Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.06.2023. 10:28

Usluge periodičnog pregleda protivpožarnih aparata i hidrantske mreže

Izvor: Akta.ba, 26.05.2023.

CENTRALNO GRIJANJE, TUZLA d.d.

Krečanska br.1, 75000 TUZLA

Broj: 12-00051-2023 -11

Datum: 26.05.2023. godine

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stavovi ]., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14 i 59/22), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14) i člana 91. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, na Preporuku Komisije za nabavku broj 12-00051-2023-9 od 26.05.2023. godine, u postupku javne nabavke - Usluge periodičnog pregled protivpožarnih aparata i hidrantske mreže (Javna nabavka broj 15-04-2023), Direktor Društva donosi:

ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku br.: 12-00051-2023-9 od 26.05.2023. godine, i Ugovor za javnu nabavku - Usluge periodičnog pregled protivpožarnih aparata i hidrantske mreže (Javna nabavka broj 15-04-2023) dodjeljuje se ponuđaču RADIS d.o.o. Istočno Sarajevo, ponuda zavedena u protokol ugovornog organa pod brojem 004788 od 19.05.2023. godine (ponuda ponuđača broj 820-05/23 od 17.05.2023. godine) za ponuđenu cijenu u iznosu od 5.996,40 KM bez uračunatog PDV-a, kao najpovoljnijem ponuđaču.

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u zakonskom roku, računajući od dana okončanja postupka.

Član 3.

Ova Odluka, u skladu sa sa članom 70. stav 2. i 6. Zakona o javnim nabavkama, objaviće se na internet stranici Društva (www.grijanletuzla.ba) i biće dostavljena elektronskim putem ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Član 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za izvršenje iste zadužuje se Odjel nabave.

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke br.: 09-04147-2023 od 28.04.2023. godine, a koja nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, sa procijenjenom vrijednošću javne nabavke do 6.000,00 KM bez PDV-a.

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom ugovornog organa br.: 09-04148-2023 od 28.04.2023. godine, dok je Obavještenje o nabavci broj: 585-7-2-32-3-76/23 objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 09.05.2023. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je Direktoru Društva Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 12- 00051-2023-8 od 26.05.2023. godine, Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 12-00051-2023-9 od 26.05.2023. godine i Izvještaj o radu broj: 12-00051-2023-10 od 26.05.2023. godine, u postupku javne nabavke - Usluge periodičnog pregled protivpožarnih aparata i hidrantske mreže (Javna nabavka broj 15-04- 2023).

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće: • daje u predmetnom postupku primljena 1 (jedna) ponuda;  

•da je blagovremeno primljena 1 (jedna) ponuda:

•da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda:

•daje ponuda ponuđača RADIŠ d.o.o. Istočno Sarajevo, kvalifikovana i prihvatljiva, da su dostavljeni svi traženi dokazi propisani tenderskom dokumentacijom, na propisan način.

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, direktor Društva nije našao razloge nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku. Naime, u postupku je ocijenjeno daje Komisija u svemu pravilno postupila, te daje izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je daje izabrani ponuđač ponudio ekonomski najnižu cijenu ponude, kako slijedi:

Naziv i sjedište ponuđača

Najniža cijena sa popustom bez PDV-a KM

RADIŠ d.o.o. Istočno Sarajevo

Jovana Dučića 16 71123 Istočno Sarajevo

5.996,40

 

 

Naziv ponuđača čija je ponuda ocijenjena kao najpovoljnija:

1

Naziv ponuđača

RADIŠ đ.o.o. Istočno Sarajevo

2

Sjedište i adresa

Jovana Dučića 16., 71 123 Istočno Sarajevo

3

Ukupna cijena sa popustom bez PDV-a KM

5.996,40 KM

4

Uslovi plaćanja

U roku od 15 (petnaest) kalendarskih dana od dostave fakture.

5

Mjesto isporuke

Sistem daljinskog grijanja (SDG) grada Tuzla (poslovne prostorije i prostorije toplinskih podstanica)

6

Rok odziva za izvršenje usluge

Rok izvršenja usluge maksimalno 30 (trideset) kalendarskih dana od dana dostavljanja narudžbenice. Usluga periodičnog pregled protivpožarnih aparata i hidrantske mreže se radi jednom u šest mjeseci (dva puta godišnje).

 

Iz navedenih razloga, primjenom odredbe člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama, te člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14), i člana 91. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bil 1 putem ugovornog organa, shodno članu 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

DIREKTOR Babajić Nermina, dipl.pravnik

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: