Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.08.2022. 10:32
(prekid postupka) Nabavka usluga uspostavljanja informacionog sistema za fiskalizaciju
REPUBLIKA SRPSKA
MINISTARSTVO FINANSIJA
PORESKA UPRAVA
Trg Republike Srpske 8, 78000 BanjaLuka, tel./faks: 051/332-300; 332-336,
www.poreskaupravars.org; e-mail: kontakt@poreskaupravars.org
Broj: 06/1.01/0205-404.1-47/22
Banja Luka, 29.08.2022. godine
UČESNICIMA U POSTUPKU NABAVKE USLUGA USPOSTAVLjANjA INFORMACIONOG SISTEMA ZA FISKALIZACIJU
PREDMET: Obavještenje o prekidu postupka nabavke
Ovim aktom Ugovorni organ obavještava sve ponuđače koji su, po Obavještenju o nabavci usluga uspostavljanja informacionog sistema za fiskalizaciju broj: 221-2-2- 34-3-60/22 objavljenom na portalu javnih nabavki dana 27.07.2022. godine preuzeli Tendersku dokumentaciju, da prekida postupak javne nabavke broj: 06/1.01/0205-404.1- 47/22 iz razloga što je potencijalni ponuđač „Planet soft” d.o.o. Banja Luka dana 29.08.2022. godine izjavio žalbu na Tendersku dokumentaciju broj: 06/1.01/0205-404.1- 47/22 od 27.07.2022. godine.
Budući da izjavljena žalba, shodno odredbama člana 110. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH”, broj: 39/14) ima suspenzivno dejstvo, potrebno je prekinuti predmetni postupak nabavke sve do konačnog okončanja postupka no žalbi.
O nastavku postupka javne nabavke Ugovorni organ će blagovremeno obavijestiti ponuđače.
Direktor
dr. Goran Maričić
Dostaviti:
1. Svim ponuđačima u postupku javne nabvake
2. Sektoru za zajedničke poslove
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
PlumSoft d.o.o. - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši