne zajednice,

potrebu uspostavljanja funkcionalnih i prostornih veza sa kontaktnim područjima.

Konceptom Plana zadržana je postojeća izgradnja, s tim da je na potezu uz Južnu longitudinalu, u istočnom dijelu predviđena i mogućnost izgradnje zamjenskih i novih objekata za objekte koji se nalaze na planiranoj trasi Južne longitudinale. Ulaz i izlaz u naselje je preko kružnog toka koji je definisan novim Idejnim projektom Južne longitudinale a koji je vezan na postojeću ulicu Majdanska (VIII transverzala).

Interna saobraćajna mreža unutar obuhvata Plana koncipirana je tako da omogućava dostupnost svim planiranim i postojećim objektima sa gabaritom od 5,5 m. Procjena potrebnog broja parking mjesta izvršena je na osnovu sljedećih normativa: za planiranu stambenu izgradnju 1 stan = 1 parking mjesto, za društvenu infrastrukturu 40-60 m BGP jedno parking mjesto. Parkiranje za individualne objekte obezbijeđeno je na pripadajućoj građevinskoj parceli, unutar gabarita objekta ili u vidu pomoćnog objekta na pripadajućoj parceli.

U zapadnom dijelu naselja predviđena je zamjena postojećeg građevinskog fonda spratnosti P do P1 sa stambeno-poslovnim objektima spratnosti 2SP8.

U centralnom dijelu naselja uz ulicu Bosanskih kraljeva planiranje objekat Mjesne zajednice sa pratećim sadržajima spratnosti SP2, kao zamjena postojećeg objekta koji se nalazi na trasi Južne longitudinale, kao i poslovni objekti spratnosti 2SP3 do 2SP8.

Sa južne strane u kontaktnoj zoni sa obuhvatom Regulacionog plana „Svrakino Selo - Mlakve" uz zadržavanje postojećeg građevinskog fonda, planirana je izgradnja stambenih nizova spratnosti SP2.

Zelene površine na ovom prostoru koncipirane su tako da su u funkciji prostorne organizacije. Uz nove i postojeće objekte planirano je vanjsko uređenje trgova sa blokovskim zelenilom, urbanim mobilijarom sa opremom za dječija igrališta. Uz postojeće i planirane objekte individualnog stanovanja preporučeno je uređenje bašta sa korištenjem autohtonih vrsta za sve tri vegetacione etaže.

Ukupna BGP planiranih objekataunutar obuhvata Plana iznosi79 042 m2

Ukupna tlocrtna površina planiranih objekatau obuhvatu Plana iznosi10 605 m2

Spratnostplaniranih objekata kreće se odSPIza individualne objekte i objekte u nizu,SPI doSP8za poslovne objekte, teSP3doSP8za objekte kolektivnog stanovanja.

Uzimajući u obzir predloženi koncept uređenja prostora, procjena je da će na ovom prostoru živjeti dodatnih cca2000 stanovnika.

Rekonstrukcija postojeće i planirana komunalna infrastruktura je obrađena detaljno kroz faze Plana - Idejna rješenja: snabdijevanje vodom i odvodnja otpadnih i oborinskih voda, elektroenergetika, toplifikacija-gasifikacija i kablovska TK mreža.

 

URBANISTIČKO-TEHNIČKI POKAZATELJI / REKAPITULACIJA

Urbanističko-tehnički pokazatelji Plana, koji uključuju planirane i postojeće objekte su sljedeći:

Ukupna površina unutar granica Plana          22,3 ha

Ukupna tlocrtna površina pod objektima      43 147 m2

Ukupna BGP objekata            177 149 m2

Procenat izgrađenosti (Pi)      18,8 %

Koeficijent izgrađenosti         1,3 Broj stanovnika cca 7 000 st

Gustina naseljenosti   304 st/ha

 

Tabelarni prikaz planiranih elemenata

Redni broj

Namjena

Spratnost

Površina parcele

Tlocrtna površina

BGP

1

Stambeni

SP2

1078

215

860

2

Stambeni

SP2

1531

360

1440

3

Stambeni

SP2

1635

360

1440

4

Stambeni

SP2

2197

360

1440

5

Stambeni

SPI

472

168

672

6

Stambeni

SPI

583

168

672

7

Stambeni

SPI

567

168

672

8

Stambeni

SPI

514

168

672

9

Stambeni

SPI

486

168

672

10

Stambeno-poslovni

SP5

1987

490

3430

11

Stambeno-poslovni

SP5

2200

490

3430

12a

Infrastruktura

P

36

10

10

12b

Društvena infrastruktura

P5/2

2516

796

7103

13

Stambeni

SPI

316

93

279

14

Stambeni

SPI

275

93

279

15

Stambeni

SPI

282

111

333

16

Stambeni

SPI

325

123

369

17a

Stambeni

SPI

387

130

390

17b

Stambeni

SPI

307

100

300

17c

Stambeni

SPI

382

130

390

18

Stambeno-poslovni

SP4/2

1290

391

2058

19

Društvena infrastruktura

РЗ

580

247

988

20

Stambeno-poslovni

SP5

2446

888

6216

21

Stambeno-poslovni

Pl

244

63

126

22a

Stambeno-poslovni

2SP8

3338

1350

14850

22b

Stambeno-poslovni

2SP8

3495

675

7425

22c

Stambeno-poslovni

2SP8

3495

675

7425

22d

Stambeno-poslovni

2SP8

3495

1125

12375

23

Stambeni

Pl

246

83

492

24

Stambeno-poslovni

SP4/2

783

407

2234

 

 

 

 

 

 

Ukupno

 

 

37488

10605

79042

 

 

IZVJEŠTAJ SA JAVNE RASPRAVE O NACRTU REGULACIONOG PLANA „ŠVRAKINO SELO-ANEKS"

Gradsko vijeće Grada Sarajeva, na sjednici održanoj 28.06.2017. godine, usvojilo je Zaključak, broj 01-02-1151/17, kojim je razmatran Nacrt Odluke o usvajanju Regulacionog plana „Švrakino Selo-Aneks" i Nacrt Odluke o provođenju Regulacionog plana „Švrakino Selo- Aneks", te je iste uputio na Javni uvid i Javnu raspravu u trajanju od 30 dana.

Nacrt Plana izložen je na javni uvid u periodu od 01.08. do 01.09.2017. godine u prostorijama MZ "Švrakino Selo I", MZ "Švrakino Selo II" i u holu Općine Novi Grad Sarajevo.

Javna rasprava o Nacrtu Regulacionog plana „Švrakino Selo-Aneks" održana je 05.09.2017. godine u sali Općinskog vijeća Općine Novi Grad Sarajevo.

Sve primjedbe, prijedlozi i sugestije iznesene u toku javne rasprave, razmatrane su na sastancima održanim 21.07.2016.god., 23.01.2018.god., 24.04.2018.god., 19.10.2018.god. 20.12.2018.god. 17.04.2019.god. u Gradskoj upravi Grada Sarajeva uz prisustvo predstavnika Nosioca pripreme Plana, Nosioca izrade Plana, Općine Novi Grad Sarajevo, Ministarstva prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo i Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo.

 

PRIMJEDBE, PRIJEDLOZI I SUGESTIJE IZNESENE U TOKU JAVNE RASPRAVE O NACRTU PLANA I STAV PREDLAGAČA

Primjedba 1. GRUPA GRAĐANA- Mjesna zajednica „Švrakino Selo И" Dostavili su zahtjev kojim traže planiranje objekta doma kulture. Stav predlagača: Primjedba je neosnovana.

Obrazloženje: Planiran je objekat za centralne sadržaje (mjesna zajednica, dom kulture, sportska dvorana i dr.).

Primjedba 2. GRUPA GRAĐANA (Gadžo, idr.), ul. Safeta Hadžića Dostavili su zahtjev sa prigovorom za planiranje izgradnje benzinske pumpe Hifa Oil u ul. Safeta Hadžića broj 62. na parceli označenoj kao k.č. 988/3 i 987 K.O. Novo Sarajevo III. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Umjesto objekta benzinske pumpe, planiranje stambeno-poslovni objekat. Primjedba 3. GRUPA GRAĐANA, (Hajro Nizam i ostali)

Dostavili su zahtjev kojim se protive rušenju stambeno-poslovnih objekata i pomoćnih objekata u ul. Safeta Hadžića i Kraljice Jelene, te traže zadržavanje objekata u postojećem stanju. Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Postojeći stambeno-poslovni objekti su bili planirani za rušenje i ranijim Planom, u cilju zamjene dotrajalog građevinskog fonda i urbanizacije prostora.

Primjedba 4. ISMETA VELIĆ, ul. Kraljice Jelene br.76.

Dostavila je zahtjev kojim se protivi izgradnji visokih stambeno-poslovnih objekata, te izgradnji objekta benzinske pumpe („Hifa- Oil" d.o.o. Tešanj)

Stav predlagača: Primjedba se djelimično prihvata

Obrazloženje::.Umjesto -.objekta -benzinske pumpe-planiran-je stambeno-poslovni-objekat, a planirani objekti kolektivnog stanovanja se zadržavaju.

Primjedba 5. OPĆINA NOVI GRAD SARAJEVO

Dostavili su zahtjev sa primjedbama i prijedlozima na izradu Plana kako slijedi:

Planirati saobraćajno povezivanje naselja u vidu potputnjaka ispod Južne longitudinale sa spojem na ulicu Kraljice Jelene, kao i saobraćajni priključak ulice Bosanskih Kraljeva na Južnu longitudinalu;

Shodno negativnom stavu građana prisutnih na Javnoj raspravi u odnosu na planiranu lokaciju benzinske pumpe, Općina Novi Grad Sarajevo podržava zahtjeve građana i smatra da nema potrebe za takvim sadržajem u naselju; - Planirani objekat Mjesne zajednice sa pratećim sadržajima spratnosti SP2, predviđen kao zamjena postojećeg objekta Doma kulture koji se nalazi na trasi južne longitudinale, dislocirati na lokaciju planirane građevinske parcele broj 12, a u neposrednoj blizini postojećeg objekta ;

U obuhvatu Plana potrebno je planirati sportsku dvoranu u skladu sa zaključkom sa sastanka subjekata planiranja, održanog dana 03.03.2016.god. (Zapisnik broj 08-23- 257-2/16).

Stav predlagača: Primjedbe se djelimično prihvataju.

Obrazloženje: Saobraćajno povezivanje naselja u vidu potputnjaka ne može se realizirati radi postojeće primarne komunalne infrastrukture. Planiranje saobraćajni priključak ul. Bosanskih Kraljeva na Južnu longitudinalu. Prihvata se primjedba građana, te nije planiran objekat benzinske pumpe. Objekat Mjesne zajednice sa pratećim sadržajima spratnosti SP2 koji je predviđen kao zamjena postojećeg objekta Doma kulture, dislociran je na lokaciju planirane građevinske parcele broj 12, te u sklopu istog planirana je i sportska dvorana.

Primjedba 6. ANKICA MANDIĆ, JANJA GRGIĆ, ul. Safeta Hadžića br.239. Dostavile su zahtjev da se ne planiraju objekti 2,3,8,9 i 15, kao i primjedbu na planiranu saobraćajnicu.

Stav predlagača: Primjedba se djelimično prihvata.

Obrazloženje: Planirani su novi objekti u skladu sa vlasničkim stanjem, te su planirana tri nova objekta.

Primjedba 7. „HIFA- OIL" d.o.o. Tešanj, ul. Safeta Hadžića br. 62. Dostavili su zahtjev kojim traže da se, umjesto benzinske pumpe, planira izgradnja stambeno- poslovnog objekta, na parceli označenoj kao k.č. 988/3 i 987 K.O. Novo Sarajevo III, spratnosti 2SP8 (A i B varijante).

Stav predlagača: Primjedba se djelimično prihvata

Obrazloženje: Planiran je stambeno-poslovni objekat u skladu sa prostornim mogućnostima vlasničke parcele, maksimalne spratnosti SP5.

Primjedba 8. MUHAMED PENDEKI VESNA SOFTIĆ,

Dostavili su zahtjev sa molbom da se razmotri pomjeranje planirane saobraćajnice na parceli označenoj kao k.č. 980 i 981 K.O. Novo Sarajevo III, u cilju izgradnje novog objekta spratnosti SP4.

Stav predlagača: Primjedba se djelimično prihvata

Obrazloženje: Planirana servisna saobraćajnica se ne zadržava, a planiranje novi objekat SP2- SP4.

Primjedba 9. NURA KEČO, Gatačkabr.61 • Dostavila, se zahtjev> saprimjedbom na izgradnju novih objekata koji će ugroziti njen stambeni objekat.

Stav predlagača: Primjedba je neosnovana

Obrazloženje: Izgradnja objekata je planirana na dovoljnoj udaljenosti i ne ugrožava postojeći objekat.

Primjedba 10. HATA HODŽIĆ, ul. SafetaHadžićabr.113.

Dostavila je zahtjev za planiranje saobraćajnog pristupa postojećem stambenom objektu na parceli označenoj kao k.č. 1054 K.O. Novo Sarajevo III, te da se razmotri mogućnost planiranja pristupa na Južnu longitudinalu. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

 

Obrazloženje: Planirana je servisna saobraćajnica kojom se omogućava pristup na Južnu longitudinalu.

Primjedba 11. HALID SERHATLIĆ, ul.Safeta Hadžića čikma br.17. Dostavio je zahtjev sa prijedlozima:

izgradnje saobraćajnice iz južnog dijela naselja ispod ili iznad novoprojektovane Južne longitudinale na VIII transverzalu;

izgradnje treće saobraćajne trake u dijelu kružnog toka u centru naselja sa južne strane pa prema istoku do prvog izlaza da se vozila mogu lakše uključiti u kružni tok; neophodno je razmotriti još jedan izlaz-priključak na Južnu longitudinalu na istočnoj strani naselja, a iz ulice koja je po planu slijepog karaktera;

- nisu ucrtani priključci na saobraćajnici koja presjeca ul. Safeta Hadžića, te gornji dio ulice nije povezan sa tom novoprojektovanom saobraćajnicom. Sa južne strane mora postojati kolski prilaz za 5 postojećih objekata, također treba na istom spoju sa sjeverne strane povezati pješačkom stazom novoprojektovanu saobraćajnicu u pravcu centra naselja najkraćim putem. Stav predlagača: Primjedbe se djelimično prihvataju

Obrazloženje: Nema mogućnosti izgradnje tražene saobraćajnice. Planiranje priključak (kružn tok) na Južnu longitudinalu. Zadržava se postojeći prilaz postojećim objektima (oboreni ivičnjaci), i planirana je pješačka staza.

Primjedba 12. GRUPA GRAĐANA (ul. Alibega Firduza i Safeta Hadžića) (Sabina Gurda i Tiro S.)

Dostavili su zahtjev sa prijedlozima:

1.         Da se izvrši analiza prostornih mogućnosti Regulacionog plana, te da se sporna nekategorisana cesta pomjeri na udaljenost min. lOm od legalnih stambenih objekata, koji su ugroženi predloženim rješenjem;

2.         Da se saobraćajno rješenje vrati u prvobitno stanje tj. zadrži postojeća cesta. Stav predlagača: Primjedbe se prihvataju.

Obrazloženje: Planirana je servisna saobraćajnica uz Južnu longitudinalu u dijelu postojeće nekategorisane saobraćajnice, tako da se saobraćajnica iz Nacrta plana ne zadržava.

Primjedba 13. GRUPA GRAĐANA (porodice Grgić, Tomić i Radosavljević) ul. Safeta Hadžića

Dostavili su zahtjev kojim traže da se priključna saobraćajnica uz parcele njihovih stambenih objekata pomjeri ili spusti i ostavi zaštitni pojas, te primjedbu na planiranje objekata br. 14 i 15. Stav predlagača: Primjedbe se prihvataju

Obrazloženje: Nisu planirani objekti br.14 i 15, a novoplanirana naseljska saobraćajnica je djelimično dislocirana.

Primjedba 14. ČERIMA JAMAKOVIĆ, ul. Kraljice Jelene br. 12/1 Dostavila je zahtjev sa prigovorom:

1.         Na zabranu priključka ulice Kraljice Jelene na južnu longitudinalu kod kafića Delfin, a predlažu izgradnju kružnog toka;

2.         Protiv izgradnje novih višespratnih objekata, na lokacijama postojećih stambenih objekata, baraka, privatnih kuća i rušenja istih;

3.         Protiv izgradnje benzinske pumpe u neposrednoj blizini stambene zgrade u ul. Kraljice Jelene br. 04-18.

Traži:

Izgradnju kružnog toka kod kafića Delfin na mjestu dosadašnjeg priključka ul.Kraljice Jelene i priključka iste na Južnu longitudinalu; Zabranjujemo rušenje naših stambenih zgrada; - Zabranjujemo izgradnju benzinske pumpe u neposrednoj blizini naše zgrade u ul. Kraljice Jelene od br.4-18. Stav predlagača: Primjedbe se djelimično prihvataju

Obrazloženje: Ne postoji mogućnost planiranja kružnog toka kod kafića Delfin, odnosno planiran je kružni tok sjevero-istočno od obuhvata Plana. Planirat će se stambeni objekat umjesto benzinske pumpe, a nova stambena izgradnja planirana u sjevero-istočnom dijelu Plana uz južnu longitudinalu, kao zamjena dotrajalog građevinskog fonda.

Primjedba 15. ADNAN SINANOVIĆ, ul. Alibega Firduza br.2. Dostavio je zahtjev sa prijedlozima:

1.         Da se izvrši analiza prostornih mogućnosti prijedloga Nacrta Plana, te da se sporna nekategorisana saobraćajnica pomjeri na udaljenost min. 10 m od legalnog stambenog objekta koji je ugrožen predloženim iješenjem;

2.         Da se saobraćajno rješenje vrati u prvobitno stanje tj. zadrži postojeća saobraćajnica. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planirana je servisna saobraćajnica uz Južnu longitudinalu, u dijelu postojeće nekategorisane saobraćajnice, te se saobraćajnica iz Nacrta plana ne zadržava.

Primjedba 16. NEDŽAT ARNAUTOVIĆ, ul. Safeta Hadžića br.82

Dostavio je zahtjev sa primjedbom koja se odnosi na zatvaranje pristupa poslovnom objektu sa glavne saobraćajnice, te predlaže da postojeći stambeno-poslovni objekat na parceli označenoj kao k.č. 1239. K.O. Novo Sarajevo III, ima direktni pristup sa Južne longitudinale. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planiran je prilaz stambeno-poslovnom objektu sa novoplanirane servisne saobraćajnice uz Južnu longitudinalu.

Primjedba 17. MEDŽLIS ISLAMSKE ZAJEDNICE SARAJEVO - Džemat Š.Selo

Dostavili su zahtjev kojim predlažu izgradnju kružnog toka na spoju ulica Safeta Hadžića, Kraljice Jelene i Alibega Firduza, kako bi građani mogli imati priključak na planiranu transverzalu. Također su mišljenja da izgradnja tržnog centra Hifa sa benzinskom pumpom u ul. Safeta Hadžića kod zelenare „Mašić", svakako treba da uđe u Regulacioni plan, jer je to u interesu građana ovog područja i džemata. Stav predlagača: Primjedbe se djelimično prihvataju.

Obrazloženje: Ne postoje prostorne mogućnosti planiranja kružnog toka na traženoj lokaciji, jer su1 planirana 'dva u neposrednoj1 blizini na Južnoj longitudinali. Umjesto objekta benzinske pumpe planiran je stambeno-poslovni objekat.

Primjedba 18. BAHRIJA DAUTČEHAJIĆ, ul.Safeta Hadžića 167

Dostavila je zahtjev kojim traži da se izbjegne rušenje njenog stambenog objekta, na parceli

označenoj kao k.č. 1224 i 1225 K.O. Novo Sarajevo III.

Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Planirana trasa Južne longitudinale ruši stambeni objekat, a planiranje zamjenski sa prilazom na servisnu saobraćajnicu.

Primjedba 19. DAMIREL ALIHODŽIĆ, ul. Avde Hodžića br.41

Dostavio je zahtjev kojim predlaže da se postojeći spoj ul. S. Hadžića, K. Jelene i A. Firduza na budućoj Južnoj longitudinali planira kao kružni tok na kraku ul. Bosanskih kraljeva, koja je u Nacrtu predložena kao slijepi put ili eventualno formiranje uključne i isključne trake. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planirana je servisna saobraćajnica uz Južnu longitudinalu. Primjedba 20. JASMIN ABASPAHIĆ, ul. Safeta Hadžića br.84

Dostavio je zahtjev kojim traži direktan pristup na planiranu trasu Južne longitudinale, poslovno-stambenom objektu (auto-servis) na parceli označenoj kao k.č. 1240/1 i 1240/2 K.O. Novo Sarajevo III.

Stav predlagača: Primjedba se djelimično prihvata

Obrazloženje: Objekat nije u obuhvatu RP „Švrakino Selo-Aneks", te će se razmatrati kroz izradu Izmjena i dopuna RP „Švrakino Selo-Centar". Prema izdatoj građevinskoj dozvoli iz 2011.god. prilaz objektu je ucrtan sa sjeverne strane objekta. Uz Južnu longitudinalu planirana

je servisna saobraćajnica.

Primjedba 21. RIFET OSMANČEVIĆ, ul. Safeta Hadžića br.l89

Dostavio je zahtjev kojim se protivi rušenju svog objekta i još 6 drugih, a u svrhu planiranja sporednog puta koji spaja ulice Alibega Firduza i Bosanskih kraljeva sa kružnim tokom. Također, napominje da se postojeći put može i proširiti, a da ne ugrožava postojeće objekte, na parceli označenoj kao k.č. 2419 K.O. Novo Sarajevo III. Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Ne postoji drugi način planiranja i povezivanja naseljske saobraćajnice sa kružnim tokom Južne longitudinale.

Primjedba 22. GRUPA GRAĐANA (Diša Muminović i dr.) MZ Švrakino selo i Mojmilo brdo

Stanovnici ulica Gatačka, Kraljice Jelene, Safeta Hadžića, Bosanskih kraljeva i Alibega Firduza čikma, dostavili su zahtjev kojim traže planiranje dva pješačka prelaza ili dva semafora, također traže planiranje sporedne ulice koja će spajati sve stambene objekte i poslovne prostore i da ta ulica ima direktan priključak na Južnu longitudinalu. Stav predlagača: Primjedbe se djelimično prihvataju

Obrazloženje: Planirana je izgradnja pasarele, te priključak na servisnu saobraćajnicu uz Južnu longitudinalu, a semafori nisu predmet izrade Plana.

Primjedba 23. SARAČEVIĆ MEDINA i LAMIJA, ul. Safeta Hadžića br.76

Dostavile su zahtjev kojim traže da se stambeno-poslovnom objektu na parceli označenoj kao

k.č. 974, 975/1 i 975/2 K.O. Novo Sarajevo I, obezbijedi direktan izlaz na Južnu longitudinalu.

Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planirana je servisna saobraćajnica uz Južnu longitudinalu. Primjedba 24. KONJICIJA JAKOV i DR.

Dostavili su zahtjev kojim se protive planiranoj slijepoj saobraćajnici koja je povezana sa Gatačkom ulicom, te ih dijeli na dvije posebne odvojene cjeline na parceli označenoj kao k.č. 976,977,978 K.O. Novo Sarajevo III. Također, traže planiranje manjih stambenih objekata na njihovom posjedu, protive se gradnji objekata sa više spratova koji su predviđeni i zaklanjaju naše prizemlje.

Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Novoplanirana slijepa saobraćajnica koja bi bila povezana sa Gatačkom ulicom neće se planirati, a obzirom da postojeći objekat ruši planirana servisna saobraćajnica uz Južnu longitudinalu, planirana su tri stambena objekta. Na susjednoj parceli je predviđen objekat spratnosti SP2-SP4.

Primjedba 25. ABAZIISMAILJ

Dostavio je primjedbu na planirano trolejbusko stajalište na trasi Južne longitudinale, a koje

ruši njegov poslovni objekat.

Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Poslovni objekat ruši planirana trasa Južne longitudinale (predmetni objekat se nalazi dijelom u obuhvatu RP „Švrakino Selo-Centar", a dijelom u obuhvatu RP „Švrakino Selo-Aneks").

Primjedba 26. ZVONKO GRGIĆ i ZIJAD ČANČAR, ul. Safeta Hadžića br.241 i 243

Dostavili su zahtjev kojim traže produženje pristupne planirane saobraćajnice sa sjeverne strane stambenih objekata na parcelama označenim kao k.č. 2225/9 i 2225/10 K.O. Novo Sarajevo III. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planirano je produženje naseljske novoplanirane saobraćajnice sa sjeverne strane.

Primjedba 27. DRAGANA LASICA, ANKICA MANDIĆ,

JANJA GRGIĆ i IVICA GRGIĆ, ul.Safeta Hadžića

Dostavili su zahtjev kojim se protive planiranju objekata, te traže novo saobraćajno rješenje kao pristupna pomoćna traka koja se odvaja od brze ceste.

Dragan Lasica ulaže prigovor na planiranje pristupne saobraćajnice stambenim objektima u

nizu (2236/1, 2232 itd).

Stav predlagača: Primjedba se djelimično prihvata

Obrazloženje: U dogovoru sa pomenutim građanima zadržava se dio novoplaniranih objekata, a planirana saobraćajnica je djelimično dislocirana.

Primjedba 28. SPAHIĆ MIRSAD i ostali

Traže planiranje objekta za potrebe odvijanja kulturnog zbivanja, odnosno da se kod izgradnje stambeno-poslovnog objekta sadašnjeg doma kulture planira i multi medijalna i multi funkcionalna sala.

Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: U novoplaniranom objektu doma kulture planirani su i ostali sadržaji društvene infrastrukture.

Primjedba 29. SINAN OBHODŽAŠ, ul. Safeta Hadžića br. 66A

»Dostavio je prigovor na planiranu trasu Južne longitudinale, kojom se onemogućava direktan kolski pristup njegovom poslovno-stambenom objektu, na parceli označenoj kao k.č.967 K.O. Novo Sarajevo III.

Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planiran je prilaz poslovno-stambenom objektu sa planirane servisne saobraćajnice uz Južnu longitudinalu.

Primjedba 30. IVICA GRGIĆ, ul. Safeta Hadžića br.2/7

Dostavio je zahtjev sa prigovorom na novoplaniranu slijepu saobraćajnicu koja prolazi sjeverno od njegovog objekta izgrađenog na parceli označenoj kao k.č. 2229/1 K.O.Novo Sarajevo III. Stav predlagača: Primjedba se prihvata Obrazloženje: Planirana saobraćajnica je djelimično dislocirana.

Primjedba 31. HUBIĆ EMIL, ul. Safeta Hadžića br. 132

Dostavio je zahtjev sa primjedbom na saobraćajni prilaz postojećem objektu na parceli označenoj kao k.č. 1103, 1104 K.O. Novo Sarajevo III Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planiranje prilaz postojećem objektu sa novoplanirane servisne saobraćajnice. Primjedba 32. DELALIĆ NISVETA, ul. Safeta Hadžića br.l 10

Dostavila je primjedbu na planirano trolejbusko stajalište na trasi Južne longitudinale, a koje ruši njen poslovni objekat, na parceli označenoj kao k.č. dio 1384/4 K.O. Novo Sarajevo III. Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Poslovni objekat ruši planirana trasa Južne longitudinale. Primjedba 33. RAMIZ HODŽIĆ

Uputio je primjedbu na planirani saobraćajni kružni tok, kojim se ruši njegov poslovni objekat

(samoposluga i pekara).

Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Ne postoji drugi način planiranja i povezivanja naseljske saobraćajnice sa kružnim tokom Južne longitudinale.

Primjedba 34. DRAGOMIR GRGIĆ, ul. Safeta Hadžića br.l81

Dostavio je primjedbu na planirano saobraćajno rješenje, kojim se ruši njegov objekat.

Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata

Obrazloženje: Ne postoji drugi način planiranja i povezivanja naseljske saobraćajnice sa kružnim tokom Južne longitudinale.

Primjedba 35. HAZIRIIMER, ul. Safeta Hadžića br. 187

Dostavio je primjedbe na planirano saobraćajno rješenje, kojim se ruši objekat u kojem stanuje

mnogočlana romska porodica.

Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata.

Obrazloženje: Ne postoji drugi način planiranja i povezivanja naseljske saobraćajnice sa kružnim tokom Južne longitudinale.

Primjedba 36. NIZAM HAJRO i ostali

Dostavili su primjedbe na planirano saobraćajno rješenje, kojim se ruše njihovi objekti

Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata.

Obrazloženje: Objekat ruši planirana trasa Južne longitudinale.

Primjedba 37. TIRO ŠAHZA

Dostavila je primjedbu na planiranu trasu Južne longitudinale i rješenje raskrsnice (kružni tok), kao i na planiranje stambeno-poslovnih objekata. Stav predlagača: Primjedba se ne prihvata.

Obrazloženje: Južna longitudinala je primarna gradska saobraćajnica, a predloženo rješenje kružnog toka i sekundarnih saobraćajnica omogućava saobraćajni pristup svim postojećim i planiranim objektima.

Primjedba 30. GRUPA GRAĐANA -naselja Švrakino Selo (Karić, Baždar itd.)

Dostavili su zahtjev kojim se protive izgradnji trotoara na raskrsnici ul. Avde Hodžića i Čamila Avdića, kojim se ukida pristupni put koji spaja navedene ulice sa glavnom saobraćajnicom, pri čemu veliki broj građana ostaje bez pristupnog puta. Stav predlagača: Primjedba se prihvata

 

Primjedba 39. NADBISKUPIJSKI CENTAR ZA PASTORAL MLADIH „IVAN PAVAO II"

Dostavili su zahtjev sa prijedlogom da se na lokalitetu označenom kao k.č. 983/1,983/4 i 983/5 K.O. Novo Sarajevo III, na mjestu postojećeg objekta individualnog stanovanja, planira izgradnja objekta studentskog doma spratnosti Po+P+3, a sve prema dostavljenom Idejnom projektu.

 

Stav predlagača: Primjedba se prihvata

Obrazloženje: Planiranje objekat u skladu sa prostornim mogućnostima parcele.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: