Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.10.2019. 10:27
Prodaja pokretnih stvari: mašine, transportna sredstva, namještaj i kancelarijska oprema, alat i sitan inventar, inventar restorana, labaratorija, zalihe i repromaterijal
"Tvornica opekarskih proizvoda"
AD Banja Luka
u stečaju
Ul. Tunjice bb, Banja Luka
Broj 57 0 St 128926 19 St
Datum, 21.10.2019. godine
Na osnovu člana 155. stav 1. Zakona o stečaju („Službeni glasnik Republike Srpske", broj 16/16), Odluke Skupštine povjerilaca donesene na ročištu u stečajnom postupku nad "Tvornica opekarskih proizvoda" AD Banja Luka u stečaju od dana 12.08.2019. godine,i Odluke Odbora povjerilaca sa sjednice od 14.10.2019. godine, stečajni upravnik, dana 21.10.2019.godine donosi:
ZAKLJUČAK
objavljuje se
PRVA JAVNA LICITACIJA
za prodaju pokretnih stvari
1. Prodaju se u cijelosti pokretne stvari "Tvornica opekarskih proizvoda" AD Banja Luka, u stečaju, Tunjice bb, Banja Luka, imovina ko¬ja se nalazi u prostorijama stečajnog dužnika, Tunjice bb, Banja Luka i odnosi se na osnovna sredstva stečajnog dužnika: Mašine, Transportna sredstva, Namještaj i kancelarijska oprema, Alat i sitan inventar, Inventar restorana, Labaratorija, Zalihe i repromaterijal.
2. Uvid u stanje predmetne opreme, količine, a koja je poimenično navedena u nalazu vještaka mašinske struke dr Milana Tiče i vještaka ekonomske struke i ovlaštenog procjenitelja mr Božane Bojić, sa svim opisima i tehničkim karakteristikama, zainteresovana lica mogu izvršiti svakog radnog dana, u vremenu od 10,00 do 14,00 časova na adresi: Tunjice bb, Banja Luka.
Prethodno se dan prije najaviti pozivom na broj telefona 066/902-022 ili 065/516-129.
3. Pokretne stvari se prodaju u viđenom stanju po principu „viđeno-kupljeno", bez garancije stečajnog upravnika i u postojećem pra¬vnom statusu i naknadne reklamacije se neće razmatrati, a na kupca se prenose obim i prava kojim stečajni dužnik raspolaže u mo¬mentu prodaje.
4. Ukupna procijenjena tržišna vrijednost imovine iznosi 1,664,932.00 KM. Imovina se na prvoj licitaciji ne može prodati za iznos manji od 70% procjenjene tržišne vrijednosti. Prednost pri kupovini ima kupac koji je zainteresovan za svu imovinu. Prodaja pokretne imovine prema priloženim specifikacijama uz nalaz i mišljenje vještaka i procjenitelja moguća je pojedinačno.
Početna prodajna cijena imovine prema grupama pokrenih stvari iznosi:
Redni broj |
Naziv grupe |
Procijenjena tržišna vrijednost |
Minimalna vrijednost na prvoj prodaji |
1 |
Mašine |
1.584.620,00 |
1.109.234.00 |
2 |
Transportna sredstva |
13.400,00 |
9.380,00 |
3 |
Namještaj i kanc.oprema |
4.773.00 |
3.341,10 |
4 |
Kompjuterska oprema |
5.940.00 |
4.158,00 |
5 |
Alat i sitan inventar |
11.260,00 |
7.882,00 |
6 |
Inventar restorana |
916,00 |
641,20 |
7 |
Laboratorija |
1.200,00 |
840,00 |
8 |
Zalihe i repromaterijal |
42.823,00 |
29.976,10 |
|
UKUPNO: |
1.664.932,00 |
1.165.452,40 |
5.Depozit za ponuđače koji su zainteresovani za učešće na licitaciji radi kupovine pokretne imovine je 10% procijenjene vrijednosti imovine koja se nudi na ovoj licitaciji. Pravo učešća na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja uplate depozite u skladu sa naznakom i naprijed navedenim iznosom, i to najkasnije do 24 sata prije zakazane licitacije na transakcioni račun stečajnog dužnika br. 5551000044508418 kod Nove banke a.d. Banja Luka, i o izvršenoj uplati predoče dokaz. Nakon provjere uplate depozita licitiranju mogu pristupiti samo oni učesnici koji su uplatu izvršili u roku. Fizička lica mogu učestvovati na javnoj prodaji lično ili biti predstavljena po punomoćniku. Ako u nadmetanju učestvuju lično, dužna su radi dokazivanja identiteta, prije početka nadmetanja pokazati stečajnom upravniku ličnu kartu i dokaz o uplati depozita. Ako fizičko lice zastupa punomoćnik, isti je obavezan predati stečajnom upravniku valjanu punomoć za zastupanje i dokaz o uplati depozita.
Pravna lica mogu biti predstavljena po zakonskom zastupniku ili punomoćniku. Ukoliko pravno lice predstavlja zakonski zastupnik isti je obavezan stečajnom upravniku predati na uvid Rješenje o upisu u sudski registar-original ili izvod iz registracije, ličnu kartu i dokaz o uplati depozita. Ukoliko pravno lice predstavlja punomoćnik, isti je obavezan da stečajnom upravniku preda na uvid valjanu punomoć i flokaz o uplati depozita.
6. Lica sa neurednom dokumentacijom za utvrđivanje identiteta ili bez navedene dokumentacije neće moći učestvovati u nadmetanju.
7. Sve direktne i indirektne troškove vezane za imovinu koja je predmet ove licitacije, pripadajuće takse i poreze u vezi sa pokretnim stvarima snosi kupac, a prodavač nakon prodaje i naplate kupoprodajne cijene, nema u odnosu na prodane stvari nikakvih obaveza. Isplatom kupoprodajne cijene i plaćanjem svih potrebnih poreza i taksi prestaju sve kupčeve obaveze prema prodavcu. Porezi i troškovi koji proističu iz ugovora o kupoprodaji, dodaju se na postignutu cijenu, i u cijelosti ih snosi proglašeni kupac. Troškove demontaže i transporta opreme, koja je predmet prodaje, snosi proglašeni kupac.
8. Nakon zaključenja nadmetanja utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijene iznad minimuma i konstatuje se da je oprema prodana najpovoljnijem ponuđaču.
Ponude koje ne sadrže jasno određeni iznos ili se pozivaju na neku drugu ponudu ili na uslove koji nisu u oglasu, kao i uslovne ponude su nevažeće i neće ući u razmatranje.
Javna prodaja održaće se i kad prisustvuje samo jedan ponuđač.
Pravila prodaje za učesnike licitacije biće objavljena neposredno prije održavanja licitacije.
9. Prodaja imovine obaviće se putem usmenog javnog nadmetanja - licitacije, dana 27.11.2019. godine (srijeda) sa početkom u 14:00 časova, u zgradi Okružnog privrednog suda u Banja Luci, ul. Gundulićeva bb, u sali za licitacije/prizemlje.
10. Kupac čija cijena bude prihvaćena dužan je u roku od 7 dana zaključiti ugovor o kupoprodaji, a u roku od 15 dana nakon licitacije uplatiti na transakcioni račun stečajnog dužnika br. 5551000044508418 kod Nove banke a.d. Banja Luka izlicitirani iznos. Kupcu koji putem licitacije kupi ponuđenu cjelokupnu imovinu i izvrši uplatu kupoprodajne cijene stečajni dužnik predaje u posjed predmetnu imovinu u roku od 8 dana od dana izvršene uplate. Ukoliko kupac u predviđenom roku ne pristupi preuzimanju kupljene imovine, prodavač mu nije dužan vratiti izlicitiranu cijenu.
11. Ukoliko kupac sa najpovoljnijom ponudom u roku ne uplati cijenu, stečajni upravnik će zaključkom proglasiti prodaju nevaljanom i odrediti daje drugi kupac po redu stvarni kupac, i koji je dužan da uplati licitirani iznos u roku od 5 dana nakon isteka roka za prvog kupca. Ukoliko ni drugi ponuđač ne deponuje prodajnu cijenu u predviđenom roku isto pravilo važi i za trećeg ponuđača. Ukoliko ku¬pac u navedenom roku ne ispuni obaveze u pogledu uplate kupoprodajne cijene, smatraće se da je odustao od kupovine i gubi pravo na vraćanje depozita. Depozit koji je uplaćen od strane odabranog ponuđača-kupca, smatra se dijelom avansne uplate.
12. Ponuđačima čije ponude nisu prihvaćene vratiće se obezbjeđenje odmah ili najkasnije 3 dana nakon nadmetanja.
13. Ovaj oglas biće objavljen i na oglasnoj tabli suda, na oglasnoj tabli dužnika, dnevnom listu "Nezavisne novine", "Dnevni avaz" i WEB stranicama: www.bl.komorars.ba, www.komorars.ba, www.komorabih.ba.
Stečajni upravnik
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
DD SVJETLOST-SARS Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
MAXTRADE d.o.o. Zenica - Mustafe Čauševića broj 1 72000 Zenica
-
LAMSSA-KOMPANY d.o.o. Sarajevo - Envera Šehovića 14 71000 Sarajevo
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška