Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.09.2021. 10:36

Prodaja hotela Igman sa pripadajućim zemljištem

Izvor: Akta.ba, 15.09.2021.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Kanton Sarajevo Kantonalna agencija za privatizaciju

 

Na osnovu člana 2. i 26. Zakona o privatizaciji preduzeća („Službene novine FBiH", broj: 27/97, 8/99, 32/00, 45/00, 54/00, 61/01, 27/02, 33/02, 28/04, 44/04, 42/06 i 4/09), člana 51. Pravilnika o postupku prodaje imovine, dionica ili udjela preduzeća ("Službene novine Federacije BiH" broj: 28/05 - Prečišćeni tekst, 53/07 i 76/09), Saglasnosti Porezne uprava FBiH - Kantonalni porezni ured Sarajevo broj: 13-9-01-12¬27-2028-5/20 A.L./V.AR od 20.05.2021. godine, te Odluke Vlade Kantona Sarajevo broj: 02-04-32766¬30/21 od 02.09.2021. godine, Kantonalna agencija za privatizaciju Sarajevo objavljuje

 

JAVNI POZIV

za prodaju metodom javnog prikupljanja ponuda (tender) Naziv predmeta: Hotel "IGMAN" sa pripadajućim zemljištem, i to:

 

-k.č. 3119, površine 188 m2, k.č. 3118/1, površine 31 639 m2, k.č. 3117/1, površine 3 341 m2, k.č. 3120, površine 85 m2, sve upisane u zk.ul.br. 589 KO Presjenica, vlasništvo KJP ZOI '84 Olimpijski centar Sarajevo d.o.o. Sarajevo sa udjelom 1/1, bez tereta, a koje odgovaraju k.č. 3119, k.č. 3118/1, k.č. 3117/1 i k.č. 3120 KO Presjenica, Općina Trnovo (novi premjer);

Šifra predmeta: Adresa predmeta:

Početna cijena:

Depozit:

 

Naknada za učešće:

Prodavac:

-k.č. 3013/60, površine 4 800 m2, upisana u zk.ul.br. 939 KO SP Hrasnica, državno vlasništvo sa udjelom 1/1, sa upisanim nosiocem prava raspolaganja ZOI '84 Olimpijski centar Sarajevo d.j.l., u zemljišnoj knjizi je uknjižena zakonska hipoteka za parcelu 3013/60 u iznosu od 999.682,66 KM, koji će se uvećati za iznos kamate po stopi od 0,04% dnevno do dana uplate duga, u korist Porezne uprave FBiH - Kantonalni porezni ured Sarajevo. Navedena parcela odgovara k.č. 3358/2 KO Hrasnica, Općina Ilidža (novi premjer);

- k.č. 3142/2, površine 600 m2, upisana u zk.ul.br. 1285 KO SP Hrasnica, državno vlasništvo sa udjelom 1/1, sa upisanim nosiocem prava raspolaganja ZOI '84 Olimpijski centar Sarajevo d.j.l., u zemljišnoj knjizi je uknjižena zakonska hipoteka za parcelu 3142/2 u iznosu od 999.682,66 KM, koji će se uvećati za iznos kamate po stopi od 0,04% dnevno do dana uplate duga, u korist Porezne uprave FBiH - Kantonalni porezni ured Sarajevo. Navedena parcela odgovara k.č. 3412/2 KO Hrasnica, Općina Ilidža (novi premjer).

TENDER: 730

090200885

Igman - Veliko Polje

9.234.920,00 KM

100.000,00 KM

9.234,90 KM

 

KJP „ZOI 84 - Olimpijski centar Sarajevo" d.o.o. Sarajevo, ul. Alipašina bb, Sarajevo

Aleja Bosne Srebrene bb, 71000 Sarajevo; Telefon: (++ 387 33) 56 00 30; Fax: 56 00 35 WEB: www.kapsa.ba ; E-mail: kapsa@bih.net.ba  

Transakcijski racun: 1 6011 1 00000 0884 6

Identifikacioni broj: 4200286290004

Porezni broj: 01076255 

 

KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE:

a)Početna cijena 9.234.920,00 KM, vrednuje se sa 350 bodova ili 35%.

Početna cijena je utvrđena na osnovu Elaborata o procjeni vrijednosti hotela „IGMAN", depadans uz hotel „IGMAN" na Igmanu i procjena zemljišta uz hotel „IGMAN", depadans uz hotel „IGMAN", sačinjenog od strane stalnog sudskog vještaka građevinske struke od 19.02.2021. godine. Ponude ispod početne cijene neće se razmatrati, niti vrednovati. Plaćanje će se izvršiti 100% u novcu.

b)Investicije u iznosu od 4.500.000,00 KM u roku od 3 (tri) godine od dana zaključenja Ugovora i iste će se izvršiti u skladu sa Biznis planom ponuđača koje će biti sastavni dio Ugovora o kupoprodaji, vrednuje se sa 350 bodova ili 35%, i to:

-1.000.000,00 KM u prvoj godini od dana zaključenja ugovora, vrednuje se sa 80 bodova ili 8%;

-2.000.000.00 KM u drugoj godini od dana zaključenja ugovora, vrednuje se sa 160 bodova ili 16%;

-1.500.000,00 KM u trećoj godini od dana zaključenja ugovora, vrednuje se sa 110 bodova ili 11%.

Ponuđač je obavezan uz ponudu dostaviti Biznis plan.

c)Zadržavanje u objektu hotelsko-ugostiteljske, sportsko rekreativne djelatnosti ili djelatnosti iz domena zdravstvenih usluga, vrednuje se sa 300 bodova ili 30%.

Ponuđači su dužni dati pismenu izjavu da će u objektu obavljati hotelsko-ugostiteljsku, sportsko rekreativnu djelatnost ili djelatnost iz domena zdravstvenih usluga.

Ukupno (a+b+c): 1000 bodova ili 100%.

Sve troškove uknjižbe predmeta kupoprodaje snosi Kupac.

Ponuđač je obavezan, prije zaključenja kupoprodajnog ugovora dostaviti bankovnu garanciju na iznos od 35% od ukupne vrijednosti predviđenih investicija. Bankovna garancija mora biti bezuslovna, neopoziva i plativa na prvi poziv Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo i u istoj mora stajati saglasnost da će poslovna banka, ukoliko kupac ne izvrši predviđene investicije, platiti Kantonalnoj agenciji za privatizaciju Sarajevo iznos bankovne garancije. Bankovna garancija se odnosi na investicije iz tačke b) Kriterija, pa je ponuđač obavezan dostaviti pojedinačne bankovne garancije za svaku godinu predviđenih investicija i iste važe do momenta ispunjenja predviđenih investicija za tu godinu.

Javno objavljivanje pet najbolje rangiranih ponuda, odnosno svih ako ih je ukupno manje od pet, održat će se dana 26.10.2021. godine sa početkom u 10:00 sati u prostorijama Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo ul. Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo.

 

PRAVILA TENDERA:

1. Pojedinačne šifrovane ponude (bez otkrivanja identiteta ponuđača) za predmet prodaje dostaviti najkasnije do 15.10.2021. godine, do 16:00 sati, neposredno ili preporučenom poštom na adresu Kantonalnoj agenciji za privatizaciju Sarajevo, ul. Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo. Ponude dostavljene poštom, smatrat će se blagovremenim ukoliko je datum otpreme pošte u skladu sa krajnjim rokom za podnošenje ponuda i budu zaprimljenje u Kantonalnoj agenciji za privatizaciju Sarajevo u roku od 5 (pet) radnih dana od dana isteka krajnjeg roka za podnošenje ponuda.

Sadržaj i način podnošenja ponude definisani su Pravilnikom o postupku prodaje imovine i dionica ili udjela poduzeća ("Službene novine FBiH", br. 28/05 - prečišćeni tekst 53/07 i 76/09) ) - u daljnjem tekstu: Pravilnik.

Nepotpune i neblagovremene ponude kao i ponude podnesene na način drugačiji od propisanog Pravilnikom, neće biti razmatrane, vrednovane, niti rangirane.

2.Pravo sudjelovanja na tenderu imaju sve domaće i strane fizičke i pravne osobe u skladu sa članom 12. Zakona o privatizaciji preduzeća ("Službene novine Federacije BiH" broj 27/97, 8/99, 32/00, 45/00, 54/00, 61/01, 27/02, 33/02, 28/04, 44/04, 42/06 i 4/09).

3.Depozit za učešće na tenderu u iznosu od 100.000,00 KM ponuđač je dužan uplatiti na račun Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo: Depoziti, aukcije i tenderi, broj: 1601110000009525 kod Vakufske banke d.d. Sarajevo, do datuma definisanog kao krajnji rok za podnošenje ponuda (15.10.2021). Uplate deviznim sredstvima (protuvrijednosti iznosa depozita od 100.000,00 KM po važećem deviznom kursu Centralne banke BiH) vrše se kod Vakufske banke d.d. Sarajevo, na račun Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo, ul. Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo, broj: (IBAN)BA391601120000050798, SWIFT CODE: VAKUBA22 (bankarske troškove konverzije snosi ponuđač). Ponuđač može, umjesto depozita, dostaviti bankovnu garanciju na iznos depozita koja mora biti bezuslovna, neopoziva i plativa na prvi poziv Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo sa rokom važenja najmanje 90 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.

Ukoliko prvorangirani ponuđač ne ispuni obavezu iz člana 66. stava 2. ili člana 68. Pravilnika, smatrat će se da je odustao od kupovine predmeta tendera u kojem slučaju ponuđač nema pravo na povrat depozita i isti zadržava Agencija, u skladu sa članom 70. Pravilnika.

4.Naknadu za učešće na tenderu u iznosu od 9.234,90 KM ponuđač je dužan uplatiti na račun Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo, ul. Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo, broj: 1601110000008846 kod Vakufske banke d.d. Sarajevo, do datuma definisanog kao krajnji rok za podnošenje ponuda (15.10.2021.). Uplate deviznim sredstvima (protuvrijednosti iznosa naknade za učešće od 9.234,90 KM po važećem deviznom kursu Centralne banke BiH) vrše se kod Vakufske banke d.d. Sarajevo, na račun Kantonalne agencije za privatizaciju Sarajevo, ul. Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo broj: (IBAN)BA391601120000050798, SWIFT CODE: VAKUBA22 (bankarske troškove konverzije snosi ponuđač).

5.Ponuđač je obavezan dostaviti kovertu sa naznakom "Prijava na Javni poziv za prodaju Hotela Igman" na

kojoj je naznačena šifra podnosioca ponude (koju ponuđač sam određuje). Koverta treba da sadrži tri (3) posebne koverte na kojima su naznačene šifre podnosioca ponude i to:

5.1.Kovertu         sa naznakom "Ponuda" i šifrom, koja sadrži šifrovanu ponudu (bez otkrivanja identiteta ponuđača);

5.2.Kovertu naznakom "Dokazi o uplati" i šifrom, koja treba da sadrži uplatnicu o uplaćenom depozitu (ili garanciju) i uplatnicu naknade za učešće;

5.3.Kovertu naznakom "Identitet ponuđača" i šifrom, koja sadrži:

-za pravne osobe, ovjerenu kopiju sudskog Rješenja o registraciji, a za fizičke osobe ovjerenu kopiju lične karte,

-u slučaju da je ponuđač više od jedne osobe obavezno se dostavlja potpisan, notarski obrađen i ovjeren Ugovor o ortakluku sa utvrđenim omjerom učešća ortaka u kupovini,

-Izjavu, da pod punom moralnom, materijalom i krivičnom odgovornosti nema smetnji u smislu člana 12. Zakona o privatizaciji preduzeća ("Službene novine Federacije BiH" broj 27/97, 8/99, 32/00, 45/00, 54/00, 61/01, 27/02, 33/02, 28/04, 44/04, 42/06 i 4/09). Izjava za fizička lica treba biti ovjerena od nadležnog organa, a za pravna lica pečatom preduzeća,

Pobjednik tendera je dužan prije zaključenja kupoprodajnog ugovora dostaviti dokaze vezane za Izjavu shodno članu 12. Zakona, u orginalnim primjercima.

6.Utvrđivanje formalne ispravnosti ponuda, rangiranje i izbor najpovoljnije ponude će vršiti Komisija

Agencije prema kriterijima navedenim u Javnom pozivu, u skladu sa Pravilnikom i Zakonom.

7.Nakon podnošenja ponude, sve do isteka roka utvrđenog za podnošenje ponuda, podnosilac ima pravo dopuniti ponudu, u obliku i na način utvrđen za podnošenje ponuda, a propisan Pravilnikom.

8.Za svu regulativu koja nije istaknuta u Javnom pozivu i ostaloj pratećoj dokumentaciji tendera primjenjuje se Zakon o privatizaciji preduzeća, Pravilnik o postupku prodaje imovine i dionica ili udjela preduzeća i drugi zakonski i podzakonski akti koji regulišu ovu materiju.

9.Za sve dodatne informacije vezane za predmet prodaje, pregled predmeta prodaje, način podnošenja ponuda i postupak prodaje, obratiti se:

-Kantonalnoj agenciji za privatizaciju Sarajevo, kontakt osoba: Emina Idrizović, tel. 033/560-034.

-KJP „ZOI 84 - Olimpijski centar Sarajevo" d.o.o. Sarajevo, kontakt osoba: Kaljić Amra, tel: 061/715-955;

 

WEB: www.kapsa.ba ,www.apf.com.ba  ; e-mail: kapsa@bih.net.ba

 

 

 

Bosnia and Herzegovina

Federation of Bosnia and Herzegovina

Canton Sarajevo

Cantonal Agency for Privatization

 

 

Pursuant to Article 2 and 26 of the Law on Privatisation of Enterprises ("Official Gazette of FBiH", number: 27/97, 8/99, 32/00, 45/00, 54/00, 61/01, 27/02, 33/02, 28/04, 44/04, 42/06 and 4/09), Article 51 of the Rulebook on the Procedure of Sale of Property and Shares or Stakes of Enterprises ("Official Gazette of the Federation of BiH" number: 28/05 - Consolidated text, 53/07 and 76/09), Approval of the FBiH Tax Administration - Cantonal Tax Office Sarajevo number: 13-9-01-12-27-2028-5/20 A.L./V.AR of 20/05/2021, and the Decision of the Government of Sarajevo Canton number: 02-04-32766-30/21 of 02/09/2021, the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo announces

 

PUBLIC INVITATION

for sale by public bidding method (tender)

 

Name of the subject: Hotel "IGMAN" with the belonging land, as follows:

-c.p. 3119, area 188 m2, c.p. 3118/1, area 31 639 m2, c.p. 3117/1, area 3 341 m2, c.p. 3120, area 85 m2, all registered in the land registry slip no. 589 CM Presjenica, owned by KJP ZOI '84 Olimpijski centar Sarajevo d.o.o. Sarajevo with a share of 1/1, without encumbrances, which correspond to c.p. 3119, c.p. 3118/1, c.p. 3117/1 and c.p. 3120 CM Presjenica, Municipality of Trnovo (new survey);

-c.p. 3013/60, area of 4 800 m2, registered in the land registry slip no. 939 CM SP Hrasnica, state ownership with a share of 1/1, with the registered holder of the right to dispose of ZOI '84 Olimpijski centar Sarajevo d.j.l., the legal mortgage for plot 3013/60 in the amount of 999,682.66 KM has been registered in the land register, which will be increased by the amount of interest rate of 0.04% per day until the day of payment of the debt, in favour of the FBiH Tax Administration - Cantonal Tax Office Sarajevo. The said plot corresponds to c.p. 3358/2 CM Hrasnica, Municipality of Ilidza (new survey);

-c.p. 3142/2, area of 600 m2, registered in the land registry slip no. 1285 CM SP Hrasnica, state ownership with a share of 1/1, with the registered holder of the right to dispose of ZOI '84 Olimpijski centar Sarajevo d.j.l., the legal mortgage for plot 3142/2 in the amount of 999,682.66 KM has been registered in the land register, which will be increased by the amount of interest rate of 0.04% per day until the day of payment of the debt, in favour of the FBiH Tax Administration - Cantonal Tax Office Sarajevo. The said plot corresponds to c.p. 3412/2 CM Hrasnica, Municipality of Ilidza (new survey).

Item code: Item address: Starting price: Deposit:

Participation fee: Seller:

NUMBER: 730

090200885 Igman - Veliko Polje 9,234,920.00 KM 100,000.00 KM 9,234.90 KM

 

KJP „ZOI 84 - Olimpijski centar Sarajevo" d.o.o. Sarajevo, Street Alipasina bb, Sarajevo

Aleja Bosne Srebrene bb, 71000 Sarajevo;

Phone: (++ 387 33) 56 00 30; Fax: 56 00 35

WEB: www.kapsa.ba ;     E-mail: kap sa@bih.net.ba

Transaction account: 1601 1100000 0884 6

Identification number: 4200286290004

Tax code:01076255 

 

CRITERIA FOR SELECTION OF THE BEST BID:

a)Starting price 9,234,920.00 KM, will be awarded 350 points or 35%.

The starting price was determined on the basis of the Report on Appraisal of the hotel "IGMAN", the annex to the hotel "IGMAN" on Igman mt. and the appraisal of the land next to the hotel "IGMAN", the annex to the hotel "IGMAN", made by a permanent court expert in construction of 19/02/2021. Bids below the starting price will not be considered or evaluated. Payment will be made 100% in cash.

b)Investments in the amount of 4,500,000.00 KM within 3 (three) years from the date of conclusion of the Contract and they will be made in accordance with the Business Plan of the bidder which will be an integral part of the Purchase Contract, will be awarded 350 points or 35%, as follows:

-1,000,000.00 KM in the first year from the date of conclusion of the contract, will be awarded 80 points or 8%;

-2,000,000.00 KM in the second year from the date of conclusion of the contract, will be awarded 160 points or 16%;

-1,500,000.00 KM in the third year from the date of conclusion of the contract, will be awarded 110 points or 11%.

The bidder is obliged to submit a Business Plan with the bid.

c)Retaining in the hotel the accommodation and catering, sports and recreational activities or activities in the field of health services, will be awarded 300 points or 30%.

The bidders are obliged to declare in writing that they will perform accommodation and catering, sports and recreational activity or activity in the field of health services in the building.

Total (a+b+c): 1000 points or 100%.

All costs of registration of the subject of sale will be borne by the Buyer.

Prior to concluding the purchase contract, the bidder is obliged to submit a bank guarantee in the amount of 35% of the total value of the planned investments. The bank guarantee must be unconditional, irrevocable and payable on first demand of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo and it must contain consent that the commercial bank will pay the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo the amount of the bank guarantee if the buyer fails to make the planned investments. The bank guarantee refers to the investments from item b) of the Criteria, so the bidder is obliged to submit individual bank guarantees for each year of the planned investments and they are valid until the moment of fulfilment of the planned investments for that year.

Public announcement of the five best ranked bids, i.e., of all if there are less than five in total, will be held on October 26th, 2021. starting at 10:00 in the premises of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo Street Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo.

TENDER RULES:

1. Individual encrypted bids (without revealing the identity of the bidder) for the subject of sale must be submitted no later than October 15th 2021. until 16:00 hrs, directly or by registered mail to the address of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo, Street Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo. Bids submitted by mail will be considered timely if the date of dispatch of mail is in accordance with the deadline for submission of bids and if received by the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo within 5 (five) working days from the deadline for submission of bids.

The content and manner of submitting the bids are defined by the Rulebook on the Procedure of Sale of Property and Shares or Stakes of Enterprises ("Official Gazette of FBiH", No. 28/05 - consolidated text 53/07 and 76/09) - hereinafter: the Rulebook.

Incomplete and untimely bids, as well as bids submitted in a manner different from the one prescribed by the Rulebook, will not be considered, evaluated, or ranked.

2.All domestic and foreign natural and legal persons have the right to participate in the tender in accodance with Article 12 of the Law on Privatisation of Enterprises ("Official Gazette of FBiH", number: 27/97, 8/99, 32/00, 45/00, 54/00, 61/01, 27/02, 33/02, 28/04, 44/04, 42/06 and 4/09)

3.The bidder is obliged to pay deposit for participation in the tender in the amount of 100.000,00 KM to the account of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo: Deposits, auctions and tenders, number: 1601110000009525 at Vakufska banka d.d. Sarajevo, by the date defined as the deadline for submission of bids (October 15th, 2021.). Payments in foreign currency (equivalent to the amount of the deposit of 100,000.00 KM at the current exchange rate of the Central Bank of BiH) are made with Vakufska banka d.d. Sarajevo, to the account of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo, Street Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo, number: (IBAN)BA391601120000050798, SWIFT CODE: VAKUBA22 (bank conversion costs are borne by the bidder). The bidder may submit, instead of the deposit, a bank guarantee for the amount of the deposit which must be unconditional, irrevocable and payable on first demand of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo with a validity period of at least 90 days from the deadline for submission of bids.

If the first ranked bidder fails to fulfil the obligation referred to in Article 66, paragraph 2 or Article 68 of the Rulebook, it will be considered that he has given up the purchase of the subject of the tender in which case the bidder is not entitled to a refund of the deposit and the same will be retained by the Agency, in accordance with Article 70 of the Rulebook.

4.The bidder is obliged to pay fee for participation in the tender in the amount of 9,234.90 KM to the account of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo, Street Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo, number: 1601110000008846 at Vakufska banka d.d. Sarajevo, by the date defined as the deadline for submission of bids (October 15th, 2021.) Payments in foreign currency (equivalent to the amount of the fee for participation of 9,234.90 KM at the current exchange rate of the Central Bank of BiH) are made with Vakufska banka d.d. Sarajevo, to the account of the Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo, Street Aleja Bosne Srebrene bb, Sarajevo number: (IBAN)BA391601120000050798, SWIFT CODE: VAKUBA22 (bank conversion costs are borne by the bidder).

5.The bidder is obliged to submit an envelope marked „Prijava na Javni poziv za prodaju Hotela Igman"

(„Application for the Public Invitation for the sale of the Hotel Igman") which indicates the code of the bidder (which is determined by the bidder). The envelope should contain three (3) separate envelopes with the bidder's codes, as follows:

5.1.An envelope marked "Ponuda" ("Bid") and a code, which contains an encrypted bid (without revealing the identity of the bidder);

5.2.An envelope marked "Dokazi o uplati" ("Proof of payment") and a code, which should contain a payment slip on the paid deposit (or guarantee) and a payment slip for the participation fee;

5.3.An envelope marked "Identitet ponudaca" ("Identity of the bidder") and the code, which contains:

-for legal entities, a certified copy of the Court Decision on Registration, and for natural persons a certified photocopy of the identity card,

-in case the bidder is more than one person, a signed, notarized and certified Partnership Agreement with the determined ratio of the partners' participation in the purchase must be submitted,

-A statement that under full moral, material and criminal liability there are no obstacles in terms of Article 12 of the Law on Privatisation of Enterprises ("Official Gazette of FBiH", number: 27/97, 8/99, 32/00, 45/00, 54/00, 61/01, 27/02, 33/02, 28/04, 44/04, 42/06 and 4/09). The statement for natural persons should be certified by the competent authority, and for legal entities with the seal of the company,

Before concluding the purchase contract, the winner of the tender is obliged to submit evidence related to the Statement pursuant to Article 12 of the Law, in original copies.

6.Determining the formal correctness of bids, ranking and selection of the most favourable bid will be

performed by the Agency's Commission according to the criteria specified in the Public Invitation, in accordance with the Rulebook and the Law.

7.After the submission of the bid, until the expiration of the deadline set for the submission of bids, the bidder has the right to supplement the bid, in the form and manner determined for the submission of bids, as prescribed by the Rulebook.

8.The Law on Privatization of Enterprises, the Rulebook on the Procedure of Sale of Property and Shares or

Stakes of Enterprises, and other laws and bylaws regulating this matter shall apply to all regulations not specified in the Public Invitation and other accompanying tender documents.

9.For all additional information related to the subject of sale, visit to the subject of sale, how to submit bids

and the sale procedure, please contact:

-Cantonal Agency for Privatisation Sarajevo, contact person: Emina Idrizovic, tel. 033/560-034.

-KJP „ZOI 84 - Olimpijski centar Sarajevo" d.o.o. Sarajevo, contact person: Kaljic Amra, tel. 061/715-955;

WEB: www.kapsa.ba,www.apf.com.ba  ; e-mail: kapsa@bih.net.ba

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: