Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.11.2016. 08:54

Javni poziv za kupovinu/nabavku objekta za smještaj institucije Bosne i Hercegovine u Mostaru

Izvor: Dnevni Avaz, 24.11.2016.

Na temelju članka 3.) Odluke o odobravanju projekta nabave objekta za smještaj institucija Bosne i Hercegovine u Mostaru („Službeni glasnik BiH" broj 81/15) i članka lO.stavak (1) točka e) Zakona o javnim nabavama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", br. 39/14), Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, objavljuje:

 

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda

ZA KUPOVINU/NABAVU OBJEKTA ZA SMJEŠTAJ INSTITUCIJE BOSNE I HERCEGOVINE

U MOSTARU

 

I - PREDMET JAVNOG POZIVA

(1) Predmet javnog poziva je prikupljanje ponuda za nabavku/kupovinu objekta za smještaj institucije Bosne i Hercegovine u Mostaru uključujući i njegovu predaju prilagođenu namjeni uredskog prostora za potrebe institucija Bosne i Hercegovine procijenjene nabavne vrijednosti 4.000.000,00 KM s pripadajućim porezom.

 

(2) Objekat koji je predmet kupovine mora ispunjavati sljedeće uvjete:

- Objekat mora biti izvan centralne gradske zone, ali ne udaljen više od 3 km od centra grada, blizu javnog prevoza, prilagođen za operativnu i administrativnu namjenu, (neto ili bruto) površine 1.300 m2 do 1.500 m2;

- Objekat mora imati vanjski parking prostor s minimalno 40 parking mjesta (sa završenom obradom/asfalt);

- Objekat mora biti prostran, fizička i infrastruktura cjelina;

- Objekat mora biti bez ikakvih opterećenja, sa riješenim imovinsko pravnim odnosima te posjedovati upotrebnu dozvolu;

- Do objekta mora biti omogućen pješački i kolski pristup. U slučaju da je spratnost veća od P+2 neophodno je posjedovati vertikalnu komunikacija - lift u unutrašnjosti objekta;

- Objekat mora biti priključen na električnu s minimalno 90kW pripadajuće instalisane snage, vodovodnu, kanalizacionu, PTT i internet mrežu, odnosno posjedovati svu unutrašnju infrastrukturu, instalaciju, centralni sistem klimatizacije i grijanja, sistem ventilacije (sistemom ventilacije moraju biti minimalno obuhvaćeni prostori koji nemaju mogućnost prirodne ventilacije putem vanjskih otvora kao i sale za sastanke u kojima istovremno boravi veći broj osoba, protupožarnu zaštitu, kao i električnu rasvjetu u zoni objekta (vanjsku rasvjetu);

- Objekat mora posjedovati minimalno dvije server sale klimatizovane nezavisnim sitemom klimatizacije

- Objekat mora posjedovati minimalno jednu salu za sastanke

- Objekat mora biti zaštićen ogradom uz koju postoji pojas od 2m perimetar zone (zona koja se može nadgledati tehničkim sredstvima);

- Objekat mora biti pogodan za smještaj institucija BiH, useljiv i slobodan, u roku od maksimalno 90 dana od dana potpisivanja Ugovora, odnosno realizacije financijskih obveza u skladu s odredbama istog;

 

Potrebna dokumentacija za tehnički dio ponude:

Pored dokaza o ispunjavanju uvjeta iz točke 1 stav (2) Javnog poziva, ponuđač je dužan dosta-viti i slijedeću dokumentaciju:

1. Naziv/prezime, ime i tačna adresa/kontakt telefon/ ime odgovornog lica ponuđača;

2. Ovjerenu i potpisanu specifikaciju priloženih dokumenata u tehničkom dijelu ponude, sačinjenu po rednim brojevima i sa naznakom ukupnog broja priloženih dokumenata;

3. Kraći tehnički opis objekta koji treba da sadrži tačnu adresu, opis povezanosti sa saobraćajnicama, kratak sadržaj objekta, spratnost, podatke o površini objekta (bruto, neto i korisna površina), podatke o nivou infrastrukture i sistemima unutar objekta i u granicama parcele, sadržaj tip, vrsta i kapaciteti s točnim načinom priključka za elektičnu energiju i instalisanom priključnom sangom, vodovod, kanalizaciju, KGH sistemi, PTT i ostale priključke;

4. Elektroenergetska saglasnost o priključenju objekta na elektroenergetsku mrežu (ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca).

5. Situacija s lokacijom i položaj objekta u MJ 1:500 ili 1:1000 sa naznačenim granicama objekta, unutarnjim saobraćajnicama, ogradom i pristupnim putevima i položaj susjednih objekata;

6. Projekat izvedenog stanja po svim fazama ili snimak objekta u M J 1:50 ili 1:100, osnove svih etaža i pete fasade, s ucrtanim dispozicijama, sadržajem svake etaže, bruto, neto i korisnom površinom svakog sprata i korisnom površinom svakog prostora i jedan presjek objekta u MJ 1:100;

7. Fotografije objekta u boji u formatu A4;

8. Upotrebna dozvola ili dokaz o namjeni objekta;Original ili ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude;

9. Zemljišno knjižni izvadak, sa popisom, vlasničkim listom i teretni list original ne stariji od 15 dana u momentu podnošenja ponude;

10. Katastarski plan sa oznakom prostora odnosno objekta ili dokaz o vlasništvu objekta; Original ili ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude.

11. Potvrda nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o Ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje, original ili ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude;

12. Potvrda nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza, original ili ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude;

Napomena: U slučaju da Ponuđači imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, po osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da Ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoj reprogramirane obaveze. Ukoliko je Ponuđač zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza, neposredno prije dostave ponude, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršavaju svoje obaveze i taj Ponuđač neće biti kvalifikovan u ovom postupku javnog poziva.

 

Pored navedene dokumentacije,u tehničkom dijelu ponude, ukoliko je vlasnik objekta:

Fizičko lice, obavezno dostaviti:

1. Kopiju lične karte, ovjerena kopija ne starija od 15 dana u momentu podnošenja ponude:

2. CIPS - potvrda o mjestu prebivališta, original ili ovjerena kopija ne starija od 30 dana u momentu dostavljanja ponude;

 

Pravno lice, obavezno dostaviti:

1. „Izvod iz sudskog registra" ili ekvivalentni dokument o registraciji pravnog lica, koji izdaje nadležni sudski ili drugi organ, original ili ovjerena kopija, ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude.

 

Potrebna dokumentacija za finansijski dio ponude:

1. Ovjerenu i potpisanu specifikaciju priloženih dokumenata u finansijskom dijelu ponude, sačinjenu po rednim brojevima i sa naznakom ukupnog broja priloženih dokumenata;

2. Ponuđena cijena u KM (konvertibilnim markama) po lm2 neto površine objekta bez uračunatog iznosa pripadajućeg indirektnog poreza, ponuđena cijena u KM (konvertibilnim markama) po lm2 neto površine objekta sa uračunatim iznosom pripadajućeg indirektnog poreza i ukupna cijena ponude sa uračunatim iznosom pripadajućeg indirektnog poreza.

3. Ovjerena i potpisana izjava da objekat podliježe pod obračun poreza na dodanu vrijednost i porez na promet nepokretnosti ili da objekat ne podliježe pod obračun poreza na dodanu vrijednost i poreza na promet nepokretnosti.

4. Ovjerena i potpisana izjava o opciji ponude, minimalno 90 dana od momenta podnošenja ponude;

5. Ovjerena i potpisana izjava o prihvatanju uslova i načina plaćanja najkasnije do 30 dana od momenta potpisivanja kupoprodajnog Ugovora.

6. Garancija za ozbiljnost ponude u iznosu od 2% od ponuđene cijene sa PDV-om s rokom trajanja minimalno 120 dana. Garancija za ponudu mora biti u obliku bezuslovne bankarske garancije, naplative na prvi poziv. Bezuslovna bankarska garancija treba biti validna tokom cijelog perioda važenja ponude. Garancija za ponudu se mora dostaviti, posebno kovertirana uz ponudu sa naznakom: "originalna garancija za ozbiljnost ponude". Garancija za ozbiljnost ponude dostavlja se u originalu, u zatvorenoj plastičnoj foliji (koja se npr. na vrhu zatvori naljepnicom na kojoj je stavljen pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jamstvenikom, a na mjesto vezivanja zalijepi naljepnica i otisne pečat ponuđača).Garancija ne smije biti ni na koji način oštećena (bušenjem i si.) jer probušena ili oštećena garancija se ne može naplatiti.Ugovorni organ može zahtjevati produženje garancije za ozbiljnost ponude, te će se u tom slučaju pismeno obratiti Ponuđačima za produženje. Garancija mora biti važeća cijelo vrieme važeća ponude. U slučaju da Ponuđači ne dostave pismenu saglasnost za produženje garancije za ozbiljnost ponude, kao i produženu .garanciju za ozbiljnost ponude na rok koji je utvrdio Ugovorni organ, smatraće se da je Ponuđač odustao od ponude u Javnom pozivu.Ukoliko garanciju za ozbiljnost ponude dostavlja grupa Ponuđača, garanciju za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član grupe, više članova grupe ili svi članovi grupe.

 

II-    PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća po ovom javnom pozivu imaju sva fizička i pravna lica sa područja Bosne i Hercegovine, koja dostave kompletnu traženu dokumentaciju.

 

III -   DETALJNE INFORMACIJE

Detaljne informacije za zainteresirane ponuđače u vezi javnog poziva mogu se dobiti svakog radnog dana od 10.00 do 15.00 sati u prostorijama Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine broj 1 Sarajevo, kancelarija broj 32, na telefon 033/284-562, kontakt osoba sekretar Komisije za kupovinu objekta za smještaj Institucije Bosne i Hercegovine u Mostaru.

 

IV- KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA - OCJENA PONUDA

Predviđeni kriteriji za ocjenu i odabir najpovoljnije ponude za objekat su:

1. Ponuđena cijena ocjenjuje se sa maksimalno 35 bodova (potpuno funkcionalnog objekta prilagođenog smještaju institucija Bosne i Hercegovine);

2. Kvalitet gradnje, estetske, fukcionalne i druge karakteristike objekta ocjenjuju se sa maksimalno 35 bodova;

3. Lokacija, blizina lokacije u odnosu na sjedište centralne gradske zone i gradskog prijevoza ocjenjuje se sa maksimalno 15 bodova

4. Uslovi i rokovi plaćanja ocjenjuju se sa maksimalno 15 bodova.

 

V- SADRŽAJ I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponude se dostavljaju u dvije odvojene i posebno zapečaćene koverte na navedenu adresu, a moraju sadržavati odvojen tehnički od finansijskog dijela ponude, označenim kao „Tehnički dio ponude" i „Finansijski dio ponude" sa imenom i prezimenom i kontakt telefonom ponuđača na poleđini obje koverte.

Ponude sa naznakom: „NE OTVARATI-PONUDA ZA NABAVKU/KUPOVINU OBJEKTA "

A) Za smještaj institucija Bosne i Hercegovine u Mostaru dostaviti putem pošte najkasnije do 26.12.2016.godine, a ukoliko se ponude dostavljaju lično najkasnije do 26.12.2016. godine do 16.00 sati, na adresu Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine broj 1, Sarajevo, protokol, kancelarija broj 43.

Ukoliko su ponude dostavljene nakon isteka roka određenog za podnošenje ponuda, iste se neće razmatrati i biće vraćene kao neotvorene.

 

VI- OTVARANJE PONUDA

"Komisija za provedbu postupka kupovine/nabavke objekta, imenovana Odlukom Vijeća ministara Bosne i Hercegovine će pristupiti ocjeni ponuda koje su pristigle do naznačenog roka. Ponuđači koji su podnijeli svoje ponude će biti obavješteni o rezultatima odabira najpovoljnije ponude u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno o razlozima neprihvatanja ponude.

 

VII- OSTALO

Ostali uvjeti vezani za nabavku/kupovinu objekta regulisaće se posebnim ugovorom. Shodno članu 10. stav e) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", br. 39/14), na predmetni Javni poziv ne primjenjuju se odredbe navedenog Zakona. Odabrani ponuđač je dužan prije potpisivanja kupoprodajnog Ugovora da dostavi projektnu dokumentaciju Službi za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine u printanoj verziji (IX) i u elektronskoj verziji na CD (IX).

 

VIII - INFORMACIJE O ZAŠTITI PRAVA PONUĐAČA

Ponuđač koji je sudjelovao u postupku javnog poziva, može radi zaštite svojih prava, u roku 5 dana od prijema pismene obavijesti o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno njegovom neizboru, izjaviti žalbu Komisiji za nabavke/kupovinu objekta, u pismenoj formi, na nepravilnosti u postupku izbora. Nedopuštena, nepravodobna ili žalba izjavljena od strane neovlaštene osobe, odbacuje se.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: