Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.09.2015. 15:18

Kancelarijski namještaj

Izvor: Akta.ba, 09.09.2015.

Broj: 02-0147-764-20/15

Datum: 10.07.2015. godine

 

Na osnovu člana 64. stava (1) tačka b, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („SL. Glasnik BiH, broj 39/14), člana 8 . stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavaljanju i radu Komisije za nabavke ( SL. Galsnik BiH 103/14), i člana 57. Stauta MH ERS Matično preduzeće a.d. Trebinje ZP „Elektro-Hercegovina" a.d. Trebinje, na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 02-0147-764-18/15 od 07.07.2015. godine, u postupku javne nabavke Nabavka kancelarijskog namještaja je donijela:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javnu nabavku, broj 02-0147-764-18/15 od 07.07.2015. godine i ugovor za javnu nabavku kancelarijskog namještaja, dodjeljuje se ponuđaču „DINECO" d.o.o. Trebinje, od 08.07.2015 godine, za ponuđenu cijenu od 19.373,51 KM bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.

 

Član 2.

Izabrani ponuđač je dužan u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja ove Odluke dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. Zakona ojavnim nabavkama.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču „DINECO" d.o.o. Trebinje po isteku roka od 10 dana, računajući od dana dostavljanja obaviještenja o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Komercijalni sektor.

 

Član 4.

Ova odluka će se objaviti na internet stranici www.elektrohercegovina.com istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-0147-764-02/15 od 29.05.2015. godine.

Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.

Procjenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 20.000,00 KM. Obavještenje o nabavci broj: 1081-7-1-64-3-24/15 objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 16.06.2015. godine. Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen sljedećim ponuđačima :

- Ponuđaču: „DINECO " d.o.o. Trebinje

- Ponuđaču: „Bejat" d.o.o. Trebinje

- Ponuđaču: „Rolet" d.o.o. Trebinje

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 02-0147-764-03/15 od 29.05.2015. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 07.07.2015 godine izvještaj o radu broj: 02-0147-764-19/15, zapisnik o ocjeni i poređenju ponuda broj: 02- 0147-764-17/15 od 07.07.2015. godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 02-0147-764-18/15 od 07.07.2015. godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog namještaja .

U postupku po izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda jedna.

- da je blagovremeno zaprimljena jedna ponuda.

- da je ponuda ponuđača „DINECO " d.o.o. Trebinje prihvatljiva, dostavljeni su svi traženi dokazi propisani tenderskom dokumentacijom, na propisan način.

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu pispjelih ponuda, shodno kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim

nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterijum najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 19.373,51 KM.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stava (1) tačka b, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („SL. Glasnik BiH, broj 39/14), člana 8 . stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostvaljanju i radu Komisije za nabavke ( SL. Galsnik BiH 103/14),, te člana 57. stav 1 Statuta MH ERS Matično preduzeće a.d. Trebinje ZP „Elektro-Hercegovina" a.d. Trebinje, odlučeno je kao u članu 1 ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.

Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi BiH, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu MH ERS Matično preduzeća a.d. Trebinje ZP „Elektro- Hercegovina" a.d. Trebinje, Trg jovana Raškovića br. 6, 89101 Trebinje.

Žalba se podnosi u najmanje tri primjerka.

 

Dostaviti:

1. „DINECO " d.o.o. Trebinje

2. a/a

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: