Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.07.2017. 16:17
Izvođenje radova vanjskog uređenja i priključaka objekta JU DZ Kumrovec, Općina Novi Grad Sarajevo, sa rekonstrukcijom prizemlja objekta
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
285-1-3-52-3-60/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZA IZGRADNJU KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200141480000
Kontakt osoba Amra Brcic
Adresa Kaptol 3
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 254-941
Faks (033) 226-188
Elektronska pošta zik@zik.ks.gov.ba
Internet adresa zik.ks.gov.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izvođenje radova vanjskog uređenja i priključaka objekta JU DZ "Kumrovec", Općina Novi Grad Sarajevo, sa rekonstrukcijom
prizemlja objekta
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Radovi obuhvataju dvije cjeline definisane kao: Dio I - radovi na rekonstrukciji prizemlja objekta i završetku određenih
pozicija po spratovima objekta i Dio II - radovi vanjskog uređenja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45112000-5 | Radovi iskopa i zemljani radovi |
Dodatni predmet(i) | 44113620-7 | Asfalt |
Dodatni predmet(i) | 45262310-7 | Armiranobetonski radovi |
45300000-0 | Instalaterski radovi na građevinama |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
1 ugovor
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1200000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dom Zdravlja "Kumrovec"; Općina Novi Grad Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 (šest) mjeseci od potpisa ugovora i uvođenja u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Aktuelni izvod iz Sudskog registra, Uvjerenje o poreznoj registraciji sa ID brojem i Uvjerenje o upisu u jedinstveni Registar
obveznika indirektnih poreza.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Izvještaj Centralne banke BiH da su transakcijski računi ponuđača aktivni
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da ponuđač u posljednjih pet(5) godina ima uspješno iskustvo u izvođenju istih ili sličnih radova i najmanje 2 uspješno
završena ugovora ( za koje dostavlja potvrde o izvršenju) i to:
1) izvođenje građevinsko -zanatskih i instalaterskih radova na izgradnji i rekonstrukciji javnih ili poslovnih objekata , s tim da
je min.vrijednost ugovora za navedene radove 600.000,00 KM;
2) izvođenje radova na vanjskom uređenju, popločavanju,AB potpornih zidova kanalizacije i vodovodne mreže, s tim da je
min. vrijednost ugovora za navedene radove 300.000,00 KM
Da ponuđač ima zaposleno najmanje 15 lica kao zaposlenika na neodređeno vrijeme, od kojih jedan (1) dipl.ing. građ. ili
dipl.ing.arh. sa najmanje 5 god. radnog iskustva u struci i položenim stručnim ispitom, te da u svom timu za realizaciju
radova ima uposlene ili angažovane ugovorom o poslovnoj saradnji diplomirane inžinjere odgovarajuće struke sa 3 god.
iskustva u struci i položenim stručnim ispitom.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.8.2017.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
20,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.8.2017. 15:45:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.8.2017. 16:00:00
Adresa i mjesto ulica Kaptol br.3, Sarajevo , mala sala
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti u prostorijama Zavoda za izgradnju KS, svaki radni dan od 10-14 sati, ili će ista
biti poslana preporučenom poštom na adresu ponuđača, uz obavezan pismeni zahtjev predhodno dostavljen na fax broj
033/226-188, i kopijom uplatnice od 20,00 KM uplaćene na dep. rač. ZIK 3380002210019263, vrsta prihoda 722631, općina
077, budž. org. 2601001, koji se vodi kod Uni Credit Bank Sarajevo. Ugovorni organ zadržava pravo obustave postupka
dodjele ugovora iz razloga navedenih u čl.69 ZJN BiH, te ne snosi nikakve troškove u postupku javnog nadmetanja.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
MG MIND d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
BALEGEM d.o.o. Gradačac - ul. 6. Bataljona bb 76250 Gradačac
-
RADIŠA d.o.o. Bijeljina - Svetozara Markovića 3 I 76300 Bijeljina
-
DOBOJPUTEVI D.D. DOBOJ JUG - Ul. Usorska broj 130 74203 Doboj Jug
-
Bravarsko-limarska radnja vl. Saltagić Muris Tešanj - Ciglanska bb 74264 Tešanj
-
Sarajevoputevi d.d. Sarajevo - ul. Mustajbega Fadilpašića br. 17 71000 Centar
-
GP PUT A.D. Istočno Sarajevo - Slavka Leovca 1. 71123 Istočno Sarajevo
-
STRABAG d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 11, Objekt B 71000 Novo Sarajevo
-
RUDNICI GIPSA Z.D.D. - 770. Slavne brdske brigade bb. 70220 Donji Vakuf