Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.03.2018. 15:01

Izgradnja Trga Republike Srbije u Istočnom Novom Sarajevu

Izvor: Akta.ba, 15.03.2018.

REPUBLIKA SRPSKA

OPŠTINA ISTOČNO NOVO SARAJEVO

NAČELNIK

Broj: 01/1-013-1490-2/17

I. Sarajevo, 14.03.2018. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. Zakona o javnnm nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 8. stav (2) tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Sl. gl. BiH", broj: 103/14), člana 59. Zakona o lokalnoj samoupravi („Sl. gl. RS", broj 97/16), člana 68. Statuta opštine Istočno Povo Sarajevo („Sl. novine grada I. Sarajevo", broj 24/17 i 25/17), na preporuku Komisije za javnu nabavku utvđene u Zapisniku o pregledu i opjeni ponuda broj: 01/1-013-1490-2/17 od 19.02.2018. godine, načelnik Opštine je donio

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Grupi ponuđača „Ilidžaputevi" DOO I. Ilidža i „Bijeljinaput" DOO Bijeljina dodjeljuje se ugovor za javnu nabavku radova „Izgradnja Trga Republike Srbije u Istočnom Novom Sarajevu", ponuda broj: 02-80/18 dostavljena dana 12.02.2018. godine, za ponuđenu cijenu od 1.656.861,52 KM bez PDV-a (odnosno 1.938.527,98 KM sa PDV-om).

 

Izabrana grupa ponuđača je dužna da u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije zahtjevane tenderskom dokumentacijom. Ukoliko ne dostave traženu dokumentaciju u određenom roku ili je dostave na nepropisan i nepotpun način, postupak će se poništiti.

 

Obrazloženje

Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 01/1-013-1490-2/17 od 26.12.2017. godine pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke radova „Izgradnja Trga Republike Srbije u Istočnom Novom Sarajevu", čija je procijenjena vrijednost 1.671.649,57 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci broj: 287-1-3-49-3-12/17 objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 29.12.2017. godine i u Službenom glasniku BiH broj 1 objavljeno dana 05.01.2018. godine. Ispravka za obavještenje o nabavci broj: 287-1-3-49-8-4/18 je objavljena na Portalu javnih nabavki dana 23.01.2018. godine i u "Službenom glasniku BiH" br: 6 objavljeno dana: 26.01.2018. god..

Komisija za javnu nabavku, imenovana Odlukom broj: 01/1-013-1490-2/17 od 31.01.2018. godine, dostavila je 14.03.2018. godine Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 01/1-013-1490-2/17 od 19.02.2018. godine. Iz Zapisnika o pregledu i opjeni ponuda utvrđeno je, da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i opjenu pristiglih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je konstatovano sljedeće:

da je ukupan broj pristiglih ponuda 6;

da je blagovremeno zaprimljena 6 ponuda;

da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda;

da su 2 (dvije) ponude prihvatljive i to ponuda grupe ponuđača „Ilidžaputevi" DOO I. Ilidža i „Bijeljinaput" DOO Bijeljina i ponuda ponuđača „Bosman" DOO Sarajevo prihvatljive za ugovorni organ, s tim što ponuda ponuđača „Bosman" DOO Sarajevo znatno premašuje procijenjenu vrijednost javne nabavke.

da 4 (četiri) ponude nisu prihvatljive za ugovorni organ i to iz sljedećih razloga:

 

Ponuda Konzorcijum „Marvel" DOO I. Sarajevo-AD „Romanijaputevi" Sokolac (ponuda br. 1) nije prihvatljiva jer nisu dostavljene dvije potvrde o uspješnoj realizaciji navedenih poslova zbirne vrijednosti najmanje 1.000.000,00 KM sa PDV-om, a koje daje druga ugovorna strana, kako je zahtjevano 'GD tačka 7.4.2. Izjava koju je dostavio predstavnik „Marvel" DOO I. Sarajevo nije prihvatljiva. Naime, tačkom 7.4.2 TD propisano je da će se se ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača izvršiti na osnovu sljedećih dokaza:

a)dostaviti sgšsak izvršenih ugovora o izvođenju radova izvedenih u posljednjih 5 (pet) godina ili od datuma registracije (računajući od dana objave Obavještenja o nabavci na portalu javnih nabavki) odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od pet godina, na poslovima izgradnje gradskih trgova, parkova, pješačkih staza, vanjskog uređenja stambenih i poslovnih objekata, i sl. i

 

2 (dvije) potvrde o uspješnoj realizaciji navedenih poslova zbirne vrijednosti najmanje 1.000.000,00 KM sa PDV-om, a koje daje druga ugovorna strana.

 

Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke:

- naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata,

-          predmet ugovora,

- vrijednost ugovora,

- vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i

- iavode o uredno izvršenim ugovorima.

 

U slučaju da se takve potvrde iz objektivnih razloga ne mogu dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava ponuđača o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbijede.

Članom 48. stav (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", br. 39/14) propisano je da ako ugovorni organ zahtijeva dokaz o uredno izvršenim ugovorima, taj dokaz se podnosi u formi spiska izvršenih ugovora uz potvrdu o njihovoj realizaciji koju daje druga ugovorpa strana. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbijede.

 

Ponuđač je u svojoj ponudi dostavio spisak izvršenih ugovora i jednu potvrdu o uredno izvršenom ugovoru koja u svemu odgovara zahtijevima postavljenim u TD, dok je kao dokaz drugog uredno izvršenog ugovora, dostavio samo svoju izjavu br. 02-106/18 od 06.02.2018. godine o uspješno izvedenim radovima na vanjskom uređenju stambeno-poslovnog objekta, na kojima je ponuđač bio i investitor. Dostavljena izjava nije u skladu sa zahtijevima iz TD, kao ni zakonskim zahtjevima, jer je vidljivo da se traže potvrde druge ugovorne strane, te u kojim uslovima se može prihvatiti izjava privrednog subjekta. Budući da je članom 16. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", br. 90/14, 20/15) propisano da postupak pregleda i ocjene ponuda obavlja komisija za javne nabavke, odnosno članovi komisije koji su stručne osobe i/ili stručne službe ugovornog organa, te ako je potrebno nezavisne stručne osobe, na osnovu uslova i zahtijeva iz tenderske dokumentacije, te imajući u vidu da dostavljsna izjava ponuđača br. 02-106/18 od 06.02.2018. godine nije u skladu sa uslovima i zahtijevaima iz tenderske dokumentacije, Komisija je ocijenila da ponuđač nije dokazao da ispunjava postavljene zahtijeve tehničke i profesionalne sposobnosti. Takođe, komisija je konstatovala da nije bilo upita ponuđača u vezi sa postavljenim uslovom u tački 7.4.2 tenderske dokumentacije.

Ponuda ponuđača „Mibral" Sarajevo (ponuda br. 3) nije prihvatljiva jer navedeni ponuđač nije dostavio odgovarajuću potvrdu izdatu od strane poslovne banke iz koje će biti vidljivo da račun nije bio blokiran u prethodnih šest mjeseci, a kako je zahtjevano tačkom 7.3.2. b) TD.

Tačkom 7.3.2 b) Tenderske dokumentacije nropisano je da će se opjena ispunjenosti uslova ekonomske i finansijske sposobnosti ponuđača izvršiti na osnovu odgovarajuće potvrde/izvješgaja Centralne banke BiH (za ponuđače sa sjedištem izvan BiH odgovarajući dokument izdat od strane nadležne institucije) o svim transakcijskim računima ponuđača i odgovarajuće potvrde izdate od strane poslovnih banaka iz kojih će biti vidljivo da računi nisu bili blokiraii u prethodnih šest mjeseci (potvrde/izvještaji ne smiju biti starije od dana objavljivanja Obavještenja o nabavci na portalu javnih nabavki). Iz dostavljenog izvještaja Centralne banke BiH vidljivo je da Ponuđač ima aktivna 3 transakcijska računa, dok su u ponudi dostavljene potvrde poslovnih banaka za 2 računa, da računi nisu bili blokirani prethodnih 6 mjeseci.

Ponuda ponuđača „Akvamontmerc" DOO I. Sarajevo (ponuda br. 4) nije prihvatljiva jer ponuđač nije dostavio ovjerio aktuelni izvod iz sudskog registra na način kako je to definisano TD tačka 7.2.2. (ovjerena je samo zadnja strana).

 

Tačkom 7.2.2 TD propisano je da U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti:

- za ponuđače iz BiH: Aktuelni Izvod iz sudskog registra ili Rješenje o upisu u sudski registar sa svim izmjenama.

Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije originala.

Budući da je ponuđač ovjerio samo posljednju stranu dostavljene kopije Aktuelnog izvoda iz sudskog registra, takav dokument ne ispunjava postavljene zahtijeve u tenderskoj dokumentaciji. Takođe, Ponuđač nije izvršio ispravku u Obrascu za cijenu ponude u skladu sa TD, a kako je naprijed obrazloženo (tačka 6. ovog zapisnika Podaci o ispravkama u ponudama)

Ponuda ponuđača „Put" AD I. Sarajevo (ponuda br. 6) nije prihvatljiva jer ponuđač nije dostavio odgovarajuću potvrdu/izvještaj Centralne banke BiH o svim transakcijskim računima ponuđača, kako je to zahtjevano tačkom 7.3.2 b) TD (ponuđač je dostavio Izvod od Agencije za posredničke, informatičke i finansijske usluge Banja Luka).

Tačkom 7.3.2 b) Tenderske dokumentacije propisano je da će se ocjena ispunjenosti uslova ekonomske i finansijske sposobnosti ponuđača izvršiti na osnovu odgovarajuće potvrde/izvještaja Centralne banke BiH (za ionuđače sa sjedištem izvan BiH odgovarajući dokument izdat od strane nadležne institucije) o svim transakcijskim računima ponuđača i odgovarajuće potvrde izdate od strane poslovnih banaka iz kojih će biti vidljivo da računi nisu bili blokirani u prethodnih šest mjeseci (potvrde/izvještaji ne smiju biti starije od dana objavljivanja Obavještenja o nabavci na portalu javnih nabavki). Budući da se radi o ponuđaču koji ima sjedište u BiH, ponuđač nije dostavio dokaz u skladu sa zahtijevima iz TD. Takođe, Komisije je konstatovala da nije bilo upita ponuđača u vezi sa postavljenim uslovom/traženim dokazom u okviru tačke 7.3.2 b).

Na strani 24 ponude ponuđač je dostavio Izjavu o ukupnom godišnjem obimu građevinskih radova za tri godine (2014., 2015. i 2016.), ali nije postupio u skladu sa tačkom 7.3.2 c) TD gdje je tražena Izjava o ukupnom prometu ponuđača (mšpšalno 2.000.000,00 KM) za posljednju finansijsku godinu za koju se raspolaže podacima, ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od jedne godine. Izjava koja se prilaže ovjerava se kod nadležnog organa.

Ponuđač nije dostavio izjavu o ukupnom prometu, a u skladu sa tačkom 7.3.2 c) TD.

Ponuđač je na strani 66 ponude dostavio garanciju za ozbiljnost ponude, ali ista nije upakovana kako je traženo TD tačka 8.8.2., a što je detaljno obrazloženo u tački 7. ovog zapisnika (Podaci o dostavljenim garancijama za ozbiljnost ponude).

 

Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora - najniža cijena. Rang lista prihvatljivih ponuda je sljedeća:

1. Grupa popuđača „Ilidžaputevi" DOO I. Ilidža i „Bijeljinaput" DOO Bijeljina, cijena ponude 1.656.861,52 KMbez PDV-a i

2. „Bosman" DOO Sarajevo, cijena ponude 2.155.455,44 KM bez PDV-a.

 

Ponuđači koji su pozvani na e-aukciju na istoj nisu podnosili nove cijene, što je vidljivo iz Izvještaja o toku i završetku e-aukcije, tako da je rang lista ostala nepromijenjena.

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno izvršila opjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumom iz tenderske dokumentacije. U postupku opjene provedenog postupka, nisu nađene nepravilnosti niti propusti u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Uzimajući u obzir naprijed navedeno u skladu sa članom 64. stav (1) tačka b) ZJN, odlučeno je kao u dispozitivu.

Ova Odluka objaviće se na internet stranici www.opstinains.net istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u ovom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav (6) ZJN.

Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Odjeljenje za prostorno uređenje i stambeno-komunalne poslove i Odjeljenje za budžet i finansije u skladu sa svojim nadležnostima.

 

POUKA O PRAVIOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa, na način i u rokovima definisanim čl. 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: