Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.12.2022. 13:55
Ostali kancelarijski i sitni potrošni materijal
848-1-1-200-5-168/22
Broj obavještenja o nabavci 848-1-1-200-3-145/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA CENTAR SARAJEVO
IDB/JIB 4200650440009
Kontakt osoba mr Amina Čamdžija
Adresa Mis Irbina 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-394
Faks (033) 562-400
Elektronska pošta javnenabavke@centar.ba
Internet adresa www.centar.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sarajevo Centar
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Dodjeljuje se okvirni sporazum za
Više lotova
II 2.a-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje okvirni sporazum
1, 2, 3
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
116231,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala za 2023. godinu – sukcesivna isporuka
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala za 2023. godinu – sukcesivna isporuka
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
Dodatni predmet(i) | 30192000-1 | Kancelarijske potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Da
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka papira
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka papira
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u td
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
30760,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
01.01.2023. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER-KOMERC D.O.O SARAJEVO | 4200535260005 | Novo Sarajevo | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
30757,75
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
16.12.2022.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
30757,75
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
30757,75
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka tonera i ketridža
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka tonera i ketridža
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u td
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
40171,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
01.01.2023. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER-KOMERC D.O.O SARAJEVO | 4200535260005 | Novo Sarajevo | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
40140,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
16.12.2022.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
40140,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
40140,00
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka ostalog kancelarijskog i sitnog potrošnog materijala
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka ostalog kancelarijskog i sitnog potrošnog materijala
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u td
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
45300,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
01.01.2023. - 31.12.2023.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEFTER-KOMERC D.O.O SARAJEVO 8 / 9 | 4200535260005 | Novo Sarajevo | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
45278,60
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
16.12.2022.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
45278,60
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
45278,60
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
MIRBERGRAF d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Haptumana br. 7 (Tržni centar) 71000 Sarajevo
-
M I K E N A d.o.o. Sarajevo - ul. Nedima Filipovića broj 4 E 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - OPRESA d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Sarajevo
-
GRAFI-COM Nada Nedeljković s.p. Porječina - Kojići bb, Porječina, Petrovo 74317 Petrovo
-
09.01.2024
Nabavka ostalog kancelarijskog i sitnog potrošnog materijala
-
09.01.2024
-
09.01.2024
-
09.11.2022
(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala za 2023. godinu – sukcesivna isporuka