Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.02.2017. 13:03

Nabavka usluga projektovanja, izgradnje i opremanja nove JZU Bolnice Istočno Sarajevo po principu Ključ u ruke

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 16.02.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1251-1-3-5-3-1/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv MINISTARSTVO ZDRAVLJA I SOCIJALNE ZAŠTITE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401472840001
Kontakt osoba Blanka Gaćanović
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-486
Faks (051) 339-652
Elektronska pošta ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net

I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnice Istočno Sarajevo po principu "Ključ u ruke"


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnice Istočno Sarajevo po principu "Ključ u ruke"

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45215140-0 Građevinski radovi na bolničkim objektima
Dodatni predmet(i) 33100000-1 Medicinska oprema
Dodatni predmet(i) 39100000-3 Namještaj
  71242000-6 Izrada projekta i nacrta, procjena troškova


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

42735042,74

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmetnog Ugovora

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se
dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano Tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

5.4.2017.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

117,00 KM sa PDV-om

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 5.4.2017. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 5.4.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg
Republike Srpske br.1,78000 Banja Luka, Sala za sastanke 7.sprat

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog
organa, naziv i adresa ponuđača, broj nabavke, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA
KOMISIJA" na adresu: Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg Republike Srpske br.1,
78000 Banja Luka. Ponude se predaju lično na protokol Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite Republike
Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se do 05.04.2017. g. do 09:00 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude
se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti svakog radnog dana u vremenu od 9 -15 časova u prostorijama
Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske uz ovjeren treći primjerak virmana o uplati
nerefundirajućeg iznosa od 117,00 KM sa PDV-om. Uplata se vrši na žiro račun Ministarstva zdravlja i
socijalne zaštite Republike Srpske broj: 562-09900000556-87 kod NLB a.d. Banja Luka u svrhu otkupa tenderske
dokumentacije.
Za plaćanja iz inostranstva potrebno je da se obratite na adresu UO zbog davanja instrukcija za plaćanje.
Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom
međunarodnom postupku. Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje
vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«,
broj: 39/14).

 

 

INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY

PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name Ministry of health and social welfare Republic of Srpska
UIN 4401472840001
Contact person Blanka Gaćanović
Address Trg Republike Srpske 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 339-486
Fax number (051) 339-652
Email address ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Website address www.vladars.net

I 2. Address for obtaining tender documents

As in I 1.

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works

II 1.a. Title of the object of the contract

Designing, construction and equipping of the new PHI Istočno Sarajevo Hospital according to the turn-key principle


II 1.b. Description of the object of the contract

Designing, construction and equipping of the new PHI Istočno Sarajevo Hospital according to the turn-key principle

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 45215140-0 Hospital facilities construction work
33100000-1 Medical equipments
Additional object(s) 39100000-3 Furniture
71242000-6 Project and design preparation, estimation of costs

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

According to tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

5.4.2017.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

BAM 117,00 includedVAT

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 5.4.2017. 09:00:00
Address and place Ministry of health and social welfare Republic of Srpska, Trg Republike Srpske
1,78000 Banja Luka

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bids shall be submitted in a specially sealed envelope, indicating as follows: name and address of the contracting authority,
name and address of the bidder, procurement number, the name of the procurement item and the note : “DO NOT OPEN –
IT SHALL BE OPENED BY THE COMMITTEE”, to the following address: Ministry of health and social welfare Republic of
Srpska, Trg Republike Srpske No 1,78000 Banja Luka .Bids may be submitted personally to Ministry of health and social
welfare Republic of Srpska, Trg Republike Srpske no 1,78000 Banja Luka or via registered mail by 05 April 2017 until
09:00pm. Late or incomplete bids will not be considered.
Upon the submission of the written authorization, the public bid opening may be attended by a representative of the
bidder.
The Bidding documentation may be obtained on every working day from 9-15 on the premises of the Ministry of health and
social welfare Republic of Srpska, Trg Republike 1,78000 Banja Luka, with the submitted certified third copy of the transfer
of payment of non-refundable amount of 117,00 BAM included VAT. For international payment please contact The Ministry
of health and social welfare Republic of Srpska for further instruction.
Payment is made into the bank account of the Ministry of health and social welfare Republic of Srpska, No.:
56209900000556-87 at NLB a.d. Banja Luka for the purpose of purchasing the bidding documentation.
The Ministry of health and social welfare Republic of Srpska will not cover the costs of bidders in open international
competitive bidding.
The Contracting Authority reserves the right to cancel the bidding process or reject all bids at any time prior to the
conclusion of the contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement (“Official Gazette of BiH", No.
39/14).
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: