Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.02.2020. 08:38

Beskonačni predštampani obrasci sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta

Izvor: Akta.ba, 11.02.2020.

UPRAVA DRUŠTVA

Broj: U.D.OI .04.-2488/20

Sarajevo, 07.02.2020.godine

 

GENERALNA DIREKCIJA

 

Na osnovu člana 70. stav (3) Zakona o javnim nabavkama (”Službeni glasnik BiH” broj: 39/14), člana 45. Statuta „JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo i člana 14. stav (2) Pravilnika o javnim nabavkama ”JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo, broj: U.D-01-3.2-5233/15 od 04.03.2015. godine, te prijedloga - preporuke Komisije za nabavku nabavku robe: beskonačnih obrazaca sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta, broj: 07.4-26.5-17527-25/19 od 05.02.2020. godine Uprava Društva na svojoj 255.elektronskoj sjednici održanoj 07.02.2020. godine, d o n o s i:

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

I

U postupku javne nabavke robe: beskonačnih obrazaca sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta, ovom odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača: „Svjetlost BH Print” d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom vrijednošću ugovora od 49.460,00 KM bez PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost ugovora od 57.868,20 sa uračunatim PDV-om

II

Izabrani ponuđač je dužan u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke dostaviti dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke. Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na Protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do 16 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslani. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije. 

III

Po okončanju roka za žalbu odnosno po pravosnažnosti ove odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponudača, radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa zahtjevima - uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

OBRAZLOŽENJE

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke robe: beskonačnih obrazaca sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta broj: U.D.01-3.1-17696/19 od 21.11.2019. godine i Rješenja Generalnog direktora za provođenje postupka predmetne nabavke (u daljem tekstu: Komisija), broj: 01-26.5-17527-2/19 od 22.11.2019. godine proveden je otvoreni postupak javne nabavke i to objavljivanjem Obavještenja o nabavci, broj: 238-7-1-854-3-177/19 od 02.12.2019.godine i ispravke obavještenja 238-7-1-854-8-14/20 od 20.01.2020.godine. Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke održano je dana 27.01.2020. godine u prostorijama Generalne direkcije ”JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, o čemu je sačinjen zapisnik o otvaranju ponuda broj: 07.4-26.5-17527-21/19, koji predstavlja sastavni dio ovog Zapisnika- Izvještaja. Zapisnik sa otvaranja ponuda poslan je putem e-mail-a 27.01.2020.g. ponuđačima koji su blagovvremeno dostavili ponude

Na Protokol ugovornog organa, do roka određenog za prijem ponuda, pristigle su ponude slijedećih ponuđača, po redoslijedu dostavljanja na protokol ugovornog organa, i to:

I. „Svjetlost BH Print” d.o.o. Sarajevo,

2. „Birotehnik-komerc” d.o.o. Sarajevo

Komisija je prilikom otvaranja ponuda pročitala podatke o nazivu i sjedištu ponuđača, ukupnu cijenu ponude i eventualni popust, ne praveći pri tom uvid u sadržaj i validnost dostavljene dokumentacije. Nakon izvršenog otvaranja pristigle ponude Komisija je pristupila analizi dokumentacije priložene uz ponude u smislu provjere njihove validnosti, obzirom na zahtjeve ugovornog organa iskazane u tenderskoj dokumentaciji, odnosno vrednovanju ponuda, a u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima i Pravilnikom o javnim nabavkama ugovornog organa, te je tom prilikom konstatovala slijedeće•

- Da ponuda ponuđača „Svjetlost BH Print” d.o.o. Sarajevo u ukupnom iznosu od 49.460,00 KM bez PDV-a ispunjava sve uslove propisane tenderskom dokumentacijom. Obzirom na navedeno, ponuđač je pozvan na testiranje obrazaca sa ljepilom i rasterom sa predloženim terminom 05.02.2020.g. u 09:00h u prostorijama Glavnog poštanskog centra što je i pozvani ponuđač potvrdio mailom dana 03.02.2020.godine.

Testiranje je izvršeno u navedenom terminu uz prisustvo predstavnika Tima za testiranje, svih članova Komisije i predstavnika ponuđača gdje je konstatovano da je testiranje izvršeno u skladu sa uslovima propisanim tenderskom dokumentacijom te je ponuđač proglašen tehnički prihvatljiv za ugovorni organ o čemu je je sačinjen zapisnik sa testiranja br. 10.1-126.5-17527-24/20 od 05.02.2020.godine. Zapisnik je odmah uručen predstavniku ponuđača. Na osnosu svega navedenog ponuda ponudač „Svjetlost BH Print” d.o.o. Sarajevo je proglašena prihvatljivom. da je ponuđač „Birotehnik-komerc” d.o.o. Sarajevo u uskupnom iznosu od 48.720,00 KM bez PDV-a dostavio ponudu koja ne ispunjava sve uslove tenderske dokumentacije. Naime, u dostavljenoj dokumentacija ponuđač je u Aneksu 3 — obrazac za cijenu ponude naveo dvije različite jedinične cijene za ocjenu povoljnosti A2. U tabeli A2 upisao je jediničnu cijenu A2 0,002 KM, dok je u tabeli A3 i tabeli rekapitulacije r.b (2) jediničnu cijenu A2 upisao 0,052 KM. Cijeneći da se radi o grešci u jediničnoj cijeni, ugovorni organ nije imao mogućnost zahtijevanja ispravke računske greške a sve u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije i zakonskih odredbi koji definišu ispravku računske greške. Obzirom da je na ovaj način ponuđač pogrešno popunio Aneks 3- obrazac za cijenu ponude, te da je upisao dvije različite cijene za cijenu za ocjenu povoljnosti A2 i na taj način doveo u zabludu ugovorni organ, ponuda ponuđača „Birotehnik-komerc” d.o.o. Sarajevo ne ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je shodno tome ocijenjena kao neprihvatljiva za ugovorni organ i ne može biti predmet vrednovanja.

Ugovorni organ je za predmetnu nabavku predvidio provođenje E-aukcije ali s obzirom na to da je pristigla ukupno jedna prihvatljiva ponuda te cijeneći Pravilnik o uslovima i načinu korištenja E- aukcije član 3 stav 3, Ugovorni organ neće zakazivati E-aukciju već će nabavku okončati u skladu sa članom 69. Zakona.

Na osnovu gore navedenog, a shodno utvrđenom kriteriju „najniža cijena", Komisija utvrđuje rang- listu ponuđača bez PDV-a, kako slijedi:

Naziv ponuđača

„Svjetlost BH Print" d.o.o. Sarajevo

Ukupna cijena ponude bez PDV-a KM

49.460,00 KM

 

Obzirom da ponuda ponuđača „Svjetlost BH Print” d.o.o. Sarajevo u potpunosti odgovara traženim tehničkim zahtjevima ugovornog organa, te da ovaj ponuđač ispunjava sve formalno- pravne, tehničke i ekonomske uslove odnosno zahtjeve ugovornog organa, odnosno da je njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u predmetnom postupku javne nabavke izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču. Cijeneći navedeno donesena je odluka kao u dispozitivu.

PRAVNA POUKA: Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama i lili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu ugovornomorganu u roku od 10 (deset) dana po prijemu odluke o izboru, shodno članu 99. i članu 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

GENERALNI DIREKTOR

mr.sci. Mirsad Mujić

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: