Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Kancelarijski materijal
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
1373-1-1-207-5-1/17
Broj obavještenja o nabavci 1373-1-1-207-3-99/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ŽELJEZNICE REPUBLIKE SRPSKE A.D. DOBOJ
IDB/JIB 4400025960001
Kontakt osoba TATJANA NIKOLIĆ
Adresa Svetog Save 71
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 242-082
Faks (053) 227-704
Elektronska pošta nabavka@zrs-rs.com
Internet adresa www.zrs-rs.com
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Željezničke usluge
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Ugovor o sukcesivnoj nabavci kancelarijskog materijala.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sukcesivna nabavka kancelarijskog materijala.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22800000-8 | Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige, fascikle, obrasci i drugi štampani |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji u tender dokumentaciji.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Za ponuđače iz RS/BiH paritet je: skladišta Ugovornog organa u Doboju, Banja Luci, Prijedoru i Novom Gradu. Za
ponuđače van teritorije RS/BiH paritet je: DAP skladišta Ugovornog organa u Doboju, Banja Luci, Prijedoru i
Novom Gradu (Incoterms 2012).
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke robe: prema Ponudi najpovoljnijeg ponuđača. Rok trajanja ugovora: sukcesivno u toku jedne godine
računajući od datuma obostranog zaključenja Ugovora.
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok isporuke robe 3,00 %
2 Uslovi i način plaćanja 2,00 %
3 Cijena 95,00 %
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Ne
III 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | PRIMAPROM DOO | 4400938000002 | Banja Luka | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM
68624,89
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
68624,89
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma
10.1.2017.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
68624,89
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
68624,89
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku sa dodjelu ovog ugovora?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1373-1-1-207-5-1/17
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad, Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71000 Sarajevo
-
Kemax d.o.o. Zavidovići - Ul. Mehmed paše Sokolovića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA - ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Vidovdanska bb 78400 Gradiška
-
29.09.2016