Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.07.2023. 09:01

PC računari - All in one ili Tiny in One (AiO ili TiO) osobnih računara za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH

Izvor: Akta.ba, 29.06.2023.

Broj: 13/06-3-11-30-400-1-4/2023 I.P. Sarajevo, 29.06.2023. godine

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona о Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14, 91/15 i 44/22), člana 60. i 114. Zakona о organizaciji organa uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 35/05) i člana 70. stav (1) Zakona о javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14 i 59/22 - u daljem tekstu Zakon o javnim nabavkama), direktor donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u ponovnom postupku

 

LOT 1

I       

Odobrava se izbor privrednog društva „REBUS" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Derviša Numića 1a 71000 Sarajevo kao najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH" - LOT 1 - Nabavka i isporuka PC računara - Ali in one ili Tiny in One (AiO ili TiO) osobnih računara za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH (150 komada) po ponuđenoj ukupnoj cijeni u iznosu od 224.175,00 KM bez PDV-a shodno Izvještaju o toku i završetku e_Aukcije, broj postupka: 1415-1-1-11/23 od 23.06.2023. godine.

II      

Ponuda ponuđača iz člana I, broj ponude: 87/2023 od 17.04.2023. godine proglašava se najpovoljnijom u skladu s kriterijem za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude i Izvještaju o toku i završetku e_Aukcije, broj postupka: 1415-1-1-11/23 od 23.06.2023. godine.

III     

S odabranim ponuđačem iz člana I po konačnosti ove Odluke i ispunjavanju preduslova iz tačke 5.2. i 5.2.1. tenderske dokumentacije zaključit će se Ugovor u skladu s članom 72. u vezi s članom 98. Zakona o javnim nabavkama, predmetnom tenderskom dokumentacijom, zakonskim i podzakonskim aktima, kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze u vezi s predmetnom javnom nabavkom.

IV      

Ova Odluka objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH (www.pufbih.ba). istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

V       

BOSNIA AND HERZEGOVINA FEDERATION OF BOSNIA AND HERZEGOVINA MINISTRY OF FINANCE ТАХ ADMINISTRATION SARAJEVO

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama. 

Obrazloženje

Na osnovu ukazane potrebe i planirane javne nabavke iz Plana javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu, broj: 13/06-3-11-32-278/23 od 08.02.2023. godine, redni broj iz Plana: 5. i Plana javnih nabavki Federalnog ministarstva finansija/financija u čijem sastavu je na Portalu javnih nabavki objavljen Plan javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH redni broj: 50., Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH na zahtjev Sektora za informacione tehnologije, broj: 13/06-3-11-30-400/2023 od 27.02.2023. godine pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH" (po LOT-ovima), ukupne procijenjene vrijednosti od 380.900,00 KM bez PDV-a i procijenjene vrijednosti predmetnog LOT-a 1 u iznosu od 225.000,00 KM bez PDV-a, a koja sredstva su osigurana u Budžetu Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu (Stalno sredstvo).

U skladu sa članom 16. Zakona o javnim nabavkama predmetni postupak javne nabavke je podijeljen na lotove prema karakteristikama i namjeni robe koja je predmet nabavke na način da je ponuđačima omogućeno da dostave ponude za jedan lot ili više lotova ili sve lotove.

U skladu s članom 14a. Zakona o javnim nabavkama prije pokretanja predmetnog postupka javne nabavke ugovorni organ je proveo provjeru tržišta u svrhu pripreme nabavke i informisanja privrednih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavkom, o čemu je sačinjena pisana zabilješka o svim radnjama i postupcima i uložena u predmet spisa.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-11-3-44/23 je objavljeno na portalu javnih nabavki 02.03.2023. godine i u „Službenom glasniku BiH", broj: 16/23 od 10.03.2023. godine, a u skladu s odredbama člana 11. stav (8) u vezi sa članom 6. stav (3) i stav (4) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja o postupcima javnih nabavki na portalu javnih nabavki („Službeni glasnik BiH", broj: 80/22 od 9.12.2022. godine).

U skladu sa članom 14. stav (5) i članom 36. stav (4) Zakona o javnim nabavkama, za predmetnu javnu nabavku Ugovorni organ je dodatno objavio i Sažetak obavještenja na engleskom jeziku na portalu javnih nabavki imajući u vidu ukupnu procijenjenu vrijednost predmetne javne nabavke.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju je preuzelo 45 (četrdesetpet) potencijalnih ponuđača s Portala javnih nabavki od datuma objave 02.03.2023. godine, zaključno s krajnjim datumom za preuzimanje tenderske dokumentacije.

Za vrijeme objave predmetnog postupka na portalu javnih nabavki potencijalni ponuđači su tražili pojašnjenja tenderske dokumentacije do datuma do koga je bilo dozvoljeno postavljanje pitanja na Portalu odnosno do 07.04.2023. godine, a na koja je Ugovorni organ pravovremeno u skladu sa članom 56. Zakona o javnim nabavkama dao odgovore (zaključno sa 12.04.2023. godine), nakon čega je tenderska dokumentacija postala konačna i obavezujuća za ponuđače i Ugovorni organ u smislu člana 101. stav 7) Zakona o javnim nabavkama.

Po navedenom Obavještenju o nabavci za predmetni postupak javne nabavke u određenom krajnjem roku definisanim tačkom IV 7. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.9 tenderske dokumentacije (17.04.2023. godine do 08:30h) blagovremeno su dostavljene 4 (četiri) ponude, i to ponude ponuđača: „REBUS" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Derviša Numića 1a, 71000 Sarajevo koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023. godine u 12:55h; „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Marka Marulića broj 2. koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023. godine u 15:00h; ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Hasana Sušića 9 i 11, 71000 Sarajevo koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023. godine u 15:17h i ponuda ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi: Tvornička broj 3., koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 17.04.2023. godine u 08:05h.

Komisija imenovana Odlukom direktora za provođenje predmetnog postupka javne nabavke je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana 17.04.2023. godine u 09:00h (adresa i rok definisani tačkom IV 8. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.10 tenderske dokumentacije) i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je uz Zapisnik o zaprimanju ponuda odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa tačkom 1.3. i 1.4. predmetne tenderske dokumentacije, koje regulišu način komunikacije između Ugovornog organa i ponuđača.

Nakon javnog otvaranja ponuda Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je bilo utvrđeno sljedeće: da su blagovremeno bile zaprimljene 4 (četiri) ponude u određenom krajnjem roku, i to ponude ponuđača: „REBUS" d.o.o. Sarajevo, „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo, ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo i „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo; da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da zaprimljena ponuda ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo nije bila prihvatljiva u formalno pravnom smislu i da ne ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, a da su zaprimljene ponuda ponuđača „REBUS" d.o.o. Sarajevo, ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo i „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo bile prihvatljive u formalno pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu i da ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom te je navedenim ponuđačima u prvobitnom postupku pregleda i ocjene ponuda bilo dozvoljeno dalje učešće u postupku, odnosno učešće u predviđenoj e_Aukciji.

Detaljnim pregledom ponude ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo u prvobitnom postupku pregleda i ocjene zaprimljenih ponuda Komisija Ugovornog organa je konstatovala i utvrdila sljedeće:

Ponuđač „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo u svojoj ponudi broj: 320/23 od 07.04.2023. godine nije dostavio dokaz za ocjenu tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. - 49. Zakona o javnim nabavkama, a kako je Ugovorni organ zahtijevao tačkom 3.4 Tenderske dokumentacije (evidencijski broj nabavke (broj protokola): 13/06-3-11-30- 400/2023).

Naime, Ugovorni organ je u tački 3.4 predmetne tenderske dokumentacije zahtijevao dostavu jedne (1) originalne ili ovjerene fotokopije potvrde o uspješnoj implementaciji ugovora od strane korisnika iz predmeta javnog nadmetanja, čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku (dokaz o izvršenju jednog ugovora), a čija ukupna vrijednost nije ispod 120.000,00 KM bez PDV-a.

Ugovorni organ je u predmetnoj tenderskoj dokumentaciji, a u skladu sa članom 48. stav (3) Zakona o javnim nabavkama propisao da Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:

a)       naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata

b)       predmet ugovora;

c)       vrijednost ugovora;

d)       vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;

e)       navode o uredno izvršenim ugovorima,

te potpis i pečat ovlaštenog lica izdavaoca Potvrde.

Pod ugovorima čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku Ugovorni organ je predmetnom tenderskom dokumentacijom definisao da se smatraju ugovori o javnoj nabavci i isporuci PC računara (AiO ili TiO osobnih računara) ili prenosivih računara/laptopa za LOT 1.

Uvidom u ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo broj: 320/23 od 07.04.2023. godine, utvrđeno je daje ponuđač dostavio dokument „Potvrda o uspješnoj realizaciji ugovora" od 13.02.2022. godine i „Potvrdu" od 11.07.2022. godine. Komisija je utvrdila da iako potvrda sadrži sve elemente propisane predmetnom tenderskom dokumentacijom, a u skladu sa članom 48. stav (3) Zakona o javnim nabavkama, ista se ne odnosi na realizaciju ugovora čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku. Naime, shodno naprijed navedenom Ugovorni organ je u tački 3.4 tendreske dokumentacije naveo: „Pod ugovorima čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku smatraju se ugovori o javnoj nabavci i isporuci PC računara (AiO ili TiO osobnih računara) ili prenosivih računara/laptopa za LOT 1", a u naprijed navedenim Potvrdama privredni subjekti koji su izdali navedene Potvrde navode daje „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo uspješno realizovao ugovor „Nabavka i isporuka računarske opreme" i „Nabavka uredske računarske opreme...", što se sa aspekta uslova i zahtjeva predmetne tenderske dokumentacije se ne može smatrati prihvatljivim za Ugovorni organ.

Slijedom navedenog, a obzirom na citirane odredbe tenderske dokumentacije i na dostavljenu dokumentaciju ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo Komisija Ugovornog organ je utvrdila da ponuđač nije ispunio zahtijevano tenderskom dokumentacijom iz tačke 3.4. jer se potvrda ne odnosi na realizovani ugovor čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku, kako je definisano predmetnom tenderskom dokumentacijom, a u smislu člana 48. stav (3) Zakona o javnim nabavkama.

Također, Ugovorni organ je predmetnom tenderskom dokumentacijom u tački 4.1. definisao sadržaj ponude te da ponuda obavezno sadrži sljedeće elemente, između ostalih i b) Popunjen Obrazac za ponudu i Izjava (koja je data u Prilogu Obrasca za ponudu), a u tački 8. predmetne tenderske dokumentacije dao priloge tenderske dokumentacije, gdje je pod prilogom broj 2. dao Obrazac za cijenu ponudu i Prilog Obrascu - Izjavu ponuđača.

Uvidom u ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo Komisija je utvrdila da ponuđač nije dostavio navedeni prilog, odnosno Izjavu ponuđača koja je sastavni dio Obrasca za ponudu za LOT 1.

U skladu sa odredbama člana 2. stav I. Zakona o javnim nabavkama Ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji, a koja može biti: 1) prihvatljiva - koju je podnio ponuđač koji nije bio isključen u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama i koji ispunjava kriterije za izbor najpovoljnije ponude, te čija je ponuda u skladu sa tehničkim specifikacijama bez da je nepravilna ili neprihvatljiva; 2) neprihvatljiva - čija cijena prelazi planirana, odnosno osigurana novčana sredstva ugovornog organa za nabavku ili ponuda ponuđača koji ne ispunjava kriterije za kvalifikaciju privrednog subjekta; i 3) nepravilna - koja nije u skladu sa tenderskom dokumentacijom ili je primljena izvan roka za dostavu ponuda ili postoje dokazi o tajnom sporazumu ili korupciji ili nije rezultat tržišne konkurencije ili je ugovorni organ utvrdio da je cijena ponude izuzetno niska.

Članom 44. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ provjerava i ocjenjuje da lije kandidat / ponuđač pouzdan i sposoban da izvrši ugovor, u skladu s uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, a stavom (2) istog člana je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Članom 68. stav 1. Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Članom 16. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", br. 90/14, 20/15) definisano je da postupak pregleda i ocjene ponuda obavlja komisija za javne nabavke, odnosno članovi komisije koji su stručne osobe i/ili stručne službe ugovornog organa, te ako je potrebno nezavisne stručne osobe, na osnovu uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama, a sve u vezi s članom 2. stav I. alineja 2) su bili osnov za odbacivanje ponude navedenog ponuđača.

Tačkom 7. tenderske dokumentacije predmetnog postupka javne nabavke i Obavještenjem o nabavci za predmetnu javnu nabavku predviđeno je provođenje e-Aukcije.

U skladu sa članom 1. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH", broj: 66/16), e-Aukcijaje način provođenja dijela postupka javne nabavke, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponude, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacionom sistemu e-Nabavke. U skladu sa članom 3. stav (1) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije prije zakazivanja e-Aukcije Ugovorni organ u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude, odnosno u konkretnom slučaju unio je sve prihvatljive ponude, kako slijedi:

Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača

Ponuđena ukupna cijena bez PDV-a sa popustom

„REBUS" d.o.o. Sarajevo

225.000,00 KM

,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo

224.550,00 KM

„TIME CODE" d.o.o. Sarajevo

224.400,00 KM

e-Aukcijaje bila zakazana dana 17.04.2023. godine za dan 19.04.2023. godine s početkom u 13:15h u skladu sa članom 4. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije, a u skladu s članom 5. stav (1) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije bilo je predviđeno da e-Aukcija traje 30 minuta.

Dana 19.04.2023. godine sistem e-Nabavke je Ugovornom organu dostavio Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-1-11/23 na osnovu kojeg je Komisija Ugovornog organa u prvobitnom postupku pregleda i ocjene ponuda rangirala ponude, kako slijedi:

Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača

Ukupna cijena bez PDV-a sa popustom nakon e-Aukcije

Umanjenje cijene

Rang

„REBUS" d.o.o. Sarajevo

166.775,00

25,88%**

1

,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo

167.000,00

25,63%

2

„TIME CODE" d.o.o. Sarajevo

224.400,00

0%

3

 

U skladu s članovima 64. i 65. Zakona o javnim nabavkama Ugovorni organ će zaključiti Ugovor sa ponuđačem koji je ponudio najpovoljniju ponudu u skladu s kriterijem za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude i Izvještajem o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-1-11/23 od 19.04.2023. godine.

Komisija Ugovornog organa u skladu s naprijed navedenim u prvobitnom postupku pregleda i ocjene zaprimljenih ponuda je dala preporuku rukovodiocu Ugovornog organa da nakon razmatranja rada imenovane Komisije razmotri dostavljenu preporuku Komisije i postupi u skladu sa svojim ovlaštenjima iz člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke ("Službeni glasnik BiH", broj 103/14) i da u skladu s odredbama člana 9. stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije i u skladu s odredbama članova 64. stav (1) alineja b) i 70. Zakona o javnim nabavkama donese Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača „REBUS" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Derviša Numića 1a 71000 Sarajevo u predmetnom postupku javne nabavke po ponuđenoj ukupnoj cijeni nakon provedene e_Aukcije (broj postupka: 1415-1-1-11/23 od 19.04.2023. godine) u iznosu od 166.775,00 KM bez PDV-a (približna vrijednost procentualnog umanjenja nakon zaokruživanja na dvije decimale iznosi 25,88%) i o Odluci obavijesti ponuđače u predmetnoj javnoj nabavci u skladu sa članom 71. Zakona o javnim nabavkama te ponuđaču „REBUS" d.o.o. Sarajevo po konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača i ispunjavanju preduslova iz tenderske dokumentacije, a u skladu sa članovima 72. i 98. Zakona o javnim nabavkama dodijeli Ugovor u predmetnom postupku javne nabavke po ponuđenoj ukupnoj cijeni nakon provedene e_Aukcije u iznosu od 166.775,00 KM bez PDV-a, čime bi u skladu s odredbama člana 69. stav (1) alineja a) Zakona o javnim nabavkama okončao predmetni postupak javne nabavke.

Shodno naprijed navedenom Ugovorni organ je donio Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača, broj: 13/06-3-11-30-400-1/2023 od 24.04.2023. godine kojom je izvršen izbor prvorangiranog ponuđača „REBUS" d.o.o. Sarajevo.

Dana 05.05.2023. godine Ugovorni organ je zaprimio žalbu nezadovoljnog ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo na naprijed navedenu Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđuča, koju je Ugovorni organ ocijenio neosnovanom i u roku proslijedio na razmatranje Uredu za razmatranje žalbi, s prijedlogom da isti žalbu odbaci ili u suprotnom žalbu odbije kao neosnovanu.

Dana 08.05.2023. godine Ugovorni organ je također zaprimio i žalbu nezadovoljnog ponuđača ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo zastupanog putem advokata „Advokatsko društvo Eterović" d.o.o. Sarajevo na naprijed navedenu Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđuča, koju je Ugovorni organ ocijenio neosnovanom i u roku proslijedio na razmatranje Uredu za razmatranje žalbi, s prijedlogom da isti žalbu odbaci ili u suprotnom žalbu odbije kao neosnovanu.

Ured za razmatranje žalbi - Podružnica Mostar Zaključkom broj: JN2-03-07-1-1185-9/23 od 02.06.2023. godine koji je Ugovorni organ zaprimio dana 12.06.2023. godine izjavljenu žalbu ponuđača ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo je odbacio, a Rješenjem broj: JN2-03-07-1-1143-10/23 od 02.06.2023. godine koje je Ugovorni organ zaprimio dana 12.06.2023. godine žalbu ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo djelimično uvažio kao osnovanu, poništio Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača (LOT 1) broj: 13/06-3-11-30-400-1/2023 od 24.04.2023. godine i predmet vratio Ugovornom organu na ponovni postupak, s uputama i stavovima Ureda za razmatranje žalbi datim u obrazloženju navedenog Rješenja.

Komisija Ugovornog organa je dana 19.06.2023. godine održala zatvorenu sjednicu na kojoj je postupajući po uputama i stavovima Ureda za razmatranje žalbi iz konačnog i izvršnog rješenja, broj: JN2-03-07-1-1143-10/23 od 02.06.2023. godine izvršila ponovni pregled i ocjenu zaprimljenih ponuda u predmetnom postupku javne nabavke i postupila u skladu sa uputama i stavovima iz Rješenja Ureda za razmatranje žalbi, te sačinila Zapisnik u kojem je utvrđeno da zaprimljene ponude ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo i ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo nisu prihvatljive u formalno pravnom smislu i da ne ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, a da su zaprimljene ponuda ponuđača „REBUS" d.o.o. Sarajevo i „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo prihvatljive u formalno pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu i da ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom te je navedenim ponuđačima dozvoljeno dalje učešće u postupku, odnosno učešće u predviđenoj e_Aukciji.

Naime, nakon ponovnog pregleda i ocjene zaprimljenih ponuda postupajući po uputama i stavovima iz konačnog i izvršnog Rješenja Ureda za razmatranje žalbi Komisija Ugovornog organa je ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo i ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo ocijenila neprihvatljivim zbog neispunjavanja uslova imenovanih ponuđača za kvalifikaciju, kako slijedi:

Ponuđač „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo u svojoj ponudi broj: 320/23 od 07.04.2023. godine nije dostavio dokaz za ocjenu tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. - 49. Zakona o javnim nabavkama, a kako je Ugovorni organ zahtijevao tačkom 3.4 Tenderske dokumentacije (evidencijski broj nabavke (broj protokola): 13/06-3-11-30- 400/2023).

Ugovorni organ je u tački 3.4 predmetne tenderske dokumentacije zahtijevao dostavu jedne (1) originalne ili ovjerene fotokopije potvrde o uspješnoj implementaciji ugovora od strane korisnika iz predmeta javnog nadmetanja, čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku (dokaz o izvršenju jednog ugovora), a čija ukupna vrijednost nije ispod 120.000,00 KM bez PDV-a.

Ugovorni organ je u predmetnoj tenderskoj dokumentaciji, a u skladu sa članom 48. stav (3) Zakona o javnim nabavkama propisao da Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:

a)       naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata

b)       predmet ugovora;

c)       vrijednost ugovora;

d)       vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;

e)       navode o uredno izvršenim ugovorima,

te potpis i pečat ovlaštenog lica izdavaoca Potvrde.

Pod ugovorima čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku smatraju se ugovori o javnoj nabavci i isporuci PC računara (AiO ili TiO osobnih računara) ili prenosivih računara/laptopa za LOT 1

Uvidom u ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo broj: 320/23 od 07.04.2023. godine, utvrđeno je da je ponuđač dostavio dokument „Potvrda o uspješnoj realizaciji ugovora" od 13.02.2022. godine i „Potvrdu" od 11.07.2022. godine. Komisija je utvrdila da iako potvrda sadrži sve elemente propisane predmetnom tenderskom dokumentacijom, a u skladu sa članom 48. stav (3) Zakona o javnim nabavkama, ista se ne odnosi realizaciju ugovora čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku. Naime, shodno naprijed navedenom Ugovorni organ je u tački 3.4 tendreske dokumentacije naveo: „Pod ugovorima čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku smatraju se ugovori o javnoj nabavci i isporuci PC računara (AiO ili TiO osobnih računara) ili prenosivih računara/laptopa za LOT 1".

U naprijed navedenim Potvrdama privredni subjekti koji su izdali navedene Potvrde navode da je „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo uspješno realizovao ugovor „Nabavka i isporuka računarske opreme" i „Nabavka uredske računarske opreme...", a što se sa aspekta uslova i zahtjeva predmetne tenderske dokumentacije ne može smatrati prihvatljivim za Ugovorni organ.

Slijedom navedenog, a obzirom na citirane odredbe tenderske dokumentacije i na dostavljenu dokumentaciju ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o., Komisija Ugovornog organ smatra da ponuđač nije ispunio zahtijevano tenderskom dokumentacijom iz tačke 3.4. jer se potvrda ne odnosi na realizovani ugovor čiji je karakter ili kompleksnost ista ili slična onima koji se odnose na predmetnu javnu nabavku, kako je definisano predmetnom tenderskom dokumentacijom u smislu člana 48. stav (3) Zakona o javnim nabavkama.

Nadalje, Ugovorni organ je u predmetnoj tenderskoj dokumentaciji kao uslov ispunjavanja tehničke i profesionalne sposobnosti postavio da ponuđač ima odgovarajuću katalošku dokumentaciju (opise i fotografije robe koja je predmet nabavke (koju ponuđač konkretno nudi) sa navedenim tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu, a kao dokaz postavljenog uslova tražio detaljnu tehničku specifikacija proizvođača robe (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu), u papirnoj formi sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu utvrditi sve ponuđene karakteristike robe te da uz detaljnu tehničku specifikaciju robe, ponuđač mora popuniti i Tabelu sa navedenim tehničkim specifikacijama robe koju nudi, a koja je data uz Obrazac za cijenu ponude.

Uvidom u ponudu imenovanog ponuđača utvrđeno je da u ponudi nije dostavljen dokaz, odnosno da se ne nalazi kataloška dokumentacija za ponuđeni proizvod, tačnije za ponuđeni CPU (procesor).

Također, Ugovorni organ je predmetnom tenderskom dokumentacijom u tački 4.1. definisao sadržaj ponude te da ponuda obavezno sadrži sljedeće elemente, između ostalih i b) Popunjen Obrazac za ponudu i Izjava (koja je data u Prilogu Obrasca za ponudu), a u tački 8. predmetne tenderske dokumentacije dao priloge tenderske dokumentacije, gdje je pod prilogom broj 2. dao Obrazac za cijenu ponudu i Prilog Obrascu - Izjavu ponuđača.

Uvidom u ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo Komisija je utvrdila da ponuđač nije dostavio navedeni prilog, odnosno Izjavu ponuđača koja je sastavni dio Obrasca za ponudu.

Ponuđač ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo nije ispunio traženi zahtjev iz Priloga broj 15. propisane tehničke specifikacije za predmetni LOT kojom je između ostalog traženo „procesor - min Passmark 12000". Obzirom na to da u dostavljenoj tehničkoj specifikaciji nije navedena tehnička karakteristika koja se odnosi na Passmark te time nije dostavio odgovarajući dokaz tražen tačkom 3.4. a) tenderske dokumentacije, a kako je to u svom Rješenju broj: JN2-03- 07-1-1143-10/23 od 02.06.2023. godine obrazložio Ured za razmatranje žalbi.

Ugovorni organ je u predmetnoj tenderskoj dokumentaciji kao uslov ispunjavanja tehničke i profesionalne sposobnosti postavio da ponuđač ima odgovarajuću katalošku dokumentaciju (opise i fotografije robe koja je predmet nabavke (koju ponuđač konkretno nudi) sa navedenim tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu, a kao dokaz postavljenog uslova tražio detaljnu tehničku specifikacija proizvođača robe (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu), u papirnoj formi sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu utvrditi sve ponuđene karakteristike robe te da uz detaljnu tehničku specifikaciju robe, ponuđač mora popuniti i Tabelu sa navedenim tehničkim specifikacijama robe koju nudi, a koja je data uz Obrazac za cijenu ponude.

U konkretnom slučaju Komisija Ugovornog organa je konstatovala da, iako suprotno stavu Ureda za razmatranje žalbi iz predmetnog Rješenja, smatra da je ponuđač ,,PRINTEX" d.o.o. Sarajevo dostavio sve dokaze tražene Tenderskom dokumenacijom, pa tako i dokaz da Procesor ispunjava minimalni traženi passmak 12000 i to na strani 28. ponude gdje je u tekstu u šestom redu navedeno „565M1AV Intel Ćore i3 - 12100T4C 2.20G 35W" čime je ponuđač u papirnoj formi sa oznakom modela dostavio dokaz iz kojeg je komisija, odnosno stručni članovi Komisije, jasno i nedvosmisleno utvrdili ponuđene karakteristike robe. Međutim, Ugovorni organ, odnosno Komisija ugovornog organa je bila dužna postupiti po stavovima Ureda za razmatanje žalbi kako je to navedeno u Rješenju tj. uputom iz obrazloženja Rješenja „da će Ugovorni organ postupiti po stavovima iz navedenog rješenja".

U skladu sa odredbama člana 2. stav I. Zakona o javnim nabavkama Ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji, a koja može biti: 1) prihvatljiva - koju je podnio ponuđač koji nije bio isključen u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama i koji ispunjava kriterije za izbor najpovoljnije ponude, te čija je ponuda u skladu sa tehničkim specifikacijama bez da je nepravilna ili neprihvatljiva; 2) neprihvatljiva - čija cijena prelazi planirana, odnosno osigurana novčana sredstva ugovornog organa za nabavku ili ponuda ponuđača koji ne ispunjava kriterije za kvalifikaciju privrednog subjekta; i 3) nepravilna - koja nije u skladu sa tenderskom dokumentacijom ili je primljena izvan roka za dostavu ponuda ili postoje dokazi o tajnom sporazumu ili korupciji ili nije rezultat tržišne konkurencije ili je ugovorni organ utvrdio da je cijena ponude izuzetno niska.

Članom 44. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ provjerava i ocjenjuje da lije kandidat / ponuđač pouzdan i sposoban da izvrši ugovor, u skladu s uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, a stavom (2) istog člana je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Članom 68. stav 1. Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Članom 16. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", br. 90/14, 20/15) definisano je da postupak pregleda i ocjene ponuda obavlja komisija za javne nabavke, odnosno članovi komisije koji su stručne osobe i/ili stručne službe ugovornog organa, te ako je potrebno nezavisne stručne osobe, na osnovu uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama postupajući prema uputama Ureda za razmatranje žalbi broj: JN2-03-07-1-1143-10/23 od 02.06.2023. godine u skladu s članom 111. stav (13) Zakona o javnim nabavkama kojim je propisano da „Rješenje ili zaključak URŽ- a iz ovog člana je konačno i izvršno", a sve u vezi s članom 2. stav I. alineja 2) su osnov za odbacivanje ponude imenovanih ponuđača.

Kako je u predmetnom postupku javne nabavke predviđeno provođenje e-Aukcije, koja je u prvobitnom postupku pregleda i ocjene ponuda i održana, nakon ponovnog postupka bilo je potrebno održati e-Aukcije s ponuđačima čije su ponude ocijene prihvatljivim, i to „REBUS" d.o.o. Sarajevo s ponuđenom cijenom iz Obrasca za cijenu ponude u iznosu od 225.000,00 KM bez PDV-a s popustom i „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo s ponuđenom cijenom iz Obrasca za cijenu ponude u iznosu od 224.400,00 KM bez PDV-a s popustom.

Ugovorni organa dopisom broj: 13/06-3-11-30-400/2023 od 19.06.2023. godine se obratio Agenciji za javne nabavke za poništenje prethodno provedene e-Aukcije i ponovno zakazivanje iste sa ponuđačima „Rebus" d.o.o. Sarajevo i „Time Code" d.o.o. Sarajevo, a kao rezultat ponovnog pregleda i ocjene ponuda prema uputama URŽ-a iz Rješenja broj: JN2-03- 07-1-1143-10/23 od 02.06.2023. godine.

Agencija za javne nabavke e-mailom od 21.06.2023. godine obavijestila je Ugovorni organ da je Agencija za javne nabavke zakazala termin održavanja e-Aukcije za dan 23.06.2023. godine sa početkom u 13:30h sa predviđenim trajanjem od 30 minuta, a kao razlog postupanja po uputi drugostepenog organa.

Dana, 23.06.2023. godine sistem e-Nabavke je Ugovornom organu dostavio Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-1-11/23 od 23.06.2023. godine, na osnovu kojeg je Komisija Ugovornog organa rangirala ponude, kako slijedi:

Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača

Ukupna cijena bez PDV-a sa popustom nakon e-Aukcije

Umanjenje cijene

Rang

„REBUS" d.o.o. Sarajevo

224.175,00 KM

0,37 %**

1

„TIME CODE" d.o.o. Sarajevo

224.400,00 KM

0%

2

** Označava približnu vrijednost procentualnog umanjenja nakon zaokruživanja na dvije decimale

U skladu s članovima 64. i 65. Zakona o javnim nabavkama, Ugovorni organ će zaključiti Ugovor sa ponuđačem koji je ponudio najpovoljniju ponudu, u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude i Izvještajem o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-1-11/23 od 23.06.2023. godine.

Kako je u tenderskoj dokumentaciji predmetnog postupka javne nabavke naznačeno da je kriterij za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude podnesene od strane kvalificiranog ponuđača, Komisija Ugovornog organa nakon provedenog ponovnog postupka pregleda i ocjene dostavljenih ponuda, a u skladu s uputama i stavovima Ureda za razmatranje žalbi iz Rješenja broj: JN2-03-07-1-1143-10/23 od 02.06.2023. godine jednoglasno je predložila direktoru Porezne uprave Federacije BiH da postupi u skladu sa svojim ovlaštenjima iz člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke ("Službeni glasnik BiH", broj 103/14), razmotri i prihvati preporuku komisije datu na osnovu stavova i uputa drugostepenog organa, te da u skladu s odredbama člana 9. stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije i u skladu sa odredbama članova 64. stav (1) alineja b) i 70. Zakona o javnim nabavkama donese Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača „REBUS" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Derviša Numića 1a 71000 Sarajevo u predmetnom postupku javne nabavke po ponuđenoj ukupnoj cijeni nakon provedene e_Aukcije u iznosu od 224.175,00 KM bez PDV-a i o Odluci obavijesti ponuđače u predmetnoj javnoj nabavci u skladu sa članom 71. Zakona o javnim nabavkama, te kvalificiranom ponuđaču „REBUS" d.o.o. Sarajevo po konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača i ispunjavanju preduslova iz tenderske dokumentacije, a u skladu sa članovima 72. i 98. Zakona o javnim nabavkama dodijeli Ugovor u predmetnom postupku javne nabavke po ponuđenoj ukupnoj cijeni nakon provedene e_Aukcije u iznosu od 224.175,00 KM bez PDV-a, čime bi u skladu sa odredbama člana 69. stav (1) alineja a) Zakona o javnim nabavkama okončao predmetni postupak javne nabavke.

Iz navedenih razloga primjenom člana 8. stav (2) alineja d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke, člana 9. stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije i člana 70. Zakona o javnim nabavkama rukovodilac Ugovornog organa je odlučio kao u dispozitivu. 

Na osnovu člana 72., u vezi s tačkom 5.10 predmetne tenderske dokumentacije, a po ispunjavanju uslova iz tačke III Odluke Ugovorni organ će ponuđača iz člana I Odluke pozvati radi potpisivanja Ugovora. Ukoliko ponuđač iz člana I Odluke u određenom roku ne pristupi zaključenju Ugovora, odnosno propusti potpisati Ugovor o nabavci u roku koji mu je odredio Ugovorni organ ili nastupi drugi uslov definisan članom 72. stav (3) alineja a) do f) Zakona o javnim nabavkama, a u skladu sa odredbama člana 72. tačka 3) Zakona o javnim nabavkama Ugovorni organ će dostaviti prijedlog Ugovora onom ponuđaču čija je ponuda po rang-listi odmah nakon ponude najuspješnijeg ponuđača, odnosno postupiti u skladu sa zakonskim propisima koji regulišu oblast javnih nabavki.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu sadržaja definisanog u članu 105. Zakona o javnim nabavkama u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke, a sve u skladu sa članom 99., 100. i 101. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem Ugovornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem (u slučaju da je elektronsko sredstvo definisano kao način komunikacije u tenderskoj dokumentaciji) ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo

Direktor: Šerif Isović

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: