Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Sredstva za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
1415-1-1-20-5-56/21
Broj obavještenja o nabavci 1415-1-1-20-3-36/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Dodjeljuje se okvirni sporazum za
Više lotova
II 2.a-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje okvirni sporazum
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
90000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
39830000-9 | Proizvodi za čišćenje | |
39831300-9 | Sredstva za čišćenje poda | |
Dodatni predmet(i) | 39831600-2 | Sredstva za čišćenje zahoda |
39832000-3 | Proizvodi za pranje posuđa | |
33680000-0 | Farmaceutski proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Da
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 – Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8100,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8100,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
13767,95
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
13767,95
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
14550,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Sarajevo, ul. Ćemaluša 2/III, 71000 Sarajevo i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
14550,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
22835,68
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
22835,68
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8850,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Bihać, ul. Vazduhoplovne grupe 3 (zgrada Doma pilota), 77000 Bihać i pripadajuće porezne
ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8850,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10189,55
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10189,55
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12600,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Mostar, ul. Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12600,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
20920,90
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
20920,90
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 5 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5400,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Tuzla, ul. Rudarska 72, 75 000 Tuzla i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5400,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
8053,53
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
8053,53
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 6 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1200,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Goražde, ul. Zdravstvenih radnika 22, 73000 Goražde i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1200,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
1607,01
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
1607,01
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 7 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 6 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18300,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Zenica, ul. Zmaja od Bosne 57, 72000 Zenica i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18300,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
25227,90
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
25227,90
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 8 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4200,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Ljubuški, ul. Hrvatskih branitelja 26, 88320 Ljubuški i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4200,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
4957,60
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
4957,60
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 9 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
9300,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Novi Travnik, ul. Ruđera Boškovića bb., 72290 Novi Travnik i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
7515,50
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
7515,50
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
7515,50
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
ponuđenoj ukupnoj cijeni ponuđača nižoj od procijenjene vriiednosti javne nabavke, koja je ponuđena u iznosu od 7.515,50
KM bez PDV-a za LOT 9, s tim da stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili
manja od predviđene okvirne količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 10 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1650,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Orašje, ul. VIII Ulica 40, 76270 Orašje i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1413,82
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
1413,82
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
1413,82
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
ponuđenoj ukupnoj cijeni ponuđača nižoj od procijenjene vriiednosti javne nabavke, koja je ponuđena u iznosu od 1.413,82
KM bez PDV-a za LOT 10, s tim da stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka
ili manja od predviđene okvirne količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 11 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5850,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
7.5.2021. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Livno, ul. Želimira Župana b.b., 80101 Livno i pripadajuće porezne ispostave
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER DOO SARAJEVO | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5850,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
7.5.2021.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
6327,16
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
6327,16
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1415-1-1-20-5-56/21
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
FARMAVITA d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 5a 71320 Vogošća
-
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Ul. Kulska obala bb 79220 Novi Grad
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
PZU - Apoteka IBO&CO Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 7 71000 Sarajevo
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
21.04.2022
-
26.02.2021