Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.04.2015. 12:09

Javni poziv za prikupljanje ponuda (tender) za prodaju državnog kapitala u poduzeću Salus Hotel STELLA d.o.o. Neum

Izvor: Večernji List, 13.04.2015.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Hercegovačko-neretvanska županija/kanton

AGENCIJA ZA PRIVATIZACIJU

Mostar

 

Na temelju članka 2., članka 4., a u vezi s čl. 6. Pravilnika o postupku prodaje javnim prikupljanjem ponuda (tender) u velikoj privatizaciji ("Službene novine F BiH" br. 77/04), Agencija za privatizaciju u Hercegovačko-neretvanskoj županiji/kantonu objavljuje

 

JAVNI POZIV

Za prikupljanje ponuda (tender)

za prodaju državnog kapitala u poduzeću

"Salus Hotel STELLA" d.o.o. Neum

 

Predmet prodaje:

Državni kapital u iznosu od 1.865.901,00 KM (62,43% ukupnog kapitala)

1. TEMELJNI PODACI O DRUŠTVU: Naziv: "Salus Hotel STELLA" d.o.o., Neum

1.1. Sjedište: Neum, ul. Ruđera Boškovića b.b.

1.2. Osnovna djelatnost: Hotelsko-turistička djelatnost (hoteli i moteli sa restoranom) sa šifrom djelatnosti prema KD 55.110

1.3. Kratak opis: Ovo Društvo raspolaže sa kapitalom koji sa danom 31.12.2014,iznosi 2.988.622,00 KM, u čijoj strukturi je 62,43% državni kapital, a 37,57% kapital Društva za Inženjering "BUMES" d.o.o. Split.

Sa 31.12.2014. Društvo je imalo 17 zaposlenih. 1A Nekretnine društva: Društvo ima pravo vlasništva (1/1) na nekretninama označenim kao k.č. 1766/9, z.k. ul.1795; k.č.

2149/60, z.k. ul. 444; udio od 1 /26 na k.č. 1766/1,1766/2 i 1766/11, z.k. ul. 1797, K.O. SP-Gradac, Neum.

Na temelju Presude Županijskog suda u Mostaru od 27.02.2012. postoji zabilježba spora na k.č. 1766/1 i 1766/2. Na k.č. 2149/60 i k.č. 1766/9 postoji upisan teret hipoteke. K.č. označene sa 1766/9 i 2149/60 predstavljaju poslovnu i gospodarsku zgradu sa ekonomskim dvorištem ukupne površine od 7060 m2. 1.5. Podaci iz bilance uspjeha:

 

 

31.12.2013.god.

31.12.2014.god.

ukupan prihod

689.740,00

596.205,00

ukupni rashodi

889.474,00

1.781.947,00

dobit

 

 

gubitak

199.734,00

1.885.742,00

 

Od strane zaposlenika utužena su nedospjela potraživanja u iznosu od oko 600.000,00 KM po osnovu neisplaćenih plaća i doprinosa.

 

2. KRITERIJI ZA VREDNOVANJE PONUDA

a) Kvantitativni kriteriji su:

- ponuđena cijena 25 bodova

- obveza investiranja 35 bodova

- obveza (plan) zapošljavanja.30 bodova

b) Kvalitativni kriteriji:

- poslovni plan 5 bodova

- kvalitet ponuđača 5 bodova

 

3. MINIMUM UVJETA ZA PRIHVATLJIVOST PONUDA

3.1. Za državni kapital iskazan u početnoj bilanci stanja poduzeća u iznosu od 1.865.901,00 KM ponuđena cijena ne može biti manja od 850.000,00 KM

Koeficijent vrednovanja: 1

3.2. Ulaganja (investicije) u rekonstrukciju, modernizaciju ili izgradnju nove zgrade hotela, sredstva rada, opremu i si. prema poslovnom planu za 1., 2. i 3. poslovnu godinu u iznosu i po dinamici utvrđenim poslovnim planom ponuđača.

Za ponuđene investicije Kupac je dužan osigurati novčanu bankovnu garanciju u iznosu od 10% od ponuđenih investicija. Koeficijent vrednovanja: 1. god. 1; 2. god. 0,80 i 3. god. 0,60.

Kupac (investitor)je dužan odmah po potpisu Kupoprodajnog ugovora izmiriti dospjele obveze po osnovu neisplaćenih poreza i doprinosa radi deblokiranja računa Društva.

Ovaj iznos isplaćenog duga uračunava se u ugovoreni iznos investicija.

O prihvatanju ove obveze ponuđači se moraju izjasniti u ponudi.

3.3. Obveza zapošljavanja podrazumijeva zadržavanje u radnom odnosu postojećeg broja od 17 zaposlenika, eventualno novo zapošljavanje sukladno planu zapošljavanja za 1., 2. i 3. poslovnu godinu. Koeficijent vrednovanja: 1. god. 1; 2. god. 0,80 i 3. god. 0,60.

3.4. Kupac je obavezan zadržati osnovnu djelatnost Društva.

3.5. U obrascu "Pravila tendera" sadržane su detaljne informacije na temelju kojih se vrednuje sadržaj i kvalitet poslovnog plana i kvalitet ponuđača.

Prodavatelj zadržava pravo zatražiti od ponuđača dodatne informacije koje se odnose na poslovnu reputaciju, kreditni rejting i dr., što može bitno utjecati na izbor najbolje ponude.

 

4. NAKNADA ZA SUDJELOVANJE NATENDERU I DEPOZIT

Za sudjelovanje na tenderu ponuđač je dužan:

- uplatiti nepovratnu naknadu u iznosu 2.000,00 KM

- uplatiti depozit u gotovini ili priložiti bankovnu garanciju od 200.000,00 KM.

Garancija mora biti bezuvjetna, neopoziva i plativa na prvi poziv prodavatelja. Rok važenja garancije je 180 dana od dana krajnjeg roka za dostavljanje ponuda.

Depozit se neće vratiti ponuđaču u slučaju da izabrani ponuđač odbije zaključiti kupoprodajni ugovor sukladan svojoj po¬nudi.

 

5. PODNOŠENJE PONUDA

Ponude se dostavljaju u zapečaćenoj kuverti na kojoj se mora nalaziti pun naziv poduzeća čiji se kapital prodaje (predmeta prodaje) bez naznake imena, odnosno naziva ponuđača. Ponude se dostavljaju izravno ili putem pošte, Agenciji za privatizaciju u Hercegovačko-neretvanskoj županiji/kantonu Mostar, na adresu u ulici Kralja Zvonimira br. 4,88000 Mostar, BiH. Poštom dostavljene ponude bit će važeće samo u slučaju daje datum pošiljke sukladan krajnjem roku za podnošenje ponuda. Uz ponudu se dostavlja kuverta s dokazom o uplaćenoj naknadi za sudjelovanje na tenderu i uplaćenom depozitu ili osiguranoj bankovnoj garanciji.

Naknada za sudjelovanje plaća se na račun Agencije za privatizaciju u HNŽ/K kod UniCredit banke d.d. Mostar - br. 3381002200593626, a depozit na račun br. 3381002200595469. Eventualne bankovne troškove konverzije snosi Kupac predmeta tendera.

Uz ponudu se prilaže cjelovit poslovni plan rada i razvoja poduzeća, čiji je kapital predmet prodaje, za razdoblje od 3 godine.

Ponuda se podnosi u 3 primjerka.

Pravo sudjelovanja na tenderu imaju sve domaće i strane fizičke i pravne osobe ukoliko nemaju zapreka iz članka 12. Zakona o privatizaciji poduzeća.

Uz ponudu ponuđači su dužni priložiti ovjerenu izjavu kojom se očituju pod punom materijalnom i moralnom odgovornošću da nemaju zapreka iz članka 12. Zakona o privatizaciji poduzeća za sudjelovanje u privatizaciji gospodarskog društva "Salus Hotel Stella" d.o.o. Neum kao i potvrdu Porezne uprave i Uprave za neizravno oporezivanje da nemaju neizmirenih obveza po osnovu javnih prihoda za prethodno izvještajno razdoblje.

Ponude se dostavljaju do 02.06.2015. do 16.00 sati.

Komplet tenderskih dokumenata koji se sastoji od profila poduzeća, pravila tendera, obrasca ponude, izjave o povjerljivosti i nacrta ugovora o kupoprodaji državnog kapitala može se dobiti od tenderske komisije uz predhodni pismeni zahtjev ili preuzeti sa web stranice www.aphnk-z.ba

Provjera i posjet poduzeću može se odobriti tek po potpisu izjave o povjerljivosti.

Prodavatelj: Agencija za privatizaciju u Hercegovačko-neretvanskoj županiji/kantonu

Sjedište: Kralja Zvonimira br.4,88000 Mostar, Bosna i Hercegovina

Kontakt tel.: ++387 36 327 274, Fax.:++387 36 326 273

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: