Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.05.2017. 11:41
Nabavka usluga nadzora nad izvođenjem radova rekonstrukcije lokalne saobraćajnice L13 u naselju Podveležje u okviru realizacije Projekta izgradnje VE Podveležje 1
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1059-7-2-31-3-29/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD MOSTAR
IDB/JIB 4227396110007
Kontakt osoba Arnela Habibija
Adresa Adema Buća 19
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 500-600
Faks (036) 580-032
Elektronska pošta grad.mostar@mostar.ba
Internet adresa www.mostar.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Mostar
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge nadzora nad izvođenjem radova rekonstrukcije lokalne saobraćajnice L13 u naselju Podveležje u okviru realizacije
Projekta izgradnje VE Podveležje 1
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke su usluge stručnog nadzora nad izvođenjem radova rekonstrukcije lokalne saobraćajnice L13 u
naselju Podveležje u okviru realizacije Projekta izgradnje VE Podveležje 1. Pružanje usluge se predviđa u periodu od jedne
godine uz angažovanje stručnog osoblja u obimu prema obrascu za cijenu ponude iz Prilogu 2 TD. Predviđeno je
angažovanje:
a) dipl.ing. građevine;
b) dipl.ing.geodezije;
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71247000-1 | Nadzor građevinskih radova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
prema TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mostar, Podveležje
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
365 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Svaki mjesec proporcionalno obimu izvedenih radova po mjesečnim situacijama do iznosa od 80% ugovorne cijene.
• 20 % ugovorne cijene nakon dostave završnog izvještaja o izvedenim radovima,
Plaćanje će biti izvršeno u roku od 21 (dvadeset jedan) dan od datuma prijema fakture sa navedenim iznosom duga i na
osnovu ovjere od strane ovlaštenog lica Ugovornog organa, odnosno u roku od trideset (30) dana u slučaju konačnog
plaćanja.
III 4. Ograničenja za učešće
prema TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
u skladu sa članom 46. Zakona ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
pozitivno poslovanje (poslovanje bez gubitka) u posljednje tri (3) godine (2016, 2015, 2014)
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Uspješno iskustvo u realizaciji jednog ugovora o uslugama nadzora nad izgradnjom/rekonstrukcijom saobraćajnica,
minimalne vrijednosti
(bez PDV-a) od 20.000,00 KM (slovima: dvadesethiljadakonvertibilnihmaraka) u posljednje tri (3) godine računajući od dana
objave tendera.
b) Da su u mogućnosti da ponude kvalifikovane osobe (nadzorni tim) odgovorne za realizaciju ugovora i to:
a. Dipl.ing.građ. sa 5 god. radnog iskustva i položenim stručnim ispitom;
b. Dipl.ing.geodezije. sa 5 god. radnog iskustva i položenim stručnim ispitom;
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
5.6.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.6.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.6.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Kralja Zvonimira 14, sala na II spratu
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba osoblje protokola
Adresa Adema Buća 19
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 500-600
Faks (036) 580-032
Elektronska pošta grad.mostar@mostar.ba
Internet adresa www.mostar.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Emir Nuspahić
Adresa Kralja Zvonimira 14
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-408
Faks (036) 335-408
Elektronska pošta emir@mostar.ba
Internet adresa www.mostar.ba
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo
-
IPP d.o.o. Banja Luka - Ul. Dragiše Vasića br. 9 78000 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
ARS INŽENJERING d.o.o. Banja Luka - Ulica ciglane broj 39 78000 Banja Luka
-
IBIS-Inženjering d.o.o. Banja Luka - Ulica omladinska broj 28 78000 Banja Luka
-
T&D COMPANY d.o.o. Vašarovići-Ljubuški - Vukovarska 2 88320 Ljubuški