Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.06.2018. 08:38

Izvođenje radova na projektovanju, izgradnji i opremanju nove JZU Bolnice Sveti Apostol Luka Doboj

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 18.06.2018.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1251-1-3-11-3-6/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv MINISTARSTVO ZDRAVLJA I SOCIJALNE ZAŠTITE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401472840001
Kontakt osoba Vanda Šmitran
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-486
Faks (051) 339-652
Elektronska pošta ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnice "Sveti Apostol Luka" Doboj


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnica "Sveti Apostol Luka" Doboj

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45215140-0 Građevinski radovi na bolničkim objektima
Dodatni predmet(i) 33100000-1 Medicinska oprema
Dodatni predmet(i) 39100000-3 Namještaj
  71242000-6 Izrada projekta i nacrta, procjena troškova


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

dato u tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

80000000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Lokacija nove JZU u naselju Usora na građevinskoj parceli sa kč.br 7686/1 , k.o. Doboj

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak


IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Podkriterijumi

R.Br. Naziv Učešće
1 Način plaćanja 30,00 %
2 Cijena 60,00 %
3 Garancija 5,00 %
4 Rok isporuke 5,00 %

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

3.8.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 3.8.2018. 10:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 3.8.2018. 12:00:00
Adresa i mjesto Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg
Republike Srpske br.1,78000 Banja Luka,sala za sastanke 7. sprat

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog
organa, naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 11/06-122-33-2/18, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ -
OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Ministarstvo zdravlja I socijalne zastite Republike Srpske, Trg Republike Srpske br 1, 78000
Banjaluka.
Ponude se predaju lično na protokol Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg Republike
Srpske br. 1, 78000 Banjaluka ili poštom preporučeno, a primaju se do 03.08.2018.god. do 10 časova.
Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog
ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Ministarstvo zdravlja i socijalne zastite Republike
Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku sa međunarodnom objavom. Naručilac zadržava
pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom
69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj: 39/14).


ANEKS A


I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Vanda Šmitran
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-486
Faks (051) 339-652
Elektronska pošta ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name Ministry of Health and Social Welfare Republic of Srpska
UIN 4401472840001
Contact person Vanda Šmitran
Address Trg Republike Srpske 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 339-486
Fax number (051) 339-652
Email address ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Website address www.vladars.net

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works

II 1.a. Title of the object of the contract

Designing, executing and equipping of new Public Hospital "Sveti Apostol Luka" Doboj


II 1.b. Description of the object of the contract

Designing, executing and equipping of new Public Hospital "Sveti Apostol Luka" Doboj


II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 45215140-0 Hospital facilities construction work
33100000-1 Medical equipments
Additional object(s) 39100000-3 Furniture
71242000-6 Project and design preparation, estimation of costs

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

Defined in Bidding Document

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

3.8.2018.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 3.8.2018. 10:00:00
Address and place Ministry of Health and Social Welfare Republic of Srpska, Trg Republike Srpske
1,78000 Banja Luka

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bids must be submitted in a sealed envelope, which should be indicated: name and address of the contracting authority,
name and address of the bidder, procurement number: 11/06-122-33-2/18, the name of the object of procurement and
indications "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" to the following address: Ministry of Health and Social Welfare, Trg Republike
Srpske 1, 78000 Banjaluka. Bids should be presented in person to the protocol of Ministry of Health and Social Welfare, Trg
Republike Srpske 1, 78000 Banjaluka or by recommended mail to 03.08.2018. up to 10 hrs. Incomplete or late bids shall not
be considered. Upon the submission of the written authorization, the public bid opening may be attended by a
representative of the
bidder. Ministry of Health and Social Welfare is not responsible for any incurred expenses of Bidder in open international
procedure. Contracting Authority holds the right to cancel tender or to reject all tenders in any time before signing of
contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of Bosnia and Herzegovina (Official Gazette of
B&H, no. 39/14).

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: