Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.08.2015. 09:50

Čajevi

Izvor: Akta.ba, 14.08.2015.

BOSNA I HERCEGOVINA                 

SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA

BOSNE I HERCEGOVINE   

           

Broj: 01-16-11-595-153/15

Datum: 14.08.2015. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka (b) i člana 70. st (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 10. stav (5) i (7) Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine (broj 01-02-1-2093-34/13 od 24.09.2014. godine), na Preporuku Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-595-152/15 od 14.08.2015. godine, u postupku javne nabavke hrane i pića, LOT 6- Čajevi, direktor Službe uz saglasnost oba zamjenika direktora donosi

 

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJIH PONUĐAČA

 

 

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-595-152/15 od 14.08.2015. godine i Ugovor za javnu nabavku hrane i pića, LOT 6- Čajevi, dodjeljuje se sljedećim izabranim ponuđačima:

1.            Prvorangiranom ponuđaču TERMAG doo Rogatica, sa ukupnom cijenom ponude 7.994,00 KM bez PDV-a,

2.            Drugorangiranom ponuđaču TP „DC" dd Sarajevo, sa ukupnom cijenom ponude 8.592,50 KM bez PDV-a.

3.            Trećerangiranom ponuđaču GOLD MIGNON doo Sarajevo, sa ukupnom cijenom ponude 8.811,00 KM bez PDV-a.

kao najbolje ocijenjenim ponuđačima.

 

Član 2.

(1) Prijedlog Okvirnog sporazuma o nabavci dostavit će se na potpis izabranim ponuđačima po isteku roka od 15 (petnaest) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnijih ponuda.

(2) izabrani ponuđači su dužni dostaviti dokaze o kvalificiranosti u roku od 7 (pet) dana nakon što budu obaviješteni od strane Ugovornog organa o rezultatima postupka nabavke a prema tačkama 11.10. tenderske dokumentacije.

(3) U slučaju da izabrani ponuđači propuste dostaviti dokaze o kvalificiranosti u navedenom roku ili dostavi neprihvatljive dokaze. Odluka o izboru najpovoljnijih ponuđača će se poništiti.

 

Član 3.

Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Odsjek za finansijsko-materijalne poslove i Odsjek za ugostiteljstvo.

 

Član 4.

Ova Odluka objavit će se na web-stranici Službe, www.szzp.gov.ba, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 01-16-11-595-3/15 od 01.06.2015. godine, javna nabavka je provedena putem Otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke za LOT 6 - Čajevi, bez PDV-a iznosi 11.087,61KM. Obavještenje o nabavci broj: 618-1-1-68-3-39/15 je objavljeno 01.06.2015. godine na Portalu javnih nabavki.

Tenderska dokumentacije je proslijeđena sljedećim ponuđačima: BOSNA - KOM doo Gračanica, GOLD MIGNON doo Sarajevo, GREEN PROJEKT doo Sarajevo, LALA 1 LAĆO doo Bijeljina, PRIMAPROM doo Banja Luka, VITINKA ad Kozluk, IM SEMIĆ doo Visoko. KLAS doo Pale. TP DC dd Sarajevo, TERMAG doo Rogatica, KREIS BH doo Sarajevo. TULUMOVIĆ doo Laktaši, SPRINO dd Sarajevo, KLAS dd Sarajevo, INTER-COM doo Zenica. NERO doo Sarajevo. VIZION doo Rogatica. VINOJUG doo Sarajevo. MUjANOVIĆl doo Sarajevo, DEFTER doo Sarajevo. MELIK GROUP doo Visoko. AS doo Jelah - Tešanj, PANIFLEX doo Pale. MLADOST doo Istočno Sarajevo. MADI doo Tešanj. REDEKS doo Banovići, REBUS doo Sarajevo. AMKO KOMERC doo Sarajevo. VITA LIFE doo Visoko.

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj 01-16-11-485/14 od 24.02.2015. godine. Rješenjem o izmjenama Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-425-3/15 od dana 03.06.2015. godine i Rješenjem o dopuni Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-595-43/15 od dana 20.07.2015. godine.           

 

U postupku po izvješću o radu je utvrđeno je da je Komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

>             da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri);

>             da je blagovremeno zaprimljeno 3 (tri) ponude;

>             da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda;

>             da su ponude svih ponuđača, prihvatljive.

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvaiificiranosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka. Direktor Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine uz saglasnost oba zamjenika direktora nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijih ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Izabrani ponuđači su izabrani primjenjujući kriterij .najniže cijene" i podataka o tome da se predviđa zaključivanje Okvirnog sporazuma sa više dobavljača.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stava (1) tačka (b) Zakona o javnim nabavkama, te člana 10. stav (5) i (7) Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine (broj 01-02-1-2093-34/13 od 24.09.2014. godine), odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može ce izjaviti žalba Ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke.

 

Dostaviti:

1.            Odsjeku za finansijsko-materijalne poslove,

2.            Odsjeku za ugostiteljstvo,

3.            TERMAG doo Rogatica.

4.            TP „DC" dd Sarajevo,

5.            GOLD M1GNON doo Sarajevo,

6.            a/a.

 

Direktor

Dragan Brković

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: