Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.05.2017. 15:24
Nabavka usluga geološkog istraživanja područja površinskog kopa i vanjskih odlagališta Rudnika Dubrave u Dubravama
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-2-796-3-208/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Edin Šehanović
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Geološko istraživanje područja površinskog kopa i vanjskih odlagališta Rudnika „Dubrave“ u Dubravama
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Geološko istraživanje područja površinskog kopa i vanjskih odlagališta Rudnika „Dubrave“ u Dubravama
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71351913-6 | Usluge geološkog istraživanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
310000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Rudnik "Dubrave" u Dubravama
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do realizacije ugovornih obaveza obje ugovorne strane.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Eliminatorni uslov:
Uslovi plaćanja - 30 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje).
Rok izvršenja usluga - 90 dana od stupanja Ugovora na snagu.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Da je ponuđač solventan (da mu račun nije bio u blokadi) u posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za dostavljanje
ponuda
b) Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu o prihvatanju kompletnosti i ispunjenosti svih iskazanih zahtjeva iz
tehničke specifikacije tenderske dokumentacije;
b) Da ponuđač ima pozitivno iskustvo u realizaciji ugovora čiji je predmet bio izvršenje usluga koje su predmet
nabavke u posljednje dvije godine u ukupnoj vrijednosti minimalno 40.000,00 KM.
c) Naziv i sjedište Davaoca usluga;
d) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da će omogućiti stručnoj komisiji ugovornog organa aktivnu
kontrolu u toku vršenja usluge;
e) Da je ponuđač kadrovski osposobljen za vršenje usluga koje su predmet nabavke, a u skladu sa važećim Zakonom o
geološkim istraživanjima, Zakonom o rudarstvu (član 8 i 16) i drugim podzakonskim aktima;
f) Da je ponuđač tehnički osposobljen za vršenje usluga koje su predmet nabavke, a u skladu sa važećim Zakonom i
podzakonskim aktima.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
24.5.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.5.2017. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 24.5.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje 1, 75000 Tuzla, Direkcija Društva, Sala br. 61
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje tenderske dokumentacije od strane potencijalnih ponuđača moguće je isključivo preko Portala e-Nabavke
(https://www.ejn.gov.ba).
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IBIS-Inženjering d.o.o. Banja Luka - Ulica omladinska broj 28 78000 Banja Luka
-
GEORAD d.o.o. Tuzla - Albina Herljevića bb (Mini centar) 75000 Tuzla
-
Design & QC d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 25D 71000 Sarajevo
-
GEOINŽENJERING d.o.o. Banja Luka - Ulica V Kozarske brigade broj 18 78000 Banja Luka
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
WINNER PROJECT d.o.o. Sarajevo - Ul. Zmaja od Bosne br. 47A 71000 Novo Sarajevo
-
BBM d.o.o. Sarajevo - ul. Branislava Đurđeva broj 6 71000 Sarajevo
-
Općina Bosanski Petrovac - Bosanska 110 77250 Bosanski Petrovac
-
TIM SYSTEM d.o.o. Sarajevo - ul. Gatačka br. 13 71000 Sarajevo
-
Općina Stari Grad Sarajevo - Zelenih beretki 4 71000 Sarajevo