Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Usluge štampanja knjiga, publikacija i knjiga protokola
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
7126-1-2-14-5-31/18
Broj obavještenja o nabavci 7126-1-2-14-3-14/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU INSTITUT ZA ZDRAVLJE I SIGURNOST HRANE ZENICA
IDB/JIB 4218900490003
Kontakt osoba Hajrudin Muslija
Adresa FRA IVANA JUKIĆA BROJ 2
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 441-011
Faks (032) 448-000
Elektronska pošta hajrudin.muslija@inz.ba
Internet adresa www.inz.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 2.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Dodjeljuje se okvirni sporazum za
Više lotova
II 2.b-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje okvirni sporazum
1, 2, 3
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
71000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79000000-4 | Poslovne usluge: pravo, marketing, savjetovanje, zapošljavanje, štampanje i sigurnost |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Da
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja knjiga, publikacija i knjiga protokola
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja knjiga, publikacija i knjiga protokola
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 79810000-5 Usluge štampanja
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
32000,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.12.2018. - 7.12.2019.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | PLANJAX KOMERC | 4218427610004 | Tešanj | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8090,00
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
8090,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.12.2018.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
12
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
11
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
6000,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
34776,80
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Izabran četveroplasirani ponuđač, jer ostali nisu dostavili traženu dokumentaciju
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja obrazaca
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja obrazaca
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 79810000-5 Usluge štampanja
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15000,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
25.11.2018. - 22.11.2019.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | PLANJAX KOMERC | 4218427610004 | Tešanj | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
7740,00
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
7740,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
25.11.2018.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
11
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
10
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
7740,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
23478,95
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja zdravstvenog i promotivnog marketinškog materijala
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja zdravstvenog i promotivnog marketinškog materijala
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 79810000-5 Usluge štampanja
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
24000,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
25.11.2018. - 22.11.2019.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | PLANJAX KOMERC | 4218427610004 | Tešanj | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15940,00
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
15940,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
25.11.2018.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
10
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
9
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
15940,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
51656,00
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SUR KNJIGOVODSTVENA AGENCIJA FIRA Trebinje - KOSOVSKA 8 89101 Trebinje
-
AQUARIUS d.o.o. Banja Luka - Ulica Bulevar vojvode Stepe Stepanovića 183A 78000 Banja Luka
-
UNION BANKA d.d. SARAJEVO - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 19 71000 Centar
-
ALPHA-SECURITY d.o.o. Banja Luka - Ulica Dragana Bubića broj 14 a 78000 Banja Luka
-
advokat ARMIN ZULKIĆ Sarajevo - Obala Kulina bana 1/I 71000 Sarajevo
-
ADVOKATSKA KANCELARIJA OPARNICA DRAGAN Brčko - Miroslava Krleže 11 76100 Brčko Distrikt
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
FUDBALSKI KLUB DRINA-HE VIŠEGRAD - CARA LAZARA 5 A 73240 Višegrad
-
ODBOJKAŠKI KLUB HE na DRINI VIŠEGRAD - Cara Lazara bb 73240 Višegrad
-
Grafomark d.o.o. Laktaši - Ulica Ruđera Boškovića broj 7 78250 Laktaši
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Quadra-Graphic d.o.o. Beograd - Tošin Bunar 23 11080 Beograd
-
24.01.2020
-
24.01.2020
-
24.01.2020
Usluge štampanja zdravstvenog i promotivnog marketinškog materijala
-
10.08.2018