Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.06.2017. 08:59
Kupovina poslovnog objekta u Banjaluci za smještaj zaposlenih u Središnjem uredu Uprave za indirektno oporezivanje i sjedištu Regionalnog centra Banjaluka
Bosna i Hercegovina
Uprava za indirektno-neizravno oporezivanje
Broj: 01-16-12-1263/17
Banja Luka, 15. 06. 2017. godine
Na osnovu člana 7. stav 1. Zakona o sistemu indirektnog oporezivanja u Bosni i Hercegovini ("Službeni glasnik BiH" broj: 44/03), članova 24. i 25. Zakona o Upravi za indirektno oporezivanje ("Službeni glasnik BiH", broj: 89/05), Uprava za indirektno oporezivanje BiH objavljuje
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za kupovinu poslovnog objekta u Banjoj Luci za smještaj zaposlenih
u Središnjem uredu Uprave za indirektno oporezivanje i sjedištu Regionalnog centra Banja Luka.
1. Predmet javnog oglasa
Predmet javnog oglasa je prikupljanje ponuda za kupovinu poslovnog objekta u Banjoj Luci za smještaj zaposlenih u Središnjem uredu Uprave za indirektno oporezivanje i Regionalnom centru Banja Luka.
Poslovni objekat kao slobodnostojeća građevina-samostalan poslovni objekat, treba da se nalazi na području grada Banja Luka, udaljenosti ne većoj od tri kilometra od sadašnjeg sjedišta Središnjeg ureda UIO u Banjoj Luci, Bana Lazarevića bb.
2. Pravo učešća na javnom oglasu
Pravo učešća imaju svi ponuđači koji u vlasništvu i bez tereta posjeduju nekretninu koja je predmet nabavke. Da bi učestvovao u proceduri javnog oglasa, ponuđač treba ispunjavati određene uslove i dostaviti potrebne dokaze propisane tenderskom dokumentacijom.
3. Rok za dostavljanje ponuda
Krajnji rok za dostavljanje ponuda po ovom pozivu je 05. 07. 2017. godine, do 12 sati, na protokol Uprave za indirektno oporezivanje BiH, Banja Luka, Ul. Bana Lazarevića bb.
4. Kriterij za dodjelu ugovora
Ugovor se dodjeljuje kvalifikovanom ponuđaču na osnovu kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, uz primjenu sljedećih potkriterija:
a) ponuđena cijena objekata koji su predmet kupoprodaje: 85 bodova
b) kvalitet gradnje i funkcionalne karakteristike: 15 bodova
5. Preuzimanje tenderske dokumentacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti po objavi javnog oglasa u dnevnim novinama "Nezavisne novine", "Glas Srpske" i "Oslobođenje" Upravi za indirektno oporezivanje BiH, Ulica bana Lazarevića bb, Banja Luka, II sprat ili na web sajtu Uprave za indirektno oporezivanje BiH,http://www.uino.gov.ba/
6. Podnošenje ponuda
Ponuđač je obavezan propisno kovertiranu i zatvorenu ponudu u originalu dostaviti na protokol Središnjeg ureda UIOBiH, Bana Lazarevića bb, Banja Luka, najkasnije do 05.07. 2017. godine do 12 sati, s naznakom: "Ponuda za kupovinu poslovnog objekta u Banjoj Luci - ne otvarati - otvara komisija".
Ponuđač je dužan na poleđini koverte naznačiti naziv i adresu dobavljača i broj telefona.
Ponude koje su dostavljene nakon isteka roka određenog za podnošenje ponuda ne razmatraju se i vraćaju se ponuđačima neotvorene.
7. Otvaranje ponuda
Javno otvaranje ponuda će se održati dana 05. 07. 2017. godine, u 12.15 sati u Upravi za indirektno oporezivanje BiH, Banja Luka, Bana Lazarevića bb, u prostorijama ugovornog organa, sala 226. Dobavljači ili njihovi predstavnici, uz pisano ovlaštenje, mogu prisustvovati otvaranju ponuda.
8. Ostale odredbe:
Ponude će se smatrati validnim za period od 90 (devedeset) dana od dana podnošenja ponude.
Shodno članu 10. stav 1. tačka e) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), na predmetni postupak ne primjenjuju se odredbe navedenog Zakona.
DIREKTOR
Dr. Miro Džakula
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GMP KOMPANI d.o.o. Banja Luka - Ulica Bilećka broj 2 F 78252 Banja Luka
-
GUMI-PLAST d.o.o. Čapljina - ul. Tina Ujevića 9 88300 Čapljina
-
TEVE VARNOST ELEKTRONIKA d.o.o. Visoko - Industrijska zona Ozrakovići bb 71300 Visoko
-
AGROHERC d.o.o. Čapljina - ul. Ante Starčevića bb. 88300 Čapljina
-
MILES d.o.o. Čitluk - Gospodarska zona Tromeđa VII broj 5 88260 Čitluk
-
EDO-SLAD d.o.o. Gračanica - ul. 22. Divizije br. 48 75320 Gračanica
-
UNIS-TŠP d.o.o. Mostar - ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar