Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.06.2023. 12:44

Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - pravna lica

Izvor: Unsko-sanske novine, 23.06.2023.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Unsko-sanski kanton

MINISTARSTVO PRIVREDE

 

Na osnovu člana 45. stav (4) Zakona o izvršavanju Budžeta Unsko-sanskog kantona za 2023. godinu („Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona", broj: 6/23), Programa poticaja razvoja maleprivrede za 2023. godinu, broj: 03-02- 2190-381/2023 od 20.06.2023. godinei Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava „Subvencije preduzećima i poduzetnicima" iz Budžeta Unsko-sanskog kantona - Ministarstva privrede za 2023. godinu, broj: 03-02-2190- 382/2023 od 20.06.2023. godine, Ministarstvo privrede objavljuje:

 

JAVNI POZIV

za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu "Јасаčје konkurentnosti subjekata male privrede - pravna lica"

 

I PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava subjekata male privrede - pravnih lica, definisanih Zakonom o poticaju razvoja male privrede za sufinansiranje prihvatljivih troškova definisanih tačkom V ovog Javnog poziva.

 

II PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća imaju subjekti male privrede definisani Zakonom o poticaju razvoja male privrede ("Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona", broj: 19/11) - pravna lica (d.o.o. ili poslovne jedinice, ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom), registrirana do 31.12.2022. godine u okviru proizvodne, proizvodno-uslužne i uslužne djelatnosti, unutar određenih područja Klasifikacije djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH", broj: 47/10).

 

III USLOVI ZA DODJELU SREDSTAVA

Pravo na dodjelu poticajnih sredstava ostvaruju subjekti male privrede pod uslovima:

RB

PODRU -ČJE

OBLAST /GRANA/ RAZRED

DJELATNOSTI ZA KOJE SE DODJEUUJU POTICAJNA SREDSTVA

DJELATNOSTI ZA KOJE SE NEĆE DODJELJIVATI POTICAJNA SREDSTVA

1.

B

08.1 08.9

VAĐENJE OSTALIH RUDA I KAMENA

Vađenje kamena, pijeska i gline

Vađenje ruda i kamena d.n.

 

2.

C

10-33

PRERAĐIVAČKA INDUSTRIJA

C-11.01, C-11.02, C-11.03, C-11.04, C-11.05, C-11.06, C-12, C-19, C-20, C-21,C- 25.4, C-30

3.

F

41-43

GRAĐEVINARSTVO

 

4.

G

45.20

Održavanje i popravak motornih vozila

 

5.

H

 

 49.39 49.41

Gradski i prigradski kopneni prijevoz putnika;

Taksi služba

Ostali kopneni prijevoz putnika, d.n.

Cestovni prijevoz robe

 

6.

L

68.31

Agencije za poslovanje nekretninama

 

7.

M

69.10

 

 

Pravne djelatnosti

Specijalizirane dizajnerske djelatnosti Fotografske djelatnosti

 

8.

N

81.3

- Uslužne djelatnosti uređenja i održavanja zelenih površina

 

9.

P

85.53

Djelatnosti vozačkih škola

 

10.

Q

87.10

Djelatnosti ustanova sa smještajem koje uključuju određeni stepen zdravstvene njege

 

11.

S

 

 

Popravak računara i predmeta za ličnu upotrebu i domaćinstvo;

Ostale lične uslužne djelatnosti

 

 

a) da na osnovu Obavještenja o razvrstavanju prema klasifikaciji djelatnosti Zavoda za statistiku obavljaju reg- istrovanu djelatnost unutar sljedećih područja djelatnosti prema Klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH", broj: 47/10): b)  da su registrovani do 31.12.2022. godine i imaju sjedište na području Kantona;

c)čija se djelatnost odnosi na proizvodnu, proizvodno- uslužnu i uslužnu djelatnost;

d)da imaju pozitivno poslovanje u 2022. godini;

e)da upošljavaju minimalno 2 (dva) radnika osnovni subjekt, a poslovna jedinica 1 (jednog) radnika, na neodredeno vrijeme zaključno sa danom objave Javnog poziva (izuzev u slučaju kada je ista adresa osnovnog subjekta i realizaciju projekta - propisana i dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba);

poslovne jedinice);

f) da osiguraju vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti pro-jekta minimalno 40% (Izjava o vlastitom učešću finansi- jskih sredstava za realizaciju projekta - propisana i dos-tupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba), a djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.32, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 moraju osigurati vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta minimalno 15% (Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta – propisana i dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba)

g. da uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje (podnosioci prijava koji imaju sklopljen sporazum o servisiranju duga sa poreskim organima u Bosni i Hercegovini neće biti uzeti u razmatranje);

h)da uredno izmiruju indirektne poreze, ukoliko su u sis¬temu PDV-a;

i)da nije pokrenut ili okončan postupak stečaja ili likvi¬dacije ili postupak gašenja, obustave ili ograničenja poslovne aktivnosti;

j) da imaju izmirene obaveze po osnovu koncesija na dan objave Javnog poziva;

k) da su opravdali sredstva dodjeljena po programima ovog Ministarstva iz prethodne tri godine, i izvršili svoju obavezu definisanu u članu 24. stav (7) Programa; 1) podnosioci prijava koji ne budu uskladili šifre djelat¬nosti sa Klasifikacijom djelatnosti KD BiH 2010 bit će odbačeni i neće biti predmet daljeg razmatranja. Izbor korisnika vršit će se isključivo na osnovu šifre djelatnosti iz Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema djelatnosti, koju izdaje Zavod za statistiku F BiH.

 

IV SREDSTAVA ZA IMPLEMENTACIJU

Sredstva za implementaciju obezbijeđena su u Budžetu Ministarstva na ekonomskom kodu 614500 - "Subvencije preduzećima i poduzetnicima" u ukupnom iznosu od 3.500.000,00 KM.

Minimalan iznos sredstava za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku iznosi 5.000,00 KM, a maksimalan iznosi 40.000,00 KM.

Minimalan iznos sredstava za pravno lice (ili poslovnu jedinicu ukoliko subjekt aplicira sa poslovnom jedinicom) po jednom korisniku za djelatnosti iz područja H razred 49.31,49.32, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 po jednom korisniku iznosi 1.000,00 KM, a maksimalan iznosi 8.000,00 KM.

Ukoliko podnosioci prijava iz stava (1) i (2) ovog člana podnose prijave za učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači, može se odobriti maksimalno do 4.000,00 KM.

 

V NAMJENA UTROŠKA SREDSTAVA I ROK ZA IMPLEMENTACIJU

Sredstva iz tačke IV Javnog poziva namijenjena su za sufinansiranjeprihvatljivih troškova:

-stalnih sredstava, i to: nabavka mašina, proizvodnih linija, uređaja, opreme (uključujući zavisne troškove: trans¬portni troškovi, troškovi špedicije, carinjenja itd.), nabavka ili izrada digitalnih iješenja u cilju automatizacije poslovnih procesa (softver i hardver) u funkciji osnovne djelatnosti,

-tehničko usklađivanje kroz uvođenje modernizacije i ino¬vacije poslovnih procesa - uvođenja sistema međunarodnih standarda kvalitete kroz odgovarajuće konsultantske usluge i edukacije za certificiranje sistema i ccrtificiranje proizvoda (CE znaka) i stjecanje prava ili obnavljanja upotrebe: ISO, HACCP, HALAL i drugih međunarodnih standarda i

-učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači (troškovi zakupa sajamskog prostora, najam, uređenje i vođenje štanda, te troškovi izrade i štampanja promotivnih materijala).

Za djelatnosti iz područja H razred 4931,49.32,49.39,49.41 i iz područja P razred 8553, sredstva sunamijenjena za sufi- nansiranjeprihvatljivih troškova: servisiranja vozila, nabavka opreme (zavjese u autobusu, tv, klima, gume za vozilo, presvlačenje sjedala, rezervni dijelovi i slično) i učešće na domaćim i međunarodnim sajmovima kao izlagači. Utvrđeni troškovi sufinansiranja moraju biti isključivo namijenjeni djelatnosti koju pravno lice (poslovna jedinica) obavlja. Mašine, postrojenja i oprema koja se nabavlja ne može biti starija od pet godina. Podnosilac prijave u Prijavnom obrascu može iskazati potrebu za namjenu utroška sredstava za sve tri vrste sufinansir¬anja iz stava (1) ovog člana, pri čemu ukupan iznos koji traži od Ministarstva može biti maksimalno 40.000,00 KM.

Neprihvatljivi troškovi za koje se ne mogu koristiti sredstva su: nabavka kancelarijskog namještaja i materijala, nabavka kancelarijske opreme (računali, printeri) - izuzev za šifre djelatnosti 68.31, 69.10 i 87.10, nabavka softvera koji nije dio projekta, izrada softvera od strane zaposlenika firme, troškovi izrade web stranice, nabavka pribora i sitnog inventara, alata (u zavisnosti od vrste dje¬latnosti: npr. čekić, četka za feniranje, radne kecelje....),, repromaterijal, police osiguranja imovine i ljudi, kupovina i iznajmljivanje objekata, zemljišta, svih motornih i

priključnih vozila, kupovina objekta za najam ili prodaju, plaće i doprinosi na plaće, investicije u solarne elektrane, kao i nabavka mašina, postrojenja, usluga i opreme od lica koja nisu registrovana kao poslovni subjekti i koji spadaju u kategoriju povezanih lica sa podnosiocima prijava (isti vlasnik i/ili suvlasnik pravnog lica, vlasništvo i/ili suvlasništvo bračnog draga, i/ili srodnika u prvom koljenu, i/ili lica koja žive u istom domaćinstvu ili imaju međusobno povezane ili zajedničke investicije), cesije, kompenzacije, krediti, lizing, nastavak realizacije aktivnosti na projektima koji su započeti s implementacijom prije dana objave javnog poziva po ovom Programu (već izvršene avansne uplate) i svi ostali troškovi koji nisu u skladu sa namjenom projekta iskazanom u Prijavnom obrascu.

Kod prijava čiji projekat uključuje i neprihvatljive troškove navedene u Prijavnom obrascu, izvršit će se umanjenje ukupne vrijednosti projekta za iznos neprih¬vatljivih troškova.

Rok za implementaciju projekta je 6 mjeseci od dana pot-pisivanja Ugovora o dodjeli sredstava. Svako korištenje odobrenih sredstava suprotno namje¬nama utvrđenim u Programu smatrat će se nenamjenskim utroškom.

Korisnici sredstava po ovom Programu ne mogu prestati sa radom u periodu od minimalno jedne godine od dana potpisivanja Ugovora o dodjeli sredstava, u suprotnom su u obavezi vratiti dodijeljena sredstva u cjelokupnom iznosu.

 

VI KRITERIJI ZA IZBOR KORISNIKA

1.Broj zaposlenih

2.Vrsta djelatnosti

3.Ukupan broj zaposlenih iz ciljnih skupina (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom)

4.Vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta

5.Poslovanje subjekta male privrede u jedinicama lokalne samouprave

6.Zaključen ugovor subjekata male privrede sa obrazovnim institucijama o obavljanju praktične nastave i/ih ferijalne prakse

7.Korisnik poticaja Ministarstva privrede u prethodne dvije godine.

 

VII  PRIJAVA PO JAVNOM POZIVU

Prijava na Javni poziv se vrši putem Prijavnog obrasca, a preuzima se direktno sa web stranice Vlade Kantona www.vladausk.ba.

Uz Prijavili obrazac potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

a9Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta (vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti pro¬jekta u iznosu od minimalno 40 % projekta - propisana i dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba). ovjerena pečatom podnosioca prijave i potpisana od strane ovlaštene osobe;

b)Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava za realizaciju projekta za djelatnosti iz područja H razred 49.31, 49.32, 49.39, 49.41 i iz područja P razred 85.53 (vlastito učešće u ukupnoj vrijednosti projekta u iznosu od mini¬malno 15 % projekta - propisana i dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba) , ovjerena pečatom podnosioca prijave i potpisana od strane ovlaštene osobe;

c)Original ih ovjerena kopija Aktualnog izvoda iz sud-skog registra (ne stariji od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

d)Ovjerena kopija dozvole, saglasnosti ih dragog akta nadležnog organa kojim su utvrđeni uslovi za bavljenje registrovanom djelatnošću(ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

e)Ovjerena kopija Uvjerenja o poreznoj registraciji (ID broj) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

f)Ovjerena kopija Obavijesti o razvrstavanju subjekta prema djelatnosti usklađeno sa Klasifikacijom djelatnosti KD BiH 2010 (Federalni zavod za statistiku) (ovjera ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

g)Original ih ovjerena kopija Uvjerenja od Porezne uprave o izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/- MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje za sve uposle¬ne (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva);

h)Original ih ovjerena kopija Uvjerenja o urednom izmirenju indirektnih poreza od Uprave za indirektno oporezivanje (ukoliko je u sistemu PDV-a) (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva) ih Izjava pod-nosioca prijave da isti nije u sistemu PDV-a, potpisana i

ovjerena od strane podnosioca prijave; i) Kopija bilansa stanja i bilans uspjeha za 2022. godinu, sa pečatom prijema od strane Finansijsko-informatičke agencije (FIA);

j) Kopija Ugovora o izvođenju praktične nastave/ferijalne prakse poslovnog subjekta između djeteta/staratelja, škole i subjekta male privrede;

k) Original ih ovjerena kopija potvrde izdane od strane Suda da se ne vodi stečajni ih likvidacioni postupak (ne starija od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva); 1) Original ih ovjerena kopija Liste osiguranika izdana od strane Pbrezne uprave (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva). Ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom registriranom na različitoj adresi od osnovnog subjekta, dostavlja Listu osigurnika izdanu od strane Porezne uprave za tu poslovnu jedinicu, m) Ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedinicom registriranom na istoj adresi kao i osnovni subjekt dostavlja:

-Original ih ovjerenu kopiju Liste osiguranika izdanu od strane Porezne uprave (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva) za osnovni subjekat i

-Izjavu o osiguranirima koji obavljaju poslove u poslovnoj jedinici sa Liste osiguranika osnovnog subjekta, potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave;

n) Izjava podnosioca prijave o pripadnosti/nepripadnosti uposlenika sa Liste osiguranika, o ciljnim skupinama (žene, mladi do 35 godina i osobe sa invaliditetom), pot-pisana i ovjerena od strane podnosioca prijave (odnosno sa liste iz alineje m) ukoliko se prijava podnosi za poslo¬vnu jedinicu koja je na istoj adresi kao i osnovni subjekt; o) Izjava podnosioca prijave o broju registriranih vozila, potpisana i ovjerena od strane podnosioca prijave za dje-latnosti iz područja H razred 49.31, 49.32,49.39,49.41i iz područja P razred 85.53;

p) Kopija dokumenta iz kojeg je vidljiv broj transakcijskog računa (ne može se mijenjati u proceduri dodjele sredstava) na koji će se sredstva doznačiti (ugovor, karton deponovanih potpisa, potvrda);

q) Original ih kopija ponude ili predračuna sa uključenom tehničkom specifikacijom troškova, potpisana i ovjerena pečatom, izdana od odgovarajućih poslovnih subjekata, za sve namjene utroška sredstava navedene u Prijavnom obrascu. Dostavljena ponuda ili predračun ne mogu biti stariji od dana objave Javnog poziva;

r) Potvrda da su izmirene obaveze po osnovu Ugovora o koncesiji na dan objave Javnog poziva; s) Izjava o primljenim pomoćima male vrijednosti (de minimis pomoć), potpisana i ovjerena pečatom podno¬sioca prijave (dostupna na web stranici Vlade Kantona www.vladausk.ba).

Ukoliko se Priiavni obrazac podnosi za poslovnu jedinicu. onda dokumente pod rednim brojem e) i f) treba dostaviti i za osnovni subjekt i za poslovnu jedinicu, uz. ostalu traženu dokumentaciju.

Prijave će biti odbačene kao nepotpune i neće biti pred¬met daljeg razmatranja ako ne sadrže kompletnu doku-mentaciju koja se traži Javnim pozivom. Subjekti male privrede - pravna lica (d.o.o. ili poslovne jedinice ukoliko pravno lice aplicira sa poslovnom jedini¬com), mogu podnijeti samo jednu prijavu, kao osnovni subjekt ili samo za jednu poslovnu jedinicu.

Podnosioci prijava mogu podnijeti samo jednu prijavu po jednoj mjeri iz ovog Programa i isti nemaju pravo aplici- ranja na Javni poziv ovog Ministarstva po Programu poti¬caja razvoja turizma za 2023. godinu. U slučaju više pri¬java istog podnosioca, sve prijave će biti odbačene kao neosnovane i neće biti predmet daljeg razmatranja.

 

VIII  OBRADA PRIJAVA I IZBOR KORISNIKA

Za obradu prijava po Javnom pozivu ministrica Minista-rstva privrede (u daljem tekstu: Ministrica) Rješenjem imenuje Komisiju.

Komisija ima zadatak da u skladu sa kriterijima i proce-durama utvrđenim Programom poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu, ovim Javnim pozivom i Pravi-lnikom o postupcima u provođenju Programa poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu, izvrši evaluaciju i bodovanje, sačini Preliminarnu rang listu korisnika sred-stava i listu subjekata male privrede čije su prijave neblagovremene, nepotpune i neosnovane, te iste dostavi Ministrici. Po odobrenju Ministrice,liste se objavljuju na web stranici Vlade Kantona: www.vladausk.ba. Na objavljene liste subjekti male privrede-pravna lica, imaju pravo prigovora koji se podnosi Ministarstvu u pisanoj formi, u roku od osam dana od dana objavljivanja listi na web stranici Vlade Kantona.

Nakon isteka roka za prigovor i nakon rješavanja po uloženim prigovorima u roku od 8 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora, Ministrica donosi Konačnu rang listu korisnika sredstava sa ukupnim brojem bodova i iznosom odobrenih poticajnih sredstava, na koju Vlada Kantona daje saglasnost i ista se objavljuje na web stranici Vlade Kantona.

Po dobivanju saglasnosti od Vlade Kantona na Konačnu rang listu korisnika sredstava Ministarstvo sa korisnicima sredstava zaključuje Ugovore o dodjeli sredstava, nakon če¬ga će se sredstva doznačiti na transakcijske račune korisnika.

 

IX NAČIN DOSTAVLJANJA PRITAVA

Prijave sa potrebnom dokumentacijom dostavljaju se neposredno na protokol Vlade Kantona ilipreporučeno putem pošte, na adresu:

Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona, Ul. Alije Đerzeleza br.2, 77 000 Bihać, s naznakom

Prijava na Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu х Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede - pravna lica" „NE OTVARAJ".

Rok za podnošenje prijava je 20 (dvadeset) dana od dana objave Javnog poziva.

Neblagovremene prijave koje su dostavljene nakon isteka roka određenog Javnim pozivom, neće se uzeti u razma-tranje i iste se ne vraćaju podnosiocima prijava.

 

X IZVJEŠTAJ O UTROŠKU SREDSTAVA

Korisnici sredstava su dužni pravdati utrošak ukupnih sredstava (ukupna vrijednost projekta) predviđenih za realizaciju projekta, kako vlastitih, tako i dodijeljenih sredstava Ministarstva. Za sva neopravdana sredstva, Ministarstvo će pokrenuti proceduru povrata i to u iznosu koji je proporcionalan učešću sredstava Ministarstva u ukupnoj vrijednosti projekta.

Rok za dostavu izvještaja na propisanom obrascu "Izvještaj o utrošku finansijskih sredstava" je najkasnije 15 dana od dana isteka roka za implementaciju projekta. Programom poticaja razvoja male privrede za 2023. god-inu detaljno je definisana dokumentacija kojom se pravda namjenski utrošak sredstava, a ista će se regulisati i Ugo-vorom o dodjeli sredstava.

Ministarstvo zadržava pravo traženja i dodatne doku-mentacije i pojašnjenja kod provjere namjenskog utroška sredstava (pismenim i usmenim putem). Ministarstvo vrši nadzor namjenskog trošenja sredstava odobrenih korisnicima na osnovu dostavljenih Izvještaja, a po potrebi i neposrednim nadzorom kod korisnika sred¬stava, a na osnovu valjanih izvora verifikacije navedenih u samom Prijavnom obrascu.

Ukoliko korisnik sredstava ne dostavi Izvještaj o utrošku sredstava, Ministarstvo pokreće zakonom propisan postu¬pak za povrat finansijskih sredstava.

 

XI OSTALO

Sredstva se dodjeljuju korisnicima u skladu sa Konačnom rang hstom korisnika sredstava do utroška sredstava predviđenih za implemetaciju pojedinačne poticajne mjere. U postupku po Javnom pozivu Ministarstvo zadržava pravo da poništi Javni poziv u bilo koje vrijeme do zaključenja ugovora, bez obaveze pismenog ili usmenog obrazloženja. U slučaju nedostatka sredstava u Budžetu Kantona obustavlja se realizacija dodjele sredstava. Ministarstvo ne snosi troškove nastale u vezi sa prijavom na Javni poziv.Prispjela dokumentacija će se vratiti pod-nosiocima prijave samo na pismeni zahtjev u slučajevima poništenja Javnog poziva i obustave realizacije zbog nedostatka sredstava u Budžetu Kantona.

Korisnici sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede u 2022. godini, koji imaju obavezu povrata sred¬stava, imaju pravo apliciranja na javni poziv predviđen ovim Programom, s tim da su isti dužni izvršiti svoju obavezu do dana zatvaranja javnog poziva po ovom Programu, te o istom obavijestiti ovaj organ uz prilaganje dokaza.

Kao smjernice podnosiocima prijava uz ovaj Javni poziv, na web stranici Vlade Kantona: www.vladausk.ba . objavit će se i Program poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu.

Sve dodatne informacije vezane za javni poziv mogu se dobiti putem telefona: 037/316-038.

 

MINISTRICA

Sanira Mehić,

 

I Program poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu

1. Javni poziv za odabir korisnika sredstava po Programu poticaja razvoja male privrede za 2023. godinu „Jačanje konkurentnosti subjekata male privrede-pravna lica“ sa prilozima koji se sastoje od:

a) Prijavni obrazac,

b) Izjava o vlastitom učešću finansijskih sredstava,

c) Izjava o primljenim de-minimis pomoćima,

d) Primjer popunjene Izjave o primljenim de-minimis pomoćima,

e) Izvještaj o utrošku finansijskih sredstava,

f) Izjava o namjenskom utrošku sredstava

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: