Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga pripreme i certificiranja gospodarenja šumskim resursima
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1177-1-2-103-3-80/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP"SARAJEVO-ŠUME"D.O.O.
IDB/JIB 4200630090001
Kontakt osoba Semir Dedić, MA. saob. i kom.
Adresa Maršala Tita 7/2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 219-173
Faks (033) 219-172
Elektronska pošta info@sarajevo-sume.ba
Internet adresa www.sarajevo-sume.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge primreme i certificiranja gospodarenja šumskim resursima
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 1. Priprema za FSC certificiranje gospodarenja šumskim resursima
LOT 2. Usluge certificiranja gospodarenja šumskim resursima
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 77000000-0 | Usluge na području poljoprivrede, šumarstva, hortikulture, akvakulture i pčelarstva |
Dodatni predmet(i) | 79130000-4 | Usluge pravne dokumentacije i ovjeravanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kako je navedeno u tenderskoj dokumetanciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.10.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.10.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.10.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Ul. Maršala Tita br. 7/II, 71000 Sarajevo, Direkcija Ugovornog organa
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na sljedeći način:
- Na web stranici ugovornog organa uz obavezno pismeno obavještenje ugovornom organu da je preuzeta TD, kao
datum i vrijeme preuzimanja TD. Ponuđači koji preuzmu TD a ne obavijeste pismeno ugovorni organ da su istu preuzeli,
smatrat će se da nisu preuzeli TD i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena, ili
- U prostorijama Ugovornog organa uz predhodno dostavljeni pismeni zahtjev za preuzimanje TD, ili
- Putem pošte, preporučeno.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1. Priprema za FSC certificiranje gospodarenja šumskim resursima
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 77000000-0 Usluge na području poljoprivrede, šumarstva, hortikulture,
akvakulture i pčelarstva
Dodatni predmet(i) 79130000-4 Usluge pravne dokumentacije i ovjeravanja
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
24300,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana zaključenja do 31.12.2017. godine
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prostor kojim gospodati Ugovorni organ
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2. Usluge certificiranja gospodarenja šumskim resursima
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 77000000-0 Usluge na području poljoprivrede, šumarstva, hortikulture,
akvakulture i pčelarstva
Dodatni predmet(i) 79130000-4 Usluge pravne dokumentacije i ovjeravanja
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
33000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana zaključenja do 31.12.2017. godine
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prostor kojim gospodari Ugovorni organ
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA