Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Uredske potrepštine
Broj:04-02-14-436/16
Ljubuški, 6. lipanj 2016. godine
Na temelju članka 64. stavak (1) točka b), članka 70. stavka (1), (3) i (6) i članka 89. Zakona o javnim nabavama (''Službeni glasnik BIH'', broj 39/14), članka 25. Pravilnika o javnim nabavama roba, usluga i radova u Ministarstvu financija Županije Zapadnohercegovačke broj: 04-01-02-765/15 od 23. travnja 2015. godine, a na Preporuku Povjerenstva za javne nabave, u postupku javne nabave roba-uredske potrepštine za potrebe Ministarstva financija za 2016. godinu u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda, ministar financija donio je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuditelja
Član 1.
Prihvaća se Preporuka Povjerenstva za javne nabave i okvirni sporazum za javnu nabavu roba - uredske potrepštine za potrebe Ministarstva financija Županije Zapadnohercegovačke za 2016. godinu dodjeljuje se ponuditelju ''Olovka STR'' Drinovci, za ponuđenu cijenu od: 11.904,34 KM, bez PDV-a, kao najbolje ocjenjenom ponuditelju.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavi dostavit će se na potpis izabranom ponuditelju ''Olovka STR'' Drinovci po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuditelji obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Ova Odluka objavit će se na web stranici Ministarstva financija www.ministarstvo-financija-zzh.gov.ba, istovremeno s upućivanjem ponuditeljima koji su sudjelovali u postupku javne nabave, shodno članu 70. stavak (6) Zakona o javnim nabavama.
Član 4.
Izabrani ponuditelj dužan je u roku od sedam dana od dana prijema ove Odluke dostaviti Uvjerenje/potvrdu nadležnih institucija da je ponuditelj izmirio dospjele obveze u svezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza u originalu ili ovjerenoj kopiji koji ne smije biti stariji od tri mjeseca, računajući od dana dostavljanja ponude. Dokaz koji izabrani ponuditelj dostavi mora sadržavati potvrdu da je u trenutku predaje ponude ispunjavao uvjet koji se traži tenderskom dokumentacijom.
Član 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuditeljima koji su sudjelovali u postupku javne nabave shodno članku 71. stavak (2) Zakona o javnim nabavama.
Obrazloženje
Postupak javne nabave roba – uredske potrepštine za potrebe Ministarstva financija za 2016. godinu pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabave broj: 04-02-14-436/16 od 17. ožujka 2016. godine.
Javna nabava je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabave roba – uredske potrepštine za potrebe Ministarstva financija za 2016. godinu bez PDV-a je 17.094,02 KM.
Obavijest o nabavi poslana je na objavu dana 16. 05. 2016. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabava istog dana.
Zahtjev za dostavu ponuda proslijeđen je sljedećim ponuditeljima (istovremeno s slanjem obavijesti na Portal javnih nabava) i to:
- Ponuditelj: ''Olovka STR'' Drinovci
- Ponuditelj: Grafotisak d.o.o. Grude
- Ponuditelj: ''IC Štamparija'' d.o.o. Mostar
Po objavi na Portalu javnih nabava bilo je novih zahtjeva za dostavom tenderske dokumentacije:
- Defter d.o.o. Sarajevo
- R&S d.o.o. Vogošća-Sarajevo
- Keckom d.o.o. Banja Luka
Povjerenstvo za javnu nabavu imenovano Rješenjem ministra financija broj: 04-02- 14-436/16 od 17. ožujka 2016. godine ministru financija je dostavilo dana 2. lipnja 2016. godine Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda koji ujedno predstavlja i Izvješće o radu i
Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
U daljnjem postupku utvrđeno je da je Povjerenstvo za javnu nabavu pravovremeno i pravilno izvršilo otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinilo odgovarajuće zapisnike, u kojim je utvrđeno slijedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda za nabavu roba – uredske potrepštine za potrebe Ministarstva financija za 2016. godinu: 1 ponuda
- da je pravovremeno zaprimljena: 1 ponuda
- da nema nepravovremenih ponuda
- da je ponuda ponuditelja: ''Olovka STR'' Drinovci prihvatljiva.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Povjerenstvo, pravilno i potpuno, izvršilo ocjenu kvalificiranosti ponuditelja te ocjenu prispjele ponude, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka ministar financija, nije našao razloge nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili razlog za neprihvaćanje preporuke Povjerenstva za javne nabave.
Naime, u postupku je ocjenjeno da je Povjerenstvo za javne nabave u svemu pravilno postupilo te da je izbor najpovoljnijeg ponuditelja izvršen u skladu s Zakonom o javnim nabava, podzakonskim aktima, internim aktima Ministarstva i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuditelj ''Olovka STR'' Drinovci najbolje ocijenjen zbog najniže cijene, kako slijedi: Izabrani ponuditelj ''Olovka STR'' Drinovci je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 11.904,34 KM.
Izabrani ponuditelj dužan je u roku od sedam dana od dana prijema ove Odluke dostaviti Uvjerenje/potvrdu nadležnih institucija da je ponuditelj izmirio dospjele obveze u svezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza u originalu ili ovjerenoj kopiji koji ne smije biti stariji od tri mjeseca, računajući od dana dostavljanja ponude. Dokaz koji izabrani ponuditelj dostavi mora sadržavati potvrdu da je u trenutku predaje ponudeispunjavao uvjet koji se traži tenderskom dokumentacijom, u protivnom će biti isključen iz daljnjeg učešća zbog neispunjavanja navedenog uvjeta za kvalifikaciju.Iz navedenih razloga, a primjenom članka 64. stavak (1) točka b) Zakona o javnim nabavama te članka 25. Pravilnika o javnim nabavama roba, usluga i radova u Ministarstvu financija Županije Zapadnohercegovačke odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.
Dostaviti:
- ''Olovka STR'' Drinovci,
- a/a
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
GRAL d.o.o. Široki Brijeg - Stjepana Radića 18a 88220 Široki Brijeg
-
Intergrafika d.o.o. Mostar - Rodoč bb., Slobodna zona 88000 Mostar
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
COMPEX d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
KOMPEX d.o.o. - Kasindolskog bataljona 104 a 71123 Istočna Ilidža