Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.04.2023. 10:24

Prenosivi računari/laptopi

Izvor: Akta.ba, 24.04.2023.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA

POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE

SARAJEVO

Broj: 13/06-3-11-30-400-2/2023 I.P.

Sarajevo, 24.04.2023. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14, 91/15 i 44/22), člana 60. i 114. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 35/05) i člana 70. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14 i 59/22 - u daljem tekstu Zakon o javnim nabavkama), direktor donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača LOT 2

 

I

Odobrava se izbor privrednog društva „TIME CODE“ d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u Sarajevu, ulica Tvornička broj 3, kao najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH“ - LOT 2 - Nabavka i isporuka prenosivih računara/laptopa za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH po ponuđenoj ukupnoj cijeni u iznosu od 132.992,00 KM bez PDV-a.

II

Ponuda ponuđača iz člana I, broj ponude: 06/23 od 17.04.2023. godine proglašava se najpovoljnijom u skladu s kriterijem za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude.

III

S odabranim ponuđačem iz člana I, po konačnosti ove Odluke i ispunjavanju preduslova iz tačke 5.2. i 5.2.1. tenderske dokumentacije, zaključit će se Ugovor u skladu sa članom 72. u vezi s članom 98. Zakona o javnim nabavkama, predmetnom tenderskom dokumentacijom, zakonskim i podzakonskim aktima, kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze u vezi s predmetnom javnom nabavkom.

IV

Ova Odluka objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH (www.pufbih.ba), istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

V

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

Obrazloženje

Na osnovu ukazane potrebe i planirane javne nabavke iz Plana javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu, broj: 13/06-3-11-32-278/23 od 08.02.2023. godine, redni broj iz Plana: 5. i Plana javnih nabavki Federalnog ministarstva finansija/financija u čijem sastavu se nalazi Plan javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH, redni broj: 50., Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH na zahtjev Sektora za informacione tehnologije, broj: 

13/06-3-11-30-400/2023 od 27.02.2023. godine, pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH“ (po LOT-ovima), ukupne procijenjene vrijednosti od 380.900,00 KM bez PDV- a i procijenjene vrijednosti predmetnog LOT-a 2 u iznosu od 133.000,00 KM bez PDV-a, a koja sredstva su osigurana u Budžetu Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu (Stalno sredstvo).

U skladu sa članom 16. Zakona o javnim nabavkama, s ciljem da se osigura maksimalna konkurencija i da se smanje troškovi postupka, predmetni postupak javne nabavke je podijeljen na lotove prema karakteristikama, sličnosti, homogenosti, pripadnosti istoj skupini te namjeni robe koja je predmet nabavke na način da je ponuđačima omogućeno da dostave ponude za jedan lot ili više lotova ili sve lotove.

U skladu s članom 14a. Zakona o javnim nabavkama, prije pokretanja predmetnog postupka javne nabavke ugovorni organ je proveo provjeru tržišta u svrhu pripreme nabavke i informisanja privrednih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavkom, o čemu je sačinjena pisana zabilješka o svim radnjama i postupcima i uložena u predmet spisa.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-11-3-44/23 je objavljeno na portalu javnih nabavki 02.03.2023. godine i u „Službenom glasniku BiH”, broj: 16/23 od 10.03.2023. godine, a u skladu s odredbama člana 11. stav (8) u vezi sa članom 6. stav (3) i stav (4) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja o postupcima javnih nabavki na portalu javnih nabavki („Službeni glasnik BiH”, broj: 80/22 od 9.12.2022. godine).

U skladu sa članom 14. stav (5) i članom 36. stav (4) Zakona o javnim nabavkama za predmetnu javnu nabavku Ugovorni organ je dodatno objavio i Sažetak obavještenja na engleskom jeziku na portalu javnih nabavki imajući u vidu ukupnu procijenjenu vrijednost predmetne javne nabavke.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju je preuzelo 45 (četrdesetpet) potencijalnih ponuđača s Portala javnih nabavki od datuma objave 02.03.2023. godine, zaključno s krajnjim datumom za preuzimanje tenderske dokumentacije.

Za vrijeme objave predmetnog postupka na portalu javnih nabavki potencijalni ponuđači su tražili pojašnjenja tenderske dokumentacije do datuma do koga je bilo dozvoljeno postavljanje pitanja na Portalu odnosno do 07.04.2023. godine, a na koja je Ugovorni organ pravovremeno u skladu sa članom 56. Zakona o javnim nabavkama dao odgovore (zaključno sa 12.04.2023. godine), nakon čega je tenderska dokumentacija postala konačna i obavezujuća za ponuđače i Ugovorni organ u smislu člana 101. stav 7) Zakona o javnim nabavkama.

Po navedenom Obavještenju o nabavci za predmetni postupak javne nabavke u određenom krajnjem roku definisanim tačkom IV 7. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.9 tenderske dokumentacije (17.04.2023. godine do 08:30h) blagovremeno su dostavljene 2 (dvije) ponude, i to ponuda ponuđača: „ARTCO GROUP11 d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Marka Marulića broj 2., koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023. godine u 15:00hi ponuda ponuđača „TIME CODE11 d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Tvornička broj 3., koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 17.04.2023. godine u 08:05h.

Komisija imenovana Odlukom direktora za provođenje predmetnog postupka javne nabavke je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana 17.04.2023. godine u 09:00h (adresa i rok definisani tačkom IV 8. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.10 tenderske dokumentacije) i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je uz Zapisnik o zaprimanju ponuda odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u  skladu sa tačkom 1.3. i 1.4. predmetne tenderske dokumentacije, koje regulišu način komunikacije između Ugovornog organa i ponuđača.

Nakon javnog otvaranja ponuda, Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda, te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće: da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude u određenom krajnjem roku, i to ponude ponuđača: „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo i „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo; da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da zaprimljena ponuda ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo nije prihvatljiva u formalno pravnom smislu i da ne ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, a da je zaprimljena ponuda ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo prihvatljiva u formalno pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu i da ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom te je navedenom ponuđaču dozvoljeno dalje učešće u postupku.

Detaljnim pregledom ponude ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo, broj: 320/23 Komisija Ugovornog organa je konstatovala i utvrdila sljedeće:

Ugovorni organ je predmetnom tenderskom dokumentacijom u tački 4.1. definisao sadržaj ponude te da ponuda obavezno sadrži sljedeće elemente, između ostalih i b) Popunjen Obrazac za ponudu i Izjava (koja je data u Prilogu Obrasca za ponudu), a u tački 8. predmetne tenderske dokumentacije dao priloge tenderske dokumentacije, gdje je pod prilogom broj 2. propisao i dao Obrazac za cijenu ponudu i Prilog Obrascu - Izjavu ponuđača, a koji su tako takvi normirani Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“, broj: 90/14 i 20/15).

Uvidom u ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo za LOT 2 Komisija je utvrdila da je ponuđač na strani broj 3. Ponude za LOT 2 dostavio Obrazac za ponudu za LOT 2 ali bez priloga Izjave ponuđača ponuđača koja je sastavni dio navedenog Obrasca za ponudu.

Također, obzirom da imenovani ponuđač nije dostavio naprijed navedenu Izjavu to Komisija ugovornog organa nije mogla utvrditi niti period važenja ponude, obzirom da se naznaka perioda važenja ponude nalazi u navedenoj Izjavi koja nije dostavljena, niti je imenovani ponuđač naznačio period važenja ponude u bilo kom dokumentu u ponudi za LOT 2.

U skladu sa odredbama člana 2. stav I. Zakona o javnim nabavkama Ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji, a koja može biti: 1) prihvatljiva - koju je podnio ponuđač koji nije bio isključen u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama i koji ispunjava kriterije za izbor najpovoljnije ponude, te čija je ponuda u skladu sa tehničkim specifikacijama bez da je nepravilna ili neprihvatljiva; 2) neprihvatljiva - čija cijena prelazi planirana, odnosno osigurana novčana sredstva ugovornog organa za nabavku ili ponuda ponuđača koji ne ispunjava kriterije za kvalifikaciju privrednog subjekta; i 3) nepravilna - koja nije u skladu sa tenderskom dokumentacijom ili je primljena izvan roka za dostavu ponuda ili postoje dokazi o tajnom sporazumu ili korupciji ili nije rezultat tržišne konkurencije ili je ugovorni organ utvrdio da je cijena ponude izuzetno niska.

Članom 44. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ provjerava i ocjenjuje da li je kandidat / ponuđač pouzdan i sposoban da izvrši ugovor, u skladu s uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, a stavom (2) istog člana je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti. 

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Članom 68. stav 1. Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama.

članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

članom 16. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“, br. 90/14, 20/15) definisano je da postupak pregleda i ocjene ponuda obavlja komisija za javne nabavke, odnosno članovi komisije koji su stručne osobe i/ili stručne službe ugovornog organa te ako je potrebno nezavisne stručne osobe, na osnovu uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama, a sve u vezi s članom 2. stav I su osnov za odbacivanje ponude navedenog ponuđača.

Tačkom 7. tenderske dokumentacije predmetnog postupka javne nabavke i Obavještenjem o nabavci za predmetnu javnu nabavku predviđeno je provođenje e-Aukcije.

U skladu sa članom 1. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH“, broj: 66/16), e-Aukcija je način provođenja dijela postupka javne nabavke, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponude, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacionom sistemu e-Nabavke.

U skladu sa članom 3. stav (1) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije, prije zakazivanja e-Aukcije Ugovorni organ u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude. Stavom 3. navedenog člana propisano je da se u slučaju prijema jedne prihvatljive ponude e- aukcija ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama.

Cijeneći pristigle ponude prema obliku, sadržaju i potpunosti Komisija je utvrdila da je samo 1 (jedna) ponuda prihvatljiva i to ponuda ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo.

Nadalje, Komisija Ugovornog organa analizirala prihvatljive ponude prema kriteriju za izbor ponude, kako slijedi:

Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača

Ponuđena ukupna cijena bez PDV-a sa popustom

„TIME CODE" d.o.o. Sarajevo

132.992,00 KM

Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je ponuda ponuđača iz člana I i II ove Odluke prihvatljiva u skladu sa kriterijima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji za predmetni postupak javne nabavke s ponuđenom ukupnom cijenom u iznosu od 132.992,00 KM bez PDV-a te je kao takva rukovodiocu Ugovornog organa predložena za izbor kao najpovoljnija u skladu s kriterijem za dodjelu ugovora.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, tenderskom dokumentacijom i internim aktima. 

Komisija Ugovornog organa, u skladu s naprijed navedenim, dala je preporuku rukovodiocu Ugovornog organa da nakon razmatranja rada imenovane Komisije razmotri dostavljenu preporuku Komisije i postupi u skladu sa svojim ovlaštenjima iz člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (“Službeni glasnik BiH”, broj 103/14) i da u skladu s odredbama člana 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e- Aukcije i u skladu s odredbama članova 64. stav (1) alineja b) i 70. Zakona o javnim nabavkama donese Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača „TIME CODE“ d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u Sarajevu na adresi Tvornička br. 3., 71000 Sarajevo u predmetnom postupku javne nabavke po ponuđenoj ukupnoj cijeni u iznosu od 132.992,00 KM bez PDV-a i o Odluci obavijesti ponuđače u predmetnoj javnoj nabavci u skladu sa članom 71. Zakona o javnim nabavkama te kvalificiranom ponuđaču „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo po konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača i ispunjavanju preduslova iz tenderske dokumentacije, a u skladu sa članovima 72. i 98. Zakona o javnim nabavkama dodijeli Ugovor u predmetnom postupku javne nabavke po ponuđenoj ukupnoj cijeni u iznosu od 132.992,00 KM bez PDV-a iz Obrasca za cijenu ponude, ponuda broj: 06/23 od 17.04.2023. godine, čime bi u skladu sa odredbama člana 69. stav (1) alineja a) Zakona o javnim nabavkama okončao predmetni postupak javne nabavke.

Iz navedenih razloga primjenom člana 8. stav (2) alineja d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke i člana 70. Zakona o javnim nabavkama rukovodilac Ugovornog organa je odlučio kao u dispozitivu.

Na osnovu člana 72., u vezi s tačkom 5.10 predmetne tenderske dokumentacije, a po ispunjavanju uslova iz tačke III Odluke, Ugovorni organ će ponuđača iz člana I Odluke pozvati radi potpisivanja Ugovora. Ukoliko ponuđač iz člana I Odluke u određenom roku ne pristupi zaključenju Ugovora, odnosno propusti potpisati Ugovor o nabavci u roku koji mu je odredio Ugovorni organ ili nastupi drugi uslov definisan članom 72. stav (3) alineja a) do f) Zakona o javnim nabavkama, a u skladu sa odredbama člana 72. tačka 3) Zakona o javnim nabavkama Ugovorni organ će dostaviti prijedlog Ugovora onom ponuđaču čija je ponuda po rang-listi odmah nakon ponude najuspješnijeg ponuđača, odnosno postupiti u skladu sa zakonskim propisima koji regulišu oblast javnih nabavki. 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu sadržaja definisanog u članu 105. Zakona o javnim nabavkama u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke, a sve u skladu sa članom 99., 100. i 101. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem Ugovornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem (u slučaju da je elektroniko sredstvo definisano kao način komunikacije u tenderskoj dokumentaciji) poštanskom poštanskom pošiljkom na adresu: Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: