Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.05.2021. 13:33

Smart parking sistem - detekcija slobodnih parking mjesta

Izvor: Akta.ba, 10.05.2021.

Bosna i Hercegovina    

Federacija Bosne i Hercegovine             

KANTON SARAJEVO

Ministarstvo saobraćaja

 

Broj: 04-11-28426-7/20 ВТ

Sarajevo, 05.05.2021.godine

 

Na osnovu člana 64. Stav (1) tačka b) i člana 70. stav (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama ( „SI. glasnik BiH" broj:39/14), te Preporuke Komisije u postupku javne nabavke pod nazivom „Smart parking- detekcija slobodnihparking mjesta" br: 04-11 -28426-6/20 ВТ od 02.04.2021 .godine, Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku u postupku javne nabavke: „Smart parking- detekcija slobodnih parking mjesta", te ugovor dodjeljuje ponuđaču Mibo Komunikacije d.o.o. Sarajevo prema dostavljenoj ponudi br: 04-11-6448 od 02.03.2021. godine u ukupnoj vrijednosti od 292.500,00 KM sa PDV-om.

 

Član 2.

Prijedlog Ugovora dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču po isteku roka od 15 ( petnaest) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

Izabrani ponuđač je dužan dostaviti dokaze o kvalificiranosti u roku od 5 dana od dana zaprimanja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača i to:

a) izvod iz kaznene evidencije nadležnog suda da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

b) izvod ili potvrda iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

c) potvrde nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

d) potvrde nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza.

Kandidat/ ponuđač je dužan da, u smislu odredbi člana 45. stav (1) tačka a), u vezi sa stavom (2) tačka a) iste odredbe Zakona o javnim nabavkama, dostavi uvjerenje Suda BiH i uvjerenje suda prema sjedištu pravnog lica, odnosno kandidata/ponuđača, iz kojih će biti vidljivo da mu u

 krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za sva krivična djela iz člana 45. stav (1) tačka a) Zakona.

Ponuđač je dužan da u skladu sa članom 49. tačka c) dostaviti dokaze da u radnom odnosu na neodređeno vrijeme, ugovorom o radu sa punim radnim vremenom ili ugovorom o djelu koji sadrži elemente ugovora o radu, ima minimalno angažovano tehničko radno osoblje, i to:

a) Jedno lice tehničke struke, stručnjak u oblasti izrade/konfiguracije softvera i instaliranja opreme za korištenje softvera, sa završenim studijem informacione tehnologije, ili elektrotehničkog fakulteta (VII stepen), odnosno obrazovanje najmanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa najmanje 240 ECTS bodova), sa minimalno 5 (pet) godina radnog iskustva ili radnog staža, na istim ili sličnim poslovima, nakon sticanja visoke stručne spreme), te da posjeduje certifikat РМР (Project Management Professional) ili ekvivalent- obzirom da je za navedeno lice u ponudi dostavio izjavu prema zahtjevu iz tenderske dokumentacije.

S tim u vezi, ponuđač je dužan dostaviti ugovor o radu ili ugovor o djelu/poslovno tehničkoj saradnji sa navedenim licem, dokaz o traženom obrazovanju, posjedovanju РМР certifikata ili ekvivalentu, kao i traženom radnom stažu/iskustvu, a sve prema zahtjevima iz tenderske dokumentacije.

U smislu ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačka c) Zakona, a u skladu sa Izjavom (Prilog 4.), ponuđač je dužan dostaviti original ili ovjerene kopije slijedećih dokumenata:

- Bilans uspjeha za posljednje tri finansijske godine za koje se raspolaže podacima (2017., 2018. i 2019.) ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnoj djelatnosti, ako je ponuđač registrovan odnosno počeo sa radom prije manje od tri godine iz kojih je vidljivo daje ponuđač ostvario pozitivne rezultate poslovanja.

 

Ukoliko izabrani ponuđač propusti u ostavljenom roku dostaviti tražene dokaze, ova odluka će se poništiti.

 

Član 3.

Ova Odluka objavit će se na web stranici ugovornog organa www:http:ms.ks.gov.ba istovremeno sa upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 04-11-28426/20 ВТ od 24.08.2020. godine - „Smart parking- detekcija slobodnih parking mjesta". Javna nabavka je provedena putem postupka: Otvoreni postupak. Vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 250.000,00 KM. Za predmetnu nabavku objavljeno je obavještenje o nabavci na portalu javnih nabavki pod brojem 1242-1-1-17-3-17/20 dana 24.08.2020. godine u 15:39 h. Rok za dostavu ponuda bio je 02.03.2021. godine do 11,00 sati.

Za navedenu nabavku u predviđenom roku i uredno zatvorenoj koverti, dostavljena je ponuda ponuđača:

- Konzorcij ВН Telecom d.d. Sarajevo, QSS d.o.o. i ProcessControl d.o.o. Sarajevo

- Cet Energy d.o.o. Sarajevo

- Mibo Komunikacije d.o.o. Sarajevo

- Konzorcij BS Telecom Solutions d.o.o Sarajevo i Novatronic d.o.o. Novi Sad

- Step d.d. Sarajevo

 

U skladu sa Odlukom o pokretanju postupka, Komisija za javnu nabavku, formirana Rješenjem o imenovanju broj: 04-11 -28426-6/20 ВТ od 02.04.2021 .godine provela je proceduru nabavke, obavila javno otvaranje ponuda, sačinila i dostavila Zapisnik otvaranju ponuda koje su blagovremeno, do utvrđenog dana i sata, dostavljene od strane ponuđača na adresu Ugovornog organa, te utvrdila:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda pet (5)

- da je blagovremeno zaprimljenih pet (5) ponuda

- da nema neblagovremeno zaprimljenih ponuda

 

Komisija je sačinila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 04-11-28426-6/20 ВТ od 02.04.2021.godine, i u istom je utvrđeno slijedeće:

1) Ponuđač Konzorcij ВН Telecom d.d. Sarajevo, QSS d.o.o. i ProcessControl d.o.o. Sarajevo nije ispunio uslove iz tenderske dokumentacije tehnička i profesionalna sposobnost pod В) Ponuđač je dužan u skladu sa članom 50. tačka b) obezbje^ti dokaze da ima profesionalne kvalifikacije pružaoca usluga i/ili kvalifikacije njegovog rukovodećeg osoblja, i naročito kvalifikacije lica koja su odgovorna za pružanje konkretnih usluga, a koje su predmet ove javne nabavke, podtačka a) Jedno lice tehničke struke, stručnjak u oblasti izrade/konfiguracije softvera i instaliranja opreme za korištenje softvera, sa završenim studijem informacione tehnologije, ili elektrotehničkog fakulteta (VII stepen), odnosno obrazovanje najmanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa najmanje 240 ECTS bodova), sa minimalno 5 (pet) godina radnog iskustva ili radnog staža, na istim ili sličnim poslovima, nakon sticanja visoke stručne spreme), te da posjeduje sertifikat РМР (Project Management Professional) ili ekvivalent, iz slijedećih razloga:

- za lice pod tačkom a) ponuđač je na strani 252. Ponude, dostavio Ugovor o djelu sa Tanović Esadom, kao dokazo angažovanju istog na poslovima koji su predmet ove nabavke, te na strani 255. Certifikat PM@Siemens, međutim kao dokaz o radnom iskustvu i obrazovanju dostavljena je Izjava člana konzorcija ProcessControl na strani 256., koja nije u skladu sa postavljenim uslovom u tenderskoj dokumentaciji. Naime, u Izjavi je naznačeno da Esad Tanović ima preko 20 godina radnog iskustva u SIEMENS AG, dok je tenderskom dokumentacijom propisano da se radno iskustvo dokazuje izjavom poslodavca kod kojeg je lice bilo angažovano. Iz navedenog proizilazi da bi kao dokaz o radnom iskustvu za navedeno lice bila prihvatljiva potvrda koju je izdao SIEMENS AG.

2) Ponuđač Cet Energy d.o.o. Sarajevo nije ispunio uslove iz tenderske dokumentacije tehnička i profesionalna sposobnost pod A) Ponuđač je dužan da u skladu sa članom 49. tačka a) obezbjediti dokaze daje u posljednje tri godine (2017., 2018. i 2019.) iU od dana registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo raditi prije manje od tri godine, imao uspješno realizovana minimalno dva ugovora ukupne vrijednosti od minimalno 150.000,00 KM (sa PDV-om)i više, a koji su u vezi s predmetnom nabavkom ( nabavka i ugradnja opreme za regulaciju, sigurnost i signalizaciju na parkiralištima). Navedeno iz razloga što se potvrde o uspješnoj realizaciji ugovora, odnose na ugovore realizovane u 2020. i 2021. godini.

3) Ponuđač Konzorcij BS Telecom Solutions d.o.o Sarajevo i Novatronic d.o.o. Novi Sad nije ispunio uslove iz tenderske dokumentacije tehnička i profesionalna sposobnost pod A) Ponuđač je dužan da u skladu sa članom 49. tačka a) obezbjediti dokaze daje u posljednje tri godine (2017., 2018. i 2019.) ili od dana registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo raditi prije manje od tri godine, imao uspješno realizovana minimalno dva ugovora ukupne vrijednosti od minimalno 150.000,00 KM (sa PDV-om)i više, a koji su u vezi s predmetnom nabavkom ( nabavka i ugradnja opreme za regulaciju, sigurnost i signalizaciju na parkiralištima), obzirom da se dostavljene potvrde na  strani 112.,113., i 114. ponude , odnose na uredno izvršenje jednog ugovora po fazama ( ugovor br: 1-108 od 07.03.2016. godine, faza I, II i III).

4) Ponuđač Step d.d. nije ispunio uslove iz tenderske dokumentacije tehnička i profesionalna sposobnost pod A) Ponuđač je dužan da u skladu sa članom 49. tačka a) obezbjediti dokaze daje u posljednje tri godine (2017., 2018. i 2019.) ili od dana registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo raditi prije manje od tri godine, imao uspješno realizovana minimalno dva ugovora ukupne vrijednosti od minimalno 150.000,00 KM (sa PDV-om)i više, a koji su u vezi s predmetnom nabavkom ( nabavka i ugradnja opreme za regulaciju, sigurnost i signalizaciju na parkiralištima), iz razloga što dostavljene potvrde o uredno izvršenim ugovorima nisu u vezi sa predmetnom nabavkom. Konkretno, iste se odnose na uredno izvršene ugovore koji predmet je nabavka i ugradnja opreme za regulaciju, sigurnost i signalizaciju na semaforima, dok se uslov iz navedene tačke odnosi na nabavkui ugradnju opreme za regulaciju, sigurnost, signalizaciju i nadzor na parkiralištima.

5) Ponuđač MIBO Komunikacije d.o.o. Sarajevo dostavio ponudu u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije.

 

Uzimajući u obzir daje komisija u cijelosti pravilno postupila i daje izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskoj dokumentaciji, u cijelosti se prihvata Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda kojeg čini i preporuka Komisije, te je sastavni dio ove odluke.

 

U skladu sa kriterijumom za dodjelu ugovora "najniža cijena", ugovor se dodjeljuje ponuđaču MIBO Komunikacije d.o.o. Sarajevo u ukupnoj vrijednosti nabavke 292.500,00 KM (sa PDV- om). Za predmetnu nabavku će se zaključiti ugovor.

 

Pouka o pravnom lijeku: Svaki ponuđač koji ima legitimni interes u predmetnom postupku javne nabavke, a koji smatra daje ugovorni organ u toku postupka prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama ima pravo priložiti žalbu u pisanoj formi u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke u skladu sa članom 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broj 39/14).

Žalba se podnosi Ugovornom organu (Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo) neposredno ili preporučeno putem pošte na adresu: Reisa Džemaludina Čauševića br. 1, kao prvostepenom organu u žalbenom postupku.

 

Ponuđač, u slučaju da ulaže pismenu žalbu, dužan je za pokretanje žalbenog postupka platiti naknadu u iznosu 2.000,00 KM, u skladu sa članom 108. stav 1. tačka c) Zakona o javnim nabavkama. Naknada se uplaćuje u korist budžeta institucija BiH i međunarodnih obaveza BiH i ona je nepovratna u slučaju neosnovane žalbe.

 

 

 

Ministar

 

 

Odluka o izboru- Smart parking

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: