Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.04.2017. 08:42
Papir za štampu
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
1349-1-1-19-5-8/17
Broj obavještenja o nabavci 1349-1-1-19-3-4/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ZAVOD ZA UDZBENIKE I NASTAVNA SREDSTVA A.D.
IDB/JIB 4400540060005
Kontakt osoba Sanja Topalović
Adresa Nikole Tesle 58
Poštanski broj 71123 Istočno Sarajevo (sp bl)
Opština/Grad Istočno Novo Sarajevo (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 340-084
Faks (057) 340-056
Elektronska pošta mzuins@teol.net
Internet adresa www.zunsrs.com
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
13.4.2017. - 13.4.2018.
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
275000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka robe - Papir za štampu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka robe - Papir za štampu:
- Voluminozni papir 70 g/m2
- Kunsdruk papir 90 g/m2
- Kunsdruk papir 250 g/m2
- Kunsdruk papir 300 g/m2
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22900000-9 | Razni štampani materijal |
Dodatni predmet(i) | 22990000-6 | Novinski papir, ručno izrađen papir i ostali |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Precizirano u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Skladišta Ugovornog organa, sukcesivno prema dispoziciji
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 5,00 %
2 Cijena 95,00 %
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Ne
III 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAЅUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | DEUS SYSTEM DOO | 4400928460005 | Banja Luka | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
278460,00
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
278460,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporasuma
13.4.2017.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
2
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
2
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
278460,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
291250,00
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku sa dodjelu ovog okvirnog sporasuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
-
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - OPRESA d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Blicdruk d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 8 71000 Sarajevo
-
GAMA d.o.o. Brčko distrikt BiH - Poljoprivrednik III/48 76000 Brčko Distrikt
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
REPRO-KARIĆ d.o.o. Tuzla - Otokara Keršovanija br.51 75000 Tuzla
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
02.03.2017